Das lekker, iedere ochtend misselijk wakker worden door die lucht die Japio achterlaat. Maar ze zullen er wel weer wat op verzinnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat iedere ochtend op de wc bij Huub en Eric poepen
Niet allemaal, Scanquote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet nog steeds aan Huub's eerste binnenkomst denken. We vonden hem allemaal zo'n enorm guppie..... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik iemand zo enorm verkeerd heb ingeschat.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:40 schreef avonne het volgende:
Nel gaat hem HATEN
Huub is intelligent, heeft een zeer brede algemene ontwikkeling en spreekt beter engels.
Bovendien vraagt hij Nel nu om niet telkens woorden te gaan vangen en hem telkens in de reden te vallen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Dido (bb6) scheen ook allerlei problemen te hebben waarvan de redactie hoopte dat ze die zou uitspreken. Misschien is dat met Jaap ook. (dit is al meerdere malen geopperd geloof ik, maar voor de volledigheid kan het vast geen kwaadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In 1 op 1 gesprekken is hij wel sterk, hij kreeg Brian gisteren zelfs stil.
Hoe iemand in een vijandige groepssfeer reageert is misschien moeilijk in te schatten, of wordt niet getest bij de selecties.
Nee joh, we hebben het over de éérste keer dat Huub het huis binnenkwam!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
Ik heb nog even de [COS #77] Huub wordt ondervraagd door NL van die legendarische avond gelezen
Tipsch en Day zagen, net als ik, potentie
[..]
Een intelligente, tikje autistiische gozer en hele vette problemen had leuk geweest, maar dat Jaap geheel niet mee kan komen in groepen was natuurlijk al wel bekend. Dat had zelfs zonder psychologische test toch duidelijk moeten zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In 1 op 1 gesprekken is hij wel sterk, hij kreeg Brian gisteren zelfs stil.
Hoe iemand in een vijandige groepssfeer reageert is misschien moeilijk in te schatten, of wordt niet getest bij de selecties.
Als je Huub pakt dan kun je er zeker van zijn dat hij je 3 keer terugpaktquote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das lekker, iedere ochtend misselijk wakker worden door die lucht die Japio achterlaat. Maar ze zullen er wel weer wat op verzinnen.
Tsjonge, hoe vind je dat zo snel?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
Ik heb nog even de [COS #77] Huub wordt ondervraagd door NL van die legendarische avond gelezen
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja het is een schatje he,
Ik heb zelfs gehoord dat als hij de goudenkooi uit is, hij iedere avond bij jou thuis komt eten als trouwste fan van hem
Doen koks op TV ook altijdquote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, Jaap met zijn verkleinwoordjes.
Die BB heb ik trouwens wel gevolgd, op TV, met Roel en Josti Joost.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dido (bb6) scheen ook allerlei problemen te hebben waarvan de redactie hoopte dat ze die zou uitspreken. Misschien is dat met Jaap ook. (dit is al meerdere malen geopperd geloof ik, maar voor de volledigheid kan het vast geen kwaad).
Een nieuwe bewoner zou dan wel weer afgestemd kunnen worden op Jaap, zodat er wat meer uit komt. Een anorexia-patientje bijvoorbeeld. Phatts and Small, anyone?
Precies, waarom doet hij dat niet in de groep...nee als de stemming voorbij is gooit hij in de groep dat hij ook wel in die kamer wilt.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
Jaap is echt zo'n miet he, hij durft niks in de groep te gooien, vooral niet als Huub erbij zit... hoe die nu weer bezig is tegen Brian, precies hetzelfde als toen met die 12 uur geven aan Sylvia...![]()
![]()
![]()
Opzouten irri vent!
Dat komt nog wel, maar op dit moment durft hij dat nog niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:05 schreef schatje het volgende:
Jezus Jaap, je moet zo'n grote bek hebben als ze jou een lepel ijs voorschotelen.
Ah, toen was ik er nog niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben het over de éérste keer dat Huub het huis binnenkwam!
Tenminste: ik.
Hij maakte toen een sneue indruk, en viel als eerste af. Nog voor die Marrokkaan.
- edit - hee, da's toevallig: Amanda heeft het nu net over die 1e keer. Huub was toen aan het golven met Bart en probeerde op een hulpeloze manier Bart's sympathie te winnen.
LOL, laatste nieuws was dat ze gingen trouwenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die BB heb ik trouwens wel gevolgd, op TV, met Roel en Josti Joost.
Mooie meid, die Dido. Is dat nou nog een stelletje geworden, zij en Roel?
Wonen samen, begreep ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die BB heb ik trouwens wel gevolgd, op TV, met Roel en Josti Joost.
Mooie meid, die Dido. Is dat nou nog een stelletje geworden, zij en Roel?
Is het een acteur?!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij keek nauwelijks naar het programma, zo bleek al snel. Hij moét dus haast ook wel gecast zijn.
Hebben we geen cos van de eerste entree van Huub? En pic?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
[..]
Goeie theorie, maar Jaap's problemen zijn al wel duidelijk. Hij praat er ook wel over (overlijden broer, isolement, gewicht), maar een pratende Jaap maakt nog geen boeiende tv. De tijd dat we ademloos toekeken hoe jij een boek las aan de keukentafel zijn helaas voorbij.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dido (bb6) scheen ook allerlei problemen te hebben waarvan de redactie hoopte dat ze die zou uitspreken. Misschien is dat met Jaap ook. (dit is al meerdere malen geopperd geloof ik, maar voor de volledigheid kan het vast geen kwaad).
Een nieuwe bewoner zou dan wel weer afgestemd kunnen worden op Jaap, zodat er wat meer uit komt. Een anorexia-patientje bijvoorbeeld. Phatts and Small, anyone?
Dat was de tweede keer al.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
[..]
Hij wil bij Brian in zijn kont kruipen, maar je kan toch zien dat het niet past.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Das lief van Jaap.
Als hij de slaapkamer krijgt, gunt hij het Brian.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij wil bij Brian in zijn kont kruipen, maar je kan toch zien dat het niet past.
Leuk!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, laatste nieuws was dat ze gingen trouwen
Zegaan zelfsquote:Op maandag 12 maart 2007 21:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wonen samen, begreep ik.
Dat zie ik Jaap en Syl over drie maanden nog niet doen![]()
Dan heb je zijn rug nog niet gezienquote:Op maandag 12 maart 2007 21:11 schreef Tessa_77 het volgende:
Die Jaap: veel geschreeuw, weinig wol....
Je doet interessant, maar je bent het NIET jongen....![]()
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef Clank het volgende:
Brian tegen Jaap: Als je twee mensen hier niet kunt vertrouwen zijn het Erik en Huub.
Voor zo'n grote rug was het ook weinig wol, maar genoeg om van tequote:Op maandag 12 maart 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je zijn rug nog niet gezien![]()
*stopt de persen* Roel heeft in HBB nog een joint naar binnen gesmokkeld. Toen ze weg gingen liet hij bij de deur zien dat hij 'em half had opgerookt (binnen); "Ik wilde toch een keer geblowd hebben hier..." knipoog.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Die Roel, dat was tenminste een waardige vertegenwoordiger van Rotterdam en omstreken.
Dat hij en de mooie Dido gelukkig mogen worden!!!
Smaakverschilquote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat hij en de mooie Dido gelukkig mogen worden!!!
Ik vind dit ook wel een leuk gesprek.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat er een basistheorie uit de psychologie bijpakken.![]()
![]()
![]()
Ik vind hem echt geweldig.![]()
Klaverb(h)oer?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain en Jaap vergeten dat Brain een ijzersterke troef heeft...
Als ik hem zo hoor praten zie ik idd ook wel potentie in Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jaap begint langzaam maar zeker in de Nathanael-rol te kruipen. Die was erg sterk in het aansturen en manipuleren van anderen.
Jaap is daar nog niet zo bedreven in, maar dat is een kwestie van tijd, gok ik zo, gezien zijn toch zeker aanwezige intellectuele capaciteiten.
Ik zie een pittige strijd tussen Jaap/Brian en Huub/Eric in de zeer nabije toekomst. En dat maakt het dan weer alleen maar nog leuker.
Hmm... als wij dat weten, weet de redactie het ook. En meestal weten ze zelfs meer. Dus wie weet? Jaap zou zich zomaar kunnen ontpoppen tot een kijkcijferkanon. Hij zou niet de eerste zijn die door Scanman wordt onderschat (no offence, maar voor de noobs ben je toch een soort van misplaatst autoriteit)...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Goeie theorie, maar Jaap's problemen zijn al wel duidelijk. Hij praat er ook wel over (overlijden broer, isolement, gewicht), maar een pratende Jaap maakt nog geen boeiende tv. De tijd dat we ademloos toekeken hoe jij een boek las aan de keukentafel zijn helaas voorbij.
Maar dat doe ik lekker niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
SmaakverschilDat 'mooie' mag je van mij vet doorstrepen.
Jaap heeft de redactie waarschijnlijk ook zijn theorie verhaaltjes verkocht en daar zijn ze ingetrapt.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm... als wij dat weten, weet de redactie het ook. En meestal weten ze zelfs meer. Dus wie weet? Jaap zou zich zomaar kunnen ontpoppen tot een kijkcijferkanon. Hij zou niet de eerste zijn die door Scanman wordt onderschat (no offence, maar voor de noobs ben je toch een soort van misplaatst autoriteit)...
*leunt achterover, trekt een biertje open, wacht op scan met een bijl voor de deur*
Gatverquote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Mag Sylvia ook?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar dat doe ik lekker niet.![]()
Jij hebt nu je Amanda, ik zou zeggen: Enjoy.![]()
Gisteren sprak Jaap met Brian over de psychologische test die ze hebben moeten ondergaan. Daaruit kwam, volgens Jaap, dat hij een pervasieve persoonlijkheid is. Brian raakte het spoor al snel bijster na allemaal moeilijke woorden, maar hij knikte ja.....ja.... Jaap was verbaasd en een beetje pissed, dat ze die conclusie binnen 1 uur kunnen trekken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tis mij een raadsel. Hij heeft een hoop problemen en dat kan best aardige tv opleveren, maar de kans dat hij daar lang genoeg voor in die groep zit is miniscuul. De redaktie wist toch ook wel dat hij niet de sociale vaardigheden heeft om zich in de bestaande groepjes te vechten.
Misschien was het idee dat Natasia over hem kon gaan moederen en zo een blok kon vormen én een extra backup had? Iig milsukt.
Triest figuur!!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub en Eric Brian gaan pesten (hem wakker houden), gaat Brian Sylvia wakker maken.
Ik zag net toch echt een aantal positieve posts, hierboven. Het tij begint te keren? (zeker na vanmiddag in het zwembad)quote:Op maandag 12 maart 2007 21:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft de redactie waarschijnlijk ook zijn theorie verhaaltjes verkocht en daar zijn ze ingetrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |