Dat ben je nooit sussiequote:Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Neemt ie t matras maar mee naar beneden, tenzij het bed in de masterbedroom een ander formaat heeft dan de bedden beneden... Die ik overigens heel kort vind met hun 2 meter.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
Toch denk ik niet dat de platjes en de vlekken uit het matras in de mastrubeerkamer gaan. Dus best eng
Kijk je mee Wilgo??quote:Op maandag 12 maart 2007 20:32 schreef Marrije het volgende:
Natasja: ik wil Jaap ook wel 3 weken omhoog hebben
Als t je niet bevalt......... Dan ga je maar naar huis!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef Sense het volgende:
Jaap vindt het niet meer eerlijk, boehoe, pruil etc.
Wilgo ligt nu bij zn buitenvrouw samen de streams te kijkenquote:
Huub komt heus wel buurten hoor, wees daar maar niet bang voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
wel jammer dat Huub niet meer bij Syl slaapt, maar dat terzijde
Sjezus, nou... het is ook wel een enorme súkkel ook zeg.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef Sense het volgende:
Jaap vindt het niet meer eerlijk, boehoe, pruil etc.
ik seg: gesellug!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als t je niet bevalt......... Dan ga je maar naar huis!![]()
Ja de geruchten zijn dat de nieuwe bewoner naast Sylvia komt te liggen en dat Huub z'n plekkie kwijt is.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe bewoner? Iemand al geruchten of iets dergelijks gehoord?
Zou deze week toch waarschijnlijk zijn??quote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe bewoner? Iemand al geruchten of iets dergelijks gehoord?
Ik krijg een flashback van een door de Villa springende kebbatauh...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geluk zit in een klein hoekje, pak me dan![]()
Ik kom maar niet door de selectie heen. Kan zijn dat ik meteen iemand van de redactie heb geslagenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
Dan kan hij niet slapen van de geur, en moet hij er steeds uit om het doucheputje op te zoeken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen wil niet in het bed waar Nena geslapen heeft![]()
![]()
Ik seg, ik hou derfanquote:
Tsss al voor je in de villa zit fysiek geweld gebruikenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kom maar niet door de selectie heen. Kan zijn dat ik meteen iemand van de redactie heb geslagen
Waarom nou? Zou zo leuk zijn een FOK!infiltrant daar.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kom maar niet door de selectie heen. Kan zijn dat ik meteen iemand van de redactie heb geslagen
Weddenschap. Amanda moet Huub 31 dagen bedienen, omdat hij nog in het huis zitquote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef Sense het volgende:
waarom loopt Huub Amanda zo walgelijk rond te commanderen??![]()
Omdat Amanda een weddenschap heeft verloren (Huub bleef)... ze heeft hem beloofd 31 dagen z'n dienstmeisje te zijn: Rosa...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef Sense het volgende:
Zij is de butler van Huub.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef Sense het volgende:
Weddenschap.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef Sense het volgende:
Voor een goed gesprek of inspiratie voor een gedicht ?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kan hij niet slapen van de geur, en moet hij er steeds uit om het doucheputje op te zoeken.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kan hij niet slapen van de geur, en moet hij er steeds uit om het doucheputje op te zoeken.![]()
Ik wel.....................quote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet nog steeds aan Huub's eerste binnenkomst denken. We vonden hem allemaal zo'n enorm guppie..... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik iemand zo enorm verkeerd heb ingeschat.
Ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef Myriam1978 het volgende:
ja maar is nee zei Bart altijd...
Ik mis hem wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |