bij mij niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef Mainport het volgende:
They Go Boom lijkt me naar een ander filmpje te linken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
fs is darkened room weg, argh ik had hem gisteren moeten kijken toen stond ie open
Idd. Het is allemaal erg..ja, wat zal ik zeggen, experimenteel en persoonlijk. Als ik dan voor een horror uit deze lijst moet kiezen is het Separation.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens heb ik tot nog toe tegen alle Lynchfilmpjes gestemd, behalve bij dat ene duel waar er twee tegen elkaar stonden. Die lange films van hem liggen me toch beter.
Het ligt aan Patch, maar op basis van deze linkjes zijn ze er in gekomen, dus beoordeel ze hier maar opquote:O'ja die Laurel&Hardy filmpjes verwijzen naar filmpjes van maar 2 minuutjes (van de 20). Of ligt dat aan mij?
de gehele filmpjes zijn helaas nergens te vinden, behalve dan enkele scenesquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
O'ja die Laurel&Hardy filmpjes verwijzen naar filmpjes van maar 2 minuutjes (van de 20). Of ligt dat aan mij?
en dat is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 06:55 schreef Sokolsky het volgende:
Ik spot een terugkerend motief bij Samuel.
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Donderdag een presentatie, daarna heb ik pas tijd om alles te kijken. En ik ben ook van plan echt alles te kijken, en pas dan stem ik.
Zonder verhitte discussies is een tournament niet compleetquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?![]()
Mwah, dat ligt er aan waar je op stemtquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef spoor4 het volgende:
Tot wanneer heb ik de tijd om alle films nog te kijken? Wanneer is de ronde afgelopen?
In ieder geval tot en met zondagavond dus. Maar als je dan meldt dat je nog wat wilt kijken ben ik de beroerdste niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
Ronde blijft een week open. Misschien iets langer, niet korter.
Jij moet sowieso alles van Lynch kijken. Het is onzin imo. Maar jij moet het zeker gezien hebben als Lynch-fanquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:30 schreef JelleS het volgende:
Welke films moet ik echt kijken, ga het toch niet redden denk ik. Nog een aantal speelfilms die ik moet zien, maar zou graag de beste van deze ronde wel kijken.
Mjah, ik heb Darkened Room nog niet kunnen zien, maar ik weet nu al zeker dat ik Turkse Chick leuker vind. Reken voor mij maar een halve punt of zie maar wat je doetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:36 schreef Sokolsky het volgende:
Maar je stemt niet op dat duel?
Idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef Sokolsky het volgende:
Het leukste aan Turkse chick vond ik trouwens al die comments van kortzichtige Turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |