abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47263317
Alsof HSV/Blackburn/West Ham geinteresseerd zou zijn in spelers als Slijngaard, Krohn Deli, Poepon . West Ham haalt spelers van 20 miljoen euro .

Gewoon lekker zelf opleiden en eventueel zelf ergens verhuren, maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
pi_47263409
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:37:18 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47263442
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof HSV/Blackburn/West Ham geinteresseerd zou zijn in spelers als Slijngaard, Krohn Deli, Poepon . West Ham haalt spelers van 20 miljoen euro .

Gewoon lekker zelf opleiden en eventueel zelf ergens verhuren, maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
Klopt, zoveel levert het vaak toch niet op. Ajax moet gewoon weer eens gaan presteren!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:56:52 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264123
quote:
'Heitinga in beeld bij FC Barcelona'

woensdag 14 maart, door SV, Amsterdam, 10:34u, El Mundo

Ajax-verdediger Johnny Heitinga zou volgens El Mundo Deportivo een van de velen zijn die begeerd zou worden door FC Barcelona. Maar de Ajacied kent veel concurrentie.

Chivu, Bouma, Terry en Réveillčre zijn de andere verdedigers die gevolgd zouden worden. Wellicht ziet Barcelona af van interesse, omdat het artikel er van uit gaat dat de spelers in 2008 tranfervrij zijn en dat is Heitinga niet.
Het bericht nam ik niet meer serieus, nadat ik ook Wilfred Bouma ertussen zag staan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47264190
quote:
Voetbal International: 'Perez ter discussie'
Volgens Voetbal International is er bij Ajax een controverse ontstaan rond Kenneth Perez. De Deen zou een slechte invloed hebben op Huntelaar en niet goed in de groep liggen. Volgens VI zou Perez overhoop liggen met Stam en Davids. Sneijder zou zelfs een soort ultimatum hebben gesteld: 'Hij eruit of ik eruit.'
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_47264258
Wat een boutartikel zeg.

Slechte invloed op Huntelaar, en overhoop met Stam en Perez. En dan zou Sneijder een ultimatum hebben gesteld.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47264317
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat een boutartikel zeg.

Slechte invloed op Huntelaar, en overhoop met Stam en Perez. En dan zou Sneijder een ultimatum hebben gesteld.
Ik kijk nergens meer van op
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:05:36 #208
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47264401
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ze weten het wel te verzinnen hč.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:09:07 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264529
quote:
Die onverdraagzaamheid heeft zich doorgetrokken tot in de kleedkamer, waar Perez met zijn ongeďnteresseerde en dwarse houding als splijtzwam wordt gezien. De clubleiding maakt zich vooral zorgen over de ontwikkeling van de beďnvloedbare Huntelaar, die zich de laatste tijd door Perez heeft laten inpalmen. De Deen traint lang niet altijd optimaal, maar zorgt er wel voor dat hij zijn passes vooral afstemt op Huntelaar, ten einde de spits in de waan te brengen dat die beter af is met hém als aangever dan met Sneijder.
quote:
De routiniers Edgar Davids en Jaap Stam maakten in niet mis te verstane woorden duidelijk dat zij genoeg hebben van Perez’ cynisme en gestook, Sneijder maakte er zelfs een portefeuillekwestie van: Hij eruit of ik eruit. In de nasleep werden Babel, Huntelaar en Sneijder bij elkaar gezet onder het nom: Praat met elkaar, want júllie moeten het met z’n drieën doen.
Het inbrengen van Edgar Manuchayran afgelopen zondag bij FC Twente, wordt door VI gezien als een teken richting Kenneth Perez. Hoe bedoel je onrust proberen te stoken?

[ Bericht 0% gewijzigd door M0NTANA op 14-03-2007 14:14:13 ]
pi_47264607
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Geloof ik niet veel van
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:12:48 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_47264630
De Deen traint lang niet altijd optimaal, maar zorgt er wel voor dat hij zijn passes vooral afstemt op Huntelaar, ten einde de spits in de waan te brengen dat die beter af is met hém als aangever dan met Sneijder.

Dit ook echt.
Elke pass van Perez op Huntelaar is nu verdacht jongens, stel je voor dat hij de bal naar Huntelaar zou spelen zodat hij kan scoren. Nee, het gaat hier om Huntelaar in de waan te brengen dat Perez een betere aangever is.

Het lijkt de prive wel.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:15:30 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47264719
Zou Guus Hiddink 't geschreven hebben onder een valse naam? Die is altijd wel goed in dat soort trucjes vlak voor wedstrijden tussen Ajax en PSV
pi_47264794
Morgen blijkt dat Perez Davids een kankerneger heeft genoemd waarop Sneijder antwoordde "Houd je bek tyfushond!"
Gelukkig kon Heitinga de kwestie sussen: "Jongens ik wil geen moraalridder zijn, maar zo gaan we niet met elkaar om"
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:17:39 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264798
Ach, tegenwoordig neemt zowat niemand de VI nog serieus.
pi_47264855
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, tegenwoordig neemt zowat niemand de VI nog serieus.
So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.

Sportweek >>>>>>>> VI.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:21:05 #216
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47264916
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:21:15 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264926
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.

Sportweek >>>>>>>> VI.
Totaal geen kwaliteit meer, ben zes jaar abonnee geweest, maar ben blij dat ik opgezegd heb. Het laatste jaar zat allemaal nog in het plastic, zegt genoeg!
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:22:26 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47264965
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?
pi_47265074
Sjonge jonge jonge .. VI = AZ..

Trieste kut lui
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:25:54 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47265095
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:26:24 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47265110
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengt Natuurlijk, daar word hij voor betaald
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:27:36 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47265155
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
Simpel, dit soort verhalen verkopen beter dan een spannend slot van de competitie. Want de ranglijst kun je overal wel bekijken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:28:26 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47265183
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom doe jij "zondag" altijd met hoofdletter en "Ajax" niet?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:30:40 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47265253
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengt Natuurlijk, daar word hij voor betaald
Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnen

En wat betreft het feit dat Perez zo'n vriendelijke jongen is; ik denk dat ook niemand hier verwacht had dat Perez een grensrechter zou bejegenen met de woorden; vuile kankerneger.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:31:37 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47265292
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnen

En wat betreft het feit dat Perez zo'n vriendelijke jongen is; ik denk dat ook niemand hier verwacht had dat Perez een grensrechter zou bejegenen met de woorden; vuile kankerneger.
Nee, maar ik heb ook wel eens iets ergs naar iemand geroepen. Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:32:08 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47265303
Kenneth Perez weet ook dat Wesley Sneijder best weleens kan vetrekken komende zomer en zal zich dus echt niet onhandelbaar gedragen, zijn kans komt wellicht volgend seizoen wel. Het is jammer dat hij niet voldoet als linksbuiten, want daar is hij in principe voor gehaald. Als tien is het kiezen tussen Wesley Sneijder en Kenneth Perez, zelf zou ik ook voor de eerste gekozen hebben.
pi_47265340
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb ook wel eens iets ergs naar iemand geroepen. Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
niet?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:34:33 #228
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_47265391
Eigenlijk zou Perez nog het meest geschikt zijn als vervanger van KJH als die vertrekt. Zou goed passen bij hoe HTC wil spelen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_47265439
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eigenlijk zou Perez nog het meest geschikt zijn als vervanger van KJH als die vertrekt. Zou goed passen bij hoe HTC wil spelen.
oh? Laat eens in een opstelling zien dan.. (met oog op het feit dat Sneijder vertrekt)
pi_47265480
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef twi het volgende:

[..]

Eens.
pi_47265500
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Perez als spits?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:42:08 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47265652
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef twi het volgende:
Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
Jawel hoor
pi_47265669
Perez-schandaal
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:44:09 #234
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_47265732
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

oh? Laat eens in een opstelling zien dan.. (met oog op het feit dat Sneijder vertrekt)
Indien Sneijder vertrekt moet daar een vervanger voor gehaald worden.

Maar iets als:
De Mul / Manucharyan - Perez - Babel

Met perez als centraal aanspeelpunt die de bal bij zich kan houden, het spel kan verdelen en eventueel zelf een aktie maken. En dat in combinatie met 2 snelle buitenspelers.
pi_47265743
VI zal wel weer niets te lullen hebben.. ff gebeld met Ome Dirk.. en samen met Johan komen ze dan wel weer tot een smeuig verhaal..

STELLETJE BLINDE TYFUSHONDEN!
pi_47265770
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Maar iets als:

Met perez als centraal aanspeelpunt die de bal bij zich kan houden, het spel kan verdelen en eventueel zelf een aktie maken. En dat in combinatie met 2 snelle buitenspelers.
Ik kan je nu al verzekeren dat Babel op rechts niet gaan werken.. hij heeft namelijk een relatief zwak linkerbeen tov zijn rechter..
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:45:17 #237
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47265773
Elke keer voor een grote wedstrijd weer een zogenaamd schandaal. Ben JD echt spuugzat.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:45:49 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47265792
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Maar iets als:

Heb ik liever de opstelling van afgelopen zondag, met Jaap Stam in plaats van Gregory v/d Wiel.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:47:12 #239
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_47265846
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik kan je nu al verzekeren dat Babel op rechts niet gaan werken.. hij heeft namelijk een relatief zwak linkerbeen tov zijn rechter..
Hij staat ook als linksbuiten opgesteld.
pi_47265872
Ik geloof eigenlijk toch ook wel dat er een kern van waarheid in zit hoor. Perez is zeer belangrijk geweest op bepaalde momenten en had echt meer verwacht van z'n komst naar Ajax dan af en toe eens invallen.

Perez komt vaak best gefrustreerd over, ook al is het vaak een sympathieklijkend iemand, maar van binnen zal het echt wel redelijk broeien van kwaad om het zo maar even te zeggen.

Dat er een hele gespleten spelersgroep is en dat er ultimatums worden gesteld als hij eruit of ik eruit lijkt me overdreven, maar dat het niet helemaal lekker in de groep ligt... Waarom zou Perez amper spelen dan?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:47:59 #241
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_47265876
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Ja, omdat hij bij het naar binnen trekken dan met rechts kan uithalen.
pi_47265879
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Elke keer voor een grote wedstrijd weer een zogenaamd schandaal. Ben JD echt spuugzat.
Doe er wat aan!
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:48:26 #243
10710 gday
propria cures
pi_47265892
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsior
Tja, wat dat betreft zou je Excelsior inderdaad wat hoger inschatten dan Feyenoord, aangezien Ajax daar met gemak van wint.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47265899
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

pi_47265910
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:17 schreef VoreG het volgende:
Morgen blijkt dat Perez Davids een kankerneger heeft genoemd waarop Sneijder antwoordde "Houd je bek tyfushond!"
Gelukkig kon Heitinga de kwestie sussen: "Jongens ik wil geen moraalridder zijn, maar zo gaan we niet met elkaar om"
.
pi_47265927
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ja, omdat hij bij het naar binnen trekken dan met rechts kan uithalen.
rustig maar.. die open deur trap ik zelf wel ff in
pi_47265942
quote:
Ajax en FC Volendam willen samenwerken

14/3/2007 14:20

Ajax en FC Volendam hebben een oud plan nieuw leven ingeblazen. De twee Noord-Hollandse clubs zijn in gesprek over een samenwerkingsverband op het gebied van jeugdopleiding, jeugdtraining en jeugdscouting.

In 2000 was van zo'n constructie al eens sprake. Toen kwam het er niet van omdat de clubs het technisch en financieel niet eens wisten te worden.

Een jaar later ging Ajax vervolgens in zee met Haarlem. Van de talentvolle spelers die de Amsterdammers stalden bij de buurman, schopte Serginho Greene het nog het verst. Hij belandde via RKC Waalwijk bij Feyenoord.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:52:30 #248
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_47266049
Snuivende palingvreters
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_47266056
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:49 schreef VoreG het volgende:

[..]
Maakt niet uit dat ie al eerder gepost was hoor..
pi_47266100
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Maakt niet uit dat ie al eerder gepost was hoor..
Hij stond vanaf 14:20 op Vi en ik zag niks staan rond die tijd
pi_47266143
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het was gisteren al bekend op Ajax netwerk , boeit verder niet..

Maare mensen! Wat vinden we trouwens van het bericht vandaag over die "Ajax-supporters" die naar de Utrechtse wijk Ondiep gegaan zijn..?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:55:07 #252
10710 gday
propria cures
pi_47266148
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan is VI dus ook laat.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_47266160
Dat artikel is gewoon uit de snor van Derksen geschud..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47266528
Zonder twijfel..
pi_47266945
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Het was gisteren al bekend op Ajax netwerk , boeit verder niet..

Maare mensen! Wat vinden we trouwens van het bericht vandaag over die "Ajax-supporters" die naar de Utrechtse wijk Ondiep gegaan zijn..?
"supporters"
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_47267043
quote:
Een mooi onzin verhaal van de media, dat vind ik ervan
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:21:49 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47267061
-niet doen-

[ Bericht 89% gewijzigd door dndiek op 14-03-2007 20:09:19 ]
pi_47267187
quote:

Goede zaak natuurlijk, verbroedering met andere clubs.

Maar even serieus, er waren natuurlijk helemaal geen Ajax-supporters. Mooi verzinsel van de media weer om voetbalsupporters in een kwaad daglicht te stellen. Dat er mensen van FCU waren, mja dat wil ik misschien nog geloven. Maar de rest hangt echt van ongeloofwaardigheid aan elkaar.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:27:15 #259
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47267236
Wat zou je in Godsnaam daar moeten als AJAX-supporter. Sowieso onzinnig die rellen. Met oud & nieuw ook hier in de buurt voor het eerst buurtrellen. Trieste zaak.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:28:19 #260
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47267266
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maar even serieus, er waren natuurlijk helemaal geen Ajax-supporters. Mooi verzinsel van de media weer om voetbalsupporters in een kwaad daglicht te stellen. Dat er mensen van FCU waren, mja dat wil ik misschien nog geloven. Maar de rest hangt echt van ongeloofwaardigheid aan elkaar.
Nah, de media neemt in dit geval de woorden over van de burgemeester, die in elk journaal glashard verkondigde dat er van 57663 voetbalcubs allemaal hooligans onderweg waren etc
Geef mij maar Amsterdam
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:34:09 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47267476
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waren gewoon Mocro's met Burberry-caps en Lacoste-polo's, geen hooligans. Maar goed, derhalve dus ook niet Ajax-gerelateerd. Verder praten in: [Centraal] Randverschijnselen #19 Met z'n allen naar Utreg
pi_47267497
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:18 schreef Black-Death het volgende:

[..]

"supporters"
heb het ook zo neergezet..

Vind het zelf maar trieste media.. bah
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:44:01 #263
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_47267863
Zin in Zondaggggggggg
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_47267909
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef Ordinair het volgende:
Dat artikel is gewoon uit de snor van Derksen geschud..
Klopt, ik kon me al bijna niet voorstellen dat de VI een leuk positief verhaaltje over Twente-Ajax ging schrijven, en inderdaad
pi_47267970
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Met Haarlem en Volendam isoleren we AZ helemaal.
pi_47268409
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Met Haarlem en Volendam isoleren we AZ helemaal.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_47269384
Die Kenneth loopt inderdaad ontiegelijk te muiten! Ik ben het spuugzat met die vuile rat!
'Zulke jongetjes proberen zich altijd te bewijzen'.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:34:34 #268
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47269447
Het wachten is op de mening van Jaap Stam.
pi_47269589
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef EdgarDavids het volgende:
Die Kenneth loopt inderdaad ontiegelijk te muiten! Ik ben het spuugzat met die vuile rat!
Supergoede voetballer vind ik het!

Hij doet t alleen niet echt handig; de mensen die bij Ajax een grote status hebben op de kast jagen ..

Beetje dom Kenneth
pi_47270248
VI

Ik heb dat kutblad opgezegd en ontvang het nog steeds.
Houd van een lijntje.
pi_47270444
quote:
14/3/2007 - Joop Brand was kandidaat voor functie bij jeugd Ajax
(Gepost door P.)

Ajax heeft met Joop Brand gepraat over een functie bij de jeugdopleiding van de club, meldt VI. Brand is onder meer bekend van zijn goede werk bij de jeugdopleiding van Vitesse en was hoofd jeugdopleiding van PSV. Samen met Piet Keizer zou de ervaren Brand de jeugd gaan begeleiden. Er waren al enkele positieve gesprekken gevoerd met de technische staf waardoor Brand ervan overtuigd raakte dat hij bij Ajax aan de slag kon. "Totdat ik opeens een gesprek kreeg met financieel directeur Jeroen Slop. Hij bood mij glashard 1500 euro per maand, ik was toch al ouder dan 65 volgens hem. Pure leeftijdsdiscriminatie natuurlijk, achteraf ben ik blij dat het niet is doorgegaan."

Martin van Geel bestrijdt dat de gesprekken met Brand zo vergevorderd waren: "We hebben aan het begin van dit seizoen een oriënterend gesprek gehad met meneer Brand, daarna hebben we besloten niet met hem verder te gaan. Maar we hebben zeker geen vijf gesprekken gevoerd."
pi_47270500
quote:
"Totdat ik opeens een gesprek kreeg met financieel directeur Jeroen Slop. Hij bood mij glashard 1500 euro per maand, ik was toch al ouder dan 65 volgens hem.
Held. !
pi_47270591
1500 per maand
Hoe verzin je het.
pi_47270725
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8

Geweldige filmpje van Ajax, kippenvel gewoon.
AFC AJAX
pi_47270961
Dat filmpje is wel algemeen bekend hier
Houd van een lijntje.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:21:12 #276
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47270964
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef BonJovi het volgende:

Al vaker voorbij zien komen. Krijg er tranen van in m'n ogen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:23:48 #277
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47271042
Nu we het toch over Johan Dersken hebben. Ik hoorde vandaag dat ie een masterclass komt geven op m'n school/opleiding (media & entertainment management). Nu maar even nadenken wat ik allemaal ga vragen
Jawel, je keek.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:28:58 #278
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47271192
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef jna het volgende:
Nu we het toch over Johan Dersken hebben. Ik hoorde vandaag dat ie een masterclass komt geven op m'n school/opleiding (media & entertainment management). Nu maar even nadenken wat ik allemaal ga vragen
Is dat niet dat ene gebouw waar je met de tram richting Diemen langskomt?
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:30:12 #279
131729 jna
pi_47271227
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Is dat niet dat ene gebouw waar je met de tram richting Diemen langskomt?
Het is in rotterdam
Jawel, je keek.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:32:25 #280
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_47271290
JD
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:32:59 #281
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47271306
Tsja, in Amsterdam durft JD niet te komen.
pi_47271406
quote:
Vraag maar hoeveel geld hij krijgt van scheringa voor al die az propaganda.
Houd van een lijntje.
pi_47271546
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:21 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Al vaker voorbij zien komen. Krijg er tranen van in m'n ogen.
ja ik ook
AFC AJAX
pi_47271587
quote:

Ik heb hem op mijn Ipod staan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:44:05 #285
131729 jna
pi_47271614
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Vraag maar hoeveel geld hij krijgt van scheringa voor al die az propaganda.
waarschijnlijk komt ie in een dsb bank overhemd
Jawel, je keek.
pi_47272441
quote:
Vraag eens waarom hij alleen pessimistisch is tegenover AJAX.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:24:21 #287
10710 gday
propria cures
pi_47272828
quote:

Bekend filmpje inderdaad, maar ik vind het denk ik wel de mooiste die ik ooit op Youtube over Ajax langs heb zien komen. De muziek past er precies bij, mooi gesynchroniseerd.
pi_47273088
Perez is het persoon er niet voor om zulk gedrag te tonen. Gewoon broodje aap-verhaal dus.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 maart 2007 @ 18:47:50 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47273598
Als je wil posten, dan graag inhoudelijk hier Jorien!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:54:27 #290
10710 gday
propria cures
pi_47273848
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:32 schreef Pritt het volgende:
Perez is het persoon er niet voor om zulk gedrag te tonen. Gewoon broodje aap-verhaal dus.
Tja, zulke verhalen worden graag de wereld in geslingerd om een team enigszins te ontwrichten.
pi_47273876
Vraag het me af, die Perez lijkt me niet zo'n makkelijke.
Secrets never die. Only people.
pi_47273991
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Vraag het me af, die Perez lijkt me niet zo'n makkelijke.
mij ook niet. Als je m zo ziet schelden lijkt ie mij af en toe wat ligt ontvlambaar.
pi_47274020
Daarom, mocht hij echt problemen geven dan lazeren ze hem er maar uit.
Secrets never die. Only people.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:59:31 #294
80382 manny
30 is best veel
pi_47274055
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:47 schreef rubbereend het volgende:
Als je wil posten, dan graag inhoudelijk hier Jorien!
vraag anders aan een aap om een auto te repareren, dan maak je meer kans.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_47274333
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:24 schreef gday het volgende:

[..]

Bekend filmpje inderdaad, maar ik vind het denk ik wel de mooiste die ik ooit op Youtube over Ajax langs heb zien komen. De muziek past er precies bij, mooi gesynchroniseerd.
mooie display ik zie dat je ook van Sweden houd. HEJA SVERIGE
AFC AJAX
pi_47274636
kippevel dat flimpje
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:32:21 #297
10710 gday
propria cures
pi_47275208
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:07 schreef BonJovi het volgende:

[..]

mooie display ik zie dat je ook van Sweden houd. HEJA SVERIGE
Offtopic: jeps, ik heb er gewoond
pi_47275444
quote:
'Babel heeft clausule van onder de 10 miljoen euro'
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ryan Babel bij het openbreken en verlengen van zijn contract een transferclausule laten opnemen van net onder de tien miljoen euro. Om die reden zou Arsenal nog steeds mogelijkheden zien om Ryan Babel te strikken als nieuwe aanwinst.
Zal vast wel al gepost zijn, maar damn als dit echt waar is. De zoveelste blunder
pi_47275487
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Loop eens onder een tram.
Ik vind het zo leuk dat jij je helemaal verbonden voelt met relschoppers en altijd anti-politie bent. Geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')