Idd, maar dan wel een hele hardequote:Op dinsdag 12 december 2006 01:15 schreef Kaleddis het volgende:
''T is net een sollicitatiegesprek![]()
En dan een van een sollicitant die de eerste ronde eigenlijk niet door gekomen was.
Droomscenario:quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:16 schreef Day het volgende:
Of wordt Huub .NL's zwakte? HIj trekt hem duidelijk niet, wordt gewoon agressief en onbeschoft van hem.
Hmm, misschien is dat onnozele toch niet zo slecht.
Ik zie nl. behoorlijk wat agressiviteit in .NL's ogen.
Hier nog 1!quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:17 schreef avonne het volgende:
Ik heb niet gauw de schurft aan mensen, maar bartenel ben ik spuugzat
dan moet ie toch iets minder praten, en meer zijn schouders ophalenquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:16 schreef Day het volgende:
Of wordt Huub .NL's zwakte? HIj trekt hem duidelijk niet, wordt gewoon agressief en onbeschoft van hem.
Wat is die kerel zelfverzekerd zeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:16 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
Is Brian zich trouwens nou aan het aftrekken onder de douche![]()
Nee hij werd beetje bang voor NL.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
Heeft Tijn zn joker al gebruikt?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
Dus iemand met een IQ hoger dan 140 gaat rechten doen op HBO niveauOm vervolgens een MBO opleiding te gaan doen ? Da's toch raar ?
Ik hoorde het hem ook zeggen in m'n gedachtenquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:21 schreef avonne het volgende:
"Dan sta ik gewoon wat langer onder de douche. Just ripping."
[afbeelding]
Jawel.quote:
Zeg ik het is een C- acteur zonder dat hij enige research heeft gedaan of ook maar een goed verhaal heeft bedachtquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
Dus iemand met een IQ hoger dan 140 gaat rechten doen op HBO niveauOm vervolgens een MBO opleiding te gaan doen ? Da's toch raar ?
Als je intelligent genoeg bent om HBO aan te kunnen zou je toch echt niet eens overwegen om naar het MBO te gaan. Bovendien, een IQ van 140 is behoorlijk aan de hoge kant. Waar heb je die info vandaan?quote:
dAt vroeg NL aan huub (NL: 'je hebt een IQ van 140?' Huub: 'iets hoger dan 140')quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je intelligent genoeg bent om HBO aan te kunnen zou je toch echt niet eens overwegen om naar het MBO te gaan. Bovendien, een IQ van 140 is behoorlijk aan de hoge kant. Waar heb je die info vandaan?
Dat zat Huub net zelf te verkondigen. NL suggereerde dat hij een hoog IQ had, 140 ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je intelligent genoeg bent om HBO aan te kunnen zou je toch echt niet eens overwegen om naar het MBO te gaan. Bovendien, een IQ van 140 is behoorlijk aan de hoge kant. Waar heb je die info vandaan?
TRiest he...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:28 schreef riri het volgende:
Die Bart vertoont 100% kloongedrag.....
Als je snel en gemakkelijk bij je doel wil komen kan tot het volgen van een MBO opleiding uitkomst bieden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je bij een IQ van 140 een doel hebt wat dicht ligt bij iets wat een MBO opleiding te bieden heeft, lieg je.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als je snel en gemakkelijk bij je doel wil komen kan tot het volgen van een MBO opleiding uitkomst bieden.
Dat is wel zo'n onzin, denk daar nog maar eens over na.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je bij een IQ van 140 een doel hebt wat dicht ligt bij iets wat een MBO opleiding te bieden heeft, lieg je.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:31 schreef Leandra het volgende:
Dames en heren, wake-up call: bij de vereniging Mensa (voor hoogbegaafden, en daar kun je echt alleen maar lid van worden als je IQ aangetoond hoog genoeg is) stikt het van de mensen die alleen een Mavo-diploma hebben.
De hoogte van het IQ zegt dus vrij weinig over je opleidingsniveau.... andersom weer wel: met een IQ van 95 zul je geen universitaire opleiding kunnen afronden.
Zo is datquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:31 schreef Leandra het volgende:
Dames en heren, wake-up call: bij de vereniging Mensa (voor hoogbegaafden, en daar kun je echt alleen maar lid van worden als je IQ aangetoond hoog genoeg is) stikt het van de mensen die alleen een Mavo-diploma hebben.
De hoogte van het IQ zegt dus vrij weinig over je opleidingsniveau.... andersom weer wel: met een IQ van 95 zul je geen universitaire opleiding kunnen afronden.
ik heb het me ook zo voorgenomen.. maar het is niet echt geluktquote:
Waarom zou je opdrachten uit willen voeren als je diezelfde opdrachten ook zou kunnen creëeren, vernieuwen en realiseren? Denk jij nog maar eens na over wat je zegt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n onzin, denk daar nog maar eens over na.
Nee mijn fout. Ik had de verkeerde smilie... al gecorrigeerd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt de Mensa ledenlijst wel eens doorgekeken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |