Succes, probeer er even niet aan te denken..quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef zeehond. het volgende:
Het is lekker weer. Denk nog steeds erg veel over mn ex-relatie. Maar ik moet het uit mijn hoofd zetten. Ik ben jong , moet plezier maken en mijn ding doen denk ik.
Voor de rest gewoon op werk![]()
waaroverquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef birdydontfly het volgende:
moe en ik begin me zorgen te maken maar verder wel goed
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog niet helemaal wakker en nog steeds veel te moe zoals altijd. Maar wel relaxed op zich, nog wel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog steeds moe
Daar ben ik al heel de ochtend mee bezigquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:41 schreef Zosk het volgende:
ga eens uitrusten!
Ha leuk! Waar ga je wonen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Minkeltje het volgende:
Om t bij Jochem Meyjer zn uitspraak te houden.. Ik zit in een heeeeeeel lang YEEHAAAAA moment
Mn huissie gaat door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef kastanova het volgende:
Kut, behoorlijk kut... Moet echt ff uit dit dipje komen.
beker warme melkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik verga van de pijn.......kn mijn draai echt niet vinden....
...gek word ik ervan....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooo wat leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:01 schreef Ms.Poes het volgende:
'n Lief gedicht krijgen en niet weten van wie, is nooit OK. Straks bedank ik de verkeerde en ga ik weer tegen allemaal schenen aan schoppen.
Aphexquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben vrij vandaag, single en geil, het is mooi weer, zie er tof uit.
Voel me dus best oke. En mijn Aphex Twin most complete collection is binnen. 3,5 gig
Datte!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Hime het volgende:
Ik wil bij deze mijn geweldige vriendje vriendin bedanken voor zijnhaar enorme vertrouwen in mijIk snap niet hoe je het met mij uithoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |