JP had Dr. van Nix een ram moeten verkopen. Die kan de wijven bij de vleet krijgen en neemt net Mevr. Poppenkop op wie JP geilt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef warezguy05 het volgende:
die malu had ik allang een slap gegeven. wat een kolerewijf
Over overbodige karakters gesproken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef warezguy05 het volgende:
Haar enige toevoeging is "Verontwaardiging" alsof we nog niet genoeg van dat soort wijven haddenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef warezguy05 het volgende:
Dat is altijd leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Straks bij die andere Albert (RTL Boulevard) een interview met Yolanthe.
Nee, volgende week weer Kim-gezeik waarschijnlijk, of Tonnie die boos is op Ilyasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een gekut weer vandaag.
Sterker nog: na dit seizoen helemaal niet meer kijken naar die maatschappelijk verantwoorde kutkul.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:22 schreef pberends het volgende:
Nee, volgende week weer Kim-gezeik waarschijnlijk, of Tonnie die boos is op Ilyas. Maandag niet kijken dus...
Nou fijn om te weten dat Yolanthe al anderhalf jaar geen sex heeft gehad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Straks bij die andere Albert (RTL Boulevard) een interview met Yolanthe.
Viel mij ook op ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
Weer die man met die hond op z'n motor.
Cursusje partnerkeuze voor alle ONM-mafkezen zou niet slecht zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost en Eva zijn ook al zo'n lekker stel.
Kyra & Chris...
Daan & Malú...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |