Daar gaat de VARA brieven over krijgenquote:
Dat vond ik wel meevallenquote:Frans Bauer ziet er trouwens slechter uit dan voor z'n afvallen![]()
Ik vind juist dat Paul helemaal geen geweldige stem heeft. Wanneer hij zingt brengt hij veel emotie over en het klinkt ook mooi, maar een goede zanger is het niet. Dat zei trouwens Cor Bakker pas ook ergens in een interview en Paul de Leeuw was het daar mee eens.quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef RaymanNL het volgende:
Uitzending van zaterdag was weer geweldig. En ik vind het echt tof dat paul Symponica in Rosso ofzo gaat doen
Hij heeft een geweldige stem!
Belachelijk inderdaad..quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsjongejonge, 3 fucking jaar in Nederland en dan nog amper een woord Nederlands spreken.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
alijd leuk om te weten wat je oude jeugdvrienden tegenwoordig doen![]()
vaag dat die het niet deed trouwens, kom op daar wordt ie voor betaaldquote:Op zondag 22 april 2007 14:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik had Adje wel stoned willen zienMaarja, dan was sie gegarandeerd uit z'n rol gevallen
hij word niet betaald om dingen te doen die die niet wilt, en het zou zoals hierboven staat kunnen zijn dat hij dan buiten zijn rol zou gaan..quote:Op zondag 22 april 2007 15:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
vaag dat die het niet deed trouwens, kom op daar wordt ie voor betaald
MWDL word smiddags opgenomen, enkele keer op een vrijdag middag !quote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij zag ik vannacht Paul de leeuw lopen in groningen met zn vriend. Zou dat kunnen?
Aangezien ik een beetje lam was.
Ik heb een topic geopend over Paulquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:02 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Paul heeft vandaag een lintje ontvangen: Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw (Leeuw whehehe)
Guus de regisseur was donderdag j.l. 60 jaar gewordenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:44 schreef snellejelle het volgende:
Aparte uitzending totnutoe.....
Ja leuk van dat vrouwtje en ik vind haar liefquote:Op zondag 29 april 2007 10:20 schreef Cyan het volgende:
Dat mevrouwtje dat die toespraken van Wilhelmina uit haar hoofd kende was lief!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |