Of met maatschappijleer. Ik had hem laatst opnieuw gezien en dat was nog best vermakelijk. Iedereen heeft allemaal van die toffe truien aan enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:37 schreef JelleS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen onder de 25 die sowieso met geschiedenis gezien.
Hoe kom je eraan? Ik heb het ooit eens geleend van de universiteit, maar dat was ook maar een gekopieerde versiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef nietzman het volgende:
Ondersteund zonder linkje: (graag melden als je er een gezien hebt!)
Glas (1958) - 11 min
Ik heb 'm gezien en heb 'm hier ook liggen.
hier dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Der Lauf der Dinge heb ik waarschijnlijk vanavond wel online staan.Heb ik daar ook geen ondersteuning meer voor nodig.
Hier dus: http://www.youtube.com/watch?v=Ct4yldJ_fe0quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef isVuur het volgende:
Ik nomineer hierbij Turkse Chick (2006). Makkelijk te vinden op youtube, maar daar kan ik op dit moment even niet bij.
Nee hoor, je moet alleen inloggen en confirmen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef cwk het volgende:
Hijs al verwijderd JelleS.
sterker nog die is al geplaatstquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Patch het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet meedoen, maar is bijv. George Lucas in Love een optie?
Waarom zou jij niet mee gaan doen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Patch het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet meedoen, maar is bijv. George Lucas in Love een optie?
Ik heb er echt veel te weinig van gezienquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet mee gaan doen?
Inderdaad, ik zag Terminator 2 ook!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:59 schreef isVuur het volgende:
Ik heb net Precious Images zitten kijken en volgens IMDb komt die uit 1986. Er staat ook een hele lijst bij 'movie connection' met alle films waarvan fragmenten voorbijkomen. Maar volgens mij zag ik ook beelden uit Philadelphia met Tom Hanks, Terminator 2 en Schindler's List. En die films zijn allemaal van na 1986. Iemand enig idee hoe dat zit of heb ik spoken gezien?
Het komt in elk geval elk jaar op 1 januari op de Duitse tv. Het zal ook wel eens in Nederland op tv gekomen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Falco het volgende:
Ik zag zojuist Der 90. Geburtstag oder Dinner for One. Erg leuk kort filmpje, maar ergens kwam het idee daarvan me bekend voor, maar waarvan?
Zou idd best wel kunnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het komt in elk geval elk jaar op 1 januari op de Duitse tv. Het zal ook wel eens in Nederland op tv gekomen zijn.
Heb ik het op de valreep toch nog gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik was al bang dat iemand dat Kerozene zou nomineren...
Er zijn 2 versies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Falco het volgende:
Ik zag zojuist Der 90. Geburtstag oder Dinner for One. Erg leuk kort filmpje, maar ergens kwam het idee daarvan me bekend voor, maar waarvan?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil nog één ondersteuning voor:
Music Box, The (1932, 30 min)
Hmm ik heb nog een andere link, misschien dat die beter werkt: http://dvxuser.mikkowilso(...)onzales_cinealma.mp4quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:26 schreef Sokolsky het volgende:
Samuel: nog steeds geen resultaat. Ik krijg zo'n mooi Quicktime plaatje op het scherm, maar meer doet 'ie niet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
En die omschrijving bij van 11:59 bij cinema.nl is erg slecht ja. Vanwaar trouwens diebij zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vandaar dat smiletje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |