Daar hadden Nastasja en Brainless dan maar eerder aan moeten denken. Het zal me zwaar tegenvallen als Huub (en Eric) het niet blokkeren, je raakt dan de hele geloofwaardigheid van die stemmingen kwijt. Sylvia en Huub mogen ook nergens heen. En die 12-uur voor Sylvia is alleen maar omdat ze die MOESTEN geven van achter, die stemming was gewoon voor de show.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:21 schreef Black_king het volgende:
Men wil denk ik uit de status-quo na het carnaval debacle.....Anders mag er nooit meer iemand weg uit de kooi....
Als je meeleest begrijp je dat dit niet over Zdngmw gaat maar over een aantal zeer irritante users.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
quote]Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ze nieuw was, was ze nog niet zo brutaal. Ik stoor me ook aan haar bejegening van mensen die iets vragen of iets niet weten.
Zoiets had ik dus ook meteen, maar zoals het al eerder gepost is...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat, omdat Huub al heeft ingestemd....ik zou denk ik veel te wraakzuchtig zijn voor dit programma, want van mij kreeg ze echt niks
Huub stemt straks met de stemming gewoon tegenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat, omdat Huub al heeft ingestemd....ik zou denk ik veel te wraakzuchtig zijn voor dit programma, want van mij kreeg ze echt niks
Als je meeleest begrijp je dat dit niet over Zdngmw gaat maar over een aantal zeer irritante users.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
quote]Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ze nieuw was, was ze nog niet zo brutaal. Ik stoor me ook aan haar bejegening van mensen die iets vragen of iets niet weten.
Maar omdat ze de laatste dagen (net als Brian) zoveel slijmt, krijgt ze waarschijnlijk juist weer wel toestemming. Ik heb niet veel kunnen kijken vandaag (meer geluisterd) en ook ik heb nog steeds geen idee waarover ze een stemming gaat aanvragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
Nu haar rijlessen voorbij zijn mist Wilgo de seks teveel, dus ze wilt even 2 uur het huis uit om zich uit elkaar te laten trekken, maar dat moet natuurlijk via een stemming. Wat vreemd is, want haar moeder mocht ze gisteren ook effe 2 uurtjes achter zien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af waar de stemming voor natasia over gaat,
Denk aan je hart meis, tis maar een forum. Tis irri dat sommige het verzieken. Maar niet en nergens op reageren is volgens mij het beste. Ziekers leven juist op de commentaren die ze krijgen. Sorry Off topic maar moet het toch ff kwijt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je meeleest begrijp je dat dit niet over Zdngmw gaat maar over een aantal zeer irritante users.
Nou ik schat een afwijzing wel degelijk in !! Flikker op met die toerrekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
Die stemming zal wel gaan over het rijden in de Touareg.
Aangezien Huub besloten heeft vriendjes te worden met Natasia zal hij het wel door laten gaan.
Verder is er niemand met ballen om het tegen te houden.
Eric ook niet.
Beetje jammer van Huub, dan. Hij moet toch ondertussen weten dat Nasty en Brian het de gewoonste zaak van de wereld vinden om dingen te krijgen, en daar echt geen vriendschap voor tegen over stellen.
Hij kan beter de druk er op houden, onder het motto "als je een vriend van me was, zou ik hebben voorgestemd"
weet ik, maar van die zeikerds wordt helemaal niks tegengehouden, dus gewoon 1 keer tegen stemmen om weer 'gelijk' te staanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook meteen, maar zoals het al eerder gepost is...
Dan gaat helemaal niemand nog ergens heen, als iedereen steeds elkaar blijft tegenhouden...![]()
Eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
Aangezien Huub besloten heeft vriendjes te worden met Natasia zal hij het wel door laten gaan.
Eric ook niet.
Beetje jammer van Huub, dan. Hij moet toch ondertussen weten dat Nasty en Brian het de gewoonste zaak van de wereld vinden om dingen te krijgen, en daar echt geen vriendschap voor tegen over stellen.
Hij kan beter de druk er op houden, onder het motto "als je een vriend van me was, zou ik hebben voorgestemd"
Van mij mag Huub het ook tegenhouden hoor, als het gaat om sex, vind ik het maar een kul-reden. Huub gaat daar echt niet in mee....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daar hadden Nastasja en Brainless dan maar eerder aan moeten denken. Het zal me zwaar tegenvallen als Huub (en Eric) het niet blokkeren, je raakt dan de hele geloofwaardigheid van die stemmingen kwijt. Sylvia en Huub mogen ook nergens heen. En die 12-uur voor Sylvia is alleen maar omdat ze die MOESTEN geven van achter, die stemming was gewoon voor de show.
Negeren van iemand die zo prominent aanwezig is en meestal ook nieuwe COS'sen opent is een beetje moeilijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk aan je hart meis, tis maar een forum. Tis irri dat sommige het verzieken. Maar niet en nergens op reageren is volgens mij het beste. Ziekers leven juist op de commentaren die ze krijgen. Sorry Off topic maar moet het toch ff kwijt.
![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:31 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ik, maar van die zeikerds wordt helemaal niks tegengehouden, dus gewoon 1 keer tegen stemmen om weer 'gelijk' te staan![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Sorry Off topic maar moet het toch ff kwijt.
![]()
dan betaalt ze toch gewoon 150 cp , kan hij ook 'komen'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nu haar rijlessen voorbij zijn mist Wilgo de seks teveel, dus ze wilt even 2 uur het huis uit om zich uit elkaar te laten trekken, maar dat moet natuurlijk via een stemming. Wat vreemd is, want haar moeder mocht ze gisteren ook effe 2 uurtjes achter zien...
yep dat vind ik nu ook, gewoon niet geven, misschien krakt ze welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
dan betaalt ze toch gewoon 150 cp , kan hij ook 'komen'![]()
Als ze dat zo nu en dan kan laten doen kan ze het lang volhouden daarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zich uit elkaar later trekken door wilgo
heeft ze het al een paar keer over gehad
![]()
gebruikt ze maar haar tarzanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:34 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep dat vind ik nu ook, gewoon niet geven, misschien krakt ze wel![]()
Ik hoor Natas anders noooooit meer over haar mannetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
dan betaalt ze toch gewoon 150 cp , kan hij ook 'komen'![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Ziekers leven juist op de commentaren die ze krijgen.
ik kies voor optie 2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
[..]
gebruikt ze maar haar tarzanen anders....naar huis!
pardon?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nu haar rijlessen voorbij zijn mist Wilgo de seks teveel, dus ze wilt even 2 uur het huis uit om zich uit elkaar te laten trekken, maar dat moet natuurlijk via een stemming. Wat vreemd is, want haar moeder mocht ze gisteren ook effe 2 uurtjes achter zien...
wat dacht je van brianquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
[..]
gebruikt ze maar haar tarzanen anders....naar huis!
De oude garde op het noemen van hun naam op de streams misschien?quote:
Raakt ie es een keer echt een paar snarenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat dacht je van brian, dan wordt het echt gezellig
![]()
Het is een stemming die hier heeft plaatsgevonden....we zijn het er unaniem over eens geworden dat de Cossen gelezen moeten wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:38 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb het denk ik gemist, maar ik hoor iets over een stemming ...
waar gaat het over en wanneer vindt deze plaats ?
Ze eten pas rond kwart over 7quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:39 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer ...
Ik wil wel zien hoe Jaap zich gedraagt aan tafel.
Als hij nu weer over de schreef gaat zal hij van de kok wel een uitbrander krijgen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
streams dood
Brain heeft als ervaren IT' er weer es op de verkeerde knop gedruktquote:
Kan iemand hem dan bij de computer wegbewerkstelligen!?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Brain heeft als ervaren IT' er weer es op de verkeerde knop gedrukt![]()
Welnee. Er wordt zoveel verzonnen hier. Natasia kreeg een brief van een zus en daarin stond dat er een mail was die ze moest checken. Ze mogen alleen achter mails lezen en Natasia bleef erg lang weg. waarschijnlijk gewoon zitten kletsen daar. In die mail stond dat ze een andere zus moest bellen, maar er stond niet waarom.. Dus dat ging Natasia doen. Ze was best zenuwachtig want ze wist niet waarom ze die zus moest bellen. En toen nam haar moeder de telefoon op. Bleek dat haar moeder in Nederland was. Bij die zus dus. Natasia was echt verrast.quote:
Ja Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is een stemming die hier heeft plaatsgevonden....we zijn het er unaniem over eens geworden dat de Cossen gelezen moeten worden![]()
Mails krijgen ze meestal geprint.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Welnee. Er wordt zoveel verzonnen hier. Natasia kreeg een brief van een zus en daarin stond dat er een mail was die ze moest checken. Ze mogen alleen achter mails lezen en Natasia bleef erg lang weg. waarschijnlijk gewoon zitten kletsen daar. In die mail stond dat ze een andere zus moest bellen, maar er stond niet waarom.. Dus dat ging Natasia doen. Ze was best zenuwachtig want ze wist niet waarom ze die zus moest bellen. En toen nam haar moeder de telefoon op. Bleek dat haar moeder in Nederland was. Bij die zus dus. Natasia was echt verrast.
En zo is het en niet anders.
Ja en we hebben ernstigere problemen hier...!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Welnee. Er wordt zoveel verzonnen hier. Natasia kreeg een brief van een zus en daarin stond dat er een mail was die ze moest checken. Ze mogen alleen achter mails lezen en Natasia bleef erg lang weg. waarschijnlijk gewoon zitten kletsen daar. In die mail stond dat ze een andere zus moest bellen, maar er stond niet waarom.. Dus dat ging Natasia doen. Ze was best zenuwachtig want ze wist niet waarom ze die zus moest bellen. En toen nam haar moeder de telefoon op. Bleek dat haar moeder in Nederland was. Bij die zus dus. Natasia was echt verrast.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Ja
Ik weet het .. ben een beetje lui vandaag. daarvoor mijn excuses.
Aangezien er op de streams niet veel te zien isdacht ik: Ik probeer het gewoon.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Doet je friteuse het niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en we hebben ernstigere problemen hier...!!!![]()
ja, de streams doen het niet meer..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en we hebben ernstigere problemen hier...!!!![]()
Ach het is niets bijzonders...Natasia wil 2 uur sex met Wilgoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Ja
Ik weet het .. ben een beetje lui vandaag. daarvoor mijn excuses.
Aangezien er op de streams niet veel te zien isdacht ik: Ik probeer het gewoon.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Sorry hoor, ik begrijp dat je iets wilt rechtzetten, maar dit klopt van geen kanten. Lees 1 of 2 Cossen terug van gisteren, dan weet je hoe het ongeveer zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef Katewalker het volgende:
Blijkbaar werken de streams in St. Job in ut goor nog wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Doet je friteuse het niet?![]()
Ps, wat is die Huub weer saai.
Ik heb er naar zitten kijken!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik begrijp dat je iets wilt rechtzetten, maar dit klopt van geen kanten. Lees 1 of 2 Cossen terug van gisteren, dan weet je hoe het ongeveer zit.
Bedanktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach het is niets bijzonders...Natasia wil 2 uur sex met Wilgo
Alsof die cossen altijd kloppenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik begrijp dat je iets wilt rechtzetten, maar dit klopt van geen kanten. Lees 1 of 2 Cossen terug van gisteren, dan weet je hoe het ongeveer zit.
The men in black !!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal achter Japio?
Zou het ? Wilgo leek me hellemaal niet zo happig... Geloof er geen bart vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:
Hoe lang duurt een ondertrouw? Krijtstreep pak... moeder in de buurt....
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal achter Japio?
Ik hoop echt dat Hupert en Eric tegen zullen stemmen...ik verwcht eigenlijk niet andersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bedankt
Oh, ik zou gewoon tegenstemmen.
Dat weet je van te voren hoor en anders nodigt ze hem maar uit.
Ha, scherp bedacht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:
ze dacht dat ze dat stiekum buiten beeld kon doen ^_^quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Er zijn nu weer twee streams te zien. Natasia staat de pan van het toetje uit te likken.
Bedoel de act zelf. Is 2 uur daar genoeg voor? Een voorbereiding op 'de bruiloft'? Weet wel dat Wilgo niet wilde trouwen in de DGK, maar die heeft wel meer gezegd...quote:
Hmm als mijn aanstaande in krijtstreeppak zou komen aanlopen zou ik de running bride wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:49 schreef Apple-tje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef Gigageil het volgende:
Brian neemt Natasia van achteren.........voor de verandering![]()
[afbeelding]
Nee dat is niet genoeg als ze het zelf wil regelen. Misschien is alles al geregeld en trouwen ze gelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Bedoel de act zelf. Is 2 uur daar genoeg voor? Een voorbereiding op 'de bruiloft'? Weet wel dat Wilgo niet wilde trouwen in de DGK, maar die heeft wel meer gezegd...
Het wordt een stemming die ze zelf aan moet vragen. En daar had ze eigenlijk geen zin in, zoals ze gisteren zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Ning het volgende:
Het is wel belachelijk dat Natasja al weet dat er een stemming over haar gaat komen.
Ik heb al deze week 100 cp's verloren aan een weddenschap over sex van A en B. Maar ik gooi er weer 100 tegenaan. Wilgo doet niet mee aan deze poppenkast. Geen ondertrouw en geen bruiloft !! PUNTquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Bedoel de act zelf. Is 2 uur daar genoeg voor? Een voorbereiding op 'de bruiloft'? Weet wel dat Wilgo niet wilde trouwen in de DGK, maar die heeft wel meer gezegd...
Als ze straks maar niet vergeet om wat extra afslankthee te drinken is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Er zijn nu weer twee streams te zien. Natasia staat de pan van het toetje uit te likken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
De kok wrijft zijn ooghoeken uit, wrijft over zijn neus, en steekt vervolgens dezelfde vingers in een toetje om iets recht te leggen ofzo.
Die staat!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al deze week 100 cp's verloren aan een weddenschap over sex van A en B. Maar ik gooi er weer 100 tegenaan. Wilgo doet niet mee aan deze poppenkast. Geen ondertrouw en geen bruiloft !! PUNT![]()
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het met haar afslankbezigheden staat. Kan zijn dat ik het steeds mis, maar ik zie haar de laatste tijd nauwelijks nog trainen. Ik weet wel dat Carlos weg is, misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze straks maar niet vergeet om wat extra afslankthee te drinken is er niets aan het handje![]()
Alleen als ze een VW Touareg krijgen van John de Mol.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al deze week 100 cp's verloren aan een weddenschap over sex van A en B. Maar ik gooi er weer 100 tegenaan. Wilgo doet niet mee aan deze poppenkast. Geen ondertrouw en geen bruiloft !! PUNT![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef Tessa_77 het volgende:
iemand nog een goede link, op de gouden kooi website na? Ik heb nowlive en die doet het nog niet...
Ah joh, wat geeft dat nou. Kijken, lezen, schrijven... is best veel om te overzien, dan zie je wel eens wat over het hoofd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:59 schreef Ning het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt een stemming die ze zelf aan moet vragen. En daar had ze eigenlijk geen zin in, zoals ze gisteren zei.
[/quo
God mijn tweede fout al vandaag gaat niet goed met me. Je hebt gelijk
Ohooooquote:
Marc is daar te beschaafd voor en blijft rustig....helaas.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef jacqjacq het volgende:
ik verwacht tijdens het eten eigenlijk nog wel een paar snedige opmerkingen van jaap over de voedingswaarden en vitamientjes van het voedsel. Waarna marc het geduldig uitlegt en jaap daar tegenin gaat. en dan hebben we bonje: kan haast niet wachten !
Geen idee maar volgens mij staat ze gewoon een beetje stil met haar gewicht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe het met haar afslankbezigheden staat. Kan zijn dat ik het steeds mis, maar ik zie haar de laatste tijd nauwelijks nog trainen. Ik weet wel dat Carlos weg is, misschien ligt het daaraan.
Had ze geen zin de stemming (omdat ze bang is dat er tegen gestemd gaat worden) of waar de stemming om ging? Sorry, heb niet álles nagelezen. Ben een beetje leesmoe aan het wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt een stemming die ze zelf aan moet vragen. En daar had ze eigenlijk geen zin in, zoals ze gisteren zei.
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Brian gaat op Natasia's stoelleuning zitten en kucht terwijl zij haar kinderen toespreekt.
Veel he, met ook nog eens wieden door het gebabbelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:01 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Had ze geen zin de stemming (omdat ze bang is dat er tegen gestemd gaat worden) of waar de stemming om ging? Sorry, heb niet álles nagelezen. Ben een beetje leesmoe aan het worden![]()
Dat ga ik bewerkstelligen..quote:
Ben een boekje aan het lezen van een Antilliaanse auteur...om de haverklap lees ik het woord bewerkstelligenquote:
Dat is het probleem wanneer je eenzijdig bezig bent, eieren ( of zijn het larven? ) produceren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
WTF, Braaaaaaaajen gaat bij Zdngmw zitten terwijl ze voorleest, ik kan het niet meer volgen.![]()
![]()
![]()
Nou nou....quote:
Nou, gewoon. Om inspiratie op te doen zodat hij zijn gedichten naar een nóg hoger niveau kan bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
WTF, Braaaaaaaajen gaat bij Zdngmw zitten terwijl ze voorleest, ik kan het niet meer volgen.![]()
![]()
![]()
Ach ja iedereen maakt foutjesquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel he, met ook nog eens wieden door het gebabbelZe had geen zin in de stemming omdat ze niet wist of iedereen erin mee zou gaan. Waar de stemming over gaat weet niemand. Ze noemde hem gisteren in een telefoongesprekje met Wilgo, nadat er ook al geheimzinnigheid was over krijtstreeppakken die hij moest kopen (een of meer was ook niet duidelijk).
Wat een lelijke kindjes.quote:
Mmmm.... een leuk raadseltje voor ons streamers/cossers dus. Ben gek op raadseltjes!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel he, met ook nog eens wieden door het gebabbelZe had geen zin in de stemming omdat ze niet wist of iedereen erin mee zou gaan. Waar de stemming over gaat weet niemand. Ze noemde hem gisteren in een telefoongesprekje met Wilgo, nadat er ook al geheimzinnigheid was over krijtstreeppakken die hij moest kopen (een of meer was ook niet duidelijk).
THNX trouwens voor al je type-werk, waardeer het enorm!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
.....
Moeten de kindjes van Natasia alvast wennen aan hun nieuwe 'papa' door hem samen met mama te zien?quote:
Wat? Zit de tuinman er ook bij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten de kindjes van Natasia alvast wennen aan hun nieuwe 'papa' door hem samen met mama te zien?
Dat gaat toch Ton worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten de kindjes van Natasia alvast wennen aan hun nieuwe 'papa' door hem samen met mama te zien?
Tss, sinds vanmiddag is het echt over met Ton... Natasia had een afscheidsbrief van hem gekregen, Brian is gewoon next in linequote:
Nee die heeft thuis ook gewoon een vrouw en kids zittenquote:
Begin je te twijfelen ?....De tuin(klusjes)nan heeft een camouflage pak !quote:
Nee. Leandra heeft het definitieve script net gelezen en weet nu dat die bruiloft in de DGK die tussen de gezamenlijke winnaars Natasia en Brainless gaat zijn.quote:
Dat zegt niksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die heeft thuis ook gewoon een vrouw en kids zitten
Al die publiciteit door Party heeft hem thuis ook een pak ruzie bezorgd vertelde Natasia
Volgens mij zei net nadat je het had getypt iemand anders dat en als ik het goed hoorde zei hij inderdaad ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Dogga het volgende:
ik wacht tot jaap zegt
WOW dit is echt lekker
Ton schoof vanmiddig door het beeld, heel kort en niet de bedoeling natuurlijk. Liep de trap op en daarna 2 uur zdngmw niet meer gezien. Vul maar in. Btw, dit is een van de weinige dagen dat ik niet de hele dag achter de PC heb gezeten, lekker genoten van het zonnetje, maar ik viel er op dat moment inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tss, sinds vanmiddag is het echt over met Ton... Natasia had een afscheidsbrief van hem gekregen, Brian is gewoon next in line![]()
En dan kan ze direct door naar de ex wife club. Nieuw prog.. kan ze haar bruidsjurk verbrandenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee. Leandra heeft het definitieve script net gelezen en weet nu dat die bruiloft in de DGK die tussen de gezamenlijke winnaars Natasia en Brainless gaat zijn.
Nena doet de weddingplanning, en Huub doet de bruiloft in een speciale gastrol a la Mr Bean in 4 Weddings And A Funeral.
Zie het al, hij is verkleed als kandelaar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin je te twijfelen ?....De tuin(klusjes)nan heeft een camouflage pak !![]()
Ik geloof echt niet dat Huub daar toestemming voor gaat geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
Eric ook niet.
Op welke zender is dat programma?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef FdW het volgende:
Sylvia is als een vlinder die zich tijdens DVK ontpopt tot een mooie vrouw.![]()
Nee joh ! Tis die dikke kaars in de kandelaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:28 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Zie het al, hij is verkleed als kandelaar!
(ben ervan tussen, hou jij de boel in de gaten? Wie weet ben ik vanavond 100 cp's rijker...)
Wat ik bedoelde is dat Sylvia met de dag meer zichzelf wordt, vrouwelijker, mooier. Mooi!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op welke zender is dat programma?
Ow laat maar...verguld bedoel je
Oh... dacht dat dat Japio was!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ! Tis die dikke kaars in de kandelaar![]()
We kijken hier toch verdorie de Gouden Kooi en niet the freaky horrorshow??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee. Leandra heeft het definitieve script net gelezen en weet nu dat die bruiloft in de DGK die tussen de gezamenlijke winnaars Natasia en Brainless gaat zijn.
Nena doet de weddingplanning, en Huub doet de bruiloft in een speciale gastrol a la Mr Bean in 4 Weddings And A Funeral.
Ja dat deel begreep ik nog wel alleen je afkorting niet...DVKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat Sylvia met de dag meer zichzelf wordt, vrouwelijker, mooier. Mooi!
Ze doen nu zo aardig tegen elkaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Huub daar toestemming voor gaat geven.
Als de streams volop op Huub en Brian en Amanda staan..... dan moet dat ook bij Ton! Zo werkt dat Ton. In het huis= in het beeld en zeker als dat in het huis bij Natasja is!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ton schoof vanmiddig door het beeld, heel kort en niet de bedoeling natuurlijk. Liep de trap op en daarna 2 uur zdngmw niet meer gezien. Vul maar in. Btw, dit is een van de weinige dagen dat ik niet de hele dag achter de PC heb gezeten, lekker genoten van het zonnetje, maar ik viel er op dat moment in![]()
De Vergulde Kliniek. Hoop dat het hier niet vloeken in de kerk is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat deel begreep ik nog wel alleen je afkorting niet...DVK
Dat ze in de auto ff naar huis kanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
Als die stemming over die auto gaat dan kan ik Wilgo zijn reactie niet plaatsen. Wilgo wilde het nl heel erg graag maar Natasia had niet zo'n zin in die stemming.
Waar wordt Wilgo dan blij van?
Ach dat zegt helemaal niets...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze doen nu zo aardig tegen elkaar.
Dus het zal me niet verbazen als hij ja zegt.
Hij is ontzettend afstandelijk naar haar toe vind ik, in real life en aan de telefoon. Ik weet niet of hij wel zo blij wordt als ze opeens op de koffie gaat bij haar ventjuh.quote:
Is dit alles (oeh oeh oeh oeh)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef the_undertaker het volgende:
Die Jaap kijkt naar zijn bord alsof ie denkt.. dit is toch niet voedzaam
Dat hij eindelijk eens van dat idiote wijf af kan komen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
Als die stemming over die auto gaat dan kan ik Wilgo zijn reactie niet plaatsen. Wilgo wilde het nl heel erg graag maar Natasia had niet zo'n zin in die stemming.
Van een Touareg... als er al een autohandelaar zo gek is gevonden dat ding aan haar ter beschikking te stellen dan is ie misschien ook zo gestoord dat Wilgo m die andere 167 uur per week mag gebruikenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
Nou goh zeker...hij heeft ook donker haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Die gast lijkt op die nepbaron van zuiderwijn
Komt ze wel dan vandaag? Tis al half acht en ze zijn pas bezig met het voorgerecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij kok Marc en eigenlijk bij alle "visite" hebben ze echt besloten om dan geen ruzie te maken. Terecht vind ik.
Heb zin in juf Judith, nee, ik heb zin dat juf Judith Brian afzeikt!!
Oké, de auto zelf dus voor de heb en niet voor de leen. Dan kan ik zijn reactie wel plaatsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van een Touareg... als er al een autohandelaar zo gek is gevonden dat ding aan haar ter beschikking te stellen dan is ie misschien ook zo gestoord dat Wilgo m die andere 167 uur per week mag gebruiken![]()
Wat denk je van het een en ander toegestopt te krijgen door Tien om deze farce door te zetten. Je moet toch wat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat hij eindelijk eens van dat idiote wijf af kan komen?
Of dat hij niet meer opgeroepen wordt als acteur om Natasia's mannetje te spelen?
ohjaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou goh zeker...hij heeft ook donker haar![]()
Het is zo ongeveer het eerste zinnige wat ik je zie zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:34 schreef FdW het volgende:
[..]
De Vergulde Kliniek. Hoop dat het hier niet vloeken in de kerk is.![]()
Maar dan nog! Ik heb wel respect voor Wilgo hoor (als hij tenminste echt is)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je van het een en ander toegestopt te krijgen door Tien om deze farce door te zetten. Je moet toch wat.
Sylvia was echt een onzeker vogeltje toen ze binnenkwam. Na 10 jaren van zoeken en proberen zocht ze een manier om zichzelf beter te leren kennnen of iets dergelijks. Als SPV was ze allang een keer uit haar rol gevallen. ( IMHO )quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het eerste zinnige wat ik je zie zeggen![]()
![]()
We hebben het al vakker geopperd, en het afwijkende gedrag van Sylvia zou dan verklaard zijn doordat ze een undercover psychiatrisch verpleegkundige is, anders kan ik het niet verklaren.
Wilgo is echt, maar hij speelt het spelletje mee voor poen, staat gelijk aan hoereren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar dan nog! Ik heb wel respect voor Wilgo hoor (als hij tenminste echt is)
Motoriek gestoord dus. Het duurt teveel secondes voor dat het in de hersenen doordringt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
Alles gaat erover bij snollie.
Toch mooi om zo te merken dat mijn beeld van Japio ook (of juist) zonder TV-uitzendingen helemaal juist is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
ik kijk de tv uitzending; Jaap;![]()
excuses naar syl meende hij niks van, was strategisch beter, anders ligt hij er na een maand uit, zei hij.
Sylvia is NOG een onzeker en saai vogeltje......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Sylvia was echt een onzeker vogeltje toen ze binnenkwam. Na 10 jaren van zoeken en proberen zocht ze een manier om zichzelf beter te leren kennnen of iets dergelijks. Als SPV was ze allang een keer uit haar rol gevallen. ( IMHO )
Dat weet ze pas sinds gisteren, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Gigageil het volgende:
Sinds Natasia weet dat haar moeder in NL is en ook DGK op internet kan kijken gedraagt ze zich echt anders.......![]()
In Brielle misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch mooi om zo te merken dat mijn beeld van Japio ook (of juist) zonder TV-uitzendingen helemaal juist is.
Nog Jaap-fans hier trouwens?
Zit ook te kijken ... Maar Brian zou hem steunen. Was een onderonsje en Brian loopt er weer es mee weg. Die is echt eng..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
ik kijk de tv uitzending; Jaap;![]()
excuses naar syl meende hij niks van, was strategisch beter, anders ligt hij er na een maand uit, zei hij.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch mooi om zo te merken dat mijn beeld van Japio ook (of juist) zonder TV-uitzendingen helemaal juist is.
Nog Jaap-fans hier trouwens?
Even bij mijquote:
Jij bent ook zo onvoorstelbaar lief ( en mooi ) en snedig en snel en ...quote:
Is het nog gelukt, om die welriekende brief te fabriceren?quote:
Enjoyquote:
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kontquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is het nog gelukt, om die welriekende brief te fabriceren?
Jaloers?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Gigageil het volgende:
Sinds Natasia weet dat haar moeder in NL is en ook DGK op internet kan kijken gedraagt ze zich echt anders.......![]()
Begin svp niet over je kont, want dan wordt het echt moeilijk voor iedere rechtgeaarde man in NL en omstreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kont
Fantasy Island is een ander programma.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Mark kijkt geen streams laat op de avond, dan heeft hij andere dingen te doen.
Misschien wil hij mijn buddy worden.![]()
In de jungle van Suriname zeker............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Die arme mama van Nasty heeft vast wel een internetje ergens in den vreemden
Is al dagen zo saai.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wat een saaie bende zeg..........
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kont
Tsja, ze zitten aan tafel, je kunt niet altijd rellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wat een saaie bende zeg..........
Gewoon, dat ze zich vaker inhoudt en netter probeert te gedragen.....die indruk heb ik ....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ze pas sinds gisteren, wat bedoel je?![]()
![]()
Hij zit zo sullig/zielig te kijken dat ik net bijna medelijden met hem hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
Wat zit Japio weer sullig voor zich uit te staren. heeftie iets gehoord achter of was het voor een testimonial?
Kijkt al een stuk beter uit z'n ogen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Jaap is weer terug van Kleinzusje
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Jaap is weer terug van Kleinzusje
[afbeelding]
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
Overigens zou ik het wel op prijs stellen dat we OT blijven !
Daar heb ik het niet over, het is al dagen niet te haggelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, ze zitten aan tafel, je kunt niet altijd rellen.
Marc is een toffe peer, maar dat doet geen reet af aan het feit dat het een ingekakte bende is.quote:En Marc heeft heel goed duidelijk gemaakt dat hij niet gediend is van asociaal gedrag tijdens zijn aanwezigheid, dus ze gedragen zich eindelijk eens relatief volwassen.
Voor jou kennelijk niet......quote:Maar goed, voor een ander is dat saai...
Of ze zit in een Internetcafé a 2 euro per uur......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
In de jungle van Suriname zeker............![]()
Wie weet kan ze wifi inloggen op het onbeveiligde netwerk van stamhoofd tutu.
op de ene bil 'neuk' en op de andere bil 'kabouter'?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vlgs natasia vanmiddag was ze ong. 29 en lelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben vanmiddag mogelijk de nieuwe miljonair gezien?? Een brunette van een jaar of 22... Brian stond iig weer met zijn oren gespitst om te horen waar ze het over hebben.
Heerlijk onschuldig kind, het betreft de kont van de absolute ster hier, kleinzusje ... Lezen, nadenken, nog eens lezen, nog eens nadenken .. ( heb ik van Huub geleerd )quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook.
Begin svp niet over je kont, want dan wordt het echt moeilijk voor iedere rechtgeaarde man in NL en omstreken
Het scheelt maar 4 jaar, de rest klopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs natasia vanmiddag was ze ong. 29 en lelijk
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Of ze zit in een Internetcafé a 2 euro per uur......![]()
Dat herken ik uit een liedje van mijn jeugd. Een zigeunermeisje was dat volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
Afscheids Brief van Ton de tuinman:
huilend op een steen
Verkeerd verstaan dan... en dat ze "Mjoh" wasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Met hele grote blauwe ogen.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben vanmiddag mogelijk de nieuwe miljonair gezien?? Een brunette van een jaar of 22... Brian stond iig weer met zijn oren gespitst om te horen waar ze het over hebben.
En dat noem jij ON-TOPIC?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Heerlijk onschuldig kind, het betreft de kont van de absolute ster hier, kleinzusje ... Lezen, nadenken, nog eens lezen, nog eens nadenken .. ( heb ik van Huub geleerd )![]()
Ze was jonger dan Eric.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verkeerd verstaan dan... en dat ze "Mjoh" was
Dat laatste is een hele geruststelling, want Natasia vindt alles wat niet op haar speiegelbeeld lijkt lelijk. Dus we krijgen een lekker wijf!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wel ja, gooi er nog maar een vrouw bij. Alsof het programma nog niet saai genoeg is......
Kleinzusje is altijd on topic !quote:
Ja ze zei van Sylvia haar leeftijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
HOE DAN?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wel ja, gooi er nog maar een vrouw bij. Alsof het programma nog niet saai genoeg is......
en geen mannen, en dan tel ik ze allemaal meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
HOE DAN?
HOE DAN?
Er zit nu maar 1 vrouw in, Sylvia.
Nou ok, anderhalf dan, dan tellen we Eric ook mee.
Vandaar dat ze die rat zo zit te wrijven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
Die Nasty kijkt geil en ondeugend uit haar ogen
Scherpe observatie, m'n waarde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Gigageil het volgende:
Er zitten op dit moment twee vrouwen in: Amanda en Sylvia.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
HOE DAN?
HOE DAN?
Er zit nu maar 1 vrouw in, Sylvia.
Nou ok, anderhalf dan, dan tellen we Eric ook mee.
Ja kunst! Brainless en Japio samen tellen voor -6. Dat kan Hupert in zijn eentje niet meer goedmaken. Zelfs niet met dat halfje van Eric erbij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
[..]
en geen mannen, en dan tel ik ze allemaal mee![]()
Nee, ik kijk DGK omdat ik hoopte dat het een psychologisch spel zou worden: mensen die elkaar door en door leren kennen, liefhebben en haten, en na dat eerste jaar echt beslissingen moeten gaan nemen: iemand eruit stemmen waar ze een zwak voor hebben, kun je dat met iemand die je inmiddels als "vriend" beschouwt??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, het is al dagen niet te haggelen.
[..]
Marc is een toffe peer, maar dat doet geen reet af aan het feit dat het een ingekakte bende is.
[..]
Voor jou kennelijk niet......
Neem een nGrolsch van het huis.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja kunst! Brainless en Japio samen tellen voor -6. Dat kan Hupert in zijn eentje niet meer goedmaken. Zelfs niet met dat halfje van Eric erbij.
En de prijsvraag voor vanavond wat voor geluid komt er nu uit Brian ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
Natasia kijkt weer erg vuil naar ik denk Jaap:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Lieve echte Fokkers, ik ga aflsluiten voor vanavond. Veel plezier met alle newbees en tot morgen.
Je kunt haar saai vinden, maar onzeker is ze alles behalve.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sylvia is NOG een onzeker en saai vogeltje......![]()
Dag BQ (of mag dat ook niet meer) Maar ja schijt aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Lieve echte Fokkers, ik ga aflsluiten voor vanavond. Veel plezier met alle newbees en tot morgen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
nou vind ik Huub niet zo'n' mannelijk' type, meer een jongetje, dus het wordt altijd moeilijk..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja kunst! Brainless en Japio samen tellen voor -6. Dat kan Hupert in zijn eentje niet meer goedmaken. Zelfs niet met dat halfje van Eric erbij.
ze is dus bloedmooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Naar mensch, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kijk DGK omdat ik hoopte dat het een psychologisch spel zou worden: mensen die elkaar door en door leren kennen, liefhebben en haten, en na dat eerste jaar echt beslissingen moeten gaan nemen: iemand eruit stemmen waar ze een zwak voor hebben, kun je dat met iemand die je inmiddels als "vriend" beschouwt??
Inmiddels is overigens wel duidelijk dat de makers (en de kijkers) het geduld niet hebben voor dat effect van het spel en dat alles snel, snel, snel moet, en dan het liefst nog zo platvloers mogelijk...
Hoe "saai" dat dan nu zou zijn, dat zou het uiteindelijke spel veel harder maken, nu is het gewoon hakken op degene die je niet mag, na een jaar in zo'n huis ligt dat anders, er waren dan trouwens in het eerste jaar ook mensen vertrokken uit pure heimwee of ellende.
On topic: Eric maakt nog maar eens een foto van Amanda die in een pan staat te roeren: leuk voor later..
Ze hebben gewoon lekker tig gangen, en omdat Amanda, Huub en Marc gewoon mee-eten wordt er tussen de gangen door verder gekookt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef carpediem23 het volgende:
Even kijken als mijn streams achter lopen: Marc is nu aan het koken? of hebben ze bij jullie al gegeten?
Of is Jaap beneden wat aan het uitvreten in opdracht van Brian??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef Mereltje het volgende:
Brian vraagt naar de snode plannen van Jaap?
Vervolgens blijft het stil en gaat Jaap even zijn zonnebril beneden beneden leggen... volgens mij is tie weer naar achteren, duurt lang.. hij ziet er ook gespannen uit, rood koppie .
Nooit boos weg gaan he! Tot morgen!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Je 1 keer is leukquote:
Ja dat is zo, en het word tijd dat ze hem waarschuwen dat hij niet het hele beeld in beslag neemtquote:
Ik denk dat je de boot behoorlijk mist.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kijk DGK omdat ik hoopte dat het een psychologisch spel zou worden: mensen die elkaar door en door leren kennen, liefhebben en haten, en na dat eerste jaar echt beslissingen moeten gaan nemen: iemand eruit stemmen waar ze een zwak voor hebben, kun je dat met iemand die je inmiddels als "vriend" beschouwt??
Inmiddels is overigens wel duidelijk dat de makers (en de kijkers) het geduld niet hebben voor dat effect van het spel en dat alles snel, snel, snel moet, en dan het liefst nog zo platvloers mogelijk...
Hoe "saai" dat dan nu zou zijn, dat zou het uiteindelijke spel veel harder maken, nu is het gewoon hakken op degene die je niet mag, na een jaar in zo'n huis ligt dat anders, er waren dan trouwens in het eerste jaar ook mensen vertrokken uit pure heimwee of ellende.
On topic: Eric maakt nog maar eens een foto van Amanda die in een pan staat te roeren: leuk voor later..
Wat weet jij wat ik (wij?) niet weet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:23 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Later werden er en relnicht, een stripdanseres en een transsexueel aan het geheel toegevoegd.
[..]
IMHO schrijf je onzin, omdat Leandra begon met '' ik hoopte''. Ik mag dat mensch niet, maar ze is soms niet dom...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:23 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ik denk dat je de boot behoorlijk mist.
DGK is alles behalve een intellectueel schaakspel waarbij het gaat om de psyche van de mens. Het is dusdaig opgezet dat er nieuwskoppen moeten worden gehaald door vechtpartijen en psychische vernedering. Dat begon al in het prille begin met de rel rondom Natasia die haar kinderen alleen achter liet. Dat heeft zelfs de tweede kamer gehaald!
Later werden er en relnicht, een stripdanseres en een transsexueel aan het geheel toegevoegd.
Ik hoopte ook dat het een mooi en stratergisch spel zou worden, maar dat is het gewoon niet. het is platheid troef wat de klok slaat. Platheid is opzich een mooie insteek maar dan moet er wel platheid zijn. Dit begint saai te worden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |