Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind het verschil overigens niet zo heel groot tussen die 2... Ook moeilijk beoordelen omdat Vlaar in een slechter draaiend team speelt en Heitinga idd iets meer ervaring heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:29 schreef twi het volgende:
Vlaar is wat meer een pure verdediger dan Heitinga, maar Heitinga is weer heel wat completer. Beide gewoon goede spelers, maar Heitinga is gewoon wat verder. Logisch, is ook een paar jaar ouder.
1 woord: 'slagvaardigheid'... wat nogal een groot probleem is bij feyenoordquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef dlebrok het volgende:
Waarom hebben we godverdomme Perez niet gehaald vorig jaar?
Niet altijd... Zie Vlaar, Slory en Bruins. Maar over het algemeen is het dramatisch ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:32 schreef BigFire het volgende:
[..]
1 woord: 'slagvaardigheid'... wat nogal een groot probleem is bij feyenoord![]()
BOSZ EN JANSEN OPROTTEN!quote:Het bedrijf van Gerards heeft nog geen ene moer bereikt, en heeft een omzet van een eemanszaak. Wil je het KVK nummer hebben?
Hun dossiernummer is: 08133921.
Een BV met een eigen vermogen van 22.298,-- euro.
Vorig jaar werd een verlies geleden van EUR 12.706,--, vandaar dat ze een nieuwe klant nodig hadden . Thans is het Eigen vermogen van de onderneming EUR 22.298,--. Vorig jaar EUR 35.004,--.
www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?register=1
Ja dit is dat superbureau van het holmaatje van Bosz, het zogenaamd succesvolle bedrijf wat notabene in de voetballerij zo'n laag eigen kapitaal heeft dat het hele verhaal een nare vieze vislucht krijgt!
Het is pure vriendjespolitiek en niemand in de voetballerij heeft maar één goed woord over Gerards. Hij staat bekend als leugenaar en oplichter van heel veel spelers. Barry van Galen, Regillio Vrede, De Nooijer etc etc..
Steun Bosz maar lekker als je een blind en doof bent voor de waarheid.
Maar als je in het belang van Feyenoord denkt, dan zorg je ervoor dat Bosz en Jansen samen de kuip verlaten.
Jij hebt een silvercard?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
TicketBox-code 344 (ARN): buscombi met opstapplaats Heteren
Deze net maar gekocht, gelukkig gaat een maat met me mee. Relaxt rijden naar Heteren
Goed stuk!quote:Alle commotie omtrent Bosz
Er bestaat veel commotie omtrent de persoon Bosz.
Maar waar is die ophef op gebaseerd? Mijn mening zullen jullie niet op zitten te wachten denk ik maar ik zou graag wat geargumenteerde meningen van de voorstanders van Bosz zien. Het komt er vrijwel allemaal op neer dat we hem een kans moeten geven. Maar ik vraag me af waarop dat vertrouwen om hem een kans te geven dan is gebaseerd. Vandaar deze post.
Ik ben fel tegenstander van een langer verblijf van gladjakker Bosz in De Kuip.
Ik zal hier ook bij vermelden waarom. Ik zie dus ook dat er velen op dit PB zitten die blij zijn met Bosz. Misschien dat zij ook eens wat feiten willen posten waaruit blijkt dat een langer verblijf van deze onervaren veldtrainer, die nu opeens over de rug van echte Feyenoorders de alleswetende manager cq technisch directeur probeert te spelen, Feyenoord geen verdere schade zal berokkenen.
De feiten die tegen hem pleiten beginnen zich op te stapelen.
Het nieuwe beleidsplan is nergens op gebaseerd. Het is een opsomming van open deuren intrappen. Ik vraag me af wat de heer Bosz in deze 8 maanden heeft verdiend. Is toch wel aardig wat geld denk ik voor zo'n nietszeggend rapportje.
Na het publiekelijk afserveren van zijn eigen aankopen en het en financieel schade berokkenen aan Feyenoord begint het met het aankondigen van het vertrek van Fraser en Scholten er nu idd verdacht veel op te lijken dat hij een leuk groepje vrienden ( meelopers ) om zich heen aan het verzamelen is.
De financiele schade bestaat uit de kapitaalvernietiging van door hem zelf gekochte spelers die hij in waarde laat dalen door in alle media te roepen dat ze niet geschikt zijn voor de top. Geen enkele club zal het nog in zijn hoofd halen een leuke prijs voor deze spelers neer te leggen wil je er nog vanaf komen.
Ook goed voor het zelfvertrouwen van deze spelers overigens. Daarbij kun je nog bedenken waar de aankoop van Bruins en Slory dan op is gebaseerd. Doen het beiden bij Excelsior uitstekend en je kan er geluk mee hebben, maar door de uitspraken van Bosz zullen deze spelers zich nog aan veel hoger verwachtingspatroon moeten overgeven in De Kuip. Ze zijn dus beter als Engelaar en de helft van de huidige selectie zonder dat ze nog maar het Shirt hebben gepast.
Verder zou je de aankopen van PSV eens vergelijken met die van Feyenoord.
De aankopen van Bosz en Jansen:
Huysegems (2.000.000 ), Lucius (1.500.000), Timmer (350.000),
Tiendalli (2.000.000), Buijs (750.000 niets ten nadele van Buijs, maar zoveel kostte Engelaar ook aan het begin van het huidige seizoen om zomaar even het beperkte inzicht van de 2 bovenstaande personen aan te geven), Charisteas (3.000.000),
Verder nog transfervrij Kolkka, Leonard, Derijck en de Ceulaer die wel niets hebben gekost maar die aan salaris toch wel wat opsnoepen. Ook zitten er 2 spelers bij die samen nog geen complete wedstrijd in Feyenoord 1 hebben gespeeld.
De kosten van deze spelers zijn dus minimaal Eur. 9.600.000,-
Nu de aankopen van PSV ( schrik niet ):
da Costa, Mendez, Salcido, Kromkamp, Tardelli, Moens, Alcides en kluivert zijn gekomen voor een bedrag dat nog onder de 8 miljoen euro ligt.
Daarnaast zijn namen ( Martens, da Silva, Engelaar, de Zeeuw, etc. etc. ) die nog relatief goedkoop waren door Feyenoord afgetest of compleet over het hoofd gezien namens de TS en scouting. De scouts overigens die Kuijt en Kalou niet geschikt vonden voor Feyenoord. Kuijt was afgetest maar werd er doorheen gedrukt door van Marwijk, terwijl Bonaventura nadat zijn broertje door Feyenoord was afgetest nog maar eens zelf een trip richting Nederland finacieerde en een nieuwe proeftraining regelde.
Ook heeft Bosz in Londen gezeten om de jeugdopleiding avn Chelsea en Arsenal te bestuderen en als voorbeeld te nemen. Dan zitten je hersens wel heel diep en ver weggestopt aangezien deze 2 clubs hun opleiding alleen maar baseren op het voor heel veel geld wegkopen van jeugdspelers bij andere clubs.
Verder zijn er nog wel meer zaken die het licht niet kunnen aanschouwen maar bovengenoemde zaken zijn voor mij reden genoeg om per direct het vertrouwen in Bosz en al zijn vriendjes op te zeggen.
De bekende druppel is voor mij echter het wegsturen van Fraser.
We hebben gelukkig niet zoveel tegendoelpunten. I.p.v. deze vent bij het eerste te betrekken om ze eens wat verdedigen te leren, presteren ze het om hem zijn contract niet meer te verlengen.
quote:16 MAART 2007 | ´GERARDS DOET SCOUTING FEYENOORD´
Door berichten in diverse media is de afgelopen dagen bij sommige supporters de indruk gewekt dat Peter Gerards aangesteld zou zijn om te scouten voor Feyenoord of zelfs de scouting van Feyenoord overneemt. De waarheid ligt een stuk genuanceerder. Feyenoord heeft al jaren een eigen scoutingsorganisatie, die in de afgelopen periode fors uitgebreid is. Onder leiding van hoofdscout Michel Beukers heeft de club nu drie full-time scouts, waarvan twee zich op Nederland en Europa richten en één zich full-time op Zuid-Amerika. Daarnaast is het de bedoeling op korte termijn een vierde fulltime scout aan te stellen en heeft de club een zeer uitgebreid scoutingsapparaat voor de jeugd. Verder maakt de club ten einde het netwerk verder te vergroten vanaf nu - voorlopig voor een jaar - gebruik van adviezen en de database van het bureau Soccer Scouting Consultancy van Peter Gerards en Ben Hendriks. Dat bureau heeft in het verleden ook voor andere grote clubs in ons land gewerkt, is wereldwijd in veertien landen actief en kan Feyenoord daardoor desgevraagd voorzien van nuttige informatie. In de totale scouting van Feyenoord is het bureau dus als hulpmiddel en klankbord een waardevol, maar bescheiden radertje.
quote:Erwin Koeman liet tijdens de persbijeenkomst weten dat hij er in de zomer een centrale verdediger bijwil. De lange blessure van Serginho Greene maakt die wens alleen maar sterker, aldus Koeman. “Maar we waren het sowieso al van plan,” meldt Koeman.
Die moeten ze er ook eens uitflikkeren die Beukers. Die gast heeft nog nooit een goede onbekende speler gehaald.quote:
beter dan pardoquote:NAC wil niet door met Petö
NAC wil niet door met Petö
17 maart 2007, 09:58
Door: Martijn Klein Nulent
NAC Breda heeft middenvelder Tamás Petö laten weten dat het momenteel zijn aflopende contract niet wil verlengen. Een fikse tegenvaller voor de Hongaar, zo gaf hij aan in BN De Stem.
"Dit seizoen is heel teleurstellend verlopen voor mij. Ik begon de voorbereiding als eerste aanvoerder van het team. Dat is toch een teken van vertrouwen."
Door een blessure, nog opgelopen tijdens de voorbereiding, belandde Petö echter op de bank. "Omdat ik mijn plaats in het elftal kwijt was, heb ik de aanvoerdersband maar teruggegeven aan de trainer. Een aanvoerder hoort niet op de bank te zitten, dat moet een leider zijn in het veld."
Een tweede kans, afgezien van wat invalbeurten, heeft de middenvelder hierna niet meer gekregen. Met nu de mededeling dat men in Breda voorlopig nog niet wil denken aan contractverlenging.
Ook vorig seizoen wilde NAC tot het einde van het seizoen wachten met eventuele verlenging van het contract. "Toen heb ik ze in de nacompetitie alsnog kunnen overtuigen. Ik hoop dat ik die kans nu weer krijg, De komende twee maanden wil ik aantonen dat ik nog steeds van waarde kan zijn voor NAC."
Wij halen alleen nog spelers die beter zijn dan Engelaarquote:
Peter Bosz schiet voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:56 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wij halen alleen nog spelers die beter zijn dan Engelaar
Ja die was er alquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef Erasmusch het volgende:
Derijck zat hier toch al voor Bosz?
Wie zou de Zuid-Amerikaanse scout zijn?![]()
Wat een fan van jullie clubje is het toch he!quote:Op zondag 18 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga niet naar feyenoord, de F1 brak me open het is kut weer maarja
ik ga maar psv-ajax kijken @ tele 2
ik heb hoofdpijn en slaap te kort. deze keer ff geen wedstrijd bezoek voor mijquote:Op zondag 18 maart 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een fan van jullie clubje is het toch he!
quote:18/3/2007 - Telegraaf: Schreuder sprak vrijdag met NAC
(Gepost door K)
Volgens De Telegraaf heeft Alfred Schreuder afgelopen vrijdag een onderhoud gehad met Ernie Brandts over een mogelijke overstap naar NAC Breda. De routinier wil nog een jaar door en wil graag nog veel aan spelen toekomen. Feyenoord wil pas later een beslissing nemen of de club nog een jaar door met hem wil. Bij NAC zou hij het aanbod hebben om na zijn carriere in de technische staf te worden opgenomen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb hoofdpijn en slaap te kort. deze keer ff geen wedstrijd bezoek voor mij
jij was er ook bij,quote:Op zondag 18 maart 2007 11:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, kunnen ze een keer winnen ga je niet
![]()
Nee , en een douce doet wonderenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
jij was er ook bij,heb je geen koppijn
tssssssssss dat noemt zich dan Feyenordspporter, als ik al die keren dat ik slaapgebrek had niet naar de Kuip zou gaan, had ik nog niet aan de helft van het aantal wedstrijden gekomen als wat ik nu bezocht heb. Je pakt een biertje bij DHZ, draait een dikke paf en gaan!quote:Op zondag 18 maart 2007 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb hoofdpijn en slaap te kort. deze keer ff geen wedstrijd bezoek voor mij
Aan de andere kant is het maar beter dat die Energiehal en Parkzicht tijden voorbij zijn,want dat in één keer doorgaan was ook niet echt gezondheid bevorderend!Maar ik ga er ook alvast vandoor(schrok me de tering toen ik las dat het 'n 14:30 was,dacht bijna dat het 'n typfout was met al die 12:30 wedstrijden)quote:Op zondag 18 maart 2007 12:32 schreef Luni het volgende:
[..]
tssssssssss dat noemt zich dan Feyenordspporter, als ik al die keren dat ik slaapgebrek had niet naar de Kuip zou gaan, had ik nog niet aan de helft van het aantal wedstrijden gekomen als wat ik nu bezocht heb. Je pakt een biertje bij DHZ, draait een dikke paf en gaan!
Mannuh, prettige wedstrijd ik ben weg.
Opstellingquote:Op zondag 18 maart 2007 14:30 schreef Erasmusch het volgende:
Opstelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |