De Berg staat er nog altijd tong. Hij wordt er niet mooier op, lijkt ondertussen meer op een bus, maar hij staat er nog. Toen er nog gespeeld werd kon je het hier altijd horen als er gescoord werd. Nu kun je er gewoon zelf een balletje trappen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht echt dat de Berg was afgebroken. Heel item over gezien op TV-Gelderland. Met huilende ex-speler. Hebben ze dus teruggedraaid
Ja, Wageningen bestaat nog altijd. Voetballen niet op De Berg, maar een stukje verderop, De Zoom. Heb er vorig jaar nog van verloren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met mijn club NIVO-Sparta wel tegen Wagemingen gespeeld. De amateurafdeling. Bestaan die nog wel ?
Waar werd dat dan gespeeld? Niet op de Berg neem ik aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wij speelden er een paar jaar vriendschappelijk tegen wegens wederzijdse bestuursleden. Is al meer dan twintig jaar geleden hoor. Waar speel jij ?
Bullshit, waarschijnlijk was je dronkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht echt dat de Berg was afgebroken. Heel item over gezien op TV-Gelderland. Met huilende ex-speler. Hebben ze dus teruggedraaid
Ik denk niet dat dat kan. Een van de zijdes (achter een doel) ligt pal langs een grote weg (de N... zoveel). Dus dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is toch nationaal erfgoed. Leuke locatie voor een nationaal stadion.
Een van de grote invalswegen van Parijs ligt ook op twintig meter langs het Stade de France, hangt allemaal toch af hoe je het geheel ergens wil inplanten ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan. Een van de zijdes (achter een doel) ligt pal langs een grote weg (de N... zoveel). Dus dat gaat niet lukken.
Haha neequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Reichem zegt me niks. Speel je in het eerste ?
Okee, maar dat is de afstand van het eind van het stadion tot de grote weg. Niet vanaf het doel gemeten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een van de grote invalswegen van Parijs ligt ook op twintig meter langs het Stade de France, hangt allemaal toch af hoe je het geheel ergens wil inplanten ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |