Inderdaad, zo'n klein kuttegeltje tussen die grote witten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef Palomar het volgende:
- Ik ben toch blij dat die delftsblauwe tegeltjes er nog in zitteNOok al zijn ze niet meer van mij
![]()
Rijdende Rechter: * kijkt in afwijkende richting * ehm ja, ok.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
DAT WAS VAN DE INTRO! DAN ZEG IK DAT LIEG JE! IK ZIE NU PAS DAT HET DIE IS!
Bij de uitspraak pasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
Geen spreekwoord?!
Waarschijnlijk iets van: Het had nogal wat voeten in de aardequote:
Vormfout! Hij zei vierduizend euro vijfendertig terwijl het 4035 was en niet 4000,35!!!11einzquote:
Het dak erafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van: Het had nogal wat voeten in de aarde![]()
Maar steekt dinges z'n kop in het zand of!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van: Het had nogal wat voeten in de aarde![]()
Joaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef Arcee het volgende:
5000 euro is wel érg weinig voor zo'n huisje met tuintje, zeg.
Dat was het eerste dat ik ook dacht. Die eisers denken handige handelaren te zijn, eigenlijk hoop ik dat ze ongelijk krijgen (maar zo te zien zijn de verenigingsstatuten weer eens niet in orde en daar baseert onze rechte zich graag op).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Mojave het volgende:
Wat een rare mensen
Zou wel jammer zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Oei, krijgen ze nog gelijk ook straks
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Mojave het volgende:
ik hoop dat de uitspraak is dat de hele zaal geexecuteerd wordt
idd heel slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:
onderuit geschoffeld
Maar lang geen 3000 euro, gewoon die taxwaarde.quote:
Maar ik ben gewoon een persoontje, als ik weet dat ik gelijk héb wil ik ook mijn gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Piles het volgende:
Je bent gewoon een ZEIKWIJF!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon een persoontje, als ik weet dat ik gelijk héb wil ik ook mijn gelijk krijgen.
Met kakkleding en een kampershoofd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Piles het volgende:
Je bent gewoon een ZEIKWIJF!
De collectieve aarbeienoogstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef Plasterk het volgende:
waar gaat de vereniging dat van betalen?
Had je naar Opgelicht moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wordt hoog tijd voor weer een ordinaire burenruzie.![]()
Dit is helemaal niet zo leuk.![]()
Inderdaad, weer een oud autistisch wijf die uit d'r pan gaat om een hekje ofzo....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Van de overwaardes van al die huisjes die ze in eigen zak steken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef Plasterk het volgende:
waar gaat de vereniging dat van betalen?
Ja, wat een geweldig staaltje van inconsequentheid was dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef Mojave het volgende:
Inderdaad, weer een oud autistisch wijf die uit d'r pan gaat om een hekje ofzo....
Super he, zo zie je ze nog maar weinig tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een geweldig staaltje van inconsequentheid was dat.
Dat wijf met dat stalen gezicht was cool. Die had echt een beuk op d'r stalen smoel verdiend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Dat was ook matig, met die dikke trol in dat autootje.
Maar ik had het idee dat die verslaggever elk moment een tik kon krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wijf met dat stalen gezicht was cool. Die had echt een beuk op d'r stalen smoel verdiend.
Ja idd! Ik snap echt niet dat die mensen zo rustig bleven. Ik heb het programma niet heel erg gevolgd en alleen de beetjerelstukjes gekeken maar tochquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wijf met dat stalen gezicht was cool. Die had echt een beuk op d'r stalen smoel verdiend.
Geen achteruitgang in je tuin maken, zelf wel een tuinhekje nemen en 't de buurvrouw dan niet gunnen. En dat allemaal onder het motto: "Stop mij dan maar onder de grond".quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Mojave het volgende:
Super he, zo zie je ze nog maar weinig tegenwoordig![]()
De cameraman kreeg alvast een beuk van d'r.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef Mojave het volgende:
Maar ik had het idee dat die verslaggever elk moment een tik kon krijgen
Viel idd ook tegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat was ook matig, met die dikke trol in dat autootje.
Niet te evenarenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen achteruitgang in je tuin maken, zelf wel een tuinhekje nemen en 't de buurvrouw dan niet gunnen. En dat allemaal onder het motto: "Stop mij dan maar onder de grond".
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Viel idd ook tegen.
Eigenlijk vind ik dat nog wel een idee voor een extra zender in het digitale pakket. Een zender waar je 24/7 naar vulgaire, ordinaire burenruzies kunt kijken die dan opgelost worden door de rijdende rechter![]()
Volgende week weerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Elke dag opnieuw ergert Co Bos zich aan de bolconiferen van zijn buurman Hans de Korte. En ook de berken in de achtertuin zijn voor Co een dagelijkse ergernis. Op zijn beurt heeft Hans De Korte ook wel wat te klagen over buurman Bos. Hij wil dat er een schutting verplaatst wordt en dat er een afwatering van een aanbouw wordt aangepast. De eisen vliegen over en weer. De Rijdende Rechter pakt het grondig aan. Bijgestaan door een boomdeskundige en twee landmeters gaat hij op onderzoek uit. Kan mr. Visser de lucht klaren?
Dat klinkt al een stuk beterquote:
explainquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef JohannesPaulus het volgende:
Breaking News: Hek-Oma onder de grond
Ik voorzie nog grote problemen, daar bij de hemelpoort.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef JohannesPaulus het volgende:
Breaking News: Hek-Oma onder de grond
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
Heb het allereerste begin gemist, maar begrijp dat het weer een ouderwetse tuinruzie is?
ff proberenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
Vandaag de meneer van de regelrechte belediging!
@Mojave: tvportal.nl en dan inloggen met casema/casema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |