geloofwaardigheid -1quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Die met dat rode shirt is mijn vriendin. dat je het ff weet
Het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
ik ben de linker. hotti
Weer met de beits lopen spelen?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
ik ben de linker. hotti
Ben je in een emmer stront gevallen?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
ik ben de linker. hotti
het is creme, die 2e van links heeft het maar half er opquote:Op maandag 12 maart 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor het ze al helemaal zeggen.
Ey swa, strak ff zonnebankje pakken jewaids, kunnen we chickies scoren vanavond.
Ja toch??! Maar hoe lang dan. Uurtje of 3?
Ja is goed je weets, trouwens me moeder heeft nog wel zelfbruinende crème.
Ah chill man
Waarom!?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het is creme, die 2e van links heeft het maar half er op![]()
Dat ze die zakdoekjes ff wat beter op hun plek duwt.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
volgens mij zitten ze nog onder het glijmiddel aan die glimmende koppen te zienquote:Op maandag 12 maart 2007 20:46 schreef UncleSam het volgende:
Tering he, hebben ze hun hoofd in elkaars anus geduwd ofzo
hoi seekfaMquote:Op maandag 12 maart 2007 21:59 schreef seekfaM het volgende:
je hebt geen vriendin TS. en je bent lelijk
Mischien in jou slaapkamer ..quote:
Je bent er stiekem op voorui gegaanquote:Op maandag 12 maart 2007 22:09 schreef zainabber het volgende:
[..]OH
MY
FUCKING
GOD
VUILE
TERING
LIJER
WAT
HEB
JE
GVD
MET
MIJN
FOTO
GEDAAN
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent er stiekem op voorui gegaan
Trouwen
Die wenkbrauw maakt het helemaal af trouwensquote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef zainabber het volgende:
[..]pas als die gore clownfoto weg is!
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die wenkbrauw maakt het helemaal af trouwens
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind zainabber eigenlijk best sexy als clown.Kun je 't niet aannemen als levensfilosofie ofzo? Dan kun je ook een paspoort nemen met dat plaatje.
![]()
![]()
ja nou, niemand vraagt erom om zo beledigt te worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Je vraagt er ook wel om als je zo'n opmerking maakt
net zo erg gefuckupped als TS zichzelfquote:Op maandag 12 maart 2007 22:09 schreef zainabber het volgende:
[..]OH
MY
FUCKING
GOD
VUILE
TERING
LIJER
WAT
HEB
JE
GVD
MET
MIJN
FOTO
GEDAAN
Riep je schat ?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:09 schreef zainabber het volgende:
[..]OH
MY
FUCKING
GOD
VUILE Wat een vooruitgang !
TERING
LIJER
WAT
HEB
JE
GVD
MET
MIJN
FOTO
GEDAAN
springlevend en woest.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef baardgroei het volgende:
''.. Ze was maar een clown in het wit en in het rood.... ze was maar een clown.. maar nu is ze...''
![]()
Ja stiekem wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja om die foto van mij zeker, achemegoelakip.
hou je schmoel, ze mogen niet weten dat wij elkaar elke dag op school zien!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef paljas het volgende:
[..]
Ja stiekem wel.
Morgen lach ik je verder uit, maar dat vertellen we de mensen niet, nee, het moet nog mysterieus blijven.
-Spongebob en Mysterie![]()
-
een hete stoot?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef baardgroei het volgende:
''.. Ze was maar een clown in het wit en in het rood.... ze was maar een clown.. maar nu is ze...''
![]()
DOOD
BOOS
BLIJ
![]()
![]()
That's life you know.quote:
ha - ha . ''quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef baardgroei het volgende:
[..]
That's life you know.
take it or leave it.
![]()
![]()
Best grappig na bassie hebben we nu nog een clown met een identiteitscrisis
*kras.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
T is wel een droevige clown...![]()
Hoi.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef Roi het volgende:
Haha, iets te gretig met de Axe Summer Lotion![]()
!
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
hou je schmoel, ze mogen niet weten dat wij elkaar elke dag op school zien!![]()
![]()
Was dat ''feest'' ergens in de buurd van Haarlem?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef baardgroei het volgende:
Op dit gare feest was ik ook.
![]()
[afbeelding]
Jaa het was inderdaad vlakbij haarlem.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Meiisjeeh het volgende:
[..]
Was dat ''feest'' ergens in de buurd van Haarlem?
Als dat zo is Lolz ken ik die middelste![]()
Waarom steeds ''die'' foto's ?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schoolquote:Op maandag 12 maart 2007 23:11 schreef baardgroei het volgende:
[..]
Jaa het was inderdaad vlakbij haarlem.
haha hoe ken je die gast dan.
Sereius welke school dan..? ken veel scholen uit de omgeving daaroquote:
OMGquote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
KAMEHAMEHA SUPER SAYAN!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahah ik moet altijd weer lachen als ik die foto's ziequote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruig zijnz e welquote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft ze nou scheve titten?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
+oorbellen ofc.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef TwyLight het volgende:
En die rechter heeft een kankergroot hoofd
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef TwyLight het volgende:
Oempaloempa's
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef TwyLight het volgende:
Oempaloempa's
Is dat een nieuwe uitgaanstrend? Je gezicht met hondenstront insmeren?quote:
It's TwyLight "incognito"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie we daar hebben, haha
Ik kan m'n ogen maar niet van die puist afhouden (van die linker) en hij kijk mij zo boos aan.quote:
dat is iemand anders volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
die rechter is wel:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse zit net in haar maandelijks periode.. op elke foto kijkt ze zo
]Zoals hier zie ik slechts wat cheap ass bouncende babes in Club Bananas lopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef TwyLight het volgende:
alsof de gemiddelde Nederlandse meid geen make-up op heeft
Dat valt anders nog vies tegen in een gemiddelde stad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
]Zoals hier zie ik slechts wat cheap ass bouncende babes in Club Bananas lopen.
Types waar ik op val, en dat is de andere 95% exlusief potvissen hebben dat niet.
Ik dacht dat je een man wasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[afbeelding]
Na de ranja kwam iedereen los!
HOMO SPOTTED! Oh dacht dat het over jezelf gingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef TwyLight het volgende:
wat oog schaduw en mascara vind ik altijd wel mooi maar meer hoeft ook niet van mij
Wou al zeggen... Twy maakt daar een sterk punt namelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:22 schreef existenz het volgende:
[..]
HOMO SPOTTED! Oh dacht dat het over jezelf ging. Had de andere post niet gelezen.
[afbeelding]
WTF!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[afbeelding]
die rechtsequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[afbeelding]
mannen met geepileerde wenkbrauwenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ja iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:49 schreef ooge het volgende:
WTF zijn al die gesminkte gezichten, gaybars ofzo?
Deze gasten zijn te spotten in Duitsland, gelukkig niet hier in ons eigen landjequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ehm, zijn er ook normale mensen die uitgaan in NL tegenwoordig?? Jezus wat een stelletje gays bij elkaar
denk anale penetratie en toen makeup op gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:01 schreef BonJovi het volgende:
maar serieus wat hebben ze gedaan?
Dit lijkt me nou een gezellige plek om ff helemaal los te gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[afbeelding]
Doet me eigenlijk denken aan die aflevering van Friends waar Ross te lang in die spuitcabine staatquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me eigenlijk denken aan die aflevering van Friends waar Ross te lang in die spuitcabine staat
[afbeelding]
Beetje klein, maar duidelijk zat voor de kenners
Toch blijf ik die wijfjes uberneuckbaar vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me eigenlijk denken aan die aflevering van Friends waar Ross te lang in die spuitcabine staat
[afbeelding]
Beetje klein, maar duidelijk zat voor de kenners
Alles met een gat is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Toch blijf ik die wijfjes uberneuckbaar vinden.
Je woont dan ook in zwolle, op het CCC gezeten dus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:50 schreef yosander het volgende:
[..]
WTF!!
Die twee rechts waren m'n leerlingmentoren!![]()
![]()
![]()
quote:
Als dat vrouwke met 'r te vaak gewaassen rode truitje waarin 2 apels vast geducktaped zijn jouw vriendin is... WTF is dit dan:quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
denk anale penetratie en toen makeup op gedaan
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef Gutz het volgende:
[..]
Als dat vrouwke met 'r te vaak gewaassen rode truitje waarin 2 apels vast geducktaped zijn jouw vriendin is... WTF is dit dan:
[afbeelding]
Hahaha erg gay jah, en die 2e van rechts heeft het niet eens helemaal op zn hoofdquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef leolinedance het volgende:
WTF man!! Zo'n gasten kom ik gelukkig (nog) niet tegen. Weet iemand wat meer over die bruine rage?
Fuck man ik moet bijna kotsen als ik die gasten zieEn die meiden dan...die vinden het nog 'cool' ook
![]()
wat hebben jullie op het gezicht ?quote:
Zo gayquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb zo'n probeerdingetje liggen van nivea ofzo; bruiningsspul voor mannen.
Zal ik het zaterdag gebruiken met uitgaan![]()
N-e-e-nquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:38 schreef Roellio het volgende:
Die foto's van die bruinings-crême-gozertjes. Is dat gephotoshopped?![]()
[afbeelding]
Ik zit er nog op en die twee op de foto ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je woont dan ook in zwolle, op het CCC gezeten dus?![]()
Echt ziek, zulke personenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:39 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |