Mischien in jou slaapkamer ..quote:
Je bent er stiekem op voorui gegaanquote:Op maandag 12 maart 2007 22:09 schreef zainabber het volgende:
[..]OH
MY
FUCKING
GOD
VUILE
TERING
LIJER
WAT
HEB
JE
GVD
MET
MIJN
FOTO
GEDAAN
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent er stiekem op voorui gegaan
Trouwen
Die wenkbrauw maakt het helemaal af trouwensquote:Op maandag 12 maart 2007 22:11 schreef zainabber het volgende:
[..]pas als die gore clownfoto weg is!
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die wenkbrauw maakt het helemaal af trouwens
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind zainabber eigenlijk best sexy als clown.Kun je 't niet aannemen als levensfilosofie ofzo? Dan kun je ook een paspoort nemen met dat plaatje.
![]()
![]()
ja nou, niemand vraagt erom om zo beledigt te worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:31 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Je vraagt er ook wel om als je zo'n opmerking maakt
net zo erg gefuckupped als TS zichzelfquote:Op maandag 12 maart 2007 22:09 schreef zainabber het volgende:
[..]OH
MY
FUCKING
GOD
VUILE
TERING
LIJER
WAT
HEB
JE
GVD
MET
MIJN
FOTO
GEDAAN
Riep je schat ?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:09 schreef zainabber het volgende:
[..]OH
MY
FUCKING
GOD
VUILE Wat een vooruitgang !
TERING
LIJER
WAT
HEB
JE
GVD
MET
MIJN
FOTO
GEDAAN
springlevend en woest.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef baardgroei het volgende:
''.. Ze was maar een clown in het wit en in het rood.... ze was maar een clown.. maar nu is ze...''
![]()
Ja stiekem wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja om die foto van mij zeker, achemegoelakip.
hou je schmoel, ze mogen niet weten dat wij elkaar elke dag op school zien!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef paljas het volgende:
[..]
Ja stiekem wel.
Morgen lach ik je verder uit, maar dat vertellen we de mensen niet, nee, het moet nog mysterieus blijven.
-Spongebob en Mysterie![]()
-
een hete stoot?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef baardgroei het volgende:
''.. Ze was maar een clown in het wit en in het rood.... ze was maar een clown.. maar nu is ze...''
![]()
DOOD
BOOS
BLIJ
![]()
![]()
That's life you know.quote:
ha - ha . ''quote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef baardgroei het volgende:
[..]
That's life you know.
take it or leave it.
![]()
![]()
Best grappig na bassie hebben we nu nog een clown met een identiteitscrisis
*kras.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
T is wel een droevige clown...![]()
Hoi.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef Roi het volgende:
Haha, iets te gretig met de Axe Summer Lotion![]()
!
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
hou je schmoel, ze mogen niet weten dat wij elkaar elke dag op school zien!![]()
![]()
Was dat ''feest'' ergens in de buurd van Haarlem?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef baardgroei het volgende:
Op dit gare feest was ik ook.
![]()
[afbeelding]
Jaa het was inderdaad vlakbij haarlem.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef Meiisjeeh het volgende:
[..]
Was dat ''feest'' ergens in de buurd van Haarlem?
Als dat zo is Lolz ken ik die middelste![]()
Waarom steeds ''die'' foto's ?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schoolquote:Op maandag 12 maart 2007 23:11 schreef baardgroei het volgende:
[..]
Jaa het was inderdaad vlakbij haarlem.
haha hoe ken je die gast dan.
Sereius welke school dan..? ken veel scholen uit de omgeving daaroquote:
OMGquote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
KAMEHAMEHA SUPER SAYAN!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahah ik moet altijd weer lachen als ik die foto's ziequote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruig zijnz e welquote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |