Ik leg het nog effe uit, voor diegene die me straks van leugenaar bettisten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:19 schreef Originele_Naam het volgende:
De agent is volgens mij verplicht om jouw een deel te geven. Zou ik eigenlijk in me wetboek moeten opzoeken, maar ben lui
Klinkt vaag idd maar ik verzeker je het is echt gebeurd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het wordt steeds vager![]()
Ik heb hier even nagevraagd, bij mijn buurvrouw de agente... Voor Mulder feiten mogen inderdaad maximaal 3 bekeuringen gegeven worden, tenzij er meer dan 1 agent aanwezig was... Want met 2 agenten schrijven ze er vrolijk zes uit![]()
Gewoon bezwaar aantekenen was haar reactie overigens...
Ik heb geen bon, me broertje is genaaid.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:32 schreef gronk het volgende:
Lepe buurman heb je. Hij heeft helemaal niets gedaan, alleen gedaan alsof-ie een bon zou uitschrijven. Jij helemaal over de zeik, en dat was precies de bedoeling.
Is het er nu 1 of zijn het er 7?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb geen bon, me broertje is genaaid.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van. Ten eerste is dat rijtje boetes voor een deel overlappend, ten tweede krijg je je bon(nen) en ten derde werd al herhaaldelijk zeer terecht opgemerkt dat je max. 3 boetes kan krijgen. En een collega agent die zich laat strikken voor een buurjongetje van een collega?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
Ja buurman heeft een vrij hoge functie bij de politie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van. Ten eerste is dat rijtje boetes voor een deel overlappend, ten tweede krijg je je bon(nen) en ten derde werd al herhaaldelijk zeer terecht opgemerkt dat je max. 3 boetes kan krijgen. En een collega agent die zich laat strikken voor een buurjongetje van een collega?![]()
sowieso is het geen aanhouding bij een mulderfeitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja buurman heeft een vrij hoge functie bij de politie.
En dat jij het niet gelooft moet jij weten, het is gebeurd gister.
Het kan ook heel goed zijn dat het gewoon een fake aanhouding was.
Dat me buurman me broertje even wilde laten schrikken, belt 1 van zijn werknemers op om een schijn aanhouding te geven. Er zijn 11 boete's uitgeschreven, en de bon heeft ie meegenomen. Kan zijn dat het schijn is.
Maar toch is het gebeurd, ik ga morgen met hem even naar buro om te vragen hoe de vork in de steel zit.
Nogmaals ik hou jullie op de hoogte.
En nee ik ga hier geen boek over schrijven![]()
'weet je wat jij zou moeten doen....'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef FritsBom het volgende:
Doet me overigens denken aan een verhaal over een agent met dezelfde gewoontes. Die beboete jonge kinderen en stuurde vervolgens een acceptgiro met het rekeningnr van zijn eenmanszaak.
Dus als iemand een boete krijgt, en een agent vergeet om een of andere reden de bon te geven, is het gelijk een hoax verhaalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef merry77 het volgende:
Ik geloof geen snars van TS. Je krijgt bij een bekeuring ALTIJD een bewijs zelf mee.
Dat jij of je broertje die niet heeft geeft de hoax al aan.
geen verdere woorden hier mee aan vuil maken.
dan woon je niet in een pauperwijk waar jochies zonder verzekerings- en rijbewijs veel te snel op veel te veel geluid producerende brommertjes rijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja buurman heeft een vrij hoge functie bij de politie.
Ik zie een vluchtroutequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef wolferl het volgende:
Het kan ook heel goed zijn dat het gewoon een fake aanhouding was.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Nu is het ineens mischien wel nep geweest![]()
Neeuh ik wij wonen in een keurige wijk. En trouwens het heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef Argento het volgende:
[..]
dan woon je niet in een pauperwijk waar jochies zonder verzekerings- en rijbewijs veel te snel op veel te veel geluid producerende brommertjes rijden.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Denk ook dat het een mooie grap is van je buurman
Ik typ snel, vergeef mijn razende taal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef FritsBom het volgende:
en werk eens aan je Nederlands.
Door snel te typen wordt de 'd' niet opeens een 't'.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik typ snel, vergeef mijn razende taal.
Ja meester, sorry meester, zal het niet meer doen meester.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Door snel te typen wordt de 'd' niet opeens een 't'.
En je razende taal de schuld geven is ook niet logisch.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef Klonk het volgende:
whehehe, geweldig dit
op de openbare weg met een baggerbrommer en dan zeiken over de bekeuringen
dan lijkt het mij vrij duidelijk toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan liegen over dit?
Maargoed, even een kleine update.
Ik heb me broertje gevraagd of hij nog de bon had.
Nou zegt me broertje, die had die agent in zijn hand en reed daar mee weg.
En voordat er sommige gaan vragen waarom hij exact weet welke boete's hij kreeg.
Ja dat heeft ie onthouden, simpel.
Maargoed meeste zeggen hier dat agenten maximaal 3 boete's mogen geven per aanhouding.
En me broertje heeft de bon niet meer, ook al dacht ik dat hij gister die wel had.
Maar goed daar ga je van uit als je een boete krijgt. De agent heeft dus de bonnen meegenomen.
Zij het per ongeluk zij het expres.
Morgen gaan we trouwens naar het politieburo, om opheldering te vragen, hoe het zit met die mulderwet. Hoe het kan dat die agent de bonnen meenam.
Ik hou jullie zeker op de hoogte, dus ga nu niet overdag in de topic zeuren omdat ik de laatste feitjes opschrijf, ik heb net als me broertje en baan van 07:00 tot 17:00.![]()
leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja meester, sorry meester, zal het niet meer doen meester.
Ik heb hier zo'n hekel aan, wat boeit het nou, t of d. Je leest toch wat er staat.
Lijkt af en toe het nationale dictee zeg.
Dan zou ik snel even een opfriscursusje nemen want je hebt het niet helemaal correct.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:24 schreef sjimz het volgende:
3 mulder gedragingen per agent!
Ben er zelf een
Verlicht ons...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan zou ik snel even een opfriscursusje nemen want je hebt het niet helemaal correct.
Zou ik mee uitkijken. Voor je 't weet nodigt-ie het hele bureau uit om ze op te etenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef more het volgende:
Laat 40 pizza's of zo, bezorgen bij je buurman.
Het is maximaal 3 aankondigingen van beschikking per keer dat je aan de kant word gezet. Als het per agent was zou je met 2 personen ineens 6 mogen gaan schrijven enz en zo werkt het gelukkig nietquote:
Als ze echt lullig willen doen, dan zet agent twee je na tien meter weer aan de kant...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is maximaal 3 aankondigingen van beschikking per keer dat je aan de kant word gezet. Als het per agent was zou je met 2 personen ineens 6 mogen gaan schrijven enz en zo werkt het gelukkig nietVerder mag er onbeperkt worden geschreven voor strafbare feiten maar die zag ik zo snel niet staan in het rijtje.
Dat kan inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ze echt lullig willen doen, dan zet agent twee je na tien meter weer aan de kant...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |