Brainless moet opgesloten worden in een gesloten inrichting levenslangquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.
Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!
Dat Brain dat stimuleerde en Jaap de uitvoerder was maakt ze beiden even erg.
Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.
0900-8844 bellen.
Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?
Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.
Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
zo is datquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Ning het volgende:
Het ergste van dit alles is, dat Brian de aanstichter is van dit alles. Alles wat Jaap deed was ingefluisterd door Brian
Ik geloof dat het zijn slaapkamer verliezen ook nog meespeelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef Yollie het volgende:
Wat een haat heeft Brian in ene tegen Huub, terwijl Huub hem gisteren niets heeft gedaan (alleen brief nena).
hij wel die idiootquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
Ik zou zo graag huub beet pakken, zijn keel dichtknijpen, hem van de trap afgooien etc etc. aldus Brian.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zijn slaapkamer verliezen ook nog meespeelt.
dat zeg ik net tegen mijn manquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat DGK-redactie nooit 1 lijn heeft getrokken met wat wel en niet kan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedemorgen allen, net even nagelezen en het filmpje van Hidiho gezien, echt walgelijk die Jaap.
Wat ik niet zo goed begrijp, is het dus mogelijk is om in 1 ruzie/conflict een aantal malen mensen fysiek te bedreigen - tegen iemand aanrijden, tegen iemand aanstaan, telefoon uit iemands handen trekken, aanraken als iemand vraagt om dat niet te doen, peuken afpakken en weggooien,en nog meer van dat zo zaken.............en dan maar 1 waarschuwing krijgen?
Zielig, wat een argument ook.. ik heb last van mijn rug.. Ik hoop dat ie hem breekt!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja dat is de fout van de redactie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Het probleem is dat DGK-redactie nooit 1 lijn heeft getrokken met wat wel en niet kan.
Hadden ze dat vanaf het begin gedaan dan zaten Brian en Natasia al lang thuis.
En van die er later in zijn gekomen, Amanda, Huub en Jaap konden dan ook naar huis.
Maar helaas past de redactie steeds weer de regels aan.
kloptquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
Als dat wat gisterenavond bij huub en eric gebeurde door Jaap, op straat bij Brian dan zou hij hem rammen. Dus hij geeft daarmee toe dat hij vindt dat Jaap fout zat.
Sorry voor de late reactie, was even aan 't werk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:01 schreef marky het volgende:
[..]
Huub heeft alle recht om te zeiken aangezien Huub treitert met woorden en Jaap om Huub te treiteren hem aanrand. Zit toch wel een verschilletje.
Enne.. lees je eigen columns nog eens na. Volgens mij ben jij ook niet vies van een opmerking over uiterlijkheden. Ik neem toch aan dat daardoor er ook geen stijging plaats heeft gevonden van een aantal bellers bij wat voor telefonische hulpdienst dan ook.
Jeps en ze mogen van mij ook wel wat scherper zijn op de scheldwoorden die rond vliegen. Jaap die gisteravond tegen Huub zei ik kom je opzoeken in het ziekenhuis als je longkanker hebt. En Huub die tegen Jaap zei ik gun niemand longkanker, maar jou wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:51 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat zo de regels wat aangescherpt gaan worden.
Niet iemand aanraken als die zegt dat niet te willen b.v
Laat hem maar winnen dan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef joop24 het volgende:
[..]
Brainless moet opgesloten worden in een gesloten inrichting levenslang
Begrijp ik nou goed dat er ook verschillende bedden zijn, met verschillende matrassen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou nog wel eens een heftige dag kunnen worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:52 schreef dieenebart het volgende:
De geschiedenis staat op het punt zich te herhalen!
Er is 1 extra luxe slaapkamer, waar het ook rustiger is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er ook verschillende bedden zijn, met verschillende matrassen?
Van het ene bed krijg je pijn in je rug en van het andere bed niet?
Wij hebben hier 3 dezelfde matrassen in huis, en die liggen allemaal duidelijk anders.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er ook verschillende bedden zijn, met verschillende matrassen?
Van het ene bed krijg je pijn in je rug en van het andere bed niet?
en naar mening heeft elke bewoner een tijdje recht op rust.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is 1 extra luxe slaapkamer, waar het ook rustiger is.
Dat is handig ivm slaapproblemen.
Zouden ze naar de streamers hebben geluisterd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef itsme het volgende:
van maandag tot donderdag maximale bedtijd tot half 3
ze gunnen ons dus onze nachtrustquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef itsme het volgende:
van maandag tot donderdag maximale bedtijd tot half 3
Zal hopelijk nog wel komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef itsme het volgende:
belachelijk, krijgt Jaap geen waarschuwing?
Huub en Natasia willen donderdag in de nacht een maaltijd klaarmaken en iedereen om 5.00 uur wakker maken voor een 5-gangen diner.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Waarom mag Syl niks zeggen over de nieuwe regels?![]()
![]()
Huub heeft gisteravond al een waarschuwing gehad. Petertjequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
belachelijk, krijgt Huub geen waarschuwing?
Daar wilde ik op reageren (de uitkomst staat nog niet vast) maar in dezelfde beweging ging de koffie over de laptop. Hij kan er tegen!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou nog wel eens een heftige dag kunnen worden.
O ja. Ik zie de grap daar ook niet van in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub en Natasia willen donderdag in de nacht een maaltijd klaarmaken en iedereen om 5.00 uur wakker maken voor een 5-gangen diner.
Huub heeft vanacht al een officiale waarschuwing gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
kun je er een scan van maken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Mooie advertenties in de Telegraaf voor Syl, van de bewoners en Talpa.![]()
Thnxquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub en Natasia willen donderdag in de nacht een maaltijd klaarmaken en iedereen om 5.00 uur wakker maken voor een 5-gangen diner.
Ik zal even kijken of het lukt.quote:
Hij zag Lieke voorbij komen en wilde daar achter aan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
Huub loopt gefrustreerd weg.
Hij heeft zin in Jaap pesten.
Is Rene voor Sil haar moterrijlesquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:04 schreef Torment het volgende:
Vaag hoor, geen contact met de buitenwereld en toch een (voor mij) onbekende vent aan de ontbijttafel..
Dat wordt lachen, misschien maakt hij ook wel een grapje over Jaaps overgewicht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Inca het volgende:
Huub gaat Jaap weer pesten als het personeel weg is
Ik begreep dat hij eerst zijn thee wil opdrinken, zodat hij die niet over Jaap heen kan gooienquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Inca het volgende:
Huub gaat Jaap weer pesten als het personeel weg is
Oh hou me tegen, ik kom niet meer bij! (daar ging de koffie bijna weeer! Damn!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt lachen, misschien maakt hij ook wel een grapje over Jaaps overgewicht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegen wie zegt die dat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:09 schreef Peter6000 het volgende:
HAHAHA DIE HUUB.
HIJ ZEGT: JIJ HEBT MOTORRIJLES, MAAR JE GAAT IEDERE KEER IN EEN AUTO WEG.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
dan zat er waarschijnlijk geen suiker in, anders gaat het binnenkort flink knarsen als je een toets indrukt (kan ik je uit ervaring vertellen)...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar wilde ik op reageren (de uitkomst staat nog niet vast) maar in dezelfde beweging ging de koffie over de laptop. Hij kan er tegen!!!![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:23 schreef rebellious_angel het volgende:
Jemig, bijgelezen, een hoop bijgelezen en beelden gezien. Maar ik ben er gewoon beroerd van.
Iedereen die ooit een keer aangerand is (en dan heb ik het niet over verkrachting maar puur aanranding) weet dat wat Jaap gisteren deed dat is. Je met lichamelijk overgewicht en geweld intimideren!
Dat Brain dat stimuleerde en Jaap de uitvoerder was maakt ze beiden even erg.
Ik ben van mening dat Huub en Eric aangifte kunnen doen, en trouwens, wat ik heb geleerd is dat je ook als getuige van aanranding aangifte kunt doen. Er waren gisteren via de streams een hoop getuigen van de aanranding van Huub en Eric door Jaap. En aanzetten tot aanranding/geweld is ook strafbaar, dus ook tegen Brian kan aangifte worden gedaan.
0900-8844 bellen.
Ik ben trouwens verbaasd hoeveel mensen hier het gedrag van Jaap en Brian goedkeurden. Zouden jullie ook zo hebben staan juichen als Amanda of Sylvia het slachtoffer was geweest? Zo ja, dan ben je nog misselijker dan ik al dacht, zo nee waarom mag een man wel aangerand worden dan?
Huub is af en toe een etterbak, maar wie dan ook intimideren en aanranden, dat zal hem fysiek nooit lukken.
Jaap maakt me heel erg bang, hij is een projectiel. En Brian moet weg, die weet niet wat hij in werking zet. Ik hoop echt dat alles zich tegen hem keert!
uit de koker van Brian....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
Eemnes, 14 maart 2007.
Het doet zoveel pijn,
Dat zij er nier meer zijn
Je maatje, ouders of vriend,
De pijn is heftig en niets ontziend,
Een ieder met een groot verlies,
Voelt deze pijn en verdriet,
Je zou het wel uit willen schreeuwen,
Maar je doet het meestal niet.
Voor onze lieve Syl,
Veel kracht en wijsheid bij dit grote verlies,
Veel liefs,
Je 'mede-Miljonairs' uit De Gouden Kooi.
Amanda, Brian, Natasia, Jaap
Huub & Eric.
Telegraaf van vandaag. Zie het apart staan van Huub en Eric.![]()
Ooh, goeie! Drink idd zwart zonder suiker, maar ik zal het in de gaten houden. Gelukkig staat er reeds iets anders (en snellers, hoop ik) klaar om in gebruik te nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
dan zat er waarschijnlijk geen suiker in, anders gaat het binnenkort flink knarsen als je een toets indrukt (kan ik je uit ervaring vertellen)...
Bij jou ook?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:18 schreef flubberdewups het volgende:
Braindead mompelt verder in de private tegen Slettie...![]()
Streams niet gevolgd gister?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
En hadden ze Huub ook niet toegetakeld toen hij dronken was. Ik vindt het niet kunnen watr er vannacht gebeurt is. En nee niet omdat het Huub isquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef voyeur het volgende:
Filmpje en alle cossen gelezen, maar ik vind Jaap's gedrag nog wel kunnen hoor. Het is irritant, maar toch van een ander niveau dan een dronken slaper vol met eten gooien, beschilderen en op de kiek zetten. Na al het gejen en gescheld door Huub en meeloper Erik, mag Jaap best eens laten zien hoe vervelend het is om geziekt te worden.
Huub kon ook best een andere kant oplopen, zich terugtrekken etc. Past toch wel in het spel om de knikkers om de grenzen op te zoeken. Geen reden voor actie van de redactie en zeker niet iets om aangifte voor te gaan doen (en ik kan het weten want heb dat nav een BB wel eens gedaan)
(Sabrinaaaa! was jij dat...)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef voyeur het volgende:
Filmpje en alle cossen gelezen, maar ik vind Jaap's gedrag nog wel kunnen hoor. Het is irritant, maar toch van een ander niveau dan een dronken slaper vol met eten gooien, beschilderen en op de kiek zetten. Na al het gejen en gescheld door Huub en meeloper Erik, mag Jaap best eens laten zien hoe vervelend het is om geziekt te worden.
Huub kon ook best een andere kant oplopen, zich terugtrekken etc. Past toch wel in het spel om de knikkers om de grenzen op te zoeken. Geen reden voor actie van de redactie en zeker niet iets om aangifte voor te gaan doen (en ik kan het weten want heb dat nav een BB wel eens gedaan)
mee eens!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef voyeur het volgende:
Huub kon ook best een andere kant oplopen, zich terugtrekken etc. Past toch wel in het spel om de knikkers om de grenzen op te zoeken.
Watr had jjij dan gedaan. Als je daar stond. Ik had ook geen andere kant opgegaan hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(Sabrinaaaa! was jij dat...)
Ben het met je eens - Huub had zich wat minder gek op kunnen stellen.
Ach, de Febo heeft nog slechter bewerkstelligd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:27 schreef pronkjewail het volgende:
Wat een verschrikkel nepgesprek tussen Brian en Amanda!
Ik zou uiteindelijk wel omlopen, na een aantal keren vriendelijk vragen. maar 1x.. daarna wordt het kinderachtig en zou ik ook aggressief worden. Maar ik heb 1x laten zien dat ik best vriendelijk iets wil oplossenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef Ning het volgende:
[..]
Watr had jjij dan gedaan. Als je daar stond. Ik had ook geen andere kant opgegaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |