Dat is al eens gedaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:46 schreef SoupNazi het volgende:
Ik las klote films, ik wou bijna alle steven seagal-films posten.
Heb ik net bij mijn post geeditquote:
Cool! Die zoek ik echt al jaren.quote:
Van mij mogen ze meedoen (vooral omdat zonder True voor mij het bestaansrecht vervaltquote:Op maandag 12 maart 2007 21:56 schreef Sokolsky het volgende:
Jelle snijdt daar een interessant punt aan: wat doen we met kortfilmpjes die onderdeel zijn van een groter geheel? Zoals Paris, je t'aime en Coffee and cigarettes hier, maar er zijn er nog veel meer te bedenken. Ik weet het zelf niet zo goed, wacht op andere meningen.
Met ondertiteling: http://www.hurluberlu.com(...)Name=ilha_das_floresquote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef Sokolsky het volgende:
Even wat erbij:
Ilha das Flores (1989) - 13 min
Knick Knackquote:Op maandag 12 maart 2007 21:57 schreef Nepthys het volgende:
Wallace & Gromit in The Wrong Trousers
Wallace & Gromit in A Close Shave
Knick Knack [link]
Hip, die kon ik al niet vinden in normale kwaliteit. Youtube heeft versies die werkelijk onkijkbaar zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:06 schreef JelleS het volgende:
Met ondertiteling: http://www.hurluberlu.com(...)Name=ilha_das_flores
Ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat het gaat worden. Behalve dan dat het veel meer werk is dan ik me vanmiddag realiseerde.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef cwk het volgende:
Ben trouwens erg enthousiast over dit tournament. Denk niet dat er ooit in een FOK! tournament users zoveel nieuwe films zien en zoveel zullen stemmen.
Klopt het dat deze niet in het overzichtslijstje staat?quote:
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Staat er vanavond wel bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef Doff het volgende:
[..]
Klopt het dat deze niet in het overzichtslijstje staat?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef Flitspaal het volgende:
Straks is er iemand die gewoon YouTube helemaal afstruint en al die filmpjes post.
Ik zal straks eens kijken of ik ergens links naar Laurel & Hardy, Lloyd, Keaton en Chaplin - shorts kan vinden. Maar dan moet ik eerst bepalen of ik wel zin heb om te zoeken.
Tja, leuk hoor. Maar ik noem een compilatie geen korte film. Net als die Papillon D'Amour, wat gewoon een (amateuristische) bewerking van Rashomon is.quote:
Hij won wel een Oscar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef cwk het volgende:
[..]
Tja, leuk hoor. Maar ik noem een compilatie geen korte film. Net als die Papillon D'Amour, wat gewoon een (amateuristische) bewerking van Rashomon is.
Wat vind je dan van de shorts die Mylène Farmer samen met Laurent Boutonnat heeft gemaakt ter begeleiding van haar muziek. Ik bedoel dan vooral het tweeluik Libertine en Pourvu qu'elles soient douces (Libertine II) en Tristana. Dat zijn echt meer dan clipjes hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:09 schreef Sokolsky het volgende:
Videoclips vind ik eigenlijk meer wat voor MUZ. Ik moet ergens grenzen stellen.
Volgens IMDB is die 52 minuten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef Doff het volgende:
Ik wil deze nog wel nomineren:
Francois Ozon - Regarde la mer (1997)
Het is 11:59 uit 2004. (staat niet op imdb)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef Sokolsky het volgende:
Ik gooi nog even de rest van de Hires en Duck Amuck erbij en kom dan op de volgende lijst:
Geplaatst, met link:
11 Uhr 59 (2000) - 11 min
Oh, jammer. Dacht dat die korter was.quote:
Bugs bunny ken je vast welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef Mainport het volgende:
Wel leuk, ja. Ik heb nog nooit een korte film gezien, volgens mij.
Als je ooit naar een PIXAR film bent geweest in de bios hebje iig een korte film gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef Mainport het volgende:
Wel leuk, ja. Ik heb nog nooit een korte film gezien, volgens mij.
Is 45 minuten volgens IMDB...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:04 schreef Gorro het volgende:
Katok i skripka (The Steamroller & the Violin) (1960) (Tarkovsky)
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef JelleS het volgende:
The Wave wil ik wel steunen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:50 schreef Sokolsky het volgende:
Dan doet 'ie mee, lijkt me bekend genoeg. Hebben jullie 'm ook op school gezien?
Of met maatschappijleer. Ik had hem laatst opnieuw gezien en dat was nog best vermakelijk. Iedereen heeft allemaal van die toffe truien aan enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:37 schreef JelleS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen onder de 25 die sowieso met geschiedenis gezien.
Hoe kom je eraan? Ik heb het ooit eens geleend van de universiteit, maar dat was ook maar een gekopieerde versiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef nietzman het volgende:
Ondersteund zonder linkje: (graag melden als je er een gezien hebt!)
Glas (1958) - 11 min
Ik heb 'm gezien en heb 'm hier ook liggen.
hier dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Der Lauf der Dinge heb ik waarschijnlijk vanavond wel online staan.Heb ik daar ook geen ondersteuning meer voor nodig.
Hier dus: http://www.youtube.com/watch?v=Ct4yldJ_fe0quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef isVuur het volgende:
Ik nomineer hierbij Turkse Chick (2006). Makkelijk te vinden op youtube, maar daar kan ik op dit moment even niet bij.
Nee hoor, je moet alleen inloggen en confirmen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef cwk het volgende:
Hijs al verwijderd JelleS.
sterker nog die is al geplaatstquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Patch het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet meedoen, maar is bijv. George Lucas in Love een optie?
Waarom zou jij niet mee gaan doen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Patch het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet meedoen, maar is bijv. George Lucas in Love een optie?
Ik heb er echt veel te weinig van gezienquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet mee gaan doen?
Inderdaad, ik zag Terminator 2 ook!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:59 schreef isVuur het volgende:
Ik heb net Precious Images zitten kijken en volgens IMDb komt die uit 1986. Er staat ook een hele lijst bij 'movie connection' met alle films waarvan fragmenten voorbijkomen. Maar volgens mij zag ik ook beelden uit Philadelphia met Tom Hanks, Terminator 2 en Schindler's List. En die films zijn allemaal van na 1986. Iemand enig idee hoe dat zit of heb ik spoken gezien?
Het komt in elk geval elk jaar op 1 januari op de Duitse tv. Het zal ook wel eens in Nederland op tv gekomen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Falco het volgende:
Ik zag zojuist Der 90. Geburtstag oder Dinner for One. Erg leuk kort filmpje, maar ergens kwam het idee daarvan me bekend voor, maar waarvan?
Zou idd best wel kunnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het komt in elk geval elk jaar op 1 januari op de Duitse tv. Het zal ook wel eens in Nederland op tv gekomen zijn.
Heb ik het op de valreep toch nog gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik was al bang dat iemand dat Kerozene zou nomineren...
Er zijn 2 versies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Falco het volgende:
Ik zag zojuist Der 90. Geburtstag oder Dinner for One. Erg leuk kort filmpje, maar ergens kwam het idee daarvan me bekend voor, maar waarvan?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil nog één ondersteuning voor:
Music Box, The (1932, 30 min)
Hmm ik heb nog een andere link, misschien dat die beter werkt: http://dvxuser.mikkowilso(...)onzales_cinealma.mp4quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:26 schreef Sokolsky het volgende:
Samuel: nog steeds geen resultaat. Ik krijg zo'n mooi Quicktime plaatje op het scherm, maar meer doet 'ie niet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
En die omschrijving bij van 11:59 bij cinema.nl is erg slecht ja. Vanwaar trouwens diebij zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vandaar dat smiletje![]()
bij mij niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef Mainport het volgende:
They Go Boom lijkt me naar een ander filmpje te linken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
fs is darkened room weg, argh ik had hem gisteren moeten kijken toen stond ie open
Idd. Het is allemaal erg..ja, wat zal ik zeggen, experimenteel en persoonlijk. Als ik dan voor een horror uit deze lijst moet kiezen is het Separation.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens heb ik tot nog toe tegen alle Lynchfilmpjes gestemd, behalve bij dat ene duel waar er twee tegen elkaar stonden. Die lange films van hem liggen me toch beter.
Het ligt aan Patch, maar op basis van deze linkjes zijn ze er in gekomen, dus beoordeel ze hier maar opquote:O'ja die Laurel&Hardy filmpjes verwijzen naar filmpjes van maar 2 minuutjes (van de 20). Of ligt dat aan mij?
de gehele filmpjes zijn helaas nergens te vinden, behalve dan enkele scenesquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
O'ja die Laurel&Hardy filmpjes verwijzen naar filmpjes van maar 2 minuutjes (van de 20). Of ligt dat aan mij?
en dat is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 06:55 schreef Sokolsky het volgende:
Ik spot een terugkerend motief bij Samuel.
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Donderdag een presentatie, daarna heb ik pas tijd om alles te kijken. En ik ben ook van plan echt alles te kijken, en pas dan stem ik.
Zonder verhitte discussies is een tournament niet compleetquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?![]()
Mwah, dat ligt er aan waar je op stemtquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef spoor4 het volgende:
Tot wanneer heb ik de tijd om alle films nog te kijken? Wanneer is de ronde afgelopen?
In ieder geval tot en met zondagavond dus. Maar als je dan meldt dat je nog wat wilt kijken ben ik de beroerdste niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
Ronde blijft een week open. Misschien iets langer, niet korter.
Jij moet sowieso alles van Lynch kijken. Het is onzin imo. Maar jij moet het zeker gezien hebben als Lynch-fanquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:30 schreef JelleS het volgende:
Welke films moet ik echt kijken, ga het toch niet redden denk ik. Nog een aantal speelfilms die ik moet zien, maar zou graag de beste van deze ronde wel kijken.
Mjah, ik heb Darkened Room nog niet kunnen zien, maar ik weet nu al zeker dat ik Turkse Chick leuker vind. Reken voor mij maar een halve punt of zie maar wat je doetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:36 schreef Sokolsky het volgende:
Maar je stemt niet op dat duel?
Idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef Sokolsky het volgende:
Het leukste aan Turkse chick vond ik trouwens al die comments van kortzichtige Turken.
Had ik al eens gezienquote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef cwk het volgende:
En dan kies je van die paar filmpjes die je gaat kijken GfOS.
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef cwk het volgende:
Ben trouwens erg enthousiast over dit tournament. Denk niet dat er ooit in een FOK! tournament users zoveel nieuwe films zien en zoveel zullen stemmen.
Wat betreft de voorronde heb je gelijk. Bijna alleen nog maar FMT'ers hebben gestemd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor.
Komt voor mekaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ja hoor. Doe maar duels 5, 14 en 18.
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef spoor4 het volgende:
Ik ga trouwens niet meer stemmen deze ronde.
Nee laat maar zitten. Heb nog een aantal dvd's liggen die ik voor fok moet reviewen. Ik ga maar vanuit jullie gedegen oordeel uit (ook al blijkt dat vaak niet uit andere tournamentsquote:Op zondag 25 maart 2007 23:41 schreef Sokolsky het volgende:
Zou Jelle nog gaan stemmen?
die link werkt nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef Sokolsky het volgende:
7. Sister Lulu (2001, 5 min) - Gorgonas (2004, 12 min)
17. Education for Death (1943, 10 min) - Boundin' (2003, 5 min)
En ik wilde het linkje naar Education for Death wijzigen, maar dat gaat niet meer. De nieuwe is http://www.youtube.com/watch?v=DpQdzm6jq3Y. Modjes?
zijn allemaal losse verhalenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zit er in die BMW reclames ook nog een verhaal? Moet ik zo op een bepaalde volgorde kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |