* owlet een briefje op het prikbord priktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:55 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het geweldig om al die draagfoto's te zien! Dankjewel Magneet, Yppy en Martineke voor de aanvulling![]()
Vandaag bij de Ikea een Brallis broekhanger gezien en maar meteen aangeschaft om mijn doeken zo aan de kapstok te hangen. En ja, het werkt!
[afbeelding]
Ik heb een tricot doek, een ringsling, een mei-tai en een storchenwiege.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:07 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor de complimenten.Ik vond het leuk dat ik nu wat foto's heb van Anna en mij samen.
Hebben jullie zo veel doeken dan? Ik heb maar 1 'echte' en die vouw ik gewoon op in die gaat in een bak in de kast.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef Macka66 het volgende:
een baby cuddle (paars, rekkend), een EllaRoo Maija (dunne knoopdoek, 5 m.), een Storchenwiege Albert (5.20 m), een Storchenwiege Johannes I (4.10 m), een Hoppediz Osaka (4.60 m), een zelfgemaakte ringsling en een Ergo drager.
Brallisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik heb een tricot doek, een ringsling, een mei-tai en een storchenwiege.
Die nu allemaal overal en nergens verstopt liggen![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:24 schreef YPPY het volgende:
Die vraag heb ik nog niet gehad owlet, maar Anna is nog klein natuurlijk.Mensen zijn wel verbaasd te horen hoe oud ze is. Ze schatten haar altijd jonger.
Op verzoek
[afbeelding]
[afbeelding]
Met vermomde schoonvader.
Beentjes wijd is niet het grootste probleem vind ik, al zou ik tot een maand of drie niet de beentjes spreiden. Liggend of met gevouwen beentjes is dan beter.(het begint er zelfs op te lijken dat er vroegâh, toen de kinderen door de katoenen luiers hun benen altijd wat wijder hadden staan minder heupproblemen voorkwamen dan nu), het is meer dat het kindje recht naar beneden hangt en al het gewicht dus op het kruis hangt:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef FoN het volgende:
Wat zijn de voordelen van een doek t.o.v. zo'n ding
[afbeelding]
Ja hoor, geen probleem. De stof rekt mee met zijn gewicht. Hoewel soms een beetje te veel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:26 schreef Macka66 het volgende:
Bass-Miss, past je Fonzel nog wel goed in de tricotti? Ik heb nog nooit een tricotti in het echt gezien, maar ik heb de indruk dat 'ie eigenlijk voor kleine babietjes is.
Grappig dat je zegt dat jij te hoog zit als hij net gewassen is. Ik krijg al rugpijn als ik alleen maar kijk naar de foto van Fons op het strand, zo laag hangt hij voor mijn gevoel daar terwijl dat blijkbaar voor jou weer geen probleem is! Zo zie je maar hoe het per drager kan verschillen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. De stof rekt mee met zijn gewicht. Hoewel soms een beetje te veel.
Ik heb er twee, een S en een M. En de M zit perfect als hij net gewassen is en gaat nadien iets te ruim zitten en de S spant iets te veel en daardoor zit Fons iets te hoog als de doek gewassen is. Maar die zit dan goed als hij weer een beetje uitgerokken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |