Heeft ze nou scheve titten?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Die met dat rode shirt is mijn vriendin. dat je het ff weet
+oorbellen ofc.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef TwyLight het volgende:
En die rechter heeft een kankergroot hoofd
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef TwyLight het volgende:
Oempaloempa's
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef TwyLight het volgende:
Oempaloempa's
Is dat een nieuwe uitgaanstrend? Je gezicht met hondenstront insmeren?quote:
It's TwyLight "incognito"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie we daar hebben, haha
Ik kan m'n ogen maar niet van die puist afhouden (van die linker) en hij kijk mij zo boos aan.quote:
dat is iemand anders volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
die rechter is wel:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse zit net in haar maandelijks periode.. op elke foto kijkt ze zo
]Zoals hier zie ik slechts wat cheap ass bouncende babes in Club Bananas lopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef TwyLight het volgende:
alsof de gemiddelde Nederlandse meid geen make-up op heeft
Dat valt anders nog vies tegen in een gemiddelde stad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
]Zoals hier zie ik slechts wat cheap ass bouncende babes in Club Bananas lopen.
Types waar ik op val, en dat is de andere 95% exlusief potvissen hebben dat niet.
Ik dacht dat je een man wasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[afbeelding]
Na de ranja kwam iedereen los!
HOMO SPOTTED! Oh dacht dat het over jezelf gingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef TwyLight het volgende:
wat oog schaduw en mascara vind ik altijd wel mooi maar meer hoeft ook niet van mij
Wou al zeggen... Twy maakt daar een sterk punt namelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:22 schreef existenz het volgende:
[..]
HOMO SPOTTED! Oh dacht dat het over jezelf ging. Had de andere post niet gelezen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[afbeelding]
Na de ranja kwam iedereen los!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |