Das mooi, mis ik lekker niksquote:
volgens mij kijk jij idd naar een ander programmaquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:49 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
kijk jij wel naar dezelfde goudenkooi als ikwant ik zie Brian als de leider van het kamp van Natasia, Jaap en Amanda. Daarnaast word hij verafgood door Huub en onderschat door Sylvia, balt hij snollie doet hij gitaarles, vliegt, dj't, en acteerlest ie.
Ik heb gisteren ook gekeken maar het was te gek voor woorden wat jaap drie kwartier lang allemaal presteerde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.
Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!
Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?
Huub (De pisdwerg) had gewoon vroeger meer King Corn moeten eten (zie video)quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.
Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!
Dat Brain dat stimuleerde en Jaap de uitvoerder was maakt ze beiden even erg.
Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.
0900-8844 bellen.
Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?
Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.
Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
als dat alle commentaar is wat je hebt als excuus. Zeg je dat ook tegen een vrouw die aangerand wordt, had je maar meer spinazie moeten eten?????quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub (De pisdwerg) had gewoon vroeger meer King Corn moeten eten (zie video)![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU
`quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:37 schreef maikel112 het volgende:
Wat een sukkel die Jaap, maar wel slim want zo lokt hij wel Huub uit
volgens mij klopt de beschrijvijng welquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:58 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
volgens mij kijk jij idd naar een ander programma![]()
[Cos # 897] Waar Huubs pestgedrag Jaap boos en geil maaktquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:52 schreef teamlead het volgende:
welke cos moet ik beginnen met bijlezen?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[Cos # 897] Waar Huubs pestgedrag Jaap boos en geil maakt
Hey Peter, ik vind Jaap ook niet zo leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[Cos # 897] Waar Huubs pestgedrag Jaap boos en geil maakt
Mee eens, Huub uitlokken en zorgen dat die kabouter oppleurt naar kabouterland.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:00 schreef looier het volgende:
Jaap is sterk bezig!
Huub heeft alle recht om te zeiken aangezien Huub treitert met woorden en Jaap om Huub te treiteren hem aanrand. Zit toch wel een verschilletje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef dieenebart het volgende:
Huub al naar Huus? (oh nee, hij slaapt. Ze maken hem toch wel wakker voor ze hem naar huis sturen, toch?)
Huub moet niet zo zeiken. Dat getreiter van hem heeft zijn effect, en nog is hij niet blij.
Hey Huub! Je wilde Jaap over de zeik krijgen toch? 's Goed gelukt! Ik hoop dat je een mailtje krijgt van de kindertelefoon, omdat het aantal dikke bellers is gestegen met 45%...
Om je te bedanken voor je voorbeeldgedrag...![]()
Niet aan beginnen, hoop afgezeik tussen users omdat ze het niet met elkaar eens zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:52 schreef teamlead het volgende:
welke cos moet ik beginnen met bijlezen?
Nee als iemand zichzelf lichamelijk opdringt aan iemand die er niet gediend van is dan is dat opzeker aanranding.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:46 schreef looier het volgende:
Aanranding.![]()
Sommige mensen hier zijn echt zwaar gestoord!
Mwahhh als Huub er hievoor uit wordt gezet dan is Jaap ook weg dus nog niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:57 schreef teamlead het volgende:
Fysiek geweld van Huubie gisteren dus?
Mooi
Geen fysiek geweld van Huub gisterenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:57 schreef teamlead het volgende:
Fysiek geweld van Huubie gisteren dus?
Mooi
totally agree!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.
0900-8844 bellen.
Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.
Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
walgelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
Wat Jaap gisteren deed kon niet, sommige opmerkingen die huub maakte konden ook niet. Maar het meest eng vind ik toch Brainles met zijn sneaky lachje en achterbakse blik.
Huub kreeg telefoon en zei ik heb een officiele waarschuwing,quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef itsme het volgende:
Krijgt die Jaap geen waarschuwing dan?
Hij maakt sigaretten stuk, blokkeert hun vrijheid zit aan ze,
Helemaal met je eens! Als je sterk bent win je het op inhoud en niet met je gewicht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb me daarnet proberen voor te stellen wat Huub "had moeten doen" gisteren.
Ik meende dat Huub zich uit de tent liet lokken en zich n iet voldoende heeft ingehouden.
Maar nu nog eens er over nagedacht te hebben (en al koffiemakend me ingebeeld heb dat Jaap tegen me aan stond te duwen en dat ik geen kant op kon), vind ik dat Huub zich heel erg goed heeft ingehouden, en erg veel verdragen heeft.
Kortom, ik ben van mening veranderd. Huub heeft zich niet laten opnaaien, maar heeft heel veel over zich heen laten komen, zonder zich daar tegen te kunnen verweren.
Hij kon letterlijk niet bewegen.
Ik zit te wachten op de villa vandaag. niet dat die zo betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub kreeg telefoon en zei ik heb een officiele waarschuwing,
Jaap kreeg telefoon en stopte met wat hij deed zoals blokkeren van de weg en zo en zei verder niets, dus wie weet heeft hij ook een waarschuwing gehad maar zegt er niets over.
Ze moeten om 10 uur aan tafel voor eenbrief, dus daarin zal het wel staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de villa vandaag. niet dat die zo betrouwbaar zijn.
Vraag me af, kan je een waarschuwing hebben en dat de rest van het huis dat niet weet?
juistem !!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
0900-8844 bellen.
Kneusjes zijn mensen die inhoudelijk nergens op in gaan, dus Jaap...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:20 schreef markthemen het volgende:
wat is die huub toch een kneusje.. kut kabouter
ja volgens mij ook. hij ging zelf met zijn hoofd richting de peuk, maar dacht volgens mij dat Huub dan zijn peuk weg zou halen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:16 schreef snetje het volgende:
jaap beweerd nu dat huub een sigaret tegen zijn gezicht heeft geduwd
jaap zette zijn gezicht er zelf zowat tegen aan !!!
precies.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:21 schreef Yollie het volgende:
[..]
Kneusjes zijn mensen die inhoudelijk nergens op in gaan, dus Jaap...
Nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Ning het volgende:
Goedemorgen, verwacht iemand hier een exit voor iemand?
En iemands sigaret afpakken die hij aan het roken is..quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee.
Ieder een waarschuwing. Huub voor het gooien van een glas, en Jaap voor het fysiek hinderen van bewoners (zowel aanraken als de telefoon uitdoen)
Denk het niet dan zouden er 3 uit moeten gaan. Jaap omdat hij zijn gewicht in de strijd gooide door zijn lijf tegen Huub aan te drukken. Eric omdat hij zgn Jaap met zijn hoofd tegen de kap aanduwde en Huub omdat hij zgn .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Ning het volgende:
Net zoals hij een paar keer tegen Eric aan ging staan en Eric haalde zijn hand met sigaret niet weg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
ja volgens mij ook. hij ging zelf met zijn hoofd richting de peuk, maar dacht volgens mij dat Huub dan zijn peuk weg zou halen.
Hier dito en dan daarnet met zijn zelfgenoegzame blik aan natasia vertellen dat huub en eric hem van alles hebben aangedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen.
Bijgelezen en filmpje gezien van HuiDiHo. Huub is idd regelmatig een etterbak, maar als ik Huub was geweest had ik Billie een paar klappen moet zijn smoel gegeven. Gelukkig heeft hij zich in kunnen houden, op het gooien van drank na, maar Chapeau Huub. Ik dacht dat ik Billie niet nog meer zou kunnen gaan haten, maar dat is dus nu gelukt, wat een loser.![]()
Nee, hooguit een waarschuwing.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Ning het volgende:
De adrenaline zit er nog in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat nou tussen Huub en Eric, een nepruzie?![]()
Ach jee, moeten we ons zorgen gaanmaken of zit de afzeiker er weer daar??? Want over Jaap lees je nixquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef itsme het volgende:
08:51 - "Je speelt met vuur"
De Miljonairs worden gewekt en Huub neemt vervolgens een lekkere ochtendduik in het zwembad. Als hij terugkomt in de slaapkamer, spreekt Palma hem aan op de ruzie die hij gisteravond met Jaap had. Deze ruzie is nogal uit de hand gelopen, waarbij Huub onder andere een glas baco naar Jaap heeft gegooid. “Je speelt met vuur, nog even en je kan echt komen werken waar ik werk, omdat je hier dan niet meer zit”, zegt Palma. Hiermee doelt ze op de officiële waarschuwing die de Oldenzaler gisteravond kreeg. Heeft deze waarschuwing meer consequenties dan Huub zelf denkt?
Bron: talpa
belachelijk en ze weten ook dat er weer enorme stennis zou komen als huub er nu uit zou moeten en jaap geen straf krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach jee, moeten we ons zorgen gaanmaken of zit de afzeiker er weer daar??? Want over Jaap lees je nix
Daarom zeg ik ook dat Brian het meest enge mannetje is en het meest gevaarlijke mannetje in het huis.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef avonne het volgende:
Brian spreekt hardop uit dat hij denkt dat hij flipt en alles om zich heen vergeet als iemand hem een duw geeft.
Maar hij zegt ook "Ik weet nu dat ik hem van achteren kan pakken, Bart-stijl, en dat ga ik dan ook doen"
Goedemorgen allen, net even nagelezen en het filmpje van Hidiho gezien, echt walgelijk die Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee.
Ieder een waarschuwing. Huub voor het gooien van een glas, en Jaap voor het fysiek hinderen van bewoners (zowel aanraken als de telefoon uitdoen)
jaap mag van mij ook best weg hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:05 schreef marky het volgende:
[..]
Mwahhh als Huub er hievoor uit wordt gezet dan is Jaap ook weg dus nog niet te vroeg juichen.
NOgmaals, beeld je in dat iemand voortdurend tegen je aan leunt en je niet eens iets kunt pakken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef the_undertaker het volgende:
Slim hoor Huub... een officiele waarschuwing![]()
alweer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef Yollie het volgende:
Yeah de blackout van Brian zit eraan te komen
Dat verhaal van toen ja... dit kost me 10.000 en ik ga geboeid weg. Angstaanjagend mannetje die para Brianquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef Yollie het volgende:
Yeah de blackout van Brian zit eraan te komen
Brainless moet opgesloten worden in een gesloten inrichting levenslangquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
0900-8844 bellen.
zo is datquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Ning het volgende:
Het ergste van dit alles is, dat Brian de aanstichter is van dit alles. Alles wat Jaap deed was ingefluisterd door Brian
Ik geloof dat het zijn slaapkamer verliezen ook nog meespeelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef Yollie het volgende:
Wat een haat heeft Brian in ene tegen Huub, terwijl Huub hem gisteren niets heeft gedaan (alleen brief nena).
hij wel die idiootquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
Ik zou zo graag huub beet pakken, zijn keel dichtknijpen, hem van de trap afgooien etc etc. aldus Brian.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zijn slaapkamer verliezen ook nog meespeelt.
dat zeg ik net tegen mijn manquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat DGK-redactie nooit 1 lijn heeft getrokken met wat wel en niet kan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedemorgen allen, net even nagelezen en het filmpje van Hidiho gezien, echt walgelijk die Jaap.
Wat ik niet zo goed begrijp, is het dus mogelijk is om in 1 ruzie/conflict een aantal malen mensen fysiek te bedreigen - tegen iemand aanrijden, tegen iemand aanstaan, telefoon uit iemands handen trekken, aanraken als iemand vraagt om dat niet te doen, peuken afpakken en weggooien,en nog meer van dat zo zaken.............en dan maar 1 waarschuwing krijgen?
Zielig, wat een argument ook.. ik heb last van mijn rug.. Ik hoop dat ie hem breekt!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja dat is de fout van de redactie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Het probleem is dat DGK-redactie nooit 1 lijn heeft getrokken met wat wel en niet kan.
Hadden ze dat vanaf het begin gedaan dan zaten Brian en Natasia al lang thuis.
En van die er later in zijn gekomen, Amanda, Huub en Jaap konden dan ook naar huis.
Maar helaas past de redactie steeds weer de regels aan.
kloptquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
Als dat wat gisterenavond bij huub en eric gebeurde door Jaap, op straat bij Brian dan zou hij hem rammen. Dus hij geeft daarmee toe dat hij vindt dat Jaap fout zat.
Sorry voor de late reactie, was even aan 't werk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:01 schreef marky het volgende:
[..]
Huub heeft alle recht om te zeiken aangezien Huub treitert met woorden en Jaap om Huub te treiteren hem aanrand. Zit toch wel een verschilletje.
Enne.. lees je eigen columns nog eens na. Volgens mij ben jij ook niet vies van een opmerking over uiterlijkheden. Ik neem toch aan dat daardoor er ook geen stijging plaats heeft gevonden van een aantal bellers bij wat voor telefonische hulpdienst dan ook.
Jeps en ze mogen van mij ook wel wat scherper zijn op de scheldwoorden die rond vliegen. Jaap die gisteravond tegen Huub zei ik kom je opzoeken in het ziekenhuis als je longkanker hebt. En Huub die tegen Jaap zei ik gun niemand longkanker, maar jou wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:51 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat zo de regels wat aangescherpt gaan worden.
Niet iemand aanraken als die zegt dat niet te willen b.v
Laat hem maar winnen dan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef joop24 het volgende:
[..]
Brainless moet opgesloten worden in een gesloten inrichting levenslang
Begrijp ik nou goed dat er ook verschillende bedden zijn, met verschillende matrassen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou nog wel eens een heftige dag kunnen worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:52 schreef dieenebart het volgende:
De geschiedenis staat op het punt zich te herhalen!
Er is 1 extra luxe slaapkamer, waar het ook rustiger is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er ook verschillende bedden zijn, met verschillende matrassen?
Van het ene bed krijg je pijn in je rug en van het andere bed niet?
Wij hebben hier 3 dezelfde matrassen in huis, en die liggen allemaal duidelijk anders.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er ook verschillende bedden zijn, met verschillende matrassen?
Van het ene bed krijg je pijn in je rug en van het andere bed niet?
en naar mening heeft elke bewoner een tijdje recht op rust.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is 1 extra luxe slaapkamer, waar het ook rustiger is.
Dat is handig ivm slaapproblemen.
Zouden ze naar de streamers hebben geluisterd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef itsme het volgende:
van maandag tot donderdag maximale bedtijd tot half 3
ze gunnen ons dus onze nachtrustquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef itsme het volgende:
van maandag tot donderdag maximale bedtijd tot half 3
Zal hopelijk nog wel komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef itsme het volgende:
belachelijk, krijgt Jaap geen waarschuwing?
Huub en Natasia willen donderdag in de nacht een maaltijd klaarmaken en iedereen om 5.00 uur wakker maken voor een 5-gangen diner.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Waarom mag Syl niks zeggen over de nieuwe regels?![]()
![]()
Huub heeft gisteravond al een waarschuwing gehad. Petertjequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
belachelijk, krijgt Huub geen waarschuwing?
Daar wilde ik op reageren (de uitkomst staat nog niet vast) maar in dezelfde beweging ging de koffie over de laptop. Hij kan er tegen!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou nog wel eens een heftige dag kunnen worden.
O ja. Ik zie de grap daar ook niet van in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub en Natasia willen donderdag in de nacht een maaltijd klaarmaken en iedereen om 5.00 uur wakker maken voor een 5-gangen diner.
Huub heeft vanacht al een officiale waarschuwing gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
kun je er een scan van maken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Mooie advertenties in de Telegraaf voor Syl, van de bewoners en Talpa.![]()
Thnxquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub en Natasia willen donderdag in de nacht een maaltijd klaarmaken en iedereen om 5.00 uur wakker maken voor een 5-gangen diner.
Ik zal even kijken of het lukt.quote:
Hij zag Lieke voorbij komen en wilde daar achter aan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
Huub loopt gefrustreerd weg.
Hij heeft zin in Jaap pesten.
Is Rene voor Sil haar moterrijlesquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:04 schreef Torment het volgende:
Vaag hoor, geen contact met de buitenwereld en toch een (voor mij) onbekende vent aan de ontbijttafel..
Dat wordt lachen, misschien maakt hij ook wel een grapje over Jaaps overgewicht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Inca het volgende:
Huub gaat Jaap weer pesten als het personeel weg is
Ik begreep dat hij eerst zijn thee wil opdrinken, zodat hij die niet over Jaap heen kan gooienquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Inca het volgende:
Huub gaat Jaap weer pesten als het personeel weg is
Oh hou me tegen, ik kom niet meer bij! (daar ging de koffie bijna weeer! Damn!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt lachen, misschien maakt hij ook wel een grapje over Jaaps overgewicht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegen wie zegt die dat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:09 schreef Peter6000 het volgende:
HAHAHA DIE HUUB.
HIJ ZEGT: JIJ HEBT MOTORRIJLES, MAAR JE GAAT IEDERE KEER IN EEN AUTO WEG.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
dan zat er waarschijnlijk geen suiker in, anders gaat het binnenkort flink knarsen als je een toets indrukt (kan ik je uit ervaring vertellen)...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar wilde ik op reageren (de uitkomst staat nog niet vast) maar in dezelfde beweging ging de koffie over de laptop. Hij kan er tegen!!!![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
0900-8844 bellen.
uit de koker van Brian....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
Eemnes, 14 maart 2007.
Het doet zoveel pijn,
Dat zij er nier meer zijn
Je maatje, ouders of vriend,
De pijn is heftig en niets ontziend,
Een ieder met een groot verlies,
Voelt deze pijn en verdriet,
Je zou het wel uit willen schreeuwen,
Maar je doet het meestal niet.
Voor onze lieve Syl,
Veel kracht en wijsheid bij dit grote verlies,
Veel liefs,
Je 'mede-Miljonairs' uit De Gouden Kooi.
Amanda, Brian, Natasia, Jaap
Huub & Eric.
Telegraaf van vandaag. Zie het apart staan van Huub en Eric.![]()
Ooh, goeie! Drink idd zwart zonder suiker, maar ik zal het in de gaten houden. Gelukkig staat er reeds iets anders (en snellers, hoop ik) klaar om in gebruik te nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
dan zat er waarschijnlijk geen suiker in, anders gaat het binnenkort flink knarsen als je een toets indrukt (kan ik je uit ervaring vertellen)...
Bij jou ook?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:18 schreef flubberdewups het volgende:
Braindead mompelt verder in de private tegen Slettie...![]()
Streams niet gevolgd gister?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
En hadden ze Huub ook niet toegetakeld toen hij dronken was. Ik vindt het niet kunnen watr er vannacht gebeurt is. En nee niet omdat het Huub isquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef voyeur het volgende:
Filmpje en alle cossen gelezen, maar ik vind Jaap's gedrag nog wel kunnen hoor. Het is irritant, maar toch van een ander niveau dan een dronken slaper vol met eten gooien, beschilderen en op de kiek zetten. Na al het gejen en gescheld door Huub en meeloper Erik, mag Jaap best eens laten zien hoe vervelend het is om geziekt te worden.
Huub kon ook best een andere kant oplopen, zich terugtrekken etc. Past toch wel in het spel om de knikkers om de grenzen op te zoeken. Geen reden voor actie van de redactie en zeker niet iets om aangifte voor te gaan doen (en ik kan het weten want heb dat nav een BB wel eens gedaan)
(Sabrinaaaa! was jij dat...)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef voyeur het volgende:
Filmpje en alle cossen gelezen, maar ik vind Jaap's gedrag nog wel kunnen hoor. Het is irritant, maar toch van een ander niveau dan een dronken slaper vol met eten gooien, beschilderen en op de kiek zetten. Na al het gejen en gescheld door Huub en meeloper Erik, mag Jaap best eens laten zien hoe vervelend het is om geziekt te worden.
Huub kon ook best een andere kant oplopen, zich terugtrekken etc. Past toch wel in het spel om de knikkers om de grenzen op te zoeken. Geen reden voor actie van de redactie en zeker niet iets om aangifte voor te gaan doen (en ik kan het weten want heb dat nav een BB wel eens gedaan)
mee eens!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef voyeur het volgende:
Huub kon ook best een andere kant oplopen, zich terugtrekken etc. Past toch wel in het spel om de knikkers om de grenzen op te zoeken.
Watr had jjij dan gedaan. Als je daar stond. Ik had ook geen andere kant opgegaan hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(Sabrinaaaa! was jij dat...)
Ben het met je eens - Huub had zich wat minder gek op kunnen stellen.
Ach, de Febo heeft nog slechter bewerkstelligd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:27 schreef pronkjewail het volgende:
Wat een verschrikkel nepgesprek tussen Brian en Amanda!
Ik zou uiteindelijk wel omlopen, na een aantal keren vriendelijk vragen. maar 1x.. daarna wordt het kinderachtig en zou ik ook aggressief worden. Maar ik heb 1x laten zien dat ik best vriendelijk iets wil oplossenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef Ning het volgende:
[..]
Watr had jjij dan gedaan. Als je daar stond. Ik had ook geen andere kant opgegaan hoor
3x vriendelijk vragen en dan opzij duwen... Lijkt mij genoeg, alhoewel ik in eerste instantie inderdaad gewoon zou omlopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zou uiteindelijk wel omlopen, na een aantal keren vriendelijk vragen. maar 1x.. daarna wordt het kinderachtig en zou ik ook aggressief worden. Maar ik heb 1x laten zien dat ik best vriendelijk iets wil oplossen
Tsja, snap dat dan, dat i's ánders! Amanda is zijn privé sletje.. en dan hoor je nou eenmaal verder de andere jongens te negeren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:30 schreef scanman01 het volgende:
Dus alles nog even op een rijtje: Amanda neukt met 1 jongen en zoent met 4 andere personen. Brian zoent én neukt met drie meiden..... en hij zegt dat Amanda te veel een slet is???![]()
![]()
Helaas geloof ik van dat laatste niet zoveel als je hoort hoe geïnterresseerd ze daarnet wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik denk dat jij nog wel de grootste slut bent. I don't give a fuck wat mensen in jouw brieven zeggen"
kan ie net zo goed niet doen,hij houd alleen zichzelf maar voor de gekquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:24 schreef Dark het volgende:
Brian is weer afstand aan het bewerkstelligen tussen Amanda en hemzelf.
brian is slecht voor mijn bloeddrukquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:30 schreef scanman01 het volgende:
Dus alles nog even op een rijtje: Amanda neukt met 1 jongen en zoent met 4 andere personen. Brian zoent én neukt met drie meiden..... en hij zegt dat Amanda te veel een slet is???![]()
![]()
Ook dát laat hij liever door anderen voor hem bewerkstelligen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
B: wil zich niet meer druk maken om de gebeurtenissen die hier gebeuren.
Amanda vroeg hem hoe anderen haar zien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:30 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Heel simpel, ik had de situatie niet zo uit de hand laten lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef Ning het volgende:
[..]
Watr had jjij dan gedaan. Als je daar stond. Ik had ook geen andere kant opgegaan hoor
Mijn post was inderdaad niet helemaal duidelijk. met 1x doel ik op dat omlopen. Ik zou 1x dan een andere route nemen, maar als dezelfde persoon vervolgens het kinderachtige spelletje herhaalt, dan mep ik wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
3x vriendelijk vragen en dan opzij duwen... Lijkt mij genoeg, alhoewel ik in eerste instantie inderdaad gewoon zou omlopen.
Hoe kunnen we een normaal gesprek verwachten tussen 2 domme mensen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda vroeg hem hoe anderen haar zien.
Daar gaf hij antwoord op, en vervolgens zegt Amanda "dus jij ziet mij als een slet"
Het is gewoon een heel dom gesprek
Omdat ie alleen een grote broekschijterd is met een grote smoelquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook dát laat hij liever door anderen voor hem bewerkstelligen...
Duidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mijn post was inderdaad niet helemaal duidelijk. met 1x doel ik op dat omlopen. Ik zou 1x dan een andere route nemen, maar als dezelfde persoon vervolgens het kinderachtige spelletje herhaalt, dan mep ik wel.
Lul niet zo slap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heel simpel, ik had de situatie niet zo uit de hand laten lopen.
In een eerdere COS heeft iemand het al heel goed verwoord.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
3x vriendelijk vragen en dan opzij duwen... Lijkt mij genoeg, alhoewel ik in eerste instantie inderdaad gewoon zou omlopen.
Arme Amanda, heb nou eens door dat Brian niet zo geweldig is als je denkt...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
Laat jou stukje niet in de mist staan als je het over mijn stukje hebt. aldus Brian.
Je moet het niet eens proberen te snappen TL, doe ik ook nietquote:
Prachtige Poëzie.quote:
Nee, niet om Sabrina; andere BB. Die Sabrina had er zelf ook wel zin toch of heb je nog iets op te biechtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(Sabrinaaaa! was jij dat...)
Ben het met je eens - Huub had zich wat minder gek op kunnen stellen.
Af en toe komt die griet echt geniaal uit de bocht...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:47 schreef Dark het volgende:
De stap om boven te komen slapen is ook niet voor niets.
Ik kom naast je liggen en je valt me gewoon aan, je bent gewoon de grootste slet die hier rondloopt.
Je bent schijnheilig, je zegt dit en je doet iets anders, dat vind ik schijnheilig.
aanrandingquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef 2live het volgende:
ik snap het ; Amanda valt Brian gewoon sexueel lastig! Hij is aangerandt!
Hij wilde helemaal niet, maar hij moet!![]()
Maar dat is het spel toch. Uitlokken, je inhouden, terug pakken op een slimmere manier etc. Jullie doen alsof dit in het normale leven plaats vindt met totale vreemden, maar dit zijn mensen in een spelshow die elkaar dag en nacht zien. Zelfs in het oorspronkelijke spel zonder grenzen (zo'n naam zou in 2007 een heel ander programma suggereren) werd wel eens geduwd en braver vermaak bestaat er toch niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In een eerdere COS heeft iemand het al heel goed verwoord.
Ik heb echt met afschuw zitten kijken gisteren naar Jaap.
Huub kan soms irritant, grof en een tikkeltje aggressief zijn, maar het komt wel uit een goed hart.
Als iemand als Jaap niet opzij zou gaan, tegen me aan gaat staan en dit na herhaaldelijk vragen nog steeds doet en openlijk geweld probeert uit te lokken zou ik dit ook uitspelen. Een aantal keer herhalen dat je erdoor wilt, dat de persoon niet aan je moet komen en als je dan omloopt en de persoon komt achter je aan lok je het ook uit. Na de melding van Huub had DGK al in actie moeten komen. Ze hebben moedwillig aan dit spel meegewerkt. Helaas hebben ze nog geen stelling durven nemen en neer te zetten.
Dat Huub uiteindelijk dat glas leeggooit in Jaap zijn gezicht vind ik nog erg mild.
Ik ben zelf een vrouw die iets langer is dan 1.60m en ik zou na 2 waarschuwingen een officiele klacht indienen als er vervolgens geen reactie komt van DGK en het blijft doorgaan zou ik hem ook absoluut een knal verkopen of een trap in zijn bal.... Weglopen had in dit geval geen zin gehad, want Jaap bleef maar doorgaan.
In mijn ogen heeft Huub zich nog weten te beheersen, al dan niet met gemak.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stelt zich kwetsbaar op.
Hij ervaart een grote behoefte Huub aan te vallen.
Doe dit eens in SC! Dan kan ik ook gewoon lekker meedoenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar dat is het spel toch. Uitlokken, je inhouden, terug pakken op een slimmere manier etc. Jullie doen alsof dit in het normale leven plaats vindt met totale vreemden, maar dit zijn mensen in een spelshow die elkaar dag en nacht zien. Zelfs in het oorspronkelijke spel zonder grenzen (zo'n naam zou in 2007 een heel ander programma suggereren) werd wel eens geduwd en braver vermaak bestaat er toch niet.
De redactie verandert de regels voortdurend, maar dat is toch prima. Ze zoeken een manier om het programma te sturen en binnen zekere grenzen te houden, maar vastomlijnde regelboeken met jurisprudentie zou het spel stuk maken. De deelnemers weten dan snel genoeg hoe ze iemand kunnen piepelen.
mja.. dat snap ik welquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub geeft aan dat hij nogsteeds graag wil dat Amanda in haar dienstmeisjespakje rond gaat huppelen![]()
Hear hear!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, was even aan 't werk...
Ik ben zeker niet vies van opmerkingen die andere mensen 'in het zonnetje' zetten. Maar ik probeer niet de zwakste er uit te pikken, en ik denk dat ik na drie keer wel klaar zou zijn met Jaap's omvang en gewicht. De grappen over de drie beugels die vroeger had, was ik ook altijd snel zat.
Tuurlijk heeft Huub alle recht om te zeiken. Daarom zit hij daar, hij heeft 10.000 euro neergelegd voor dat recht.
Jaap heeft ook 10 ruggen betaald om kans te maken op de villa+geld.
Verbale intimidatie, sexuele intimidatie, gooien met wijn en thee, vernietigen van persoonlijke eigendommen, aanvallen van familie-leden, elkaar niets gunnen, elkaar iets aan willen doen... moet ik nog doorgaan, of is het duidelijk?
Geen van de deelnemers is vrij van zonde (met uitzondering van Sylvia, wellicht?), en hoeft dus van mij ook niet verongelijkt te gaan doen. Huub speelt met Jaap het spel dat NL met Huub speelde.
NL verloor, en Huub bleef. De geschiedenis staat op het punt zich te herhalen!
Voor de duidelijkheid: ik en geen fan van Huub, maar ook geen fan van Jaap. Ben op zich redelijk neutraal tussen deze twee.
(en bedankt dat jij wel de moeite neemt om mijn columns te lezen! De meeste mensen gooien hem direct in de digitale kattenbak!!!)
Dat had ik vannacht dus ook, voelde de dreiging zowat door m'n scherm.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Brian durft en doet niks uit lafheid, laat het anderen graag opknappen. Maar hij heeft nu wel zoveel woede in zich dat hij bang is dat het binnenkort knapt... ik kijk er bijna naar uit.quote:Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!
0900-8844 bellen.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar het argument dat het geen vreemden zijn maar elkaar dag en nacht zien is imo geen reden om het fysieke lastigvallen van Jaap te moeten tolereren. Jaap moet het ook maar verbaal afdoen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar dat is het spel toch. Uitlokken, je inhouden, terug pakken op een slimmere manier etc. Jullie doen alsof dit in het normale leven plaats vindt met totale vreemden, maar dit zijn mensen in een spelshow die elkaar dag en nacht zien. Zelfs in het oorspronkelijke spel zonder grenzen (zo'n naam zou in 2007 een heel ander programma suggereren) werd wel eens geduwd en braver vermaak bestaat er toch niet.
De redactie verandert de regels voortdurend, maar dat is toch prima. Ze zoeken een manier om het programma te sturen en binnen zekere grenzen te houden, maar vastomlijnde regelboeken met jurisprudentie zou het spel stuk maken. De deelnemers weten dan snel genoeg hoe ze iemand kunnen piepelen.
van DGK.nlquote:reageert Jaap. “Er is echt veel gebeurd; Huub heeft een sigaret tegen mijn wang gedrukt en Eric heeft mijn hoofd tegen een kast geduwd”, gaat Jaap verder. "Echt? Nou dan heb je kans dat ze allebei…”, mompelt Natasia. We zijn benieuwd wat het staartje zal zijn van deze ruzie.
Alleen maar praatjes die lafe hond durft echt niks zelf te doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht dus ook, voelde de dreiging zowat door m'n scherm.
[..]
Brian durft en doet niks uit lafheid, laat het anderen graag opknappen. Maar hij heeft nu wel zoveel woede in zich dat hij bang is dat het binnenkort knapt... ik kijk er bijna naar uit.![]()
Maar natuurlijk vroeg hij Natasia of ze er dan tussen wil springen, een vróuw zoiets vragen zegt weer alles over hem.![]()
Ook voor mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:19 schreef Yollie het volgende:
Wat een zielig figuur die Jaap, hij is nog trots ook. Als de redactie dit toelaat dan weten we zeker dat dit fout af gaat lopen en exit Huub is einde van DGK (in ieder geval voor mij).
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:58 schreef tuinfluiter het volgende:
13 maart
Natasia: Amanda komt bij jou slapen, zij is bang voor de Salamanders in de slaapkamer.
Brian: Is haar probleem,zij mag niet bij mij slapen, alleen als ik extreem-geil ben , dan wel weer .
.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:00 schreef Prosac het volgende:
Brian is de gevaarlijkste van het stel. Die is aan het stoken.
Even later zit Natasia buiten met Brian. Brian heeft de ruzie zien gebeuren en is gefrustreert over het feit dat hij er bij stond en niks heeft gedaan: “Ik stond er gewoon als een pion bij en ik had echt wel wat willen doen. Ik had misschien meer kunnen betekenen voor Jaap wat betreft het fysieke geweld, maar ik weet niet meer wat nou wel of niet fysiek geweld is hier.” “Ja, dat begrijp ik, maar je moet toch gewoon ten alle tijden niet je eigen handen gebruiken, trek desnoods Jaap weg, maar blijf van Huub af”, adviseert Natasia hem. “Ja, maar ik heb nu zoveel woede in mijn lichaam dat het er misschien ineens uit kan komen”, reageert Brian. “Probeer je toch in te houden, train het er anders uit”, zegt Natasia. En dat lijkt Brian wel een goed idee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:55 schreef joop24 het volgende:
[..]
Alleen maar praatjes die lafe hond durft echt niks zelf te doen![]()
![]()
![]()
![]()
het gaat er wmb niet om of huub eruit gaat of niet. Met of zonder Huub, avonden zoals gisteravond moeten er niet teveel komen, want het was echt niet om aan te zien en dan haak ik echt af. Voor dit niveau voel ik me te intelligent.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:02 schreef Dark het volgende:
[..]
“Ik stond er gewoon als een pion bij en ik had echt wel wat willen doen. Ik had misschien meer kunnen betekenen voor Jaap wat betreft het fysieke geweld, maar ik weet niet meer wat nou wel of niet fysiek geweld is hier.”
Bron: 10
en ondertussen roepend welke overtredingen Huub en Eric vlgs hem begingen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, hij stond fokking Jaap goedkeurend toe te lachen, Huub op te fokken, Jaap op te fokken, ziekelijk hardop lachen op opmerkingen om nog meer agressiviteit eruit te halen
Kan er in het kort verteld worden wat er precies is gebeurd, zit op mijn werk en kan de filmpjes niet bekijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:06 schreef 2live het volgende:
[..]
en ondertussen roepend welke overtredingen Huub en Eric vlgs hem begingen!![]()
Dat is wat hij letterlijk vanochtend tegen Natasia zei, ik heb de boel lopen op te fokken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, hij stond fokking Jaap goedkeurend toe te lachen, Huub op te fokken, Jaap op te fokken, ziekelijk hardop lachen op opmerkingen om nog meer agressiviteit eruit te halen
Lees ff de cossen terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Kan er in het kort verteld worden wat er precies is gebeurd, zit op mijn werk en kan de filmpjes niet bekijken.
Las iets over hoofd tegen een deur gebonkt, sigaret tegen de wang van Jaap geduwd, of zijn dit maar geruchten ??
Jaap drukte zijn eigen hoofd tegen de sigaret die Huub omhoog hield. Jaap kwam met zijn hoofd tegen de deur nadat Eric hem wegduwde na herhaardelijk te hebben gevraagd hem niet aan te raken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Kan er in het kort verteld worden wat er precies is gebeurd, zit op mijn werk en kan de filmpjes niet bekijken.
Las iets over hoofd tegen een deur gebonkt, sigaret tegen de wang van Jaap geduwd, of zijn dit maar geruchten ??
Ja word maar lekker Brainless en Natasia fanquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bah, het was walgelijk vannacht. Was ooit Huub fan, maar dat wordt dagelijks
een stuk minder ..... Wat mij betreft Jaap en Huub er allebei uit en tijd voor vers
bloed in de villa !!
In short dan, nou ja short:quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Maar, maar, ik lees die Cossen juist om jullie commentaren. Daar horen die bespiegelingen toch ook bij. Off topic geleuter kan beter in SC en onderlinge stekeligheden idem, maar reflekties op de gebeurtenissen wil ik juist hier zien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Fokkertjes![]()
Mag de discussie over gisteravond alsjeblieft naar SC? *Kijkt HEEL lief*
Ik heb net ongeveer drie kwartier COS zitten ploeteren...![]()
Denk dat de mensen die dat nog gaan doen het best op prijs stellen als we een soort van ontopic blijven hier...
Bovendien is het een goede discussie, en wil ik graag meedoen![]()
--------------------------------------------------------
Ontopic:
Huub stelt voor dat er even een functionerings gesprekje gehouden gaat worden met Tilly!![]()
Je hebt uiteraard een punt,quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar, maar, ik lees die Cossen juist om jullie commentaren. Daar horen die bespiegelingen toch ook bij. Off topic geleuter kan beter in SC en onderlinge stekeligheden idem, maar reflekties op de gebeurtenissen wil ik juist hier zien.
Anders is Cos niet veel meer dan: 'Oh jee", 'Wat nu?" "Zag jij dat" etc. Onnavolgbaar en oninteressant.
Ja maar daar heeft iedereen nog de mond van vol.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard een punt,![]()
![]()
Ik lees de cossen ook allemaal terug omdat ik het ontzettend leuk vind om iedereen zijn mening te horen over wat er gebeurd, maar dit gaat over gisteren![]()
Misschien heeft hij die vannacht wel gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef itsme het volgende:
Als Jaap niet ook een waarschuwing krijgt dan word ik zo pissig.![]()
ditoquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef itsme het volgende:
Nou dat niet, maar ik kan me flink irriteren aan het kinderachtige gedrag van Jaap EN Huub. Uiteindelijk was gisteravond Jaap duidelijk de ergste van het stel. Echter hadden Huub en Eric denk ik uiteindelijk de meest volwassene moeten zijn en gewoon lekker elders hun drankje gaan drinken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ja word maar lekker Brainless en Natasia fan![]()
![]()
![]()
![]()
Word je dan helemaal para bro?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef itsme het volgende:
Dat is toch precies waarom de SC bestaat!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft iedereen nog de mond van vol.
en het is nu niet zo dat er veel actie is in DGK op het moment.![]()
Het is ook gewoon moeilijk. Hier alles bespreken is op zich eenvoudiger, hier worden ook steeds de vragen gesteldquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is toch precies waarom de SC bestaat!![]()
Als zelfs itsme het niet met me eens is geef ik mijn verzet op!
Ik vind jullie allemaal nogsteeds lief hoor!![]()
Volgens mij ging dat ook niet want Jaap liep ze echt overal achterna?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik kan me flink irriteren aan het kinderachtige gedrag van Jaap EN Huub. Uiteindelijk was gisteravond Jaap duidelijk de ergste van het stel. Echter hadden Huub en Eric denk ik uiteindelijk de meest volwassene moeten zijn en gewoon lekker elders hun drankje gaan drinken.
Hoewel ik denk dat Jaap (en sickfuck Brian) gewoon op de andere locatie was doorgegaan. Al dan niet op aandringen vanBrian
de rode jurk want ze weet niet wat blauw is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft gisteren via de post te horen gekregen dat het blauwe jurkje haar zo geweldig staat. . en wat heeft ze aan vandaag??
Deze sistah word dan helemaal paraquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Word je dan helemaal para bro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |