lekker slapen, morgen weer verder rellen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef feessie het volgende:
En nu?
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helm op en goed uitkijken hoor, zit je vlaggetje goed vast?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
100 mensen gearresteerd. Waarvoor?
Waar zijn die mannen die op weg waren naar de moskee?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef feessie het volgende:
tis weer rustig volgens NOS
Oh, dan is het goed! Veel plezier dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijg![]()
![]()
![]()
![]()
Samenscholingsverbod..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
Die kijken nu naar de NOSquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar zijn die mannen die op weg waren naar de moskee?
Toch maar gaan slapen?
Nou, Parkwijk is best wel pauper moet ik zeggen hoor... Dat is de verkeerde kan van Leidsche Rijn, je kan beter richting Woerden zitten.quote:Leidsche Rijn is een ghetto dat wil je niet weten.
Wantjes met een touwtje aan de mouwtjes? Straks steelt een AZ-hooligan ze!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijg![]()
![]()
![]()
![]()
rellen natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
Met dat touwtje ga ik grote boze MEérs wurgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wantjes met een touwtje aan de mouwtjes? Straks steelt een AZ-hooligan ze!![]()
Eerst overleggen met SCH, afblijven van zijn ontbijt-boys!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Met dat touwtje ga ik grote boze MEérs wurgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar de beelden bewijzen dat er uitgebreid en duidelijk verstaanbaar gevorderd is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
130 arrestaties? Zal wel weer wat rechtzaken gaan opleveren van mensen die zichzelf onterecht opgepakt voelen.
EUREKA !!! de eerste post van meki waar niets op aan te merken is OMG dat ik dat nog mag meemakenquote:
Die burgemeester is totaal het spoor bijster jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:05 schreef Octaafdebolle het volgende:
die kankersnol sleept elke voetbalclub er maar weer bij![]()
Met een fles wisky bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef Ireth het volgende:
Arme Annie ook nog wakker, die dacht lekker om half 9 haar bedje in te kunnen met warme melk
Weet niet, een beetje getrek over en weer net op het nieuws, vernielingen en brandjes, niet echt rellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:07 schreef Lemmeb het volgende:
Waar is er gereld dan? Er zijn 100 mensen gearresteerd, maar volgens mij is er niks gebeurd.
Nah, beetje respect voor onze burgervadermoeder hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
Met een fles wisky bedoel je?
Wat een dronken muts is dat... verschrikkelijk!
Hooligans moeten harder aangepakt worden .quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
EUREKA !!! de eerste post van meki waar niets op aan te merken is OMG dat ik dat nog mag meemaken![]()
Ja joh..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef PDOA het volgende:
Leuk voor die buurtbewoners: kom je terug van je werk/boodschappen/anders, mag je je wijk niet meer in. Ga je van ellende maar bij het dichtsbijzijnde groepje staan om daar te discussieren over de gang van zaken, wordt je hardhandig opgepakt door een overijverige dienstklopper vanwege samenscholing.
Neehoor Meki, dat moet je echt niet doen. Niks voor jou. Jij moet gewoon lekker gaan handelen in roerende goederen en miljonair worden enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Hooligans moeten harder aangepakt worden .
mischien dat ik zelf bij de politie ga.
Anders hebben ze geen werk meer nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Politie heeft Allochtonen nodig.
Als je denkt dat je dat moet doen, gewoon doen, je vond dat de politie verkeerd had gehandeld wat bertreft het schieten op deze man, laat maar zien dat je het beter kunt, vanachter de computer kun je tenslotte niks oplossen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Politie heeft Allochtonen nodig. mischien wat voor me
Niet aan beginnen Meki, jij bent meer iemand voor de politiek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Hey joh..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dat moet doen, gewoon doen, je vond dat de politie verkeerd had gehandeld wat bertreft het schieten op deze man, laat maar zien dat je het beter kunt, vanachter de computer kun je tenslotte niks oplossen.
Annie Brouwerquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah, beetje respect voor onze burgervadermoeder hoor
Absoluut. Ik had het anders aangepakt. als het gevaar nog steeds niet geweken werd dan zou ik ook schietenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dat moet doen, gewoon doen, je vond dat de politie verkeerd had gehandeld wat bertreft het schieten op deze man, laat maar zien dat je het beter kunt, vanachter de computer kun je tenslotte niks oplossen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hey joh..
Moedig jij hem even niet zo aan wil je![]()
![]()
Mijn doel is dat hoofdagent.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hey joh..
Moedig jij hem even niet zo aan wil je![]()
![]()
Zodat je zelf ook iemand kunt doodschieten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Gelukkig is er ook een psychologische keuring..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn doel is dat hoofdagent.
of wijkagent waar ik de criminaliteit op 0% zal zetten
Gewoon proberen, als je commentaar hebt dan kun je er het beste zelf iets aan doen, dat doet een ander niet voor je.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hangjongeren inderdaad in no-time zo zat zijn van je gejank dat ze voortaan wel thuis blijvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Je gaat de stoepen en straten schoonvegen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:25 schreef Meki het volgende:
Ik denk er echt om een agent te worden het liefst in mijn eigen buurt waar ik zal optreden om de wijk op te frissen
Nou, beter toch.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef Scylla het volgende:
Op twee ME busjes na was er net niks aan de hand buiten in Ondiep. Ik liep meer risico door ME'ers opgepakt door te worden om ik zonder licht in een probleemwijk verkeerde dan dat ik een steen naar mijn hoofd zou krijgen. Aan het begin van de avond was het wat drukker, hoopjes reljongeren die aan het wachten waren tot er wat ging gebeuren. Een grimmige sfeer? Misschien, maar de rust is wedergekeerd in mijn nederige buurtje.
Ja, maar ik mis altijd alle pret op deze manier. En het wordt aan de andere kant gigantisch opgeblazen: ik had twee voicemail berichten van mijn moeder of het wel ging daaro in het gevaarlijke Utrecht, en ik werd ook nog door iemand aan de andere kant van de stad gebeld "hoe de situatie daar was". Ik zie geen brandende wrakken. Ik hoor geen sirenes. De pers blaast het enorm op, zodat men moraliserend kan gaan doen over de teloorgang van het volk. Terwijl er eigk niks aan de hand is. Nouja, niks, is misschien overtrokken. Maar toch.quote:
Aldus de volkskrant.quote:UTRECHT - De politie heeft dinsdagavond in de Utrechtse binnenstad vijftig mensen gearresteerd. In het centrum van de stad en bij het stationsgebied is het onrustig. Er lopen grote groepen jongeren rond. De politie vermoedt dat ze naar Utrecht zijn gekomen naar aanleiding van de situatie in de Utrechtse wijk Ondiep.
Ja, jij bent een vrouw. Jij snapt dit soort dingen sowieso niet, dus ik ga niet eens probéééren om het uit te leggen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:59 schreef releaze het volgende:
Nouja, nu zijn de herrieschoppers ook al weer overgegaan tot het centrum van utrecht.
Wat komt men hier in godsnaam zoeken?
[..]
Aldus de volkskrant.
Laatst hoorde ik een verhaal van iemand wiens zoon vrienden had die puur voor het knokken naar frankrijk waren gereden, toen tijdens dat stadion relletje om die voetballer die was overleden. Niet als eerbetoon, maar puur voor het rellen.
Dan vraag ik me echt af, wat ben jij voor'n figuur? Wat voor'n figuur moet je zijn om WHOHOHO LEKKAH RELLEH JONGENS KOM WE GAAN ER OP AF! in acties om te zetten? Hoe werken je hersenen dan in godsnaam? Echt, wat beestachtig primitief.
Wat wil, dat mens heeft zoveel te verduren dat je wel aan de drank gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Burgemeester Brouwer praat weer bezopen
Sensatie-zoekertje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag wel eens een relletje in utrecht, gebeurd veel te weinig
![]()
ik hoor nietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.scannervianen.nl/livepop.htm
kwam ook door firefox bij mij , sorryquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan ik toch niks aan doen?
Er is niks om naar te kuisteren......
Okay,quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kwam ook door firefox bij mij , sorry![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ok nu ontopic, kom net uit een ban
Neen ! vast een aanvalquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog nooit gehad!
Weet jij wat tabe oid is?
Dat zeggen ze op de scanner.....
Ehm op 't fietsje vanuit Eindhoven?.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neen ! vast een aanval!
Snel naar ondiep toe !!1
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm op 't fietsje vanuit Eindhoven?.....![]()
Maar als ze zich al druk maken om een defecte deur......![]()
ok , eindhoveuuuh de gekstequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga zo slapen denk ik, zie morgen wel of ondiep nog bestaat.......
![]()
Begrijp werkelijk niet waarom er gericht geschoten is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 05:31 schreef looier het volgende:
Naar verluid gaat het om een man die met een knuppel een groep Marokkanen te lijf wou gaan omdat die hem al maanden terroriseerden. Vervolgens hebben de Marokkanen de knuppel afgepakt, waarop de man naar binnen is gegaan. Zijn vrouw belde de politie. Hierna ging de man helemaal overstuur naar buiten met een mes en toen heeft een Marokkaanse agente hem dood geschoten.
De PvdA-burgemeester draait iedereen een rat voor ogen met haar voetbalsupporters, dit zijn gewoon de eerste rassen-rellen.
De Nova versie is zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 05:31 schreef looier het volgende:
Naar verluid gaat het om een man die met een knuppel een groep hangjongeren te lijf wou gaan omdat die hem al maanden terroriseerden. Vervolgens hebben de hangjongeren de knuppel afgepakt en de man tot bloedens toe geslagen waarop de man naar binnen is gegaan. Zijn vrouw belde de politie. Hierna ging de man helemaal overstuur naar buiten met een mes en is toen op een motoragent afgelopen. De motoragent zat nog vast aan z'n motor met communicatiemiddelen en kon daarom niet weg waarop hij de man heeft doodgeschoten.
Als er geschoten wordt is dat of een waarschuwingsschot in de lucht of gericht op de romp.quote:Op woensdag 14 maart 2007 06:15 schreef niksnutje het volgende:
[..]
Begrijp werkelijk niet waarom er gericht geschoten is.
Ze ziet eruit alsof ze net een CVA heeft gehad ofzo, met dat scheve mondje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Burgemeester Brouwer praat weer bezopen
En in 1 van de oudere berichten stond dat er ook al een waarschuwingsschot was gelost.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als er geschoten wordt is dat of een waarschuwingsschot in de lucht of gericht op de romp.
Richten op de romp geeft de meeste kans dat het raak is, schieten is dan ook altijd de laatste optie.
De politie zal vast weer paraat staanquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:20 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ben benieuwd over vanavond. Waarschijnlijk weer veel verhalen en weinig aktie
Had ik toch gelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 05:31 schreef looier het volgende:
Naar verluid gaat het om een man die met een knuppel een groep Marokkanen te lijf wou gaan omdat die hem al maanden terroriseerden. Vervolgens hebben de Marokkanen de knuppel afgepakt, waarop de man naar binnen is gegaan. Zijn vrouw belde de politie. Hierna ging de man helemaal overstuur naar buiten met een mes en toen heeft een Marokkaanse agente hem dood geschoten.
De PvdA-burgemeester draait iedereen een rat voor ogen met haar voetbalsupporters, dit zijn gewoon de eerste rassen-rellen.
Grappig - want volgens vrijwel alle mensen die er over aan het woord kwamen, gaat het over van alles maar jujsit niet over Marokkanen. Vooral over Turkse en Nederlandse jongeren.quote:
Moet ik nou je kop uit het zand komen trekken of blijf je er lekker inhangen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig - want volgens vrijwel alle mensen die er over aan het woord kwamen, gaat het over van alles maar jujsit niet over Marokkanen. Vooral over Turkse en Nederlandse jongeren.
Natuurlijk is dat ontkracht. Het geeft alleen maar meer rellen anders.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef speknek het volgende:
Verhaal is allang ontkracht.
Stond je erbij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat ontkracht. Het geeft alleen maar meer rellen anders.
Maar dat zijn dan ook de linkse media en een PvdA-burgemeester die de feiten weer onder de tafel proberen te schuiven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig - want volgens vrijwel alle mensen die er over aan het woord kwamen, gaat het over van alles maar jujsit niet over Marokkanen. Vooral over Turkse en Nederlandse jongeren.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef TryX het volgende:
Het verhaal
Ik zie enorm veel reacties in frontpage dat het terrecht zou zijn dat R.Mulder zou zijn neergeschoten door een agent. Omdat hij gezwaait zou hebben met een mes.
De media heeft er een hele circus van gemaakt en van alles echt enorm opgehemeld.
Aangezien ik er om de hoek woon en het verhaal te horen heb gekregen wat er nou precies is gebeurd, post ik het even hier.
Laten we het slachtoffer even RM noemen.
RM kwam thuis van een gezellig avondje te hebben gehad in de kroeg, zijn vrouw had eerder die avond al mot gehad met diverse hangjongeren van het boerhavenplein.
Echter werden de hangjongeren zo aggressief dat ze met ze alle heel dapper de vrouw te lijf gingen nadat deze al diverse malen de politie had gewaarschuwt over deze kwestie. Er werd echter niet ingegrepen.
De hangjongeren waren naar wat ik gehoord heb, grotendeels van marokaanse komaf.(no offense)
RM heeft hierop een knuppel gepakt en de jongeren bedreigd te hebben, de politie zou naar zeggen, hierna gekeken hebben tot de man daadwerkelijk tot de daad overging. De man zou woedend geworden zijn op de politie omdat zij niets deden. En zou een aantal keren hard met de knuppel op de grond hebben geslagen. en vervolgens naar de politie gestapt zijn met de knuppel in zijn hand, echter stelden de politie dit niet op prijs.
En een agent van "marokaanse" komaf zou RM in de keel hebben neergeschoten.
Een aantal beweren zelfs 1 maal in de keel en 1 maal door het hoofd.
En hierop zou alle heisa volgen wat er nu nog steeds speelt.
Nogmaals dit is slechts een samenvatting wat ik van iemand gehoord heb die er bij zou hebben geweest. Of het daadwerkelijk een marokaanse agent is geweest weet ik niet.
Ik deel slechts de "verhalen" mee die ik heb gehoord.
Misschien waren het wel Nederlandse hangjongeren en een Nederlandse agent?
Grtzz
EDIT
Er werden echter ook omstander gearresteerd die alleen stonden te kijken. In totaal werd een hele bus vol met omstanders afgevoerd, wat relschoppers zouden zijn. Hier zaten ook kinderen/oudere vrouwen tussen (was op het nieuws)
Kom is onder die steen vandaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef TryX het volgende:
Het verhaal
Ik zie enorm veel reacties in frontpage dat het terrecht zou zijn dat R.Mulder zou zijn neergeschoten door een agent. Omdat hij gezwaait zou hebben met een mes.
De media heeft er een hele circus van gemaakt en van alles echt enorm opgehemeld.
Aangezien ik er om de hoek woon en het verhaal te horen heb gekregen wat er nou precies is gebeurd, post ik het even hier.
Laten we het slachtoffer even RM noemen.
RM kwam thuis van een gezellig avondje te hebben gehad in de kroeg, zijn vrouw had eerder die avond al mot gehad met diverse hangjongeren van het boerhavenplein.
Echter werden de hangjongeren zo aggressief dat ze met ze alle heel dapper de vrouw te lijf gingen nadat deze al diverse malen de politie had gewaarschuwt over deze kwestie. Er werd echter niet ingegrepen.
De hangjongeren waren naar wat ik gehoord heb, grotendeels van marokaanse komaf.(no offense)
RM heeft hierop een knuppel gepakt en de jongeren bedreigd te hebben, de politie zou naar zeggen, hierna gekeken hebben tot de man daadwerkelijk tot de daad overging. De man zou woedend geworden zijn op de politie omdat zij niets deden. En zou een aantal keren hard met de knuppel op de grond hebben geslagen. en vervolgens naar de politie gestapt zijn met de knuppel in zijn hand, echter stelden de politie dit niet op prijs.
En een agent van "marokaanse" komaf zou RM in de keel hebben neergeschoten.
Een aantal beweren zelfs 1 maal in de keel en 1 maal door het hoofd.
En hierop zou alle heisa volgen wat er nu nog steeds speelt.
Nogmaals dit is slechts een samenvatting wat ik van iemand gehoord heb die er bij zou hebben geweest. Of het daadwerkelijk een marokaanse agent is geweest weet ik niet.
Ik deel slechts de "verhalen" mee die ik heb gehoord.
Misschien waren het wel Nederlandse hangjongeren en een Nederlandse agent?
Grtzz
EDIT
Er werden echter ook omstander gearresteerd die alleen stonden te kijken. In totaal werd een hele bus vol met omstanders afgevoerd, wat relschoppers zouden zijn. Hier zaten ook kinderen/oudere vrouwen tussen (was op het nieuws)
Ja zeker, mensen die zich niet aan het samenscholingsverbod hielden en bleven staan nadat ze meerdere malen waren opgeroepen weg te gaan. Blijkbaar vonden ze het wel een leuk avondje uit zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef TryX het volgende:
Nee hoor, het zijn juist mensen uit de wijk die dat zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef looier het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook de linkse media en een PvdA-burgemeester die de feiten weer onder de tafel proberen te schuiven.
Marokkanen hebben deze man in alle opzichten de das om gedaan......
Ik houd me graag aan de feiten, jij blijkbaar aan wat je wilt horen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet ik nou je kop uit het zand komen trekken of blijf je er lekker inhangen?
inderdaad en er is dus duidelijk gezegd:quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een agent die iemand gericht in de keel en het hoofd schiet nadat iemand een paar keer met een knuppel op de grond slaat verdwijnt zelf de cel in. Zoiets kan hier echt niet zomaar.
Was jij er ook bij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef looier het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook de linkse media en een PvdA-burgemeester die de feiten weer onder de tafel proberen te schuiven.
Marokkanen hebben deze man in alle opzichten de das om gedaan......
RTL nieuws en SBS shownieuws zijn ook links?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef looier het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef speknek het volgende:
[..]
RTL nieuws en SBS shownieuws zijn ook links?
Ontkracht door wie? En hoe ging het dan? Was jij er soms bij, aangezien je zo overtuigd bent van je eigen gelijk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kom is onder die steen vandaan.
die verhalen zijn allang ontkracht.
Zijn mensen die willen dat het zo gebeurd is en die vertellen het zo door.
en mensen gaan hun maar gelijk geloven.
Terwijl je 1 punt over het hoofd ziet:
Waarom zegt de rest dat het een mes was in plaats van een honkbalknuppel?
is nu in iedereen blind? kunnen we het verschl niet meer zien tussen een mes en een honkbalknuppel?
Goh, een goede studievriend van mij woont in die wijk en beweerd totaal wat anders.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn juist mensen uit de wijk die dat zeggen.
ik ga eruit wat de getuigen zeggen die WEL in het nieuws durven te komen en van wat de media zegt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ontkracht door wie? En hoe ging het dan? Was jij er soms bij, aangezien je zo overtuigd bent van je eigen gelijk?
ja en mijn oma die al 20 jaar dood is woont om de hoek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef looier het volgende:
[..]
Goh, een goede studievriend van mij woont in die wijk en beweerd totaal wat anders.
Jij wilt gewoon niet horen dat het om Marokkanen gaat.
Het zal best dat er Marokkanen bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef looier het volgende:
[..]
Goh, een goede studievriend van mij woont in die wijk en beweerd totaal wat anders.
Er zijn anders bepaalde mensen die op basis van geruchten en sterke verhalen die om de 3 minuten wisselen hun gelijk weten te halen.. Sorry, dan volg ik liever het zogenaamde "linkse" RTL nieuws en het "linkse" SBS.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ontkracht door wie? En hoe ging het dan? Was jij er soms bij, aangezien je zo overtuigd bent van je eigen gelijk?
Dat jullie kun je wel achterwegen laten. Maar ik vind beide verhalen wel plausibel klinken eigenlijk dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ik sluit in ieder geval zeker niet uit dat bovenstaande posters wel degelijk gelijk hebben met hun verhaal hoe het gegaan is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga eruit wat de getuigen zeggen die WEL in het nieuws durven te komen en van wat de media zegt.
Niet wat een paar reljongeren gaat rondlullen.
Denk je nu echt dat als het zo is gegaan hoe jullie zo graag zien dat het gegaan is, dat die agent dan nog rondliep?
Dan werdt die gelijk opgevat voor moord. Maar helaas voor jullie was het dit keer gewoon een enderlander die werd doodgeschoten, door waarschijnlijk ook een nederlandse agent (maar dit is nog niet verteld)
Maar het lijkt hier alsof jullie graag een allochtone politieagent de schuld in de schoenen wil schuiven. Ga eerst even het onderzoek enzo afwachten voor iemand de schuld te geven.
en nee ik was er niet bij, maar was jij erbij ?
Waarom zou ik dat niet willen horen? Ik heb er alleen nu veel mensen over gehoord en hoor andere verhalen, die ik redelijk betrouwbaar acht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef looier het volgende:
[..]
Het standpunt van de media volgen in deze is natuurlijk wel het meest voor de hand liggende maar of het juist is is natuurlijk nog altijd een tweede.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn anders bepaalde mensen die op basis van geruchten en sterke verhalen die om de 3 minuten wisselen hun gelijk weten te halen.. Sorry, dan volg ik liever het zogenaamde "linkse" RTL nieuws en het "linkse" SBS.
Het is nog altijd het meest geloofwaardige verhaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het standpunt van de media volgen in deze is natuurlijk wel het meest voor de hand liggende maar of het juist is is natuurlijk nog altijd een tweede.
nee het standpunt van extreem rechtse jongeren volgen .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het standpunt van de media volgen in deze is natuurlijk wel het meest voor de hand liggende maar of het juist is is natuurlijk nog altijd een tweede.
Joh, als de ongeloofwaardige versie echt waar zou zijn zou de media ervan smullen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
dadelijk worden het nog antilianenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
Als je de reacties ziet op de website van het AD zijn het volgens sommige bewoners ineens Turken geworden...
Zou kunnen. Maar het lijkt mij in ieder geval sterk dat een SBS of een RTL rassenrellen in de hand zal willen werken door de volgens jullie ongeloofwaardige versie naar buiten te brengen. Wie weet. Het is nog afwachten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Joh, als de ongeloofwaardige versie echt waar zou zijn zou de media ervan smullen!
Als die dan ook subsidie krijgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef Nielsch het volgende:
Richt dan gvd je eigen media op ipv telkens maar weer de "linkse" media met roddel en achterklap voor van alles te beschuldigen.
jongen valt het jou nu echt niet op?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het lijkt mij in ieder geval sterk dat een SBS of een RTL rassenrellen in de hand zal willen werken door de volgens jullie ongeloofwaardige versie naar buiten te brengen. Wie weet. Het is nog afwachten.
Gister RTL nieuws gezien en niks gehoord van een man die gericht in hoofd en nek is geschoten door een Marokkaanse agente na met een knuppel op de grond te hebben geslagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het lijkt mij in ieder geval sterk dat een SBS of een RTL rassenrellen in de hand zal willen werken door de volgens jullie ongeloofwaardige versie naar buiten te brengen. Wie weet. Het is nog afwachten.
Niet iedereen heeft de tijd om de hele dag op een forum rond te hangen; neem mij nou, ik neem over 5 minuten ook de benen. Lekker sporten, sauna`tje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jongen valt het jou nu echt niet op?
iedereen die volgens zichzelf de waarheid vertelt, en dus het verhaal omgooit met honkbalknuppels en marokanen, die blijven na die post gelijk stil.
Ze komen niet met harde bewijzen.
dit zegt genoeg lijkt mij ....
Hebben ze wel vermeld dan waar de man geraakt is en wat voor agent we mee te maken hebben?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gister RTL nieuws gezien en niks gehoord van een man die gericht in hoofd en nek is geschoten door een Marokkaanse agente na met een knuppel op de grond te hebben geslagen.
ja maar ze nemen wel de moeite om ee nonzin verhaal op te hangen ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:04 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de tijd om de hele dag op een forum rond te hangen; neem mij nou, ik neem over 5 minuten ook de benen. Lekker sporten, sauna`tje..
Een motoragent. Hoeveel Marokkaanse motoragenten zijn er in Nederland?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:05 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Hebben ze wel vermeld dan waar de man geraakt is en wat voor agent we mee te maken hebben?
Ik ga er van uit dat de mensen die met zulke verhalen komen dit ook echt baseren op iets. Of ben ik dan te naief? ,,,,quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ze nemen wel de moeite om ee nonzin verhaal op te hangen ?
Ik heb geen idee. JIj wel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een motoragent. Hoeveel Marokkaanse motoragenten zijn er in Nederland?
En ze zeiden dacht ik dat de man in de borst was geraakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een motoragent. Hoeveel Marokkaanse motoragenten zijn er in Nederland?
He lullo, gebruik de fucking quote knop eens. Er passen makkelijk twee quotes in 1 berichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:08 schreef DaveHarris het volgende:
Ik heb geen idee. JIj wel?
en waar baseren de getuige het dan op die op het nieuws komen ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de mensen die met zulke verhalen komen dit ook echt baseren op iets. Of ben ik dan te naief? ,,,,
Anders let je even op je eigen postgedragquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:09 schreef FJD het volgende:
[..]
He lullo, gebruik de fucking quote knop eens. Er passen makkelijk twee quotes in 1 bericht
gezien van gehoord ???quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:11 schreef Ireth het volgende:
Waar die ook geraakt is, hij is en blijft dood en dat is tot op heden het enige feit waar men zeker over is. De rest is allemaal speculaties opgebouwd uit "maar ik heb het gezien van iemand die het gehoord hebt.."
Mja, iedereen roept maar wat rond maar niemand komt met echte bewijzenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
De familie had zelf al opgeroepen geen rellen te willen in die wijk, en allemaal wilde verhalen hoe het slachtoffer is neergeschoten zullen ze (denk ik) ook niet op prijs stellen.
http://www.unieuws.nl/uploads/image/2007/03/img_u1506_p6372.jpgquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
De familie had zelf al opgeroepen geen rellen te willen in die wijk, en allemaal wilde verhalen hoe het slachtoffer is neergeschoten zullen ze (denk ik) ook niet op prijs stellen.
mja en de kansloze rukkers uit rotterdam, amsterdam en den haag komen er ff rellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.unieuws.nl/uploads/image/2007/03/img_u1506_p6372.jpg
Hijs beetje groot om direct te plaatsen geloof ik...![]()
Lekker ontbijt verzorgd of zijn ze gewoon weggebleven?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:11 schreef SCH het volgende:
De advocaaat van de familie zat gisteren bij Pauw en Witteman, die zal toch wel iets meer van de zaak weten dan allerlei msn-de fokkertjes???
Ze stonden er nog steeds, de lieverdsquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker ontbijt verzorgd of zijn ze gewoon weggebleven?![]()
Mogen ze weer naar moeder de vrouwquote:
Geeft dat nou ook een veilig gevoel, al die mannen in uniform in je straat?quote:
ja hey heel die spanning van afgelopen nacht, die vechtpartijen.quote:
T lijkt net de gazastrook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geeft dat nou ook een veilig gevoel, al die mannen in uniform in je straat?![]()
Als je nu weer naar huis toe wil, lukt dat dan ook makkelijk of moet je eerst een checkpoint voorbij?
Ik had gelezen op het nieuws dat je maar aan 1 kant de wijk in kan, en blijft het echt nog een paar dagen afgesloten?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geeft dat nou ook een veilig gevoel, al die mannen in uniform in je straat?![]()
Als je nu weer naar huis toe wil, lukt dat dan ook makkelijk of moet je eerst een checkpoint voorbij?
Ik had gelezen op het nieuws dat je maar aan 1 kant de wijk in kan, en blijft het echt nog een paar dagen afgesloten?
quote:UTRECHT - Een groot deel van de 150 mensen die dinsdagavond buiten de Utrechtse wijk Ondiep zijn opgepakt, is na verhoor naar huis gestuurd. Een aantal zit nog vast.
Een deel van de 150 arrestanten werd gisteravond opgepakt wegens het verbod op samenscholing. Ook werden arrestaties verricht vanwege overtredingen als openbare geweldpleging en vernieling. De arrestanten zijn overgebracht naar politiebureaus in Den Haag, Amsterdam en Utrecht.
Een deel van de afzettingen rondom Ondiep is inmiddels weggehaald. Mensen kunnen de wijk weer in en uit. Of de hekken allemaal worden weggehaald hangt af van de ontwikkelingen van vandaag.
Bron: www.rtvu.nl
Ah, dankjewel, het word al iets normaler dus. Mooi zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef Ireth het volgende:
Ik zit niet in de wijk maar woon vlakbij burgemeester Annie (in een heel andere wijk waar 1 x per week een allochtoon wordt gesignaleerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De politie sloot dinsdagavond Ondiep hermetisch af. Zij heeft de toegangswegen naar de wijk afgeschermd met grote hekken. Bij de hekken staan veel politieagenten. In de wijk is het betrekkelijk rustig. Wel reden een bus van de ME door de wijk en rijden er agenten te paard en op de fiets.quote:
Zou je denken jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, dankjewel, het word al iets normaler dus. Mooi zo.
Gelukkig maar, je zou je maar in bochten moeten wringen om je huis in te kunnen zeg.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit niet in de wijk maar woon vlakbij burgemeester Annie (in een heel andere wijk waar 1 x per week een allochtoon wordt gesignaleerden haar huis wordt momenteel permanent bewaakt, mijn huis dus ook een beetje en dat slaapt heerlijk
Ik zie het heel het nut niet van dat afschermen van die wijk , ze kunnen beter heel utrecht afgrendelen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zou je maar in bochten moeten wringen om je huis in te kunnen zeg.....
Ik zie het helemaal voor me in spitstijd als alle mensen terugkomen van hun werk, lange rijen voor een gazen hek waar een norse agent bewijs wil zien dat je daadwerkelijk woont waar je zegt dat je woont,
teleurgestelde mensen die afdruipen omdat ze niet toegelaten worden.......![]()
Nee dan is privebewaking toch ietwat luxer!![]()
"De gemeente heeft nog geen signalen dat woensdag weer ongeregeldheden in de stad zullen zijn", aldus de zegsman van de gemeente.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je denken ja
http://www.nu.nl/news/100(...)ieuw_afgesloten.html
ben benieuwd...
De media zet gewoon groepen tegen elkaar op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Volgens de diverse radio-nieuwsberichten zouden bij de rellen o.a Ajax-, Feijenoord-, Den Haag- en Utrecht-supporters betrokken zijn.
Tuurlijk...
Zet die 4 partijen bij elkaar (zeker als Ajax vertegenwoordigd zou zijn) en ze hebben geen eens oog meer voor de ME, alleen nog maar voor elkaar dan...
Helemaal bedoel je, niemand er in of uit?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:03 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik zie het heel het nut niet van dat afschermen van die wijk , ze kunnen beter heel utrecht afgrendelen.
Zolang ik maar heen en weer naar het ZKH mag om manlief te bezoeken vind ik alles best, gooi er maar een hek omheenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helemaal bedoel je, niemand er in of uit?
Ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is.![]()
Nee maar goed... De stad Utrecht is beetje het toneel van die ongeregeldheden niet alleen die wijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helemaal bedoel je, niemand er in of uit?
Ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is.![]()
ik zal even terug lezen in de forums en tevens op nu.nlquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:13 schreef JohnDope het volgende:
Wat is er nou aan de hand??? wany het NOS-journaal van gisteravond 8 uur liet het overkomen alsof er een doorgewinterde voetbalhooligan is doodgeschoten en dat toen landelijk voetbalhooligans daarom verhaal wilden gaan halen, omdat een legende was afgeschoten.....
Persoonlijk lijkt mij dit verhaal heel sterk. Het zou de NOS ook niet sieren als ze de online versie van het journaal weer gaan knippen, ik heb die nog niet terug gezien namelijk.....
Klopt, maar door de kern van de problemen af te schermen en goed het randgebeuren in de gaten te houden kun je het denk ik beter in de gaten houden dan wanneer je een complete stad ommuurt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef feessie het volgende:
[..]
Nee maar goed... De stad Utrecht is beetje het toneel van die ongeregeldheden niet alleen die wijk.
Ach ja prioriteiten hebben we allemaal, beterschap voor je manlief trouwens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ik maar heen en weer naar het ZKH mag om manlief te bezoeken vind ik alles best, gooi er maar een hek omheen
beroerde zaak iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef feessie het volgende:
[..]
De media zet gewoon groepen tegen elkaar op.
Ja haha , hij was gelijk koest met zn maatje. Stond tie aan zn bek te voelen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef JohnDope het volgende:
Ik zag op het RTL nieuws ook geen voetbalsupporters, maar een enkele makak die wat op hoofdpijn opliep omdat hij met kracht een schild van de ME tegen zijn harses aan kreeg.
Welke nationaliteit heeft die gozer nou die is afgeschoten?
NLquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef JohnDope het volgende:
Rinie Mulder heetie. Ik denk een Marokkaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef JohnDope het volgende:
Cohen kom er maar in.... Het wordt tijd voor liters thee. Koek en Zopie moet daar in die wijk worden neer gezet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rinie Mulder heetie. Ik denk een Marokkaan
Ja! Zo'n frituurcaravanquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef JohnDope het volgende:
Het wordt tijd voor liters thee. Koek en Zopie moet daar in die wijk worden neer gezet....
Doe er maar wat kalmeringsmiddelen in dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef JohnDope het volgende:
Het wordt tijd voor liters thee. Koek en Zopie moet daar in die wijk worden neer gezet....
Er zitten in een straal van 500 meter 2 snackboeren in het Ondiepquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Zo'n frituurcaravan![]()
Bakken met geld verdienen
Het mag wat mij betreft wel van onze belastingcenten gebeuren..... Wat mij betreft zetten ze netzoals in Amsterdam ook meteen paar clubhuizen neer voor de jeugd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zitten in een straal van 500 meter 2 snackboeren in het Ondiep
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef feessie het volgende:
[..]
Ja haha , hij was gelijk koest met zn maatje. Stond tie aan zn bek te voelen...![]()
mja geloof ik bestquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:28 schreef RoaRRR het volgende:
Het werkt wel die ME. IS nog nooit zo rustig geweest hier in de wijk. Geslapen als een roosje....
Dat heeft niks met domheid te maken, maar met de BlankePolitiekCorrecteElite, die ten kosten van alles dit slappe beleid in stand willen houden.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan mij nog steeds de uitspraak van een vriend van mij herinneren die toevallig ook een Marokkaan is. Hij zei: "Jullie kaaskoppen zijn echt dom weet je, jullie trappen overal in. De politie hier stelt niets voor. We kunnen doen waar we zin in hebben. En jullie staan erbij en kijken er naar. Hahaha! Dom volk. *spuug* Walla!"
in deeltje 3 hadden we fotosquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen foto's ?
http://www.akoning734.photos.me.uk/quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen foto's ?
Ik ben net dwars door ondiep geweest en het is opmerkelijk rustig . jullie kunnen best een paar uurtjes wat anders gaan doen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:43 schreef JohnFoK het volgende:
11:41:33 14-03-07 22 G POLI Chris zsm contact BCCB
703141141330736900 0736900 Politie Utrecht ( Monitorcode )
703141141330736056 0736056 Politie Utrecht ( ME Peloton 3 Sectie B )
of ze schieten een blanke medeburger door zijn kopquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat heeft niks met domheid te maken, maar met de BlankePolitiekCorrecteElite, die ten kosten van alles dit slappe beleid in stand willen houden.....
In Marokko heeft de politie aanzicht, in Nederland heeft de Politie niks meer dan een paar kopjes thee....
De BCCB ook wel het evenementenbureau genoemd, van de politie reageert altijd op een inschrijving en zorgt ervoor dat de betreffende politie districten op de hoogte worden gesteld. Voor de verkeersmaatregelen dient de locatiemanager zelf de plannen ter goedkeuring aan de BCCB te overleggen. Dit geldt ook voor het reserveren van parkeervakken door middel van verbodsbordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef Ireth het volgende:
Wat is BCCB? Ik snap geen ruk van die meldingen geloof ik?
Domme mongool alertquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef JohnDope het volgende:
Ik zag op het RTL nieuws ook geen voetbalsupporters, maar een enkele makak die wat hoofdpijn opliep omdat hij met kracht een schild van de ME tegen zijn harses aan kreeg.
Ah thanks!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De BCCB ook wel het evenementenbureau genoemd, van de politie reageert altijd op een inschrijving en zorgt ervoor dat de betreffende politie districten op de hoogte worden gesteld. Voor de verkeersmaatregelen dient de locatiemanager zelf de plannen ter goedkeuring aan de BCCB te overleggen. Dit geldt ook voor het reserveren van parkeervakken door middel van verbodsborden
zoals blijkt komt iedereen een keer onder de steen vandaanquote:
Zelfs mensen die geen vlieg kwaad doen komen op voor hun gezin.. en dan overschreed je ook wel eens je eigen grenzen.. waarmee ik overigens niet wil goedkeuren dat hij zo op een agent af stapt, maar vanuit mijn oudergevoel kan ik me wel voorstellen dat je eens opkomt voor je gezin..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik word echt doodmoe van dat gezeur dat het zo'n goede man is en nooit een vlieg kwaad zou doen. Als je geen vlieg kwaad zou doen dan loop je ook niet met een mes op een politieman af.
ehm was jij niet de meki die eerst riep dat de politieagent niet mocht schieten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef Meki het volgende:
Nu zijn jullie zeker ook boos dat een Marokkaanse agent een messentrekker heeft doodgeschoten ??.
Politieagent deed hier zijn werk punt uit. had de messentrekker geen messen moeten trekken en geen ruzie maken.
Ik woon aan het plein waar het allemaal gebeurd is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah thanks!
@RoaRRR: waar zit jij dan precies? Want volgens mij zit jij er wel heel dicht bij dan? Mijn nichtje woont er dus ook vlakbij. Ik probeerde je al een prive berichtje te sturen maar dat heb je niet geactiveerd krijg ik te zien
messentrekken voor je gezin. als de politie er niet was. zou hij in een vechtpartij met mogelijke doodloop als hij tegen de hangjongeren zou vechten. en plus dat hij een mes bij zich had.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs mensen die geen vlieg kwaad doen komen op voor hun gezin.. en dan overschreed je ook wel eens je eigen grenzen.. waarmee ik overigens niet wil goedkeuren dat hij zo op een agent af stapt, maar vanuit mijn oudergevoel kan ik me wel voorstellen dat je eens opkomt voor je gezin..
Ik kan mijzelf best voorstellen dat als ze al weken het bloed onder je nagels hebben vandaag gehaald dat je dan een keer doorslaat. Ik ben zelf ook wel eens naar buiten gelopen met een eind hout om even duidelijk te maken dat ik nu echt wel wilde slapen. Let wel, nadat ik al 33 keer de politie had gebeld, die niet kwam opdagen of op een afstandje stonden te kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik word echt doodmoe van dat gezeur dat het zo'n goede man is en nooit een vlieg kwaad zou doen. Als je geen vlieg kwaad zou doen dan loop je ook niet met een mes op een politieman af.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm was jij niet de meki die eerst riep dat de politieagent niet mocht schieten?
Doe eerst even zelf nadenken welke kant je staat voor je post
Kan je voortaan niet eerst altijd nadenken en dan pas posten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dacht na toen en kwam tot de conclusie dat de agenten voor ons veiligheid erzijn.
Je vergat een zinsnede.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:57 schreef Meki het volgende:
ik dacht na, zag dat het om een Marokkaan zou gaan en kwam toen tot de conclusie dat de agenten voor ons veiligheid erzijn.
Ik weet niet of die vader van je, die meteen ook je neef is, je nicht heeft verkracht of dat het uit eigen vrije wil was? Wat lul je nu achterlijke mongool die je er rond loopt!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef Meki het volgende:
Hulde voor de Politieagent. we moeten blij zijn dat er politie is
hehe inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan je voortaan niet eerst altijd nadenken en dan pas posten?
Mijn nichtje dus in dat stukje straat richting de slager, in het middenstuk zeg maar. Ik heb zelf om de hoek gewoond in het Ondiep zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:56 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ik woon aan het plein waar het allemaal gebeurd is.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef Gia het volgende:
Voordat ik wist dat het om een Marokkaanse agent ging, had ik hier thuis al gezegd, dat ik het wel wat overdreven vond om op het hart te mikken. De agent had best ook op de benen kunnen mikken en de man op die manier uitschakelen. Doodschieten was niet nodig.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als er geschoten wordt is dat of een waarschuwingsschot in de lucht of gericht op de romp.
Richten op de romp geeft de meeste kans dat het raak is, schieten is dan ook altijd de laatste optie.
Het is helemaal geen Marokkaanse agentquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef Gia het volgende:
Voordat ik wist dat het om een Marokkaanse agent ging, had ik hier thuis al gezegd, dat ik het wel wat overdreven vond om op het hart te mikken. De agent had best ook op de benen kunnen mikken en de man op die manier uitschakelen. Doodschieten was niet nodig.
dat zeker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef Gia het volgende:
dat ik het wel wat overdreven vond om op het hart te mikken. De agent had best ook op de benen kunnen mikken en de man op die manier uitschakelen. Doodschieten was niet nodig.
Wat kun je het toch altijd lekker aandikken en overdrijven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef Lemmeb het volgende:
Ook verbazingwekkend dat je als autochtoon blijkbaar in je eigen land je leven niet meer zeker bent, en gewoon op straat door de Marokkaanse politie geëxecuteerd kunt worden. Very interesting.
Is daar al info over dan? Ik lees allemaal wilde verhalen over dat het slachtoffer in z'n keel is geschoten en ook een verhaal dat het slachtoffer daarop nog in z'n hoofd is geschoten, nu weer in z'n hart. Volgens mij weet niemand het echt en is het allemaal maar gissen. Zou zomaar kunnen dat de agent hem in z'n schouder schoot en hij daarop achterover met z'n hoofd op de straat viel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef Gia het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet of die vader van je, die meteen ook je neef is, je nicht heeft verkracht of dat het uit eigen vrije wil was? Wat lul je nu achterlijke mongool die je er rond loopt!
Eerst was het niet goed wat die agent had gedaan en moest ie hem in zijn hand schieten en nu is het maar goed dat er politie is? Weet je wat jij moet doen. Voor de eerste de beste trein springen mafkees.
Niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef N.icka het volgende:
Het is helemaal geen Marokkaanse agent
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet?
Snel Meki, je kunt je post nog wijzigen
dat zijn geen relschoppers. maar wat wijven uit de buurt die rennenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:03 schreef Meki het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11463/c1c76c8a/index.html
Sterf aub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef Meki het volgende:
[..]
wat een eigenschap het kan me niet verbazen als je ook meedeed aan rellen
de politieagent was een Joodquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef Meki het volgende:
Hulde voor de Politieagent. we moeten blij zijn dat er politie is
HAHAHAquote:
Inderdaad zegquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef Lemmeb het volgende:
HAHAHAiemand die zich op laat fokken door Meki
Ik voor zie een topic met de titel "Joodse hond voert liquidatie uit in Nederland!!!!"quote:
HAHAHAHA! Iemand die een gummybeer als plaatje heeft!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
HAHAHAiemand die zich op laat fokken door Meki
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Iemand die een gummybeer als plaatje heeft!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Iemand die een gummybeer als plaatje heeft!![]()
Voor een Marokkaan is 'ie in elk geval behoorlijk intelligent. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef Armageddon het volgende:
Weet iemand trouwens hoe oud die Meki is? IQ en dergelijke? Opleiding?
Die gast irriteert me al jaren.
Puber op het VWO.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef Armageddon het volgende:
Weet iemand trouwens hoe oud die Meki is? IQ en dergelijke? Opleiding?
Ja dude. Het is een troetelbeer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar verstand van.![]()
VWO?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Puber op het VWO.
Dat is dus ook het trieste. Dat leerlingen op het VWO een vergelijkbaar niveau als Meki hebben. Zowel in taalgebruik en spelling als in kijk op de wereld.
Ja, het onderwijs is de afgelopen 10 jaar hard achteruit gehold.quote:
Het is inderdaad verbazingwekkend dat een messentrekker die een politieagent bedreigd neergeschoten word. In de VS hoef je maar oetlul te roepen tegen een agent en je ligt met schotwonden in het ziekenhuis, laat staan een mes trekken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef Lemmeb het volgende:
Wel grappig hoeveel man ze ineens op de been krijgen als het om Tokkkies gaat. Als het om Marokkanen zou gaan zou er geen agent te zien zijn.
Ook verbazingwekkend dat je als autochtoon blijkbaar in je eigen land je leven niet meer zeker bent, en gewoon op straat door de Marokkaanse politie geëxecuteerd kunt worden. Very interesting.
En dat vind je positief?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verbazingwekkend dat een messentrekker die een politieagent bedreigd neergeschoten word. In de VS hoef je maar oetlul te roepen tegen een agent en je ligt met schotwonden in het ziekenhuis, laat staan een mes trekken.
Ja, of vind jij het normaal dat je agenten kan beledigen en uitschelden? De agenten in Nederland hebben totaal geen aanzien.quote:
Maar, maar, Meki zegt.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is helemaal geen Marokkaanse agent
Ook dat is verbazingwekkend, maar ergens ook wel weer logisch. Als de politie iedereen met een mes direct zou afknallen, dan zouden we weinig jongeren meer overhouden in Nederland. In elk geval weinig allochtone jongeren. En ja, die jongeren schijnen toch de toekomst te hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verbazingwekkend dat een messentrekker die een politieagent bedreigd neergeschoten word. In de VS hoef je maar oetlul te roepen tegen een agent en je ligt met schotwonden in het ziekenhuis, laat staan een mes trekken.
De politie is er nog altijd voor het volk. Als er iemand met een getrokken mes op je af komt, kan ik me voorstellen dat je de neiging hebt die persoon uit te schakelen. Of dat in dit geval terecht was zal nog onderzocht moeten worden. Gelukkig worden dergelijk dingen goed onderzocht in Nederland.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of vind jij het normaal dat je agenten kan beledigen en uitschelden? De agenten in Nederland hebben totaal geen aanzien.
Ja, want uit ervaring weet jij als doorgewinterde anti-multiculturist dat allochtonen vaak messen trekken naar agenten en hen daarmee bedreigen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook dat is verbazingwekkend, maar ergens ook wel weer logisch. Als de politie iedereen met een mes direct zou afknallen, dan zouden we weinig jongeren meer overhouden in Nederland. In elk geval weinig allochtone jongeren. En ja, die jongeren schijnen toch de toekomst te hebben.
Was het een bel spel van RTL ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoorde ik gisteren op televisie. Weet niet meer bij welk programma.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe bedoel je chargeren, tuurlijk moeten schietincidenten onderzocht worden. Daar heeft het helemaal niets mee te maken. Agenten moeten echter veel meer bevoegdheden hebben, in Nederland worden ze in bepaalde hokjes geduwt die veel te klein zijn en geen bewegingsruimte bieden. Agenten mogen van mij hard handelen jegens mensen die hun uitschelden. Waarom zouden hangjongeren hier in Nederland geen respect hebben voor de politie? Denk je dat ze in Marokko "hangjongeren" kennen zoals ze ze hier kennen? Als je daar als persoon spuugt terwijl de politie met je aan het praten is, heb je een probleem.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De politie is er nog altijd voor het volk. Als er iemand met een getrokken mes op je af komt, kan ik me voorstellen dat je de neiging hebt die persoon uit te schakelen. Of dat in dit geval terecht was zal nog onderzocht moeten worden. Gelukkig worden dergelijk dingen goed onderzocht in Nederland.
Ik heb geen zin in een staat waarin de politie makkelijk en snel naar zijn pistool grijpt. Een politieman is de enige die in Nederland een pistool mag dragen; ik mag hopen dat zo'n politie agent kundig genoeg is om daar verantwoordelijk mee om te gaan.
Wat zou jij willen dan? Als iemand door rood rijd, wordt aangehouden door de politie, zijn paspoort wil pakken maar gelijk een kogel door zijn kop krijgt (ja het leek erop alsof ie een wapen ging pakken).
Jep. Of naar burgers. En als je dan gaat klagen bij de politie, dan doet deze niks.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want uit ervaring weet jij als doorgewinterde anti-multiculturist dat allochtonen vaak messen trekken naar agenten en hen daarmee bedreigen.![]()
In Marokko worden de kinderen nog een beetje door hun ouders opgevoed, en is er sociale controle; iets wat in de individualistische Nederlandse samenleving veelal ontbreekt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
Denk je dat ze in Marokko "hangjongeren" kennen zoals ze ze hier kennen? Als je daar als persoon spuugt terwijl de politie met je aan het praten is, heb je een probleem.
True, maar het zou ook wel helpen als die ouders van die hangjongeren hun kroost eens daadwerkelijk zouden opvoeden. Uiteindelijk zijn de ouders toch verantwoordelijk, zo werkt het nu eenmaal hier in Nederland.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je chargeren, tuurlijk moeten schietincidenten onderzocht worden. Daar heeft het helemaal niets mee te maken. Agenten moeten echter veel meer bevoegdheden hebben, in Nederland worden ze in bepaalde hokjes geduwt die veel te klein zijn en geen bewegingsruimte bieden. Agenten mogen van mij hard handelen jegens mensen die hun uitschelden. Waarom zouden hangjongeren hier in Nederland geen respect hebben voor de politie? Denk je dat ze in Marokko "hangjongeren" kennen zoals ze ze hier kennen? Als je daar als persoon spuugt terwijl de politie met je aan het praten is, heb je een probleem.
Volgens mij ben je daar nu al te laat voor...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
True, maar het zou ook wel helpen als die ouders van die hangjongeren hun kroost eens daadwerkelijk zouden opvoeden. Uiteindelijk zijn de ouders toch verantwoordelijk, zo werkt het nu eenmaal hier in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |