Succes, probeer er even niet aan te denken..quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef zeehond. het volgende:
Het is lekker weer. Denk nog steeds erg veel over mn ex-relatie. Maar ik moet het uit mijn hoofd zetten. Ik ben jong , moet plezier maken en mijn ding doen denk ik.
Voor de rest gewoon op werk![]()
waaroverquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef birdydontfly het volgende:
moe en ik begin me zorgen te maken maar verder wel goed
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog niet helemaal wakker en nog steeds veel te moe zoals altijd. Maar wel relaxed op zich, nog wel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog steeds moe
Daar ben ik al heel de ochtend mee bezigquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:41 schreef Zosk het volgende:
ga eens uitrusten!
Ha leuk! Waar ga je wonen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Minkeltje het volgende:
Om t bij Jochem Meyjer zn uitspraak te houden.. Ik zit in een heeeeeeel lang YEEHAAAAA moment
Mn huissie gaat door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef kastanova het volgende:
Kut, behoorlijk kut... Moet echt ff uit dit dipje komen.
beker warme melkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik verga van de pijn.......kn mijn draai echt niet vinden....
...gek word ik ervan....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooo wat leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:01 schreef Ms.Poes het volgende:
'n Lief gedicht krijgen en niet weten van wie, is nooit OK. Straks bedank ik de verkeerde en ga ik weer tegen allemaal schenen aan schoppen.
Aphexquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben vrij vandaag, single en geil, het is mooi weer, zie er tof uit.
Voel me dus best oke. En mijn Aphex Twin most complete collection is binnen. 3,5 gig
Datte!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Hime het volgende:
Ik wil bij deze mijn geweldige vriendje vriendin bedanken voor zijnhaar enorme vertrouwen in mijIk snap niet hoe je het met mij uithoudt
Same herequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:07 schreef Chillur het volgende:
Moe, maar ik heb geen zin om te slapen.
Bijna weeekndquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Verdomd slecht geslapen.
Gelukkig is het bijna weekend.
Gelukkig hoef ik niet zo lang te werken vandaag.quote:
Des te sneller is het weekend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:50 schreef Subterranean het volgende:
Ja goed. Heb het nog wel even druk zo vlak voor het weekend, maar dat komt goed.
feli....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb zojuist de voorlopig koopakte ondertekend.
Ben blij, maar voel me ook lichamelijk heel beroerd maar wil niet ziek worden, dus ben niet echt in een feeststemming...
Daar heb je absoluut gelijk in.quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:01 schreef Noisekick het volgende:
Ik ben kapot aan het gaan... vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ik er echt allemaal niet meer tegen kan. Tegelijkertijd besef ik me, dat ik al op dat punt ben aanbelandt. Ik kan simpelweg niet meer...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:07 schreef AntiSh0x het volgende:
Ontieglijk kut!
Blij de overmaat laten nemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
dubbel....: drietig...
...en toch blij....
...wat moet ik hiermee....
![]()
Ja, ik wilde je nog pm-en, maar ik wacht wel tot ik nuchter ben.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef enter het volgende:
fucked upfucked upfucked upfucked upfucked upfucked upfucked upfucked upfucked upfucked up
ook fucked up fucked up fucked up fucked up fucked up fucked upquote:Op zondag 18 maart 2007 01:07 schreef Zosk het volgende:
als je gaat slapen denk je er vast niet meer aan
ach, ik heb het iig geprobeertquote:Op zondag 18 maart 2007 01:08 schreef enter het volgende:
[..]
ook fucked up fucked up fucked up fucked up fucked up fucked up
?? fucked up danquote:Op zondag 18 maart 2007 01:12 schreef TripleM het volgende:
Moe, een beetje bang en heel onzeker.
Ja dat kun je wel zeggen. Het gaat, en ik denk ook wel dat het goedkomt, maar er zijn vandaag nogal wat nare dingen gebeurd die mogelijk zware gevolgen hebben. Beter dan dat kan ik t niet omschrijven. Slapen zal wel helpen voorlopig.quote:
goed idee, truste!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:16 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen. Het gaat, en ik denk ook wel dat het goedkomt, maar er zijn vandaag nogal wat nare dingen gebeurd die mogelijk zware gevolgen hebben. Beter dan dat kan ik t niet omschrijven. Slapen zal wel helpen voorlopig.
Dat lijkt me kut, zo lang moeten wachten..quote:Op zondag 18 maart 2007 09:31 schreef BrandX het volgende:
nog even verward, maar nu ook een tikkeltje eh, bozig? Ik snap het gewoon ff echt niet.
En vrijdag kan ik pas meer weten
Je ZOU het natuurlijk ook gewoon kunnen zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 09:11 schreef zwartedoos het volgende:
Veels te vroeg wakkerEn wanneer hebben mannen t eens door dat we geen interesse hebben als we nooit de telefoon opnemen?? Give it up, losert
![]()
Dan moet ik al gaan liegen over de echte reden want die is best wel zielig, voor hem dan...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je ZOU het natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen
Nou ik had eerst wel interesse, totdat ik zijn overbehaarde kingkong rug zag, daar kon zelfs geen scheermes of hars tegenopquote:Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef thaleia het volgende:
Je hoeft toch geen reden te geven voor het hebben van geen interesse?
Ik vind het soms ook makkelijker om te hopen dat iemand iets vanzelf begrijpt maar ik zou nooit iemand als loser bestempelen als hij dan mijn vage hints niet oppikt. Kwestie van zelf duidelijker zijn dan.
En nooit meer telefoon opnemen of wegdrukken lijkt me toch geen 'vage' hint.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef thaleia het volgende:
Je hoeft toch geen reden te geven voor het hebben van geen interesse?
Ik vind het soms ook makkelijker om te hopen dat iemand iets vanzelf begrijpt maar ik zou nooit iemand als loser bestempelen als hij dan mijn vage hints niet oppikt. Kwestie van zelf duidelijker zijn dan.
tsk een permanentje erin en dan is het lekker zacht toch??quote:Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nou ik had eerst wel interesse, totdat ik zijn overbehaarde kingkong rug zag, daar kon zelfs geen scheermes of hars tegenop![]()
No thanksquote:Op zondag 18 maart 2007 14:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk een permanentje erin en dan is het lekker zacht toch??
heb je ook geen lekker zacht tapijtje of berevelletje thuis liggen dan?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je ook geen lekker zacht tapijtje of berevelletje thuis liggen dan?
/slowchat
quote:
Net zo gelukkig!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:07 schreef Marjan_K het volgende:
gelukkig![]()
![]()
enne mop gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel goed kut zeg. Sterkte.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goed eigenlijk, veel eerder klaar met werken dan ik had "verwacht". Dus ik heb nog wat aan m'n zondagavondNu nog even Studio Voetbal meepikken
successupporterquote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben min of meer PSV-er ja, maar dat ze nu 'n dikke nederlaag hebben geleden zal me aan m'n reet roesten
Ik ben Mancunian in hart en nieren
sterkte...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Vrij kut.Na bijna 4 jaar is het dan ineens uit.Ach ja,life goes on....
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gestressed. Tentamens over een week en ik schuif 't een beetje voor me uit.Maar morgen ga ik echt stampen!
in werken?quote:Op maandag 19 maart 2007 07:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben gebroken......te lang op Fok geweest vanacht....
...maar ik heb er zin in....
![]()
![]()
![]()
!!!
Succesquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:17 schreef Sylvana het volgende:
nog een beetje slaperig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |