quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:50 schreef worldpimber het volgende:
m3
th4
4nu5
4
l1fe
quote:
begin eerst maar eens met het halen van een rijbewijsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:27 schreef zBus het volgende:
Ik zou ook graag willen beginnen met motor rijden. Weet alleen niet wat het allemaal gaat kosten?
Per les +- 40 euro (per uur)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:27 schreef zBus het volgende:
Ik zou ook graag willen beginnen met motor rijden. Weet alleen niet wat het allemaal gaat kosten?
Wat loop je nou uit je nek te hijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef firestorm_99 het volgende:
motorrijes kost meer dan auto rijles omdat je in blokken van anderhalf uur lest.
het is wel verstandig om te doen.
maar ik zou eerst een paar lessen nemen voordat je een pak koopt
het kan altijd zo zijn dat je er geen aanleg voor hebt of het toch helemaal niks vind en dan zit je met zo'n duur pak.
als het goed is heeft de rijschool ook beschermende kleding.
Prijzen verschillen ook per rijschool en regio (concurrentie ed) Vandaar ook de +- Ook is het mogelijke een les pakket te nemen, maar ook dat is per school verschillend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef zBus het volgende:
Die kosten per les zijn best hoog? Kosten motorrijlessen meer dan autorijles? Het is denk ik ook verstandig om eerst een pak te kopen voor dat je begint met lessen?
bij alle 3 rijscholen die ik ken doen ze alleen lessen van anderhalf uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat loop je nou uit je nek te hijgenNet alsof iedere motorrijles anderhalf uur duurt. Ligt gewoon aan je rijschool. Verder is een eigen pak wel relaxed.
Als je voor 1,5 uur betaald mag je er toch echt wel vanuit gaan dat je dat krijgt ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat loop je nou uit je nek te hijgenNet alsof iedere motorrijles anderhalf uur duurt. Ligt gewoon aan je rijschool. Verder is een eigen pak wel relaxed.
Congratsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef Meeh het volgende:
De meeste (alle?) rijscholen hebben wel beschermende kleding. Alhoewel ze volgens mij niet altijd laarzen hebben. Ik heb gewoon m'n eigen spullen gekocht en ik heb er niet echt spijt van gehad.
Ben wel 1 keer op m'n plaat gegaan tijdens lessen. M'n broek is naar de knoppen. M'n laarzen waren nog wel ok, beetje gehavend. 1 handschoen had een klein gaatje in de palm. M'n oma heeft m'n jas kunnen repareren. Al je eigen spullen zijn dus niet verzekerd maar een textiel pak kost ook niet zoveel. Een goed / mooi pak koop je wel voor rond de 350 euro.
Gisteren geslaagd btw![]()
ehm dit lijkt mij niet gehel verstandig.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef ConQuestator het volgende:
0,0 rijervaring.
In de aanstaande zomer 7-daagse rijopleiding doen, examentje doen. En daarna rond herfst/winter een Kawakie ZX-7R Ninja.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef Geerd het volgende:
Zo eerste bekeuring is ook binnen.
Iets met doorgetrokken streep en inhalen
Lijkt me dat het duurder is omdat er 2 voertuigen in gebruik zijn, hier worden natuurlijk de nodige kosten voor verrekendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef firestorm_99 het volgende:
motorrijes kost meer dan auto rijles omdat je in blokken van anderhalf uur lest.
het is wel verstandig om te doen.
maar ik zou eerst een paar lessen nemen voordat je een pak koopt
het kan altijd zo zijn dat je er geen aanleg voor hebt of het toch helemaal niks vind en dan zit je met zo'n duur pak.
als het goed is heeft de rijschool ook beschermende kleding.
congratzquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef Meeh het volgende:
De meeste (alle?) rijscholen hebben wel beschermende kleding. Alhoewel ze volgens mij niet altijd laarzen hebben. Ik heb gewoon m'n eigen spullen gekocht en ik heb er niet echt spijt van gehad.
Ben wel 1 keer op m'n plaat gegaan tijdens lessen. M'n broek is naar de knoppen. M'n laarzen waren nog wel ok, beetje gehavend. 1 handschoen had een klein gaatje in de palm. M'n oma heeft m'n jas kunnen repareren. Al je eigen spullen zijn dus niet verzekerd maar een textiel pak kost ook niet zoveel. Een goed / mooi pak koop je wel voor rond de 350 euro.
Gisteren geslaagd btw![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef Geerd het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat is niet iets om trots op te zijn
![]()
Verkeersdeelname was d8 ik ¤180,-quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Per les +- 40 euro (per uur)
Theorie examens +- 45 euro (Snelwagen weet de cijfertjes nog precies)
Bijzondere verrichtingen +- 160 euro
Verkeersdeelname +- 250 euro.+-
Achja, heb zelf leer en rijd in weer en windquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
bij alle 3 rijscholen die ik ken doen ze alleen lessen van anderhalf uur.
maar het zou idd goed kunnen dat er ok zijn die lessen van een uur geven.
een eigen pak is zeker relaxed.
maar je moet wel goed overwegen waarvoor je het gaat kopen.
ga je alleen mooi weer rijden dan zou ik een leren pak kopen.
maar ga je door weer en wind rijden dan zeker textiel ivm warmte en waterdichtheid.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Kenker, zonnetje breekt eindelijk goed door en zo ook de nieuwe motorrijders hier
Spreken ze dat met elkaar af ofzoKomen steeds in batches aan
En vertrekken na x tijd weer
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Kenker, zonnetje breekt eindelijk goed door en zo ook de nieuwe motorrijders hier
Spreken ze dat met elkaar af ofzoKomen steeds in batches aan
En vertrekken na x tijd weer
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:08 schreef Roderick2085 het volgende:2 min over 5... jij werkt zeker tot 5 uur
quote:
Een familie uit de Chinese stad Chongqing heeft wel een heel bijzonder uitzicht vanuit hun huis. Het huis wordt omringd door een enorme bouwput, daar de familie weigert haar stek te verkopen aan een projectontwikkelaar.
De projectontwikkelaar zit met zijn handen in het haar. Onder meer omdat de familie nauwe banden zou hebben met de overheid. Ze weigeren het huis te verlaten, tenzij men met 2 miljoen euro over de brug komt.
De projectontwikkelaar heeft het hele gebied rondom het huis inmiddels uitgegraven, in de hoop dat de familie gaat inzien dat ze wel móet verhuizen.
Ik betaalde zelf 77 euro voor twee uur lessen (38.50 per les dus), dat is nu iets meer dan twee jaar geleden. Wegenbelasting is ~60 euro, tenzij je per kwartaal betaald dan is het 4x30 = 120 euroquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:29 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
begin eerst maar eens met het halen van een rijbewijs
wat kosten de lessen tegenwoordig? 110 euro?
een stuk of dertig lessen
examen kosten.
reken maar uit.
als je dat eenmaal hebt dan kan je gaan kijken naar goede kleding
zal afhankelijk van je voorkeuren tussen 600 en de 1500 euro kosten
(hier zou ik niet te veel op bezuinigen)
dan komt er natuurlijk nog de aanschaf van de motor bij.
begin met een oud maar betrouwbaar fietsje dat tegen en krasje kan.
(dan is het niet zo erg als je hem om laat vallen)
wegenbelasting kost mij geloof ik 128 euri per jaar
en natuurlijk benzine en onderhoud maar dat hangt sterk af van de kilometers die je rijdt.
Neeh, ik werk meestal ergens tussen 7.45 en 18:00quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
2 min over 5... jij werkt zeker tot 5 uur
Hej pimberboi, ben jij ook thuisquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Mensen die een ragmotortje voor de eerste jaren adviseren![]()
Kawa ZX-7 lijkt me een mooi en goed begin. Alleen met beleid rijden en accepteren dat je inderdaad best op je muil kan gaan. Maar zelfs dan ben je beter af dan bijvoorbeeld de eerste 2 jaar GS500 rijden.Als je hem heel kunt houden heb je er het meeste plezier van natuurlijk en kan je tenminste jaren doorrijden, als je op je snufferd gaat moet je gewoon creatief wezen met kuipen
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Kawa ZX-7 lijkt me een mooi en goed begin. Alleen met beleid rijden en accepteren dat je inderdaad best op je muil kan gaan. Maar zelfs dan ben je beter af dan bijvoorbeeld de eerste 2 jaar GS500 rijden.Als je hem heel kunt houden heb je er het meeste plezier van natuurlijk en kan je tenminste jaren doorrijden, als je op je snufferd gaat moet je gewoon creatief wezen met kuipen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
bvvt, OPM, kratjuh style... ploretariërs
![]()
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, ik werk meestal ergens tussen 7.45 en 18:00
Geen vaste tijdenBeetje afhankelijk van wat ik te doen heb
quote:[..]
Hej pimberboi, ben jij ook thuis![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ach, een Bak Met Watjes heeft het imago dat het luxe en sportiviteit weet te combineren maar ook dat het vaak sjonnies aantrekt (vooral oudere modellen, die nieuwe kunnen ze niet betalen afgezien vd de drugsdealende marokkanen wat vaak het geval is).
Maar een M5 of een X5 vind ik niet verkeerd!!
Ligt aan je beheersing. Ik denk wel dat ik over heel veel beheersing beschik..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:04 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Ligt aan je beheersing. Ik denk wel dat ik over heel veel beheersing beschik..
Het gaat trouwens om deze motor:
[afbeelding]
Afspraak is al gemaakt
En zwartquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef _GdR_ het volgende:
vette brommer.
alleen jammer dat t een kawa is
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:14 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik betaalde zelf 77 euro voor twee uur lessen (38.50 per les dus), dat is nu iets meer dan twee jaar geleden. Wegenbelasting is ~60 euro, tenzij je per kwartaal betaald dan is het 4x30 = 120 euroReken maar ongeveer 1250 - 1750 euro voor lessen inclusief examens, 400 - 1250 (textiel? leer? incl. helm en handschoenen) euro aan motorkleding
Van de meetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef Geerd het volgende:
De remmen zijn nu volledig verwijdertquote:
hehehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die en de "[insert kleur] is sneller" fase zijn we al voorbij![]()
Ok dan is het goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:31 schreef _GdR_ het volgende:
nee ik vind t mooie motoren maar ben er geen fan van.
Pwhehehehehhequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hehehe
das alleen met stickers toch zo?
nee ik vind t mooie motoren maar ben er geen fan van.
ze zijn gewoon te groot. die voorkant lijkt op de kont van een negerin. mja die van mij ziet er op t moment uit als een aangereden kat... dus kan niet zeuren
Volgens mij is die gewoon 's op z'n plaat gegaan en had hij geen geld voor nieuwe kappen ..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:05 schreef -XX- het volgende:
Wat zijn deze nakedshttp://www.marktplaats.nl(...)D5026-40279-15698-12 Lekkah mennn
zoveel anders dan met poespas erom
Wooot het zadel even spuiten en FRAPPPPPPPPPP TE PWNEN GEWOON.
Waarom nieuwe kappen als hij zo al straaltquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is die gewoon 's op z'n plaat gegaan en had hij geen geld voor nieuwe kappen ..
Omdat die er origineel wel op horen te zitten ..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom nieuwe kappen als hij zo al straalt![]()
![]()
quote:
Nee man! Gewoon vervangen door een nieuw rem systeemquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De remmen zijn nu volledig verwijdert![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog 1 van m'n facturen hier. AVD is 175,- maar daar komt nog 20,- bij voor een eigen verklaring (wat dat ook isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Verkeersdeelname was d8 ik ¤180,-
Bijzondere verrichtingen ¤100,- (ofzo)
Theorie ¤33,-
Maar dat was anderhalf jaar geleden dus pin me er niet op vast![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]Dat kan ook bijna niet bij een kawaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Gelukkig voor onsquote:
Kawa FTWquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet bij een kawa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef -XX- het volgende:
wtf![]()
Loop ik perongeluk 3 vitaminenc pillen naar binnen te kauwen omdat ik ze zo lekker zuur vind
Kijk ik op de verpakking!!! Aanbevolen dagelijkse dosis: 1 tablet.
Deze aanbovelen dagdosering niet overschrijden![]()
![]()
Dat wordt een avondje aan de sproeip0ep ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef -XX- het volgende:
wtf![]()
Loop ik perongeluk 3 vitaminenc pillen naar binnen te kauwen omdat ik ze zo lekker zuur vind
![]()
Ik doe daar niet aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje aan de sproeip0ep ...
Komt omdat het vitaminepillen zijn. Die zijn goed voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef -XX- het volgende:
Zal wel niet zo heel erg zijn.
Ik voel niets![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat het vitaminepillen zijn. Die zijn goed voor jeWil je wat voelen dan haal je een paar xtc pillen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef -XX- het volgende:
[..]Zo fout..
Als ik wat wil voelen dan... Nevermind..![]()
Zon, zee, strand..HMmm!!!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als ik wat wil voelen dan... Nevermind..![]()
Je gaat er niet dood van.. vriendinnetje heeft vitaminepillen die 1500% van de AHD bevatten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef -XX- het volgende:
wtf![]()
![]()
Jij bent ook niet helemaal helder hehquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef -XX- het volgende:
Neeehooor niet schadelijk![]()
Te veel aan radicalen kan een oorzaak zijn bij verlies aan vitaliteit, veroudering van cellen, weefsels en organen..
RIght![]()
Bledderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Zin in morgenNOHHHHohOhoohoh
![]()
nieuwe pak aan,..onee niet
Die ga ik pas aan doen als ik me rijbewijs heb![]()
VET HARD![]()
Pwhehehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal helder heh![]()
![]()
Keep up the good work![]()
Bek houwequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pwhehehe
Shit menIk word helemaal leip gewoon je weet.
Nee oké.
Ik zal normaal proberen te doen.
Ik verpruts de serieuze gesprekken hier.![]()
Dat is een understatementquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef bvvt het volgende:
Hmm - gaat weer nergens over vanavond zie ik
O ja, dat is altijd zo ....quote:
Het teveel aan C pis je gewoon uit. Wel kan je er evt van gaan schijten en nierstenen van krijgen als je hier gevoelig voor bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef -XX- het volgende:
Neeehooor niet schadelijk![]()
Te veel aan radicalen kan een oorzaak zijn bij verlies aan vitaliteit, veroudering van cellen, weefsels en organen..
RIght![]()
Bledderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Zin in morgenNOHHHHohOhoohoh
![]()
nieuwe pak aan,..onee niet
Die ga ik pas aan doen als ik me rijbewijs heb![]()
VET HARD![]()
:^quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Het teveel aan C pis je gewoon uit. Wel kan je er evt van gaan schijten en nierstenen van krijgen als je hier gevoelig voor bent
Dus schrik niet als je bruine massa in de plee vindt
quote:Dat een mens van een overdosis vitamine A en D wel ziek kan worden en van veel vitamine C niet, komt doordat de vitamines A en D in vet oplosbaar zijn en zo met het vet in ons lichaam kunnen worden opgeslagen. De lever is een goede bergplaats; hij kan een voorraad vitamine A voor twee jaar aanleggen. Vitamine C is in tegenstelling tot A en D in water oplosbaar en een teveel daarvan wordt door ons lichaam uitgescheiden via de urine. Eigenlijk kunnen we van vitamine C dus geen overdosis krijgen.
Een goede kwaliteit sperma voor -XX-quote:Veel vitamine C in het lichaam verkleint de kans op hartklachten en kanker, verbetert de kwaliteit van sperma en vermindert allergische reacties. Een enkeling heeft geen baat bij een hoge dosis vitamine C, krijgt er zelfs diarree, nierstenen of jicht van, maar in het algemeen kan u niet teveel vitamine C eten. Omdat de vitamine in water oplosbaar is, kan ons lichaam hem niet voor langere tijd opslaan en wordt een overdaad met de urine afgevoerd. Een dagelijks toevoer verse vitamine C is dus noodzakelijk om het lichaam in conditie te houden.
Ehehe... verkapt ik heb mijn school wel afgemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Het teveel aan C pis je gewoon uit. Wel kan je er evt van gaan schijten en nierstenen van krijgen als je hier gevoelig voor bent
Dus schrik niet als je bruine massa in de plee vindt
Take your medicinequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef -XX- het volgende:Lol!!! Maaaaar sperma was ook al goed tegen baarmoederhalskanker he!
volgens onderzoeken.
Dus weet nu wat me te doen staat![]()
WTFZO FOUT!!!
NoujaSleeepinggg
Misschien heel gemeen om te zeggen, maar .......quote:
Ja ok, nou is ie wel uitgemolken hoor ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef Geerd het volgende:
Vrouwen poepen toch niet:X
Je bijdragen aan FokMC beginnen een beetje af te zwakken ...quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bijdragen aan FokMC beginnen een beetje af te zwakken ...![]()
Ah wel, misschien kan je hier nog wat betekenen Ik wil denk ik een politieagent worden![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bijdragen aan FokMC beginnen een beetje af te zwakken ...![]()
Ah wel, misschien kan je hier nog wat betekenen Ik wil denk ik een politieagent worden![]()
Ik doe tenminste mijn best een zo beledigend of onzinnig mogelijk stuk neer te plempen. Maar die ene smiley hier en daar zijn we ook liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef BazzieK het volgende:
Nee jij bent kwaliteitsuser #1 wil je zeggen
Ga je bril poetsen man, het is nog vroegquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik doe tenminste mijn best een zo beledigend of onzinnig mogelijk stuk neer te plempen. Maar die ene smiley hier en daar zijn we ook liever kwijt dan rijk![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:26 schreef BazzieK het volgende:
Ga je bril poetsen man, het is nog vroeg![]()
![]()
Vond het wel een leuke smileyquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze gedachtekronkel volg ik even niet
In dat gevalquote:
Hoe lang vliegen is het vanaf daar naar NLquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef Roderick2085 het volgende:over 2 1/2 uur richting vliegveld vertrekken
zit er wel zwaar over te denken om gewoon zonder jas te gaanis vet lekker weer (hier ook) en ik word toch met de auto opgehaald van schiphol...
ongeveer 1 uur en 20 min.... zonder tijdsverschil danquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe lang vliegen is het vanaf daar naar NL?
+- 0 uurquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe lang vliegen is het vanaf daar naar NL?
quote:
Oww valt meequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ongeveer 1 uur en 20 min.... zonder tijdsverschil dan
En het slot missenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
[..]
Oww valt mee
Kan je net een nice movie chekken in het vliegtuig![]()
![]()
ik weet niet eens of ze wel een filmpje draaien eigenlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
[..]
Oww valt mee
Kan je net een nice movie chekken in het vliegtuig![]()
![]()
NIEHIET!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het slot missenzo irritant
![]()
En jij dacht dat ze die film zouden starten als je nog op de startbaan zou staan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
NIEHIET!
Er zit geen reclame bij je weetschkkkkkk![]()
Zooo voorspelbaaarrrr
![]()
![]()
stijve tepelsquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef -XX- het volgende:
Damn wat gaat lessen op droog weg dek lekker![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
En jij dacht dat ze die film zouden starten als je nog op de startbaan zou staan?
je moet zeker goed in de lucht zitten voor ze die film zouden starten.
En dan moet ie ook weer op tijd uit voor het landen.
Dan hou je met een beetjemazzel 1 uur over
genoeg om tekenfilmpjes van Tom en Jerry te kijken of zo - voor de huidige generatie - sponsbob
Yes dear..........quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
[..]Wist ik niet mennn!
Jaaaa spongebob.
Dat pwnd toch.
Ja toch, ja toch!![]()
Het was heel niet koudquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was een rebounderof alweer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofzo....
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef -XX- het volgende:
Het was heel niet koud![]()
Ofzo....![]()
ja, ja
geen zin meer, off 2 homez![]()
![]()
quote:Moeder doet zelfmoordpoging in bijzijn kinderen
Uitgegeven: 14 maart 2007 12:15
Laatst gewijzigd: 14 maart 2007 12:28
AMSTERDAM - Een 36-jarige vrouw uit Mariaparochie heeft maandag in een hotel in het Twentse Hengelo geprobeerd zichzelf om het leven te brengen in het bijzijn van haar twee kinderen.
De vrouw is naar een ziekenhuis gebracht en verkeert niet in levensgevaar, meldt de politie woensdag. De kinderen, een meisje van 5 jaar en een jongetje van 7, raakten lichtgewond en zijn thuis bij hun vader.
De vrouw zat volgens de politie onder het bloed toen zij maandagochtend rond 06.15 uur met haar kinderen werd gevonden in de hotelkamer. Ze had veel bloed verloren en werd met een ambulance naar een ziekenhuis gebracht.
Wat zich precies heeft afgespeeld in de hotelkamer is nog niet duidelijk. De moeder kan nog niet door de politie worden gehoord. De politie doet in het belang van de privacy van de slachtoffers geen verdere mededelingen. Om die reden is het nieuws ook niet eerder naar buiten gebracht.
1 woord: Rage.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat mankeren sommigen mensen toch
Hoeveel privacy heb je als je uit een dorp komt met minder straten als bijvoorbeeld Winkel
Ik wist niet dat het mogelijk wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef -XX- het volgende:
Heilige maria!
Wooot vet hardNog kleiner dan Winkel !!!
![]()
Daar lijkt het wel opquote:
Om vervolgens tussen de billetjes van -XX- te eindigen, die voor het eerst in der leven moet schijten na een overdosis vitaminepillenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op
Dat ze mogen branden in de hel, of indien ze in reïncarnatie geloven, terugkeren als een velletje toiletpapier
Gatverrrrrquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om vervolgens tussen de billetjes van -XX- te eindigen, die voor het eerst in der leven moet schijten na een overdosis vitaminepillen.... What are the odds...
![]()
RBquote:
quote:Opnieuw autolijk in Rotterdam
Uitgegeven: 14 maart 2007 17:40
ROTTERDAM - De politie heeft woensdagmiddag opnieuw een lijk in een auto gevonden. Het voertuig met een Frans kenteken staat midden in een woonwijk in Groot IJsselmonde. De politie gaat uit van een misdrijf. Wat zich precies op de Brittenoord heeft afgespeeld, is nog niet bekend.
Vorige week trof de politie in de Persoonshaven ook een vermoorde man in een wagen aan.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om vervolgens tussen de billetjes van -XX- te eindigen, die voor het eerst in der leven moet schijten na een overdosis vitaminepillen.... What are the odds...
![]()
Beter dan OV, anders was je nu nog aan het reizenquote:
Wat ik nu toch eens op mijn brood moet doen.... Ik ben er nog niet helemaal uit. Tijgerpasta of casselerrib....quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat ik nu toch eens op mijn brood moet doen.... Ik ben er nog niet helemaal uit. Tijgerpasta of casselerrib....![]()
![]()
Wat heet uitlevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
RB
Heb jij je een beetje uit kunnen leven in Rotterdam
Zwaar levenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:40 schreef RB het volgende:
[..]
Wat heet uitlevenmaandag om19 uut in de vrachtwagen gestapt om 22:30 bij het hotel
,een paar bierjes gedronken en tegen twaalven naar bedje toe.
Wekker ging weer om 6:00![]()
ff werken en toen weer terug met het truckje![]()
Wie kiest er nu tijgerpasta of casselerib als er panda pindakaas in de schappen staat!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat ik nu toch eens op mijn brood moet doen.... Ik ben er nog niet helemaal uit. Tijgerpasta of casselerrib....![]()
![]()
Dudequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik Geerd voor het eerst zag vond ik al dat hij een redelijk bekend voorkomen had
http://www.youtube.com/watch?v=nipHLR3tL9Y
Het lijkt wel versneld!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik Geerd voor het eerst zag vond ik al dat hij een redelijk bekend voorkomen had
http://www.youtube.com/watch?v=nipHLR3tL9Y
Soms mag over 14 dagen weer heen voor een dagquote:
quote:
Dans jij ook zo springspringspringspringquote:
Ga jij ze eventjes vertellen hoe ze moeten rijdenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:31 schreef RB het volgende:
[..]
Soms mag over 14 dagen weer heen voor een dag![]()
Volgende week eerst er ff tussenuittwee dagen op uitnodeging naar silverstone en Lucky strike F1 team
![]()
![]()
Als ze terug zijn uit australie welquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:42 schreef Rib-i het volgende:
Ga jij ze eventjes vertellen hoe ze moeten rijden
battarijen zijn opgeladenquote:Te gek man! Foto's maken
Vergeet je oordoppen nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef RB het volgende:
[..]
Als ze terug zijn uit australie wel![]()
[..]
battarijen zijn opgeladenneem 2 sd kaartjes mee 256 en 512 mb moet genoeg zijn
![]()
quote:
dan moeten er wel echte motoren komenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Geerd het volgende:
Ik ben nog sneller weg man.
Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef ikookhier het volgende:
Anders ik wel .............![]()
![]()
Ja hoor, kom jij met een Harley aan de startlijn ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef RB het volgende:
[..]
dan moeten er wel echte motoren komengeen naaimachines
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, kom jij met een Harley aan de startlijn ?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Dit is toch echt geen harley
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hey zontomaatjequote:
Waar heb jij uitgehangenquote:
overal en nergens en een beetje over de grensquote:
Als je werken en winterslaap noemtquote:Echt een winterslaap gehouden heh
Dan heb ik ook aardig liggen pitten jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef RB het volgende:
[..]
overal en nergens en een beetje over de grens
[..]
Als je werken en winterslaap noemt![]()
Yep als ik wakker was van de winterslaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan heb ik ook aardig liggen pitten ja![]()
Gebeurtd me idd wel vaker jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:12 schreef RB het volgende:
[..]
Yep als ik wakker was van de winterslaap![]()
Ja dat is een beautyquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
:^quote:
Meer een japanse immitatie harley iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Kijk waar ze je niet uitlachen om je cheapass motorpakquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:49 schreef fs180 het volgende:
sletjuuuh.. hoe kom ik erachter welke school ik moet kiezen dan.. ene is 66 per 1.5u andere 37.50 per uur dacht ik.. maar ze score even goed qua slagings% .. dus hoe maak ik de beste keuze
Selecteer gewoon op assistentes ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:49 schreef fs180 het volgende:
sletjuuuh.. hoe kom ik erachter welke school ik moet kiezen dan.. ene is 66 per 1.5u andere 37.50 per uur dacht ik.. maar ze score even goed qua slagings% .. dus hoe maak ik de beste keuze
-kudo's -mocro'squote:Op woensdag 14 maart 2007 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Selecteer gewoon op assistentes ...![]()
Gewoon tossen!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:49 schreef fs180 het volgende:
quote:
motorpak is niets mis meequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kijk waar ze je niet uitlachen om je cheapass motorpak
ja die dure leek me leukste.. maar is wel ff 7euro ofzo duurder meteenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Neh maar serieus... ga gewoon na beide scholen en les bij degene die het leukst overkomt dus![]()
Leuk als in tof heH![]()
Je wets, je weet je snaakt wat bedoel olm.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef koffiekoekje het volgende:
EEJ! [afbeelding] kijk eens uit met je kaars![]()
Pffrt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Makster het volgende:
Je wets, je weet je snaakt wat bedoel olm.
Die billa en die ballah![]()
Of denk jij dat elke man er zo uit moet zien?quote:
Liever nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
Of denk jij dat elke man er zo uit moet zien?
_GdR_ ziet weer wat hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef _GdR_ het volgende:
ter compensatie van zn lulletje zo te zien.
Je gaat me toch niet vertellen dat het serieus gelukt is he?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, deze topics gevolgd?![]()
Gratis printer bij de Wehkamp,
Gratis printer bij de Wehkamp, de spanning stijgt, deel 2
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat het serieus gelukt is he?
Ik las vandaag nog deze
wehkamp-geen-gratis-printer-voor-fokkers
-edit-
Euj, daar is die edit voorquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze zijn helaas zo goed snel dat er een aantal printers kennelijk wel de deur uit is gegaan.![]()
Mejeh, ik laat hem voorlopig in de verpakking ... kijk nog wel of ik hem terug stuur![]()
En je had ook best kunnen weten dat die karakteristieke tegels op de foto afkomstig zijn van mijn kamer![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Euj, daar is die edit voorgij vuige fraudeur
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx voor die link in ieder geval
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef worldpimber het volgende:
Kweenie, maar je kan nu nog ff zoeken naar andere gratis producten en proberen
Dit zijn ook wel trieste verhalen, zo zie je maar dat er ook minder leuke dingen zijn in het leven![]()
Slecht nieuws dat ik met jullie wil delen.
If you love or have loved someone, please. Read This.![]()
!!!
Hahahahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef worldpimber het volgende:
Kweenie, maar je kan nu nog ff zoeken naar andere gratis producten en proberen
Dit zijn ook wel trieste verhalen, zo zie je maar dat er ook minder leuke dingen zijn in het leven![]()
Slecht nieuws dat ik met jullie wil delen.
If you love or have loved someone, please. Read This.![]()
!!!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:toch wel ff goed om weer ff thuis te zijn
vanavond word mijn motor opgehaald, vandaag maar alvast ff gekeken hoe die tassen vastgemaakt moeten worden...
volgens mij ben ik eruit... alleen hou ik 2 banden met van die klipdingen erop overmisschien toch maar eens kijken of die duitse handleiding helpt
Wanneerquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
iemand zin om een bakkiete doen in Frýslan
neef gaat kijken voor een cbr600
Helpt deze foto mischienquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:toch wel ff goed om weer ff thuis te zijn
vanavond word mijn motor opgehaald, vandaag maar alvast ff gekeken hoe die tassen vastgemaakt moeten worden...
volgens mij ben ik eruit... alleen hou ik 2 banden met van die klipdingen erop overmisschien toch maar eens kijken of die duitse handleiding helpt
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, deze topics gevolgd?![]()
Gratis printer bij de Wehkamp,
Gratis printer bij de Wehkamp, de spanning stijgt, deel 2
[afbeelding]
Dit weekend kan ik niet, gaat ook regenen trouwensquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit weekendweet nog niet of het za of zo wordt
regenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:43 schreef Rib-i het volgende:
Dit weekend kan ik niet, gaat ook regenen trouwens
Is het een zwart/grijze
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
regenmet blik dus maar
nee tis een zwart/rozeen een uit 91.
Ja ja , jij komt er welquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee tis een zwart/rozeen een uit 91.
Ja, ik weet het - ik ben een bal gehaktquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Voor de sokken!?
you're mad [afbeelding]
Hmm, bij nader inzien kom jij er ook welquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:29 schreef bvvt het volgende:
Ja, ik weet het - ik ben een bal gehakt
quote:
Je moest eens weten waar ik allemaal gekomen ben.quote:
fout, ik ben er al.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, bij nader inzien kom jij er ook wel![]()
Dat was zo'n zonde!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en btw, been there, done that...
duudtquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef -XX- het volgende:
Je moest eens weten waar ik allemaal gekomen ben.![]()
NIET GRAPPIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post eens wat mooie plaatjes mensen...
Dat zal ons goed doen.
ja geshopt, ben ik een sterquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat was zo'n zonde!![]()
Dat je het zwart gesprayed had![]()
![]()
Of geshopt, kan natuurlijk ook!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef -XX- het volgende:
Post eens wat mooie plaatjes mensen...
Dat zal ons goed doen.
Je protocol werkt dan ook uitstekendquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja geshopt, ben ik een ster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in..zie elke meet daarna, echt elke foto gedaan. was een hoop werk maar zeer de moeite
beterquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:37 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb trouwens wel iets motorgerelateerd te posten
Mijn schade wordt voor 100% vergoed
Rechtsbijstand FTW
Alleen WA verzekerd met rechtsbijstand via KNMV
Ja ja , jij komt er welquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja met die patta's
[..]
Ja met die patta's
Ehzhz... chill de partysquadquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:37 schreef Rib-i het volgende:
Rechtsbijstand FTW
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:37 schreef Rib-i het volgende:
Rechtsbijstand FTW
duurt lang, dat teruglezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duudtkomt het niet in je op om eens terug te bladeren
![]()
![]()
![]()
![]()
Rechtsbijstand FTW
quote:
Ja, ben er echt blij mee. Geen getuigen, geen medewerking van de poltie, alleen een goed fotoverslagquote:
Top manquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:37 schreef Rib-i het volgende:
Rechtsbijstand FTW
dat is de truukquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef Rib-i het volgende:
Ja, ben er echt blij mee. Geen getuigen, geen medewerking van de poltie, alleen een goed fotoverslag
dezequote:En mijn pretoogjes
/-XX-
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aha!voor je tegelfobie ofnie?
Binnenkort een "De tegelfobie is nie meer meet" @ rib-iquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:48 schreef bvvt het volgende:
binnenkort in dit theater : Rib-i met een fel gekleurde motor omdat hij, eigenwijs als hij is, toch weer alleen de motor heeft gekocht..........
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:48 schreef bvvt het volgende:
binnenkort in dit theater : Rib-i met een dikke fighter omdat hij, eigenwijs als hij is, toch weer alleen de motor heeft gekocht..........
Moest ff 2x kijkenquote:
Huilende Rib-I verklaarde: "Ik dacht dat het rood wasquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
![]()
OF hij heeft -XX- meegenomen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Huilende Rib-I verklaarde: "Ik dacht dat het rood was"
Een echte GayP machineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rechtsbijstand FTW
quote:
Gaylords,Nu ineens doen alsof ze nog een leven naast Fok hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |