2 wedstrijden op rijquote:Op zondag 18 maart 2007 16:16 schreef Merkie het volgende:
Vooralsnog wel de 0 gehouden.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef chrisgyan het volgende:
Wat een commentaar net ook weer van onze toptrainert. Even wat oneliners:
'Het waaide heel hard'
vind je ?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
altijd lastig, die play-offs halen
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Erasmusch het volgende:
Nog spandoeken voor Fraser ofzo?
Ik heb ze niet gezien, hoorde wel dat er een aantal in beslag genomen waren!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Erasmusch het volgende:
Nog spandoeken voor Fraser ofzo?
ha ha inderdaad, al dat feesten heeft me ook 10 jaar van m'n leven gekost, maar dat is het welwaard!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:00 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het maar beter dat die Energiehal en Parkzicht tijden voorbij zijn,want dat in één keer doorgaan was ook niet echt gezondheid bevorderend!
Had 1 goeie redding op een schot van Castelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Staat aarts een wereldpartije te keppen ofzo ?
quote:Koeman wil Schreuder graag behouden
Koeman wil Schreuder graag behouden
Foto: Orangepictures
18 maart 2007, 17:35
Door: Andy Vinkenborg
Als het aan trainer Erwin Koeman ligt speelt Alfred Schreuder ook volgend seizoen nog bij Feyenoord. De Telegraaf meldde vandaag echter dat de Barnevelder in de belangstelling staat van zijn oude club NAC Breda.
"Dat heb ik ook gelezen, ja", sprak Koeman zondag over het bericht in de landelijke krant. "Ik vind dat Alfred nog steeds waardevol is voor Feyenoord. Ik heb met hem inmiddels over de toekomst gesproken. Ik wil Alfred in elk geval graag houden", zei Koeman tegenover het ANP.
Mocht de routinier desondanks voor een terugkeer naar NAC kiezen, dan ligt er na het beëindigen van zijn actieve carriere een baan als trainer klaar bij de Bredanaars.
Wat een achterlijke idioot is het ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef chrisgyan het volgende:
Wat een commentaar net ook weer van onze toptrainert. Even wat oneliners:
'Ik moet het met deze spelers doen'
'Het waaide heel hard'
'We halen er het maximale uit'
Overigens na de winterstop is volgens Koeman het maximale eruit halen: 10 punten uit 9 wedstrijden.
Wilde zelf. Was niet te houden.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mooi spandoek.
Waarom moest Ghaly eigenlijk weg?
Dat laat Bosz toch niet toe. We zouden alleen spelers contracteren die beter waren dan Engelaar!quote:Koeman wil Schreuder behouden
Erwin Koeman liet op de persconferentie weten ook gelezen te hebben dat Alfred Schreuder gesproken heeft met Ernie Brandts over een mogelijke overstap van NAC. Als het aan Koeman ligt blijft de routinier echter. "Ik vind dat Alfred nog steeds waardevol is voor Feyenoord. Ik heb met hem inmiddels over de toekomst gesproken. Ik wil Alfred in elk geval graag houden."
Da's waar.Ach,ik zit nou wel te zegge dat ik blij ben dat die feesten er niet meer zijn,maar van mij mag de Park zo weer open.Je ken het toch niet laten!Back tot the Oldschool!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Luni het volgende:
[..]
ha ha inderdaad, al dat feesten heeft me ook 10 jaar van m'n leven gekost, maar dat is het welwaard!
Dat vond ik nog triester dan de wedstrijd.Dat dat soort spandoeken van het bestuur het stadion niet in mogen.Geeft al aan hoe diep triest het met onze club gesteld is!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien, hoorde wel dat er een aantal in beslag genomen waren!!!!!
Het is zo denk ik nu 2 punten voorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Het wordt trouwens nog moeilijk genoeg om de 5de plaats te behouden, en dus europees Uefacup voetbal veilig te stellen, op zich een trieste constatering. Dat zou Feyenoord toch ieder jaar moeiteloos moeten halen met 2 vingers in de neus.
Geen europees voetbal betekend ook weer minder inkomsten, minder geld voor evt. 'versterkingen' en zodoende kom je ook weer in een vicieuze cirkel.
Maar vandaag ging ik naar de wedstrijd met het gevoel dat er echt gewonnen moest worden om het gat groot genoeg te houden, maar goed ik wist dat Feyenoord het zichzelf tegen elke tegenstander moeilijk weet te maken dus ik verwachtte al niet te veel.
Maar dan is je verwachtingspatroon al bijgesteld, en dan nķg is Feyenoord in staat flink onder dat verwachtingspatroon te duiken, en je opnieuw te verrassen met oogverblindende combinaties die mislukken, lange ballen naar onzichtbare vriendjes en meer van dat geweldige spel dat ze op de mat weten te toveren voor ons.
quote:Vandaag einde middag Gerard Kerkum gebeld, hem op de man af gevraagd of het verhaal klopte, dat hij persoonlijk opdracht had gegeven voor de inbeslagname van m'n doek 'FRASER MOET BLIJVEN'.
'Ja' was het antwoord.
Toen ik vroeg naar de motivatie cq reden hiervoor kreeg ik te horen 'dat de club zich niet kon vinden in deze mening en dús het doek in beslag in beslag had laten nemen'.
Dat beloofd over 2 weken nog wat te wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Tyfus wedstrijd meer hoef ik er niet over te zeggen.
weer eenquote:
Ja, hij heeft 20 miljoen gekostquote:Op zondag 18 maart 2007 19:45 schreef BigFire het volgende:
Tymoschuk schijnt nu bij Zenit te spelen... is totaal niet in de media geweest (naar m'n weten).![]()
feyenoord kan hem dus vergeten
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Feyenoord - Willem II
Feyenoord heeft na een zwak duel met 0-0 gelijk gespeeld tegen Willem II. Voor de zoveelste keer dit seizoen bleek maar weer dat er geen enkele lijn in het elftal zit. Spelers die allemaal maar wat doen in het veld en dat is de technische staf aan te rekenen. Het is voor Erwin Koeman de hoogste tijd om op te stappen, want de vijfde (!) plaats die mogelijk zekerheid geeft op Europees voetbal is in het geding.
Maar was het de slechte prestatie van Feyenoord wat in het oog sprong of de niet gegeven penalty door scheidsrechter Kevin Blom vlak voor tijd? Nee, dat was het beleid van de nieuwe bewindvoerders bij Feyenoord.
Voor vele Feyenoord-supporters is Henk Fräser een held en na het aangekondigde vertrek was het voor veel supporters een ideale gelegenheid om hem middels een spandoek te ondersteunen. Er hingen vier spandoeken voor Fräser, maar daarvan werden er al snel drie verwijderd. Eén doek wat verwijderd werd bevatte de tekst: “Fräser moet blijven”.
Zelfs de stewards die opdracht kregen het doek te verwijderen waren het er niet mee eens, zij wilden aanvankelijk de opdracht tot verwijderen niet uitvoeren. Totdat vanuit de commandokamer een aantal stewards werden aangewezen die het doek weg moesten halen.
Na afloop van de wedstrijd heeft de maker zijn spandoek weer teruggekregen, maar het kwaad was al geschied: FeyeNoord-Korea censureert zijn eigen supporters. Een schande...
Wanneer de clubleiding dit soort spandoeken verwijderd in De Kuip dan roept het - om met de woorden van Jorien van den Herik te spreken - een persoonlijke hetze over zich af.
[afbeelding]
is wel geweest, de commentator vond het overduidelijk geen strafschop en vond dat Buijs makkelijk naar de grond gingquote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb ik wat gemist??? Of heeft Tien helemaal die overduidelijke pingel voor Buijs niet uitgezonden?
Altijd lachen die commentatoren ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is wel geweest, de commentator vond het overduidelijk geen strafschop en vond dat Buijs makkelijk naar de grond ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |