Inderdaad, ik zag Terminator 2 ook!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:59 schreef isVuur het volgende:
Ik heb net Precious Images zitten kijken en volgens IMDb komt die uit 1986. Er staat ook een hele lijst bij 'movie connection' met alle films waarvan fragmenten voorbijkomen. Maar volgens mij zag ik ook beelden uit Philadelphia met Tom Hanks, Terminator 2 en Schindler's List. En die films zijn allemaal van na 1986. Iemand enig idee hoe dat zit of heb ik spoken gezien?
Het komt in elk geval elk jaar op 1 januari op de Duitse tv. Het zal ook wel eens in Nederland op tv gekomen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Falco het volgende:
Ik zag zojuist Der 90. Geburtstag oder Dinner for One. Erg leuk kort filmpje, maar ergens kwam het idee daarvan me bekend voor, maar waarvan?
Zou idd best wel kunnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het komt in elk geval elk jaar op 1 januari op de Duitse tv. Het zal ook wel eens in Nederland op tv gekomen zijn.
Heb ik het op de valreep toch nog gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik was al bang dat iemand dat Kerozene zou nomineren...
Er zijn 2 versies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Falco het volgende:
Ik zag zojuist Der 90. Geburtstag oder Dinner for One. Erg leuk kort filmpje, maar ergens kwam het idee daarvan me bekend voor, maar waarvan?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil nog één ondersteuning voor:
Music Box, The (1932, 30 min)
Hmm ik heb nog een andere link, misschien dat die beter werkt: http://dvxuser.mikkowilso(...)onzales_cinealma.mp4quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:26 schreef Sokolsky het volgende:
Samuel: nog steeds geen resultaat. Ik krijg zo'n mooi Quicktime plaatje op het scherm, maar meer doet 'ie niet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
En die omschrijving bij van 11:59 bij cinema.nl is erg slecht ja. Vanwaar trouwens diebij zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vandaar dat smiletje![]()
bij mij niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef Mainport het volgende:
They Go Boom lijkt me naar een ander filmpje te linken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
fs is darkened room weg, argh ik had hem gisteren moeten kijken toen stond ie open
Idd. Het is allemaal erg..ja, wat zal ik zeggen, experimenteel en persoonlijk. Als ik dan voor een horror uit deze lijst moet kiezen is het Separation.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens heb ik tot nog toe tegen alle Lynchfilmpjes gestemd, behalve bij dat ene duel waar er twee tegen elkaar stonden. Die lange films van hem liggen me toch beter.
Het ligt aan Patch, maar op basis van deze linkjes zijn ze er in gekomen, dus beoordeel ze hier maar opquote:O'ja die Laurel&Hardy filmpjes verwijzen naar filmpjes van maar 2 minuutjes (van de 20). Of ligt dat aan mij?
de gehele filmpjes zijn helaas nergens te vinden, behalve dan enkele scenesquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
O'ja die Laurel&Hardy filmpjes verwijzen naar filmpjes van maar 2 minuutjes (van de 20). Of ligt dat aan mij?
en dat is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 06:55 schreef Sokolsky het volgende:
Ik spot een terugkerend motief bij Samuel.
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef JelleS het volgende:
Donderdag een presentatie, daarna heb ik pas tijd om alles te kijken. En ik ben ook van plan echt alles te kijken, en pas dan stem ik.
Zonder verhitte discussies is een tournament niet compleetquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?![]()
Mwah, dat ligt er aan waar je op stemtquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:37 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan.Ik ga er morgen mee beginnen.We krijgen bij deze tournament toch hopelijk geen kritiek op onze stemkeuze of wel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |