Ik vind de vrouwen juist wel heel representatief voor de mannelijke Nederlandse bevolkingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke bewoners vrij representatief voor de mannelijek Nederlandse bevolking. Maar de vrouwen absoluut niet op dit moment.
Een homo/travestiet, een dikkerd, een barmhartige Antilliaan en een 20-er met adhd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke bewoners vrij representatief voor de mannelijek Nederlandse bevolking. Maar de vrouwen absoluut niet op dit moment.
Okee okee, zal ik me dan toch maar gaan opgeven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Eensch en ook nog eens te jong, een leuke 40er zou welkom zijn en dan vooral een leuke 40er man.![]()
![]()
en jij vergeet die leuke cameraman.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je vergeet die onwijs leuke meid van RTV Oldenzaal!
Nee deze!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bedoel je niet die van yoga?
ik vond Bart wel een lekker dingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vond Bart wel gaan maar dan zou ik toch vreselijk afknappen op dat lompe gedrag van hem
Echt wat een boer die man
En niet spannend ook want hij vond zoenen al genant
Ach, alle leuke kerels zitten op Fokquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Een homo/travestiet, een dikkerd, een barmhartige Antilliaan en een 20-er met adhd.
Dat is representatief?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Okee okee, zal ik me dan toch maar gaan opgeven?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Een homo/travestiet, een dikkerd, een barmhartige Antilliaan en een 20-er met adhd.
Hoe leuk zou een mens van die leeftijd zijn als ie dan nog aan zo'n programma wil meedoen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Eensch en ook nog eens te jong, een leuke 40er zou welkom zijn en dan vooral een leuke 40er man.![]()
![]()
quote:
Nou, dat is toevallig! Ik ook met jou. Ook over Bart bijvoorbeeld. Die vond ik soms zeer smakelijk.quote:
Nicolaas was ook wel lekker hoor, geen idee wat zijn leeftijd was, maar volgens mij toch eind 30 begin 40.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe leuk zou een mens van die leeftijd zijn als ie dan nog aan zo'n programma wil meedoen?
Vind het meer een projectje voor mensen tot hooguit een jaar of 25...
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat geldt voor de vrouwen precies hetzelfde...![]()
Leuk niet, maar knap zekerquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is toevallig! Ik ook met jou. Ook over Bart bijvoorbeeld. Die vond ik soms zeer smakelijk.
Nicolaas, ik weet niet wat je daarvan vond maar die vond ik leuk!!
Ik zal dan eens aan den slagh gaanquote:
Wat een flauw grapje kan ze niks met niks beters komen. Dit is toch wel een afknapper.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:01 schreef AnTjUh het volgende:
zow die masseuse heeft een leuk geintje voor huub
snachts bij iemand een kan warm water in zn bed gooien
dat t net lijkt of ze in bed hebben geplast
huub lachen
hahaha jaaa ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:01 schreef AnTjUh het volgende:
zow die masseuse heeft een leuk geintje voor huub
snachts bij iemand een kan warm water in zn bed gooien
dat t net lijkt of ze in bed hebben geplast
huub lachen
Moet kunnen kijk maar naar billie die mag studeren ensow.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zal dan eens aan den slagh gaan![]()
Maar dan wil ik wel een clausule dat ik een paar uur per dag mag streamen en COSsen als ik in de Villa ben.
Man met een drankprobleem en een psycho-blikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Nicolaas was ook wel lekker hoor, geen idee wat zijn leeftijd was, maar volgens mij toch eind 30 begin 40.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
hahaha jaaa ...
ofOF ZO'N PAARD IN DAT BED VAN JAAP GOOIEN ZODAT HET NET LIJKT OF HIJ EEN PAARD HEEFT UITGESCHETEN !!;@!@!@
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was idd een leuke vent, prachtig die waanzinnige blik die hij af en toe ten beste gaf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is toevallig! Ik ook met jou. Ook over Bart bijvoorbeeld. Die vond ik soms zeer smakelijk.
Nicolaas, ik weet niet wat je daarvan vond maar die vond ik leuk!!
Ja dat hij bevallen is van een veulen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
hahaha jaaa ...
ofOF ZO'N PAARD IN DAT BED VAN JAAP GOOIEN ZODAT HET NET LIJKT OF HIJ EEN PAARD HEEFT UITGESCHETEN !!;@!@!@
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het begin van de kooi niet gevolgd, dus ook niet de periode dat hij erin zat, maar als ik de foto's zie vind ik hem wel lekker eruit zien maar ik kan niet oordelen over zijn karakter ensow.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Man met een drankprobleem en een psycho-blik
Echt geloof me...het is maar waar je op valt maar mensen die op die leeftijd aan zo'n programma mee willen doen zijn over het algemeen frusto's die in ruim 20 jaar tijd niet bereikt hebben wat ze hadden gewild.
Jij bent vast BLOND, of alleen maar HEEL ERG DOM ??????????????quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Echt geloof me...het is maar waar je op valt maar mensen die op die leeftijd aan zo'n programma mee willen doen zijn over het algemeen frusto's die in ruim 20 jaar tijd niet bereikt hebben wat ze hadden gewild.
Ook in de clausule dat als je Brian na een maand niet para hebt, je zelf de Sjaak bent....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zal dan eens aan den slagh gaan![]()
Maar dan wil ik wel een clausule dat ik een paar uur per dag mag streamen en COSsen als ik in de Villa ben.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nicolaas heb ik alleen gezien op de dag dat hij terugkwam. Hij was wel de enige waarvan ik het jammer vond dat ik hem niet gezien had die eerste maanden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat was idd een leuke vent, prachtig die waanzinnige blik die hij af en toe ten beste gaf.
Vond dat bij hem juist een psychotische ipv een woest aantrekkelijkequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat was idd een leuke vent, prachtig die waanzinnige blik die hij af en toe ten beste gaf.
Ik heb het wel gevolgd en hij heeft gewoon iets. Niet uit te leggen dat "iets" maar hij boeide me enorm.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het begin van de kooi niet gevolgd, dus ook niet de periode dat hij erin zat, maar als ik de foto's zie vind ik hem wel lekker eruit zien maar ik kan niet oordelen over zijn karakter ensow.
Brainless is niet meer para te krijgen. Hij is nou eenmaal zo geboren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ook in de clausule dat als je Brian na een maand niet para hebt, je zelf de Sjaak bent....
een Nijlpaard heb je het over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
hahaha jaaa ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond hem geweldig, een beetje vreemd maar wel lekker.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond dat bij hem juist een psychotische ipv een woest aantrekkelijke
Huub zei ook vrij snel toen hij binnen was jou stopwoordje is dus. Ik kan me voorstellen dat je dan nog meer het woordje dus gaat zeggen van de zenuwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze had dat 'dus' een stuk minder bij Eric. Misschien vindt ze Huub wel erg leuk en is ze nu wat zenuwachtiger
Geen van beidequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:05 schreef joop24 het volgende:
[..]
Jij bent vast BLOND, of alleen maar HEEL ERG DOM ??????????????
Als je heel succesvol ben, moet een jaartje rentenieren toch wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen van beiden![]()
Nee jij wil beweren dat iemand van die leeftijd die succesvol is zijn leven even een jaartje vaarwel kan zeggen
![]()
![]()
![]()
Juist wel toch? Als jij je schaapjes al op het droge hebt hoef jij je geen zorgen te maken als je een soort van sabbatical neemt. Er zijn er trouwens plenty die dat doen, alleen doen ze het vaak niet in dgk maar ik ken er zat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen van beiden![]()
Nee jij wil beweren dat iemand van die leeftijd die succesvol is zijn leven even een jaartje vaarwel kan zeggen
![]()
![]()
![]()
Kan altijd jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
![]()
![]()
![]()
*checkt fotoboek* Jij hebt helemaal geen foto.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan altijd ja![]()
(oja fotooo! ff controleren of je toch niet blond bent)
Vorge keer zei ze het ook bijna aan het einde van iedere zin.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zei ook vrij snel toen hij binnen was jou stopwoordje is dus. Ik kan me voorstellen dat je dan nog meer het woordje dus gaat zeggen van de zenuwen.
Dat was toen ze gabber was.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:14 schreef Ionesco het volgende:
Erik: 'Ik was vroeger leeelijk!'
Amanda 'Ik was vroeger wel een leuk kind'
roflol!
Praktijk heeft tot nu toe geleerd dat zulke types niet hebben gereageerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist wel toch? Als jij je schaapjes al op het droge hebt hoef jij je geen zorgen te maken als je een soort van sabbatical neemt. Er zijn er trouwens plenty die dat doen, alleen doen ze het vaak niet in dgk maar ik ken er zat.
Ik zou me nu ook niet meer inschrijven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, iemand kan eens voor de lol gewoon effe iets anders willen doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
![]()
![]()
![]()
Moddervet schat ik zo inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt zich af hoe ze eruit ziet als ze 35 is.
En Sonja Silva gisteravondquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er dan uitziet zoals Patty Brard nu.
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er dan uitziet zoals Patty Brard nu.
Lelijk is een groot woord maar ik vind Eric nu ook niet bepaald leuk om te zienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:14 schreef Ionesco het volgende:
Erik: 'Ik was vroeger leeelijk!'
Amanda 'Ik was vroeger wel een leuk kind'
roflol!
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist wel toch? Als jij je schaapjes al op het droge hebt hoef jij je geen zorgen te maken als je een soort van sabbatical neemt. Er zijn er trouwens plenty die dat doen, alleen doen ze het vaak niet in dgk maar ik ken er zat.
Dat is ook al aan Jaap te zien. Hij heeft zeker aanleg om later dik te worden. Zijn hoofd is ook best wel breed al.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg. Maar je kan aan haar hoofd zien dat ze aanleg heeft om dik te worden vind ik. Het is nu al zo breed
Ja daar deed ze me ook al aan denken maar dan is Sonja Silva ietsjes leukerquote:
Ze leek op Patty Brard. Mevrouw dieenebart kwam de hele westvleugel door gerollatord om me te vertellen dat Sonja Silva op Tien te zien was, en dat ze op Patty Brard leek. Nou, dan moet het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er met Sonja? Sonja is toch wel mooi.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Best wel maar ook niet echt iemand die klasse uitstraaltquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er met Sonja? Sonja is toch wel mooi.
Dan moet het waar zijn, als Mevr. Dieenebart dat zegt dan is dat zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze leek op Patty Brard. Mevrouw dieenebart kwam de hele westvleugel door gerollatord om me te vertellen dat Sonja Silva op Tien te zien was, en dat ze op Patty Brard leek. Nou, dan moet het wel waar zijn.
touchequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat is ook al aan Jaap te zien. Hij heeft zeker aanleg om later dik te worden. Zijn hoofd is ook best wel breed al.
een kamphoer is het meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Best wel maar ook niet echt iemand die klasse uitstraalt
In opdracht van de Bont voor Dieren ism DGKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef dieenebart het volgende:
Amanda ging op safari en nam een beest mee terug, en Huub gaat dat strax leren zwemmen.
Cora denkt vast dat Japio over 100 kilo op Brad Pitt lijktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat is ook al aan Jaap te zien. Hij heeft zeker aanleg om later dik te worden. Zijn hoofd is ook best wel breed al.
innerlijk misschienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Cora denkt vast dat Japio over 100 kilo op Brad Pitt lijkt
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Cora denkt vast dat Japio over 100 kilo op Brad Pitt lijkt
Kan ie haar niet eraf gooien en een ROTSHOP NA GEVENquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:30 schreef Gigageil het volgende:
Dat Paard ruikt dat Snollie een dood dier aan heeft en schopt haar mischien wel straks of gooit haar eraf(wishfull thinking)
![]()
Ja, ze hebben beiden ogen een neus en een mondquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie anders best een gelijkenis
die kop van haar ziet er nu al uit als 35....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt zich af hoe ze eruit ziet als ze 35 is.
Dat zei ik ook!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet het waar zijn, als Mevr. Dieenebart dat zegt dan is dat zo.
Ik ga ook niet googlen op Sonja nu, ik neem het gewoon aan als waarheid.
Patty![]()
Sonja![]()
Amanda![]()
Leuk stukje inkijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zou me nu ook niet meer inschrijven.![]()
Op een dag kom je er achter dat er veeeeeel belangrijker zaken in het leven zijn dan jezelf laten bekijken door (met name) 200 man personeel van zo'n programma. Het 'vloerpersoneel' gaat over het algemeen wel, maar de mensen die willen dat je 'tv maakt'...pfff....
Niet om de makers af te zeiken - integendeel! De wrijving tussen deelnemer en maker komt doordat ze beiden een verschillend doel hebben. De makers willen, de naam zegt het al, een tv-programma maken. De deelnemer wil alleen maar winnen. Die doet mee aan het programma en de eisen/wensen van de makers, om zijn doel te bereiken.
De makers geven toe aan het exhibitionistische gedrag van de deelnemer, omdat hij/zij leuke tv maakt. Als dat laatste niet meer het geval is, moet de maker ingrijpen. Zijn doel komt immers in gevaar, en aangezien de maker het laatste woord heeft...
De laatste jaren maak ik zelf veel tv, en begrijp de makers inmiddels wat beter. Grappig genoeg zitten er tegenwoordig zulke rare mensen in zulke rare programma's, dat ik de deelnemers steeds minder goed ben gaan begrijpen...
Dan kijk je toch niet goed. Jaap heeft overduidelijk een vreetschuur met een klep ervoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, ze hebben beiden ogen een neus en een mond![]()
Eigenlijk zijn het een beetje van die vrouwen die je vaak krijgt na een geslachtsveranderende operatiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet het waar zijn, als Mevr. Dieenebart dat zegt dan is dat zo.
Ik ga ook niet googlen op Sonja nu, ik neem het gewoon aan als waarheid.
Patty![]()
Sonja![]()
Amanda![]()
Dat laatstequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
Is het op de streams boeiend of kan ik ze wel uitlaten ?
Woon jij tegenwoordig op Soestdijk dan ??? enne Mevrouw dieenebart met een rollator ??? jeetjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze leek op Patty Brard. Mevrouw dieenebart kwam de hele westvleugel door gerollatord om me te vertellen dat Sonja Silva op Tien te zien was, en dat ze op Patty Brard leek. Nou, dan moet het wel waar zijn.
Je kunt ze wel uitlaten, je mist er niks aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
Is het op de streams boeiend of kan ik ze wel uitlaten ?
En het lichaam van een dertienjarige......met borstvergrotingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef Spoko het volgende:
[..]
die kop van haar ziet er nu al uit als 35....
ik ook. Om de één of andere reden zijn die paardrijlessen niet meer zo leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Lesley.
Die van Amanda en Palma zijn veel erger!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Dat paardenmeisje heeft een KUTSTEM
Ze willen niet dezelfde fout als Boer Bart maken.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Het paardenmeisje valt ook niet echt in de smaak geloof ik. Ze krijgt nauwelijks aandacht van Huub of Brian (de twee die er wel pap van lusten zegmaar.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |