Dat valt wel mee, net zoals bij de PS2. Zolang er maar concurrentie is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als één console veruit de grootste wordt (goud) verliezen we allemaal hoor.
Die game is dan ook zo verrekte moeilijk, op de NES gaf ik het altijd na 5 minuten al opquote:
Dat zal wel de Datel Lan adapter zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
heb er al 1 zien liggen bij de FRS
Die ja, oh, in het begin vond ik het wel gaan, maar er was iets van een waterlevel dat ik te lastig vond. Grr, ik hoop dat die sterren snel wii points worden, ik wil wraakquote:
de ratio zal 1/4 zijn (1 punt = 4 sterren dus 4000 sterren en je hebt 1000 punten :s )quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
Je hebt waarschijnlijk heel veel/belachelijk veel sterren nodig voor de benodigde punten. Je kunt dus beter punten aanschaffen.
Ik heb iets van 7000 sterren, ik mag hopen dat het wat waard is op de VC. Maar Nintendo is erg traag met het omzetten, terwijl ze juist op deze manier mensen zoals ik over de streep kunnen trekken om ook VC spellen te kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
Je hebt waarschijnlijk heel veel/belachelijk veel sterren nodig voor de benodigde punten. Je kunt dus beter punten aanschaffen.
Mwoah de mensen met genoeg sterren om fatsoenlijk te shoppen op het VC kanaal zijn toch al mensen met een aardige Nintendo collectie. Die hoeft Nintendo niet meer over de streep te trekken. Wat ze beter hadden kunnen naar mijn mening is Super Mario Bros gratis te download aanbieden. Mensen hoeven geen nieuwe controller te kopen, mensen weten direct wat het VC kanaal is en het kost Nintendo maar erg weinig extra. Ze hadden er ook een kraskaartje van 800 punten in kunnen stoppen zodat iedereen direct weet hoe de punten toegevoegd moeten worden en vervolgens kunnen ze van die punten ook alleen maar spellen kopen die te spelen zijn met de Wii mote.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
Ik heb iets van 7000 sterren, ik mag hopen dat het wat waard is op de VC. Maar Nintendo is erg traag met het omzetten, terwijl ze juist op deze manier mensen zoals ik over de streep kunnen trekken om ook VC spellen te kopen.
HAHA, hoe herkenbaar, dat is precies de rede waarom ik dit spel vroeger uitgespeeld heb!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef Cid het volgende:
[..]
Inderdaad wat een KUT game..... Vroeger (lang geleden) toen ik mijn spelletjes nog van mijn ouders kreeg moest ik eerst deze game uitspelen voordat ik een nieuwe kreeg.......
Ik had met kerst inderdaad wel iets van een gratis spel verwacht, het had niet eens mario hoeven zijn. Maar volgens mij loopt de VC wel, als ik het allemaal zo hoor. En misschien dat ik ook nog eens naar de VC side gaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
Mwoah de mensen met genoeg sterren om fatsoenlijk te shoppen op het VC kanaal zijn toch al mensen met een aardige Nintendo collectie.
Als Nintendo de VC echt had willen promoten dan hadden ze dat moeten doen denk ik
And you know what pisses me off, they 'r turtles for fuck sake, they can't even swim.quote:
Holy fuck...staat er 666 op zijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W2QxLpS3aIM![]()
Daarom mag er in Duitsland alleen groen bloed op het scherm verschijnen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
Where is the escape buttonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
Nouja, voor mij scheelt het wel dat hij het niet leuk vind. Kan ik gewoon ongestoord hele dagenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je keus op vrouwengebied beperkt tot vrouwen die van games als Zelda houden dan beperk je je toch wel ernstig hoor![]()
Vrouwen die de Wii an sich leuk vinden om op te spelen heb je zo gevonden maar dat ze dan ook nog Zelda leuk vinden wordt lastiger
hij ziet dan hoeveel uur sex hij gemist heeft en denkt: "wat heeft link wat ik niet heb"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Hij checkt wel elke dag hoelang ik gespeeld heb.
gelukkig, daar kan geen wiimote tegen opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:01 schreef k_i_m het volgende:
Sex overslaan is natuurlijk niet aan de orde.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Hij checkt wel elke dag hoelang ik gespeeld heb.
Bij de Xbox 360 kunnen mensen zien wanneer je online speelt, hoeveel uur en met welke games. DAT is pas kut.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Nee, meer zovan; Goh, ik dacht dat je vandaag dit en dat zou doen. Maar dat heb je zeker ook niet gedaan he, als je zolang hebt zitten spelen. En dat klopt dan meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |