Juist wel toch? Als jij je schaapjes al op het droge hebt hoef jij je geen zorgen te maken als je een soort van sabbatical neemt. Er zijn er trouwens plenty die dat doen, alleen doen ze het vaak niet in dgk maar ik ken er zat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen van beiden![]()
Nee jij wil beweren dat iemand van die leeftijd die succesvol is zijn leven even een jaartje vaarwel kan zeggen
![]()
![]()
![]()
Kan altijd jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
Nee jij wil beweren dat iemand van die leeftijd die succesvol is zijn leven even een jaartje vaarwel kan zeggen
![]()
![]()
![]()
*checkt fotoboek* Jij hebt helemaal geen foto.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan altijd ja![]()
(oja fotooo! ff controleren of je toch niet blond bent)
Vorge keer zei ze het ook bijna aan het einde van iedere zin.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zei ook vrij snel toen hij binnen was jou stopwoordje is dus. Ik kan me voorstellen dat je dan nog meer het woordje dus gaat zeggen van de zenuwen.
Dat was toen ze gabber was.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:14 schreef Ionesco het volgende:
Erik: 'Ik was vroeger leeelijk!'
Amanda 'Ik was vroeger wel een leuk kind'
roflol!
Praktijk heeft tot nu toe geleerd dat zulke types niet hebben gereageerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist wel toch? Als jij je schaapjes al op het droge hebt hoef jij je geen zorgen te maken als je een soort van sabbatical neemt. Er zijn er trouwens plenty die dat doen, alleen doen ze het vaak niet in dgk maar ik ken er zat.
Ik zou me nu ook niet meer inschrijven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Man met een drankprobleem en een psycho-blik
Echt geloof me...het is maar waar je op valt maar mensen die op die leeftijd aan zo'n programma mee willen doen zijn over het algemeen frusto's die in ruim 20 jaar tijd niet bereikt hebben wat ze hadden gewild.
Ja, iemand kan eens voor de lol gewoon effe iets anders willen doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen van beide![]()
![]()
![]()
![]()
Moddervet schat ik zo inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt zich af hoe ze eruit ziet als ze 35 is.
En Sonja Silva gisteravondquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er dan uitziet zoals Patty Brard nu.
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er dan uitziet zoals Patty Brard nu.
Lelijk is een groot woord maar ik vind Eric nu ook niet bepaald leuk om te zienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:14 schreef Ionesco het volgende:
Erik: 'Ik was vroeger leeelijk!'
Amanda 'Ik was vroeger wel een leuk kind'
roflol!
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist wel toch? Als jij je schaapjes al op het droge hebt hoef jij je geen zorgen te maken als je een soort van sabbatical neemt. Er zijn er trouwens plenty die dat doen, alleen doen ze het vaak niet in dgk maar ik ken er zat.
Dat is ook al aan Jaap te zien. Hij heeft zeker aanleg om later dik te worden. Zijn hoofd is ook best wel breed al.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg. Maar je kan aan haar hoofd zien dat ze aanleg heeft om dik te worden vind ik. Het is nu al zo breed
Ja daar deed ze me ook al aan denken maar dan is Sonja Silva ietsjes leukerquote:
Ze leek op Patty Brard. Mevrouw dieenebart kwam de hele westvleugel door gerollatord om me te vertellen dat Sonja Silva op Tien te zien was, en dat ze op Patty Brard leek. Nou, dan moet het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er met Sonja? Sonja is toch wel mooi.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Een homo/travestiet, een dikkerd, een barmhartige Antilliaan en een 20-er met adhd.
Dat is representatief?![]()
Best wel maar ook niet echt iemand die klasse uitstraaltquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat is er met Sonja? Sonja is toch wel mooi.
Dan moet het waar zijn, als Mevr. Dieenebart dat zegt dan is dat zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze leek op Patty Brard. Mevrouw dieenebart kwam de hele westvleugel door gerollatord om me te vertellen dat Sonja Silva op Tien te zien was, en dat ze op Patty Brard leek. Nou, dan moet het wel waar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |