Ik vond Bart wel gaan maar dan zou ik toch vreselijk afknappen op dat lompe gedrag van hemquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:51 schreef 2live het volgende:
volgens mij kunnen we wel concluderen dat er dus gewoon geen lekkere mensen in DGK zitten, man of vrouw.![]()
Eensch en ook nog eens te jong, een leuke 40er zou welkom zijn en dan vooral een leuke 40er man.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:51 schreef 2live het volgende:
volgens mij kunnen we wel concluderen dat er dus gewoon geen lekkere mensen in DGK zitten, man of vrouw.![]()
Ik vind de vrouwen juist wel heel representatief voor de mannelijke Nederlandse bevolkingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke bewoners vrij representatief voor de mannelijek Nederlandse bevolking. Maar de vrouwen absoluut niet op dit moment.
Een homo/travestiet, een dikkerd, een barmhartige Antilliaan en een 20-er met adhd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke bewoners vrij representatief voor de mannelijek Nederlandse bevolking. Maar de vrouwen absoluut niet op dit moment.
Okee okee, zal ik me dan toch maar gaan opgeven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Eensch en ook nog eens te jong, een leuke 40er zou welkom zijn en dan vooral een leuke 40er man.![]()
![]()
en jij vergeet die leuke cameraman.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je vergeet die onwijs leuke meid van RTV Oldenzaal!
Nee deze!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bedoel je niet die van yoga?
ik vond Bart wel een lekker dingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vond Bart wel gaan maar dan zou ik toch vreselijk afknappen op dat lompe gedrag van hem
Echt wat een boer die man
En niet spannend ook want hij vond zoenen al genant
Ach, alle leuke kerels zitten op Fokquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Een homo/travestiet, een dikkerd, een barmhartige Antilliaan en een 20-er met adhd.
Dat is representatief?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Okee okee, zal ik me dan toch maar gaan opgeven?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Een homo/travestiet, een dikkerd, een barmhartige Antilliaan en een 20-er met adhd.
Dat is representatief?![]()
Hoe leuk zou een mens van die leeftijd zijn als ie dan nog aan zo'n programma wil meedoen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Eensch en ook nog eens te jong, een leuke 40er zou welkom zijn en dan vooral een leuke 40er man.![]()
![]()
quote:
Nou, dat is toevallig! Ik ook met jou. Ook over Bart bijvoorbeeld. Die vond ik soms zeer smakelijk.quote:
Nicolaas was ook wel lekker hoor, geen idee wat zijn leeftijd was, maar volgens mij toch eind 30 begin 40.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe leuk zou een mens van die leeftijd zijn als ie dan nog aan zo'n programma wil meedoen?
Vind het meer een projectje voor mensen tot hooguit een jaar of 25...
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat geldt voor de vrouwen precies hetzelfde...![]()
Leuk niet, maar knap zekerquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is toevallig! Ik ook met jou. Ook over Bart bijvoorbeeld. Die vond ik soms zeer smakelijk.
Nicolaas, ik weet niet wat je daarvan vond maar die vond ik leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |