Is al afgebroken. Staan inmiddels bejaardenflats]quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Beschouw het volgende:
Knap het oude stadion van Wageningen maar op
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is al afgebroken. Staan inmiddels bejaardenflats]
Wat lul je?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mijn weten staat die er nog gewoon: http://www.stadiondewageningseberg.nl/quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of die flats zijn heel snel gebouwd nadat de gemeente met zijn reactie kwam, dant kan natuurlijk ook.quote:Het bestuur van Stichting Behoud Stadion de Wageningse Berg heeft op 15 december 2006 de uitgewerkte planontwikkeling gepresenteerd en nader toegelicht aan het College van B&W van Wageningen en vervolgens zijn raadscommissie leden op de hoogte gesteld van de ontwikkelingen en laatste stand van zaken.
De Gemeente gaat zich nu intern nader buigen over de overlegde informatie en zal begin 2007 met een inhoudelijke reactie komen. Hieruit moet blijken of de overgelegde plannen omarmd worden zodat vervolgens aan de nadere concretisering door de Stichting gewerkt kan gaan worden.
Niet nog zo'n koekblik, laat dan de Kuip maar mooi staan als er een nieuw Feyenoord-stadion komt.quote:
uhm ja ... Geluid in de Arena wordt er ook steeds beter op , volgens zeggen maar over het geluid ging het nu nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet op het Gelredome doelt.![]()
is idd een goede optiequote:Op zondag 12 augustus 2007 21:47 schreef Garudo het volgende:
Gewoon de Kuip gebruken als Nationaal Stadion als Feyenoord die nieuwe Stadion krijgt
Gelukkig maar. Is toch nationaal erfgoed. Leuke locatie voor een nationaal stadion.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:56 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ja, de Wageningse Berg staat er nog steeds en er staan zeker geen bejaardenflats![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:47 schreef Garudo het volgende:
Gewoon de Kuip gebruken als Nationaal Stadion als Feyenoord die nieuwe Stadion krijgt
nee dankje.., is de kuip met bubbels trouwens?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Solstice het volgende:
[..]
Niet nog zo'n koekblik, laat dan de Kuip maar mooi staan als er een nieuw Feyenoord-stadion komt.
Ja, ene RayMania was zo handig om naast de offtopic-posts ook de OP aan te vinken om te verwijderenquote:
Je geeft zelf de aanzet al: We hebben het hier over Nederland; Een land zonder corruptie, met een goed nationaal voetbalelftal, een land waar er veel meer geld omgaat in de nationale competities, en een land met een van oudsher gezonde handelsgeest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef slakweker het volgende:
In Nederland lijkt me er met de Kuip en de ArenA toch genoeg goeie sportinfrastructuur aanwezig?Een nationaal stadion is pure geldverspilling. In België hebben we er zo eentje met ons fameus Koning Boudewijnstadion. Een walgelijk duur ding. Niets dan misserie, het wordt slechts enkele keren per jaar gebruikt. Bovendien is er dan ook nog eens ruzie over de kosten en wie ze moet betalen, met als gevolg ook een slect onderhouden grasmat (hoewel die ruzie ook wel typisch Belgisch is) ...
Geloof me, het is de moeite niet waar daarin te investeren.
hebben ze daar ook eens echt voetbalquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:40 schreef BonJovi het volgende:
Of we gaan gewoon de beker wedstrijden in Belgie spelen
De Berg staat er nog altijd tong. Hij wordt er niet mooier op, lijkt ondertussen meer op een bus, maar hij staat er nog. Toen er nog gespeeld werd kon je het hier altijd horen als er gescoord werd. Nu kun je er gewoon zelf een balletje trappen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht echt dat de Berg was afgebroken. Heel item over gezien op TV-Gelderland. Met huilende ex-speler. Hebben ze dus teruggedraaid
Ja, Wageningen bestaat nog altijd. Voetballen niet op De Berg, maar een stukje verderop, De Zoom. Heb er vorig jaar nog van verloren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met mijn club NIVO-Sparta wel tegen Wagemingen gespeeld. De amateurafdeling. Bestaan die nog wel ?
Waar werd dat dan gespeeld? Niet op de Berg neem ik aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wij speelden er een paar jaar vriendschappelijk tegen wegens wederzijdse bestuursleden. Is al meer dan twintig jaar geleden hoor. Waar speel jij ?
Bullshit, waarschijnlijk was je dronkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht echt dat de Berg was afgebroken. Heel item over gezien op TV-Gelderland. Met huilende ex-speler. Hebben ze dus teruggedraaid
Ik denk niet dat dat kan. Een van de zijdes (achter een doel) ligt pal langs een grote weg (de N... zoveel). Dus dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is toch nationaal erfgoed. Leuke locatie voor een nationaal stadion.
Een van de grote invalswegen van Parijs ligt ook op twintig meter langs het Stade de France, hangt allemaal toch af hoe je het geheel ergens wil inplanten ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan. Een van de zijdes (achter een doel) ligt pal langs een grote weg (de N... zoveel). Dus dat gaat niet lukken.
Haha neequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Reichem zegt me niks. Speel je in het eerste ?
Okee, maar dat is de afstand van het eind van het stadion tot de grote weg. Niet vanaf het doel gemeten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een van de grote invalswegen van Parijs ligt ook op twintig meter langs het Stade de France, hangt allemaal toch af hoe je het geheel ergens wil inplanten ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |