Ik ken erquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan inderdaadMaarja dan ben je wel een enorme lul als agent
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef FritsBom het volgende:
Voor de mensen die net inschakelen vat ik het een en ander even samen.
- Broertje TS repareert brommer
- Buurman is agent en heeft hekel aan brommerts
- Buurman heeft -om niet verklaarde redenen- ook hekel aan zijn buren
- Broertje test brommer uit over een afstand van 200 meter (100 heen, 100 terug)
- TS ziet precies op het moment dat broertje dit doet buurman door het raam kijken
- Dit alles gebeurde rond 11 uur 's avonds, afgelopen maandag. Immers, TS opende direct het topic om 'advies' in te winnen
- Het advies had betrekking op het feit dat broertje 11 boetes had gehad van een motoragent
- Deze was binnen 5 minuten na een belletje van de hatende buurman en collega-agent op komen dagen
- Overigens deed broertje TS ook ongeveer 5 minuten over de 200 meter (brommer zal nog wel kapot geweest zijn). Immers, broertje kwam net terug toen agent aan kwam rijden
- Vervolgens gaf de agent het broertje van TS 11 boetes voor gebreken aan de brommert.
- Boetes die vallen binnen de Wet Mulder en waarvan elke agent er elke bestuurder maar 3 tegelijk mag geven
- In totaal gaat het om 690 euro.
- De overtredingen en de sancties wist het broertje overigens uit zijn hoofd.
- Dit moest wel want de agent was voor alle elf bonnen vergeten broertje een exemplaar te geven
- Overigens was het eea heel erg oneerlijk. Terwijl de agent de boete gaf reden er 2 kerels op een stoeter scootert langs die 90 km/u reden.
-Broertje vond dit niet eerlijk. Geef hen dan ook een boete!
-Verder is dit niet relevant, maar wel heel oneerlijk!
Hoe komt het dat jouw buurman zo'n pesthekel aan jullie gekregen heeft?quote:Omdat me broertje voorheen wel eens een brommer repareerde in de schuur. Maar dat terzijde.
Dan moet TS maar blij zijn dat hij niet 3740 euries aan boetes heeft gekregenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Kan iemand een bron geven van die "maximaal drie bekeuringen"?
De wet spreekt namelijk maar van 1 beperking: ¤ 340,-- per gedraging....
Die acceptgiro vindt zijn weg heus wel hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:15 schreef MadMarine het volgende:
hoe moet je trouwens gaan betalen als je de bonnen zelf niet hebt?
Irritante kutpuber die continu met zijn brommertje loopt te knetteren lijkt me wel een goede reden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:30 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom was je buurman voornemens hem te pakken?
Daar valt ook wel gewoon over te praten. Een beetje verdraagzaamheid mag verder ook wel..quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Irritante kutpuber die continu met zijn brommertje loopt te knetteren lijkt me wel een goede reden.
Mwaaa...hij had hem ook kunnen neerschieten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Alicey het volgende:
Daar valt ook wel gewoon over te praten. Een beetje verdraagzaamheid mag verder ook wel..
Dit vind ik toch op zijn minst grenzen aan misbruik maken..
Lol daar zat ik ook al naar te kijken ;-)quote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef Straffer het volgende:
Zonder certificaat rijden ¤ 75,00
Niet kunnen tonen ¤ 50,00
Die kun je al wegstrepen, wat je niet hebt kun je ook niet tonen...
Zn broertje is door zn ouders in elkaar gerost!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Isabeau het volgende:
En voor de duidelijkheid nog even: waarom moest jij voor je broertje naar het bureau?

Jij mag het een lul verhaal vinden, maar houd dan je kop dicht. Je bent al de zoveelste die dat zegt, reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef Roomsoesje het volgende:
Wat een lul verhaal trouwens. Vind ik
Nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zn broertje is door zn ouders in elkaar gerost!!
Waarom reageer je dan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:57 schreef PDOA het volgende:
Geloof er geen ZAK van!
Ik was toch in de buurt vandaag, en ik was benieuwd wat ze te melden hadden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef Isabeau het volgende:
En voor de duidelijkheid nog even: waarom moest jij voor je broertje naar het bureau?
Omdat dit FOK! is. En ik de wereld even mijn mening wilde duidelijk maken. Kom op met die ingescande boetes dan!quote:
Yeah, sure.quote:Ik was toch in de buurt vandaag, en ik was benieuwd wat ze te melden hadden.
Ben je doof stom ofzo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:15 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb nog steeds geen ingescande bekeuringen gezien...
Dit is de stoere motormuis vergeten te geven:quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef PDOA het volgende:
Omdat dit FOK! is. En ik de wereld even mijn mening wilde duidelijk maken. Kom op met die ingescande boetes dan!
Hij was vandaag op het bureau dus had ie mooi die dienstkloppers kunnen wijzen op het feit dat meneer nog geen printje heeft van de boetes.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben je doof stom ofzo?
Die heeft die agent dus niet gegeven.![]()
Het niveau denkwijze van sommige Fok!ers is soms echt benedenpeil.![]()
Ja die gele bon heeft de moteragent niet gegeven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is de stoere motormuis vergeten te geven:
[afbeelding]
Vandaar dat er geen bewijs is.
Ja dus hij zit fout.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hij was vandaag op het bureau dus had ie mooi die dienstkloppers kunnen wijzen op het feit dat meneer nog geen printje heeft van de boetes.
Lekker belangrijk de acceptgiro ligt vandeweek vanzelf op de matquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is de stoere motormuis vergeten te geven:
[afbeelding]
Vandaar dat er geen bewijs is.
Ja, dat zeg ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Lekker belangrijk de acceptgiro ligt vandeweek vanzelf op de mat![]()
Ik geloof er nu weinig meer van. Maar ik zal de rest eens lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:12 schreef wolferl het volgende:
Maargoed, even een kleine update.
Ik heb me broertje gevraagd of hij nog de bon had.
Nou zegt me broertje, die had die agent in zijn hand en reed daar mee weg.
En voordat er sommige gaan vragen waarom hij exact weet welke boete's hij kreeg.
Ja dat heeft ie onthouden, simpel.
Alsof ik me daar druk om maakquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:28 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Ik geloof er nu weinig meer van. Maar ik zal de rest eens lezen
Haha inderdaad..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef speknek het volgende:
Je broertje is gewoon geflest. Die motoragent heeft hem even flinke schrik aangejaagd en is op het bureau aangekomen over de grond gaan rollen van het lachen.
Nou ze doen maar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef speknek het volgende:
Je broertje is gewoon geflest. Die motoragent heeft hem even flinke schrik aangejaagd en is op het bureau aangekomen over de grond gaan rollen van het lachen.
Als je broertje een beetje ad-rem was, had ie die motoragent onder burgerarrest geplaatst wegens poging tot afpersing.
En een andere agent heeft het met zn mobieltje gefilmd dus vanaf straks kan heel de wereld mee genieten op YouTubequote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef speknek het volgende:
Als je broertje een beetje ad-rem was, had ie die motoragent onder burgerarrest geplaatst wegens poging tot afpersing.
Der was maar 1 agent, druiloor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En een andere agent heeft het met zn mobieltje gefilmd dus vanaf straks kan heel de wereld mee genieten op YouTube
Flikker op, met je ONZ.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef Trizzle het volgende:
[..]
TROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Schopje naar ONZ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |