Boh lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Net heeft mijn moeder zelf appeltaart gebakken met vanille saus
Dat zier er ontzettend lekker uitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:51 schreef JMarsden het volgende:
Vandaag gezond: lontong met gado2
[afbeelding]
ok is dr morgen nog plaats aan de tafel? :pquote:Op zondag 18 maart 2007 19:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zier er ontzettend lekker uit. Morgen ga ik het ook maken.
Ziet er goed uit!quote:
Je kunt vast wel iets vinden in dit topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
geen idee voor vanavond......HELP!!!!!!!
mjammie!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Bamiesoep, crabsmaak en opgeleukt met: sambal badjak, rivierkreeftjes, bosui en kastanje champignons. Zo lekker!.
Die kerrie boemboe is toch nieuw?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:29 schreef Adelante het volgende:
kipfilet, boontjes en spitskool in conimex kerrie boemboe en zilvervliesrijst
Ik vond hem erg goed te eten, had alleen wat pittiger gemogen, maar met wat sambal en kruiden er bij. En ik heb er gewoon water bijgedaan, wat was voorgeschreven, maar kokosmelk is ook een optiequote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Die kerrie boemboe is toch nieuw?
Is die een beetje te eten?
Lijkt me lekker in combi met kokosmelk..
Bijzondere combinatiequote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
karbonade met rode kool (rode kool heb ik maar niet opgegeten was goor men)
dus ik heb karbonade met cornflakes en een appel gehad
ik heb het helaas niet bedachtquote:Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie
In huize Isabeau eten we vanavond andijviestamppot met gebakken rauwe ham.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Zelfgemaakte Nazi Göring mit kip Curry
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt in ieder geval als iets wat bij een duur restaurant op het menu kan staan, Bluezz. Succes!
Sjeesus, zuurpruimquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, die andere helft is ook voor mij, morgen![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Kokkie staat nu reuzengarnalen in knoflook en olie te bakken
Harstkarbonade ook wel schouderkarbonade genoemd, is rotterdams denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of de R moet een A zijn misschien
Nu een aussie wijntje
met etta james in mijn oren
Wat een tijdstip om garnalen te gaan eten........toen lag ik al tequote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Kokkie staat nu reuzegarnalen in knoflook en olie te bakken
Is dat net zoiets als een broodje unox?quote:
Ik ken ze wel van de LIdl, heeft de aldi ze ook?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef Doekes het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een broodje unox?
voor 18.00 uur? schuipzuitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef DarkElf het volgende:
nu een glas heerlijke Chardonnay..
Was goed te eten, linzen vielen alleen een beetje in het niet naast de zilvervliesrijst. Vergeten een foto te maken, had hongerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:10 schreef Innocence het volgende:
Er staan nu kippenbouten te pruttelen in tomatenspul. Straks nog linzen erbij en rijst koken. Ben benieuwd of het wat wordt, heb nog nooit kip gestoofd en nog nooit linzen gegeten.
tis altijd wel ergens 17.00 uurquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor 18.00 uur? schuipzuit
nu aan de champignonsoep met maisbroodjes
oud garpjequote:
Jij met je cola en spa! Gekke kerelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Shoarma met pita broodjes en 2 groene pepers erdoor heen om het wat op te peppen
Cola met Spa
ga slapenquote:
*stampvoet*quote:
Reep chocolade (goedkoper dan die domme paaseitjesquote:OT: Beker chocolademelk!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:39 schreef Koningin het volgende:
Wat een tijdstip om garnalen te gaan eten........toen lag ik al te![]()
![]()
![]()
Hoe is dat Valess?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Nu thee met een koekje.
Vanavond stamppot prei (met kerrie) en Valess indonesische filet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |