Das lekker, iedere ochtend misselijk wakker worden door die lucht die Japio achterlaat. Maar ze zullen er wel weer wat op verzinnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat iedere ochtend op de wc bij Huub en Eric poepen
Niet allemaal, Scanquote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet nog steeds aan Huub's eerste binnenkomst denken. We vonden hem allemaal zo'n enorm guppie..... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik iemand zo enorm verkeerd heb ingeschat.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:40 schreef avonne het volgende:
Nel gaat hem HATEN
Huub is intelligent, heeft een zeer brede algemene ontwikkeling en spreekt beter engels.
Bovendien vraagt hij Nel nu om niet telkens woorden te gaan vangen en hem telkens in de reden te vallen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat iedere ochtend op de wc bij Huub en Eric poepen
Dido (bb6) scheen ook allerlei problemen te hebben waarvan de redactie hoopte dat ze die zou uitspreken. Misschien is dat met Jaap ook. (dit is al meerdere malen geopperd geloof ik, maar voor de volledigheid kan het vast geen kwaadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In 1 op 1 gesprekken is hij wel sterk, hij kreeg Brian gisteren zelfs stil.
Hoe iemand in een vijandige groepssfeer reageert is misschien moeilijk in te schatten, of wordt niet getest bij de selecties.
Nee joh, we hebben het over de éérste keer dat Huub het huis binnenkwam!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
Ik heb nog even de [COS #77] Huub wordt ondervraagd door NL van die legendarische avond gelezen
Tipsch en Day zagen, net als ik, potentie
[..]
Een intelligente, tikje autistiische gozer en hele vette problemen had leuk geweest, maar dat Jaap geheel niet mee kan komen in groepen was natuurlijk al wel bekend. Dat had zelfs zonder psychologische test toch duidelijk moeten zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In 1 op 1 gesprekken is hij wel sterk, hij kreeg Brian gisteren zelfs stil.
Hoe iemand in een vijandige groepssfeer reageert is misschien moeilijk in te schatten, of wordt niet getest bij de selecties.
Als je Huub pakt dan kun je er zeker van zijn dat hij je 3 keer terugpaktquote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das lekker, iedere ochtend misselijk wakker worden door die lucht die Japio achterlaat. Maar ze zullen er wel weer wat op verzinnen.
Tsjonge, hoe vind je dat zo snel?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
Ik heb nog even de [COS #77] Huub wordt ondervraagd door NL van die legendarische avond gelezen
Tipsch en Day zagen, net als ik, potentie
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja het is een schatje he,
Ik heb zelfs gehoord dat als hij de goudenkooi uit is, hij iedere avond bij jou thuis komt eten als trouwste fan van hem
Doen koks op TV ook altijdquote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, Jaap met zijn verkleinwoordjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |