Je gaat je gewoon afvragen waarom je nog kijktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Wat een zeik-aflevering.
Keira met der mislukte muziekcarriere en Chris z'n sneue verliefdheid.
Sanne en der whatever project ofzo.
Die stomme Kim die eindelijk opgerot is naar dat nieuwe gezin, gelukkigik weet nog steeds niet waarom dit verhaallijn is opgerakeld
.
Daan en Ilyas de grote holmaatjes en hun eeuwige gezeik.
Nu pas?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:09 schreef pberends het volgende:
Je gaat je gewoon afvragen waarom je nog kijkt.
Jacks handeltje heeft wel potentie.quote:Is GTST ondertussen alweer boeiender geworden, anders schakel ik weer over.
gsm handeltje? Minimaal net zo spannend als Ludo's geheime tabaksmokkel, of dat vrindje van hem in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nu pas?!
[..]
Jacks handeltje heeft wel potentie.
Dat betekent dus dat ik vanaf 11 mei niet meer naar ONM kijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Zomerstop 2007
De zomerstop van ONM begint ook dit jaar weer erg vroeg, namelijk op donderdag 10 mei. Daarmee komt het totale aantal afleveringen voor dit seizoen op 186, tenzij sportevenementen/dodenherdenking roet in het eten gooien. Volgens BNN wordt de cliffhanger een toppertje. En dat mag ook wel, want die van vorig jaar was abominabel.
EDIT: Op 23 april wordt de Cruijf-Avond uitgezonden i.p.v. ONM.![]()
Oh gut... ONM begint steeds kutter te worden op de publieke omroep. Kan het niet op een ander net?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ik vanaf 11 mei niet meer naar ONM kijk!
Vanaf de laatste week van mei 1999 tot heden heb ik alle afleveringen op band.... mis er geen ene... maar het verhaal is zo kut geworden... hoewel... verhaal? zit dat er nog wel in? Na dit seizoen stop ik er definitief mee met het opnemen van ONM. Wilde ik afgelopen zomer al doen, maar toen gaf ik ONM nog een kans. Gedaan ermee! Ik mis mensen als Victor, Frank, Aafke, Margot, Arthur.... zelfs de rollen van Joyce en Bettina zijn tot kut gereduceerd... alleen nog maar maatschappelijk gezeik over een gewenste baby, een mogelijke geadopteerde baby, een muts van een Sanne die op haar 30e nog niet zelfstandig is en in de DOK gaat rondkutten als "serveerster", een Turk die iemand zou hebben verkracht, scheidingen, een Frommelmans die een sissy Mary is geworden door een oud lijk, dat gezeik over Kas en Just die men gelukkig eruit heeft geflikkerd, letterlijk, het gefuck tussen Juniman en Smee en Imaani en die Rotterdammer met die kutpiepstem en tot overmaat van ramp komt dat gezanik met baby Kim weer naar boven en dan heb ik het nog niet gehad over die langnekgiraf uit Rotterdam die Iris heet en Dr. Stinkerd Coffeeboy Knoeilap, die terecht werd weggeschreven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:52 schreef pberends het volgende:
Oh gut... ONM begint steeds kutter te worden op de publieke omroep. Kan het niet op een ander net?
Alweer.quote:
* Denkt terug aan Joost die z'n tv sloopt.quote:VR. 09-03-2007
BETTINA WERTHEIMER: "Stomme tv!"
Aafke had wel een van de mooiste exits in de geschiedenis van 'Onderweg Naar Morgen'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef warezguy05 het volgende:
wel naar die tijd..maar niet naar aafke..
Helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vanaf de laatste week van mei 1999 tot heden heb ik alle afleveringen op band.... mis er geen ene... maar het verhaal is zo kut geworden... hoewel... verhaal? zit dat er nog wel in? Na dit seizoen stop ik er definitief mee met het opnemen van ONM. Wilde ik afgelopen zomer al doen, maar toen gaf ik ONM nog een kans. Gedaan ermee! Ik mis mensen als Victor, Frank, Aafke, Margot, Arthur.... zelfs de rollen van Joyce en Bettina zijn tot kut gereduceerd... alleen nog maar maatschappelijk gezeik over een gewenste baby, een mogelijke geadopteerde baby, een muts van een Sanne die op haar 30e nog niet zelfstandig is en in de DOK gaat rondkutten als "serveerster", een Turk die iemand zou hebben verkracht, scheidingen, een Frommelmans die een sissy Mary is geworden door een oud lijk, dat gezeik over Kas en Just die men gelukkig eruit heeft geflikkerd, letterlijk, het gefuck tussen Juniman en Smee en Imaani en die Rotterdammer met die kutpiepstem en tot overmaat van ramp komt dat gezanik met baby Kim weer naar boven en dan heb ik het nog niet gehad over die langnekgiraf uit Rotterdam die Iris heet en Dr. Stinkerd Coffeeboy Knoeilap, die terecht werd weggeschreven.
WAAR OH WAAR IS DE TIJD DIE ONS ALLER WUP DIE ONS VAN JPEGS EN MPEGS MET DE MEEST GEWELDIGE SCèNES VOORZAG GEBLEVEN?
WIV VERLANGT NAAR DE WUP-TIJD TERUG! Ja, wie niet???????
"Het zijn 2 klanten, die moet ik in de gaten houden"... toch nog een beetje leukquote:
Die ga je binnenkort bij de KRO zien in het programma "Holy Shit".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |