Ongelofelijk dit....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef obezzi het volgende:
té kinderachtig dit bah
Juist!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
iemand die je absoluut niet mag, en die je dan steeds aanraakt...... behoorlijk bedreigend imho.
Daar ben ik het helemaal mee eens...stel het was Amanda..of Sylvia?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik vind dat in tegenstelling tot Day wel fysiek geweld, als mensen niet willen dat je aan ze zit en je raakt ze toch aan is het fysiek geweld, dus Huub is niet de enige die fysiek geweld heeft gebruikt.
De Rat heeft hem dit ook ingefluiterd.....vandaar de klik met psycho Japiequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef zaadjuh het volgende:
kijk brian genieten...wat een vuil vies goor kloteventje
Nou mn handjes jeuken van die gozerquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef zaadjuh het volgende:
kijk brian genieten...wat een vuil vies goor kloteventje
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist!
Daarbij heet hij enorm vaak gezegd dat Jaap álles mocht doen en zeggen, maar NIET aanraken.
En een uur lang tóch blijven doen. Duidelijk zat.
Nee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Please Day, maar kopstoten? Na éen kopstoot had Huub er allang uitgelegen.
op sokkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
Brian is zooooooo'n held......
Precies..... Hij houdt zijn smoel wel die /dat ondekruipselquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De Rat heeft hem dit ook ingefluiterd.....vandaar de klik met psycho Japie![]()
vind je...hij laat zien wat een aso hij is vooral datviese geboerquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:00 schreef looier het volgende:
Jaap is sterk bezig!
Waarom leveld Huub met Brianless vraag ik me af???? Huub heeft niet door dat Brian staat te genieten van Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef Villalux het volgende:
WAt is die BRanless een GALBAK zeg wat een ...nou ik weet er geen woord voor..
Hear Hearquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet van jullie. Geweld = geweld, klaar!
Huub heeft Jaap meerdere kopstoten gegeven, boeit niet of die hard waren, boeit niet of Jaap met z;n grote kop het nauwelijks voelt. Hij deed het! Waarom wordt dat goedgepraat? Waarom worden er smoesjes voor gepost?
Als Brian het had gedaan, was de COS te klein geweest.
Hetzelfde met de walgelijke beledigingen van Huub richting Jaap (net spuugde hij op Jaap's moeder, what the fuck heeft die vrouw er mee te maken?). Toen NL en Bart het deden waren ze de duivel zelf. Huub heeft veel ergere dingen tegen Jaap gezegd. En men ligt hier in een deuk of er wordt gezegd dat Jaap het verdient. Onzin, sorry.
Inderdaad ja... En die 1 staat dan voor wie eruit moet. Lijkt me duidelijk dat Jaap nu exit is.quote:
Vertel! Noem eens een paar punten waaruit blijkt dat hij sterk bezig is!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:00 schreef looier het volgende:
Jaap is sterk bezig!
Hij pakt Huub precies aan op zijn zwakke plek. Een officiele waarschuwing voor Huub reeds in de pocket...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
vind je...hij laat zien wat een aso hij is vooral datviese geboer
Iemand psychisch helemaal de grond in trappen met meerdere personen, of af en toe een beetje personal space invadenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef dikkedoelie het volgende:
Echt als je nu nog partij kiest voor Jaap, dan ben je niet goed wijs.
Ja, die is tijdens deze reality soap echt compleet de weg kwijt. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap keihard geschopt en kopstoten gegeven, terwijl de gezellige dikkerd alleen maar even wilde knuffelen!
Tenminste, volgens mijn lieftallige medemod.
hier ben ik het een beetje mee eens.moet nu maar eens Brainless aanpakkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef rooie3 het volgende:
Huub je bent echt een dombo.
Je wil zo graag het spel spelen en tv maken.
Je heb zelfs een week vakantie gehad.
En nog heb je die rat niet door.
Of je durft niet tegen hem.
50% van wat we zien is show (volgens Nena). Jaap is z`n target volgens het script... NatasJa en Brainless worden ontlast.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef rooie3 het volgende:
En nog heb je die rat niet door.
Of je durft niet tegen hem.
Nee, iemand longkanker toewensen, en rook in zijn gezicht blazen is sociaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
vind je...hij laat zien wat een aso hij is vooral datviese geboer
Hij bezorgd Jaap een gegarandeerde exit, dus ik vind het prima. Als Amanda twee keer thee over Huub had gegooid was ze ook zeker exit geweest. Jaap heeft het nu wel 6x gedaan in feite. Dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef BuffyJan het volgende:
Huub moet die gast gewoon niet voeren. Negeren gewoon
Daar kan ik ook met mijn pet niet bij!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
Waarom leveld Huub met Brianless vraag ik me af???? Huub heeft niet door dat Brian staat te genieten van Jaap.
.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef looier het volgende:
[..]
Hij pakt Huub precies aan op zijn zwakke plek. Een officiele waarschuwing voor Huub reeds in de pocket...
Dat eerste was een slechte zaak... dat tweede was zéér logisch als iemand je constant blijft achtervolgen en zelfs tegen je aan gaat staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, iemand longkanker toewensen, en rook in zijn gezicht blazen is sociaal![]()
![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bezorgd Jaap een gegarandeerde exit, dus ik vind het prima. Als Amanda twee keer thee over Huub had gegooid was ze ook zeker exit geweest. Jaap heeft het nu wel 6x gedaan in feite. DusJaap.
Nou, dat gaat me veel te ver.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die is tijdens deze reality soap echt compleet de weg kwijt. Kan gebeuren.
Gelukkig ben jij wel lekker bezigquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima manier om aan te geven dat iemand moet oprottenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, iemand longkanker toewensen, en rook in zijn gezicht blazen is sociaal![]()
![]()
Ja Scan, ik ben de weg kwijt, wat jij wil. Lekker makkelijk, als je niet met de meute meedoet, sppor je niet. Nou, godzijdank!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles goe dheb uitgelegd is Jaap morgen echt wel exitquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Als er een nieuwe bewoner komt en die blijkt een betere backup voor Brian te zijn, laat hij Jaap als een baksteen vallen...
Dat is nou precies hetzelfde wat eric en huub eerder bij hem dedenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat eerste was een slechte zaak... dat tweede was zéér logisch als iemand je constant blijft achtervolgen en zelfs tegen je aan gaat staan.
Zou leuk zijn. 1 klein probleempje in je redenering:quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Hij is meerdere keren in de fout gegaan. Het is jammer dat ze dat nu niet al durven beslissen, waardoor Huub nog even risico liep ook. Maar we horen het morgen wel. Dat wordt feest en de redactie blij dat ze er weer een nieuwe in kunnen zetten.
ik ook niet snap daar helemaal niks van!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar kan ik ook met mijn pet niet bij!!
Nou mooie show.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
50% van wat we zien is show (volgens Nena). Jaap is z`n target volgens het script... NatasJa en Brainless worden ontlast.
eens..........quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Lieve Day,
Ik heb van me moeder altijd geleerd dat geweld niet mag. Ik heb me daar ook altijd (-1) aangehouden. Maar wat jaap eerst bij eric deed en later ook bij huub... Dat is aanranding. Dat is gewoon niet okee. En in dat geval mag je best iemand wegduwen/schoppen/koppen. Dat is nu eenmaal zo. Het feit dat huub en eric mannen zijn en jaap ook doet daar niks aan af. Dit heeft helemaal niks te maken wie die 2 zijn. Dit heeft te maken met wat jaap deed. Ik snap ook niet hoe iemand dat anders kan uitleggen. Echt niet.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
FF lekker Brian aan de tand voelen nu !!!![]()
onzin, je bent echt een tikje de weg kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb overigens niet gezegd dat Huub Jaap heeft geschopt. Haren trekken en kopstoten is wel degelijk gebeurd. Meerdere keren zelf.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles goe dheb uitgelegd is Jaap morgen echt wel exit
Day, als jij het woord jullie gebruikt in je betoog maak je dat er een jou is tegen de meute. Dat is niet zo !!! Het maakt me geen moer uit wat iemand vindt, maar laat iedereen zijn of haar mening geven zonder zichzelf te hoeven onderscheiden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja Scan, ik ben de weg kwijt, wat jij wil. Lekker makkelijk, als je niet met de meute meedoet, sppor je niet. Nou, godzijdank!
Ik heb overigens niet gezegd dat Huub Jaap heeft geschopt. Haren trekken en kopstoten is wel degelijk gebeurd. Meerdere keren zelf.
Gelul...........voorhoofd tegen voorhoofd is echt geen kopstoot.........quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
kopstoten? wanneer was dat?
Had je ook die kopstoot een tijdje terug gezien en dat hij jaap een paar keer echt in zijn gezicht raakte?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja Scan, ik ben de weg kwijt, wat jij wil. Lekker makkelijk, als je niet met de meute meedoet, sppor je niet. Nou, godzijdank!
Ik ben ook dik ....niet zo dik als jaap,maar toch......ik ben heel lief,, erg sociaal en heb nooit geen ruzie met mensenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb door DGK een nieuwe haat ontwikkeld tegen dikke mensen.
Yup, Huub exitquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs in deze 'strijd' haat ik Brian, vieze vuile rat is het.. .die geniet
Ben een beetje bang voor Huub morgen, hij heeft ook tysieke dingen gebruikt....
Kom nou toch. Je ziet ze echt vliegen. Je lijkt Amanda wel met haar getuigenis. Huub heeft gedaan wat hij van de redactie duidelijk heeft doorgekregen wat mocht en dat is exact wat hij doet. Als iemand je non stop blijft achtervolgen en de weg blijft blokkeren, dan duw je die persoon desnoods hard aan de kant. Logisch. En dat is wat er gebeurd is. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |