Dat soort wijven zijn goed om even te palen, maar je moet er niet iets serieus mee willen. Knoop dat goed in je oren.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Jitse het volgende:
[..]
nee.. respecteer haar nog altijd wel enzo.
maar ga er maar van uit dat ze er redelijk goed uitziet.
ze was lingeriemodel in Rusland en als ze over straat loopt, kijken alle mannen wel even om.
/edit
aja, en als 'k haar foto's bekijk wil ik haar keihard terug. (ze heeft aangegeven dat ze dat ook wil) maar 'k heb een lijstje gemaakt voor mezelf van al de dinge die me ergerde aan haar, en dat helpt wel 'n beetje.
/edit 2
ja lap.. diep vanbinnen wil haar gewoon graag terug, voor elk punt / situatie of uitspraak dat ik opgeschreven had heb ik ook al wel weer een counterelement gevonden. damn foto's.![]()
mja maar mams ziet er ook nog goed uit, en die is al tegen de 50quote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Larissa het volgende:
Niet alleen op het uiterlijk afgaan, Jitse, niemand blijft eeuwig mooi. Met dat innerlijk zul je het dan moeten blijven doen en als ze nu al zo hautain doet hoe is dat dan over een aantal jaren?
Misschien toch wel. Andere meisjes zien toch ook hoe je laatste vriendin eruit zag? En met een beetje mazzel vind je een lief meisje dat misschien ook nog wel mooi is. En als ze niet zo mooi is maar met een mooi innerlijk vind je haar vanzelf mooier om te zien (door die roze brilquote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Jitse het volgende:
![]()
ik zeg dat, zo te zien gaat ze exact dezelfde richting op.
naja, haar uiterlijk vond ik dodelijk en daar kan ik niet omheen.
't knaagt dan ook aan me dat ik wss zo geen meisje meer ga kunnen krijgen, maarja..
je kan niet alles hebben toch?
Je homepage doet het niet en je hebt een zot Hotmailadres.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik had wel in dit topic willen reageren, maar ik vind de ts niet ontwikkeld genoeg
Tuurlijk wel, je hebt deze toch ook geregeldquote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Jitse het volgende:
![]()
ik zeg dat, zo te zien gaat ze exact dezelfde richting op.
naja, haar uiterlijk vond ik dodelijk en daar kan ik niet omheen.
't knaagt dan ook aan me dat ik wss zo geen meisje meer ga kunnen krijgen, maarja..
je kan niet alles hebben toch?
Dat zijn geen spelfouten, maar tikfouten.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
oh ik zat meer te letten op alle spelfouten in jouw oh zo prachtig geformuleerde brouwsel
En wie ben je dan? Vormen je kennis en je vaardigheden daar geen onderdeel van?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:24 schreef Repelsteeltje83 het volgende:
Ik kan me niet indenken dat je voor de rest van je lange leven tevreden kunt zijn met iemand die je waardeert om wat je voorstelt (baan, boekenkennis, auto?) ipv wie je bent.
maar ook karakter en daarbij iemand hoort verliefd op je te zijn of van je te houden.. en das meestal niet het geval als iemand alleen op materiele zaken letquote:Op maandag 19 maart 2007 11:06 schreef thabit het volgende:
[..]
En wie ben je dan? Vormen je kennis en je vaardigheden daar geen onderdeel van?
Kennis schaar ik niet onder de materiele zaken. Daarbij, je wordt toch meestal verliefd op iemand die een beetje bij je past, het is niet at random.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:20 schreef Angst het volgende:
[..]
maar ook karakter en daarbij iemand hoort verliefd op je te zijn of van je te houden.. en das meestal niet het geval als iemand alleen op materiele zaken let
na de rest van het topic gelezen had ik het idee dat ze vrij materieel was, en opscheppen omdat je een slim vriendje hebt vind ik ook onder de noemer materieel.. iemand die bij je past is wat andersquote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kennis schaar ik niet onder de materiele zaken. Daarbij, je wordt toch meestal verliefd op iemand die een beetje bij je past, het is niet at random.
Nee, natuurlijk was ze niet verliefd. Ze zaten wat haar betreft nog gewoon in de 'uitprobeerfase'.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef Angst het volgende:
[..]
na de rest van het topic gelezen had ik het idee dat ze vrij materieel was, en opscheppen omdat je een slim vriendje hebt vind ik ook onder de noemer materieel.. iemand die bij je past is wat anders.
de vraag is juist of het meisje waar het om gaat wel verliefd was
No offence, maar zo te lezen ben je zo iemand liever kwijt dan rijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |