Ambities om structueel bij de 1e 5 te eindigenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord heeft ook gewoon ambities.
Pfff, vermoeiend ben je. Of gewoon stekeblind.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:07 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ambities om structueel bij de 1e 5 te eindigen
Jij vindt Feyenoord goed bezig dus?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff, vermoeiend ben je. Of gewoon stekeblind.
Pffff, wat ben je toch vermoeiend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jij vindt Feyenoord goed bezig dus?
quote:Scholten en Fräser weg bij Feyenoord
ROTTERDAM - De oud-spelers Arnold Scholten (foto) en Henk Fräser moeten na dit seizoen vertrekken bij Feyenoord.
Arnold Scholten. FOTO CARLA VOS/COR VOS
Die mededeling is beide jeugdtrainers gisteren rauw op hun dak gevallen.
,,Ik ben wel teleurgesteld,’’ zegt Scholten, die met Jong Feyenoord tegen degradatie strijdt. ,,Ik had dit niet verwacht.’’ Scholten, sinds dit seizoen in dienst bij de Rotterdammers, had zijn contract van een jaar graag willen verlengen.
Ook Fräser, al sinds 1998 werkzaam in de Feyenoord-opleiding, snapt niet waarom hij moet vertrekken. ,,Maar ik heb het wel zien aankomen,’’ zegt de trainer van de A1, die niet klikt met hoofd opleidingen Stanley Brard. ,,Volgens mij is dit besluit niet genomen op basis van mijn trainerskwaliteiten.’’
Heeft ook geen zin om serieus op jouw reacties in te gaan. Je begrijpt (hé daar is hij weer) het blijkbaar niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jij eerder, aangezien je alsmaar hetzelfde zegt.
Bij een club als AZ druipt de ambitie er vanaf (en niet alleen door het geld) terwijl Feyenoord zich dood moet schamen om als zo'n grote club zijnde het uit te moeten vechten met Roda JC en Heerenveen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om serieus op jouw reacties in te gaan. Je begrijpt (hé daar is hij weer) het blijkbaar niet.
Feijenoord kan niet anders op dit moment, dat zie je zelf toch ook wel in. Geen geld, geen investeerders, waardeloze selectie, waardeloos bestuur, vriendjespolitiek, etc. Dan getuigt het van imbeciliteit om uit te spreken dat Feijenoord elk jaar kampioen moet worden. Iets wat we (supporters en club) allemaal willen, maar gewoon niet realistisch is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:05 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Bij een club als AZ druipt de ambitie er vanaf (en niet alleen door het geld) terwijl Feyenoord zich dood moet schamen om als zo'n grote club zijnde het uit te moeten vechten met Roda JC en Heerenveen.
http://www.lexkroon.nl/?page_id=232quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:53 schreef Erasmusch het volgende:
Ik verheug me al weer op de column van Lex![]()
En dat is waar het om gaat in de voetballerij... Winnen van Feijenoordquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:28 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat Az druipt van de ambitie is fijn voor ze. Voorlopig hebben ze nog niet kunnen winnen van ons.
quote:Hard Gras, nummer 7, mei 1996, afscheid Van Hanegem. Fräser en Van Gobbel zitten in het kamertje van Willem:
Op de gang klinkt even provocerend gefluit en gelach.'Het is maar goed dat ik geblesseerd ben,' zegt Fräser emotioneel. 'Ik zou die gasten afschoppen in een partijtje.'
Het is het mooiste eerbetoon dat Van Hanegem zich kan indenken.
Even verderop:
Bosz beschouwt hij (Willem) met Trustfull als de spelers die hoofdverantwoordelijk zijn voor zijn vertrek. 'Ik had wel wat terugverwacht van Bosz. Hij weet donders goed dat Wim Jansen hem drie jaar geleden een schop onder zijn kont wilde geven. Maas was door Jansen als zijn opvolger gekocht. Die had volgens hem wel kwaliteit. Jansen was ook boos dat Bosz een vijfjarig contract wilde, dat hij overvroeg. Hij wilde vanhem af. Ik heb dat toen tegengehouden, ik zag wel wat in Bosz, maar ik heb er nooit wat voor teruggekregen.'
[...]
Van Hanegem: 'Het is een huichelaar. Ik zal je een voorbeeld geven. Toen Gorré, Refos en Trustfull van Dordrecht '90 kwamen, is Bosz naar me toe gekomen. Nou, het was een schande dat hij met dat soort voetballers moest samenspelen. Nu loopt-ie te slijmen met Trustfull. Schijnheilig gewoon. Jullie twijfelen, hè? Nou, Geert (Meijer) heeft alles maar dan ook alles in zijn dagbloek staan. Dat Wim Jansen van Bosz afwilde, wat Bosz over die gasten zei, alles.'
Wow, is v hanegem nog steeds zo kritisch naar Bosz?quote:
Hmm.. Het heeft bij mij toch al wel z'n hoogtepunt gehad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik krijg een steeds grotere hekel aan Bosz![]()
quote:
Onbegrip bij Scholten en Fräser
De uitvoering van het beleidsplan van technisch manager Peter Bosz is nu al voelbaar bij Feyenoord. Henk Fräser en Arnold Scholten kregen gisteren te horen dat ze na dit seizoen moeten vertrekken bij de Stadionclub. Beide jeugdtrainers, die zeer teleurgesteld zijn in het besluit van de clubleiding, voldoen niet langer aan de functie-eisen die Feyenoord voor zijn technische staf heeft opgesteld.
Bosz wil in Rotterdam-Zuid een topsportklimaat creëeren. Binnen alle geledingen van de club moet voortaan professioneler worden gewerkt. Met die cultuuromslag moet al worden begonnen bij Feyenoords jeugdopleiding. Het beloftenelftal van de Rotterdammers, waar talenten langer de tijd krijgen om te rijpen, wordt vanaf volgend seizoen belangrijker. Voor de oud-spelers Scholten en Fräser, het trainersduo dat dit seizoen Jong Feyenoord onder zijn hoede heeft, is dan geen plaats meer.
Scholten, bezig aan zijn eerste seizoen op Varkenoord, reageerde vorige week nog verheugd toen hij hoorde van de plannen om van het beloftenteam een serieus elftal te maken. Deze jaargang, waarin hij met zijn ploeg strijdt tegen degradatie, is het voor hem vaak behelpen op het trainingsveld. De selectie van Jong Feyenoord, die flink wordt uitgebreid, bestaat dit seizoen uit een kleine kern waar nauwelijks mee valt te werken.
,,De situatie is niet makkelijk,’’ zegt Scholten. ,,Ik zag dit als een tussenjaar, maar daar ben ik dus wel op beoordeeld.’’
De 44-jarige oefenmeester had zelf graag verder gewild bij Feyenoord. De mededeling van hoofd jeugdopleidingen Stanley Brard kwam gisteren dan ook hard aan. ,,Dit had ik niet verwacht.’’
Volgens Scholten heeft zijn gedwongen vertrek niet alleen te maken met de gebrekkige resulaten. Hij wil niet precies vertellen wat Brard hem heeft gezegd. Wel dat het hoofd opleidingen vindt dat de immer rustige Brabander ‘te weinig passie’ toont. ,,Naar zijn mening was het niet goed wat ik deed.’’
Stanley Brard (‘ik wil eerst weten wat Feyenoord hierover naar buiten brengt’) wil zelf niet reageren op de beslissing. Ook Peter Bosz doet er liever het zwijgen toe. ,,Ik reageer pas als het totale plaatje klaar is,’’ zegt de technisch manager.
Beide trainers zeggen dat ze geen ‘klik’ hadden met het hoofd opleidingen Brard. Scholten: ,,Maar dat wil niet alles zeggen.’’
,,Volgens mij is dit besluit niet genomen op basis van mijn trainerskwaliteiten,’’ reageert Fräser, die tevens trainer is van Feyenoord A1. ,,Maar ik heb het wel zien aankomen. Voor Arnold is het daarom nog vervelender. Het komt voor hem echt als een verrassing.’’
Fräser heeft bij Feyenoord een contract voor onbepaalde tijd. De 40-jarige oud-speler van de Rotterdammers ging meteen na zijn actieve loopbaan in 1999 aan de slag bij de jeugdopleiding. Hij functioneerde jarenlang tot tevredenheid van de vorige beleidbepalers op Varkenoord. Sinds de komst van Bosz en Brard voldoet de oudgediende kennelijk niet langer aan de nieuwe norm. Fräser: ,,Onder Henk van Stee en Albert Stuivenberg werd ik gezien als een van de betere trainers. Bij meneer Brard is het echter niet goed genoeg.’’
Veel meer wil hij er op dit moment niet over zeggen. Ondanks zijn enorme teleurstelling wil Fräser het seizoen gewoon afmaken. ,,Ik ben een Feyenoorder,’’ zegt hij. ,,Ik heb een waanzinnige band met mijn spelers en loop niet weg.’’
Scholten denkt er net zo over. ,,Ik zal niet zomaar stoppen. Dit is voor mij en de spelers een heel moeilijk seizoen. Ik ga gewoon door.’’
Ik denk dat het meer te maken heeft met het 'ik mag je' gehalte bij Boszquote:
Omdat Bosz denk ik niet met hun door één deur konden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie een idee waarom deze twee moeten vertrekken?
Geen vriendjes van Bosz, Brard en Jansen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
ze voldoen niet aan het "topsportklimaat"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Schade bedrag Nancy bekend gemaakt
Gepubliceerd op: 16-03-07 / Auteur: Marco / Bron: Feyenoord12.nl
Gisteren heeft AS NANCY via een officiele verklaring het schadebedrag wat was aangebracht aan het stadion na de rellen tijdens de wedstrijd AS NANCY -Feyenoord aan de Rotterdamse club bekend gemaakt. Volgens het AD gaat het om een bedrag van 11.942,83 euro.
De Feyenoord Supporters vereniging heeft dit bedrag onder de supporters zelf ingezameld om zo Feyenoord niet te belasten met deze rekening.
Feyenoord was na aanleiding van de rellen al zwaar gestraft door de UEFA door middel van een boete van 62.000 euro en directe uitsluiting van deelname aan het UEFA cup toernooi waardoor Feyenoord de dubbele ontmoeting met Tottenham misliep.
Moet je het stukje uit Hard Gras maar eens lezen wat Happel plaatste, dat zegt denk ik genoeg...........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik de 1e druk al gelezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:07 schreef BobbyHill het volgende:
Je zou eigenlijk het hele boek moeten lezen
Herr Peterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Fraser eruit?? Welke gek bedenkt dat? Fraser heeft ons bloed door zn aderen stromen........rot lekker de nep feyenoorders eruit!!
Opzouten met die tering joodquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef dlebrok het volgende:
Waarom hebben we godverdomme Perez niet gehaald vorig jaar?
Net alsof die bij jullie zou willen spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef dlebrok het volgende:
Waarom hebben we godverdomme Perez niet gehaald vorig jaar?
Bij jullie wil ie nu ook niet meer spelen dus zeur nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Net alsof die bij jullie zou willen spelen![]()
Ach, Sneijder is toch wel 2 klasses beter als Perez. Hij moet gewoon niet zeiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Bij jullie wil ie nu ook niet meer spelen dus zeur niet
Ik vind Perez persoonlijk een betere speler eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach, Sneijder is toch wel 2 klasses beter als Perez. Hij moet gewoon niet zeiken.
Jij vind Vlaar vast ook wel beter als Heitinga dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:15 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ik vind Perez persoonlijk een betere speler eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |