lekker slapen, morgen weer verder rellen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef feessie het volgende:
En nu?
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helm op en goed uitkijken hoor, zit je vlaggetje goed vast?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
100 mensen gearresteerd. Waarvoor?
Waar zijn die mannen die op weg waren naar de moskee?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef feessie het volgende:
tis weer rustig volgens NOS
Oh, dan is het goed! Veel plezier dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijg![]()
![]()
![]()
![]()
Samenscholingsverbod..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
Die kijken nu naar de NOSquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar zijn die mannen die op weg waren naar de moskee?
Toch maar gaan slapen?
Nou, Parkwijk is best wel pauper moet ik zeggen hoor... Dat is de verkeerde kan van Leidsche Rijn, je kan beter richting Woerden zitten.quote:Leidsche Rijn is een ghetto dat wil je niet weten.
Wantjes met een touwtje aan de mouwtjes? Straks steelt een AZ-hooligan ze!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijg![]()
![]()
![]()
![]()
rellen natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
Met dat touwtje ga ik grote boze MEérs wurgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wantjes met een touwtje aan de mouwtjes? Straks steelt een AZ-hooligan ze!![]()
Eerst overleggen met SCH, afblijven van zijn ontbijt-boys!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Met dat touwtje ga ik grote boze MEérs wurgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar de beelden bewijzen dat er uitgebreid en duidelijk verstaanbaar gevorderd is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
130 arrestaties? Zal wel weer wat rechtzaken gaan opleveren van mensen die zichzelf onterecht opgepakt voelen.
EUREKA !!! de eerste post van meki waar niets op aan te merken is OMG dat ik dat nog mag meemakenquote:
Die burgemeester is totaal het spoor bijster jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:05 schreef Octaafdebolle het volgende:
die kankersnol sleept elke voetbalclub er maar weer bij![]()
Met een fles wisky bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef Ireth het volgende:
Arme Annie ook nog wakker, die dacht lekker om half 9 haar bedje in te kunnen met warme melk
Weet niet, een beetje getrek over en weer net op het nieuws, vernielingen en brandjes, niet echt rellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:07 schreef Lemmeb het volgende:
Waar is er gereld dan? Er zijn 100 mensen gearresteerd, maar volgens mij is er niks gebeurd.
Nah, beetje respect voor onze burgervadermoeder hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
Met een fles wisky bedoel je?
Wat een dronken muts is dat... verschrikkelijk!
Hooligans moeten harder aangepakt worden .quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
EUREKA !!! de eerste post van meki waar niets op aan te merken is OMG dat ik dat nog mag meemaken![]()
Ja joh..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef PDOA het volgende:
Leuk voor die buurtbewoners: kom je terug van je werk/boodschappen/anders, mag je je wijk niet meer in. Ga je van ellende maar bij het dichtsbijzijnde groepje staan om daar te discussieren over de gang van zaken, wordt je hardhandig opgepakt door een overijverige dienstklopper vanwege samenscholing.
Neehoor Meki, dat moet je echt niet doen. Niks voor jou. Jij moet gewoon lekker gaan handelen in roerende goederen en miljonair worden enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Hooligans moeten harder aangepakt worden .
mischien dat ik zelf bij de politie ga.
Anders hebben ze geen werk meer nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Politie heeft Allochtonen nodig.
Als je denkt dat je dat moet doen, gewoon doen, je vond dat de politie verkeerd had gehandeld wat bertreft het schieten op deze man, laat maar zien dat je het beter kunt, vanachter de computer kun je tenslotte niks oplossen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Politie heeft Allochtonen nodig. mischien wat voor me
Niet aan beginnen Meki, jij bent meer iemand voor de politiek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Politie heeft Allochtonen nodig. mischien wat voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |