knoflook niet te vergetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond iets van rijst met noten en vruchten (van de lassie jaja)
tonijn, even aanbakken in de koekepan of de grillpan, met een beetje peper en citroensap denk ik (iemand nog andere leuke ideeën?)
en champignons
Nice!quote:
Idd simpel snel en lekker ik heb ook al een keer zoiets gemaakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:19 schreef vosss het volgende:
Gekruid gehakt rullen in de pan, wat ui, paprika en knoffie erbij.
Dat op 6 broodjes met wat saus eroverheen.
Simpel, snel en uitermate lekker
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond iets van rijst met noten en vruchten (van de lassie jaja)
tonijn, even aanbakken in de koekepan of de grillpan, met een beetje peper en citroensap denk ik (iemand nog andere leuke ideeën?)
en champignons
gesneden, in die ovenschaal, knoflook erboven uitgeperst, oude kruidenboter die ik vond ertussen en erop, en daarop geraspte kaas, toen in de oven geschoven tot ik vond dat het klaar wasquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:17 schreef Innocence het volgende:
[..]
Wat heb je met die champignons gedaan?
Hier net naar binnen geschoven:
[afbeelding]
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:17 schreef SiGNe het volgende:
Is zeebrasem trouwens een speciale vis?
niet vergeten suiker bij de worteltjes te doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vis met aardappeltjes en worteltjes. Alleen waren die laatste niet te vreten op de een of andere manier, dus is er maar even een salade gemaakt.. nu een appel, had nog trek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |