Das mooi, mis ik lekker niksquote:
volgens mij kijk jij idd naar een ander programmaquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:49 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
kijk jij wel naar dezelfde goudenkooi als ikwant ik zie Brian als de leider van het kamp van Natasia, Jaap en Amanda. Daarnaast word hij verafgood door Huub en onderschat door Sylvia, balt hij snollie doet hij gitaarles, vliegt, dj't, en acteerlest ie.
Ik heb gisteren ook gekeken maar het was te gek voor woorden wat jaap drie kwartier lang allemaal presteerde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.
Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!
Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?
Huub (De pisdwerg) had gewoon vroeger meer King Corn moeten eten (zie video)quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.
Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!
Dat Brain dat stimuleerde en Jaap de uitvoerder was maakt ze beiden even erg.
Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.
0900-8844 bellen.
Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?
Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.
Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
als dat alle commentaar is wat je hebt als excuus. Zeg je dat ook tegen een vrouw die aangerand wordt, had je maar meer spinazie moeten eten?????quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub (De pisdwerg) had gewoon vroeger meer King Corn moeten eten (zie video)![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rSrFPbxlzcU
`quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:37 schreef maikel112 het volgende:
Wat een sukkel die Jaap, maar wel slim want zo lokt hij wel Huub uit
volgens mij klopt de beschrijvijng welquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:58 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
volgens mij kijk jij idd naar een ander programma![]()
[Cos # 897] Waar Huubs pestgedrag Jaap boos en geil maaktquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:52 schreef teamlead het volgende:
welke cos moet ik beginnen met bijlezen?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[Cos # 897] Waar Huubs pestgedrag Jaap boos en geil maakt
Hey Peter, ik vind Jaap ook niet zo leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[Cos # 897] Waar Huubs pestgedrag Jaap boos en geil maakt
Mee eens, Huub uitlokken en zorgen dat die kabouter oppleurt naar kabouterland.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:00 schreef looier het volgende:
Jaap is sterk bezig!
Huub heeft alle recht om te zeiken aangezien Huub treitert met woorden en Jaap om Huub te treiteren hem aanrand. Zit toch wel een verschilletje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef dieenebart het volgende:
Huub al naar Huus? (oh nee, hij slaapt. Ze maken hem toch wel wakker voor ze hem naar huis sturen, toch?)
Huub moet niet zo zeiken. Dat getreiter van hem heeft zijn effect, en nog is hij niet blij.
Hey Huub! Je wilde Jaap over de zeik krijgen toch? 's Goed gelukt! Ik hoop dat je een mailtje krijgt van de kindertelefoon, omdat het aantal dikke bellers is gestegen met 45%...
Om je te bedanken voor je voorbeeldgedrag...![]()
Niet aan beginnen, hoop afgezeik tussen users omdat ze het niet met elkaar eens zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:52 schreef teamlead het volgende:
welke cos moet ik beginnen met bijlezen?
Nee als iemand zichzelf lichamelijk opdringt aan iemand die er niet gediend van is dan is dat opzeker aanranding.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:46 schreef looier het volgende:
Aanranding.![]()
Sommige mensen hier zijn echt zwaar gestoord!
Mwahhh als Huub er hievoor uit wordt gezet dan is Jaap ook weg dus nog niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:57 schreef teamlead het volgende:
Fysiek geweld van Huubie gisteren dus?
Mooi
Geen fysiek geweld van Huub gisterenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:57 schreef teamlead het volgende:
Fysiek geweld van Huubie gisteren dus?
Mooi
totally agree!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.
0900-8844 bellen.
Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.
Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
walgelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
Wat Jaap gisteren deed kon niet, sommige opmerkingen die huub maakte konden ook niet. Maar het meest eng vind ik toch Brainles met zijn sneaky lachje en achterbakse blik.
Huub kreeg telefoon en zei ik heb een officiele waarschuwing,quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef itsme het volgende:
Krijgt die Jaap geen waarschuwing dan?
Hij maakt sigaretten stuk, blokkeert hun vrijheid zit aan ze,
Helemaal met je eens! Als je sterk bent win je het op inhoud en niet met je gewicht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb me daarnet proberen voor te stellen wat Huub "had moeten doen" gisteren.
Ik meende dat Huub zich uit de tent liet lokken en zich n iet voldoende heeft ingehouden.
Maar nu nog eens er over nagedacht te hebben (en al koffiemakend me ingebeeld heb dat Jaap tegen me aan stond te duwen en dat ik geen kant op kon), vind ik dat Huub zich heel erg goed heeft ingehouden, en erg veel verdragen heeft.
Kortom, ik ben van mening veranderd. Huub heeft zich niet laten opnaaien, maar heeft heel veel over zich heen laten komen, zonder zich daar tegen te kunnen verweren.
Hij kon letterlijk niet bewegen.
Ik zit te wachten op de villa vandaag. niet dat die zo betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub kreeg telefoon en zei ik heb een officiele waarschuwing,
Jaap kreeg telefoon en stopte met wat hij deed zoals blokkeren van de weg en zo en zei verder niets, dus wie weet heeft hij ook een waarschuwing gehad maar zegt er niets over.
Ze moeten om 10 uur aan tafel voor eenbrief, dus daarin zal het wel staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de villa vandaag. niet dat die zo betrouwbaar zijn.
Vraag me af, kan je een waarschuwing hebben en dat de rest van het huis dat niet weet?
juistem !!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
0900-8844 bellen.
Kneusjes zijn mensen die inhoudelijk nergens op in gaan, dus Jaap...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:20 schreef markthemen het volgende:
wat is die huub toch een kneusje.. kut kabouter
ja volgens mij ook. hij ging zelf met zijn hoofd richting de peuk, maar dacht volgens mij dat Huub dan zijn peuk weg zou halen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:16 schreef snetje het volgende:
jaap beweerd nu dat huub een sigaret tegen zijn gezicht heeft geduwd
jaap zette zijn gezicht er zelf zowat tegen aan !!!
precies.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:21 schreef Yollie het volgende:
[..]
Kneusjes zijn mensen die inhoudelijk nergens op in gaan, dus Jaap...
Nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Ning het volgende:
Goedemorgen, verwacht iemand hier een exit voor iemand?
En iemands sigaret afpakken die hij aan het roken is..quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee.
Ieder een waarschuwing. Huub voor het gooien van een glas, en Jaap voor het fysiek hinderen van bewoners (zowel aanraken als de telefoon uitdoen)
Denk het niet dan zouden er 3 uit moeten gaan. Jaap omdat hij zijn gewicht in de strijd gooide door zijn lijf tegen Huub aan te drukken. Eric omdat hij zgn Jaap met zijn hoofd tegen de kap aanduwde en Huub omdat hij zgn .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Ning het volgende:
Net zoals hij een paar keer tegen Eric aan ging staan en Eric haalde zijn hand met sigaret niet weg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
ja volgens mij ook. hij ging zelf met zijn hoofd richting de peuk, maar dacht volgens mij dat Huub dan zijn peuk weg zou halen.
Hier dito en dan daarnet met zijn zelfgenoegzame blik aan natasia vertellen dat huub en eric hem van alles hebben aangedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen.
Bijgelezen en filmpje gezien van HuiDiHo. Huub is idd regelmatig een etterbak, maar als ik Huub was geweest had ik Billie een paar klappen moet zijn smoel gegeven. Gelukkig heeft hij zich in kunnen houden, op het gooien van drank na, maar Chapeau Huub. Ik dacht dat ik Billie niet nog meer zou kunnen gaan haten, maar dat is dus nu gelukt, wat een loser.![]()
Nee, hooguit een waarschuwing.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Ning het volgende:
De adrenaline zit er nog in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat nou tussen Huub en Eric, een nepruzie?![]()
Ach jee, moeten we ons zorgen gaanmaken of zit de afzeiker er weer daar??? Want over Jaap lees je nixquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef itsme het volgende:
08:51 - "Je speelt met vuur"
De Miljonairs worden gewekt en Huub neemt vervolgens een lekkere ochtendduik in het zwembad. Als hij terugkomt in de slaapkamer, spreekt Palma hem aan op de ruzie die hij gisteravond met Jaap had. Deze ruzie is nogal uit de hand gelopen, waarbij Huub onder andere een glas baco naar Jaap heeft gegooid. “Je speelt met vuur, nog even en je kan echt komen werken waar ik werk, omdat je hier dan niet meer zit”, zegt Palma. Hiermee doelt ze op de officiële waarschuwing die de Oldenzaler gisteravond kreeg. Heeft deze waarschuwing meer consequenties dan Huub zelf denkt?
Bron: talpa
belachelijk en ze weten ook dat er weer enorme stennis zou komen als huub er nu uit zou moeten en jaap geen straf krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach jee, moeten we ons zorgen gaanmaken of zit de afzeiker er weer daar??? Want over Jaap lees je nix
Daarom zeg ik ook dat Brian het meest enge mannetje is en het meest gevaarlijke mannetje in het huis.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef avonne het volgende:
Brian spreekt hardop uit dat hij denkt dat hij flipt en alles om zich heen vergeet als iemand hem een duw geeft.
Maar hij zegt ook "Ik weet nu dat ik hem van achteren kan pakken, Bart-stijl, en dat ga ik dan ook doen"
Goedemorgen allen, net even nagelezen en het filmpje van Hidiho gezien, echt walgelijk die Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee.
Ieder een waarschuwing. Huub voor het gooien van een glas, en Jaap voor het fysiek hinderen van bewoners (zowel aanraken als de telefoon uitdoen)
jaap mag van mij ook best weg hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:05 schreef marky het volgende:
[..]
Mwahhh als Huub er hievoor uit wordt gezet dan is Jaap ook weg dus nog niet te vroeg juichen.
NOgmaals, beeld je in dat iemand voortdurend tegen je aan leunt en je niet eens iets kunt pakken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef the_undertaker het volgende:
Slim hoor Huub... een officiele waarschuwing![]()
alweer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef Yollie het volgende:
Yeah de blackout van Brian zit eraan te komen
Dat verhaal van toen ja... dit kost me 10.000 en ik ga geboeid weg. Angstaanjagend mannetje die para Brianquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef Yollie het volgende:
Yeah de blackout van Brian zit eraan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |