quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef kless het volgende:
vruchtgebruik? met andere woorden KI / ivf?
of iets anders? (groningen toevallig?)
oh kay dan niet.quote:
Ontwikkeld zijn en een gesprek op dezelfde golflengte kunnen voeren is iets heel anders dan een specifieke interesse in literatuur opdringen en dat zien als de enige weg tot ontwikkeling/zelfontplooiingquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef sirallut het volgende:
Dit klopt helemaal. Ik wil ook geen vriendin die niet eens de krant leest en alleen maar bezig is in haar eigen wereldje. Je moet kunnen praten over de belangrijke dingen in het leven.
Alle mensen die hier roepen dat dat onzin is zijn zelf de mensen die in hun kleine wereldje leven.
Net als in is on een voorvoegsel waarmee een ontkenning wordt aangeduid, wat de ontkenning betreft zijn ze inwisselbaar. On heeft daarnaast nog als prae dat het een zekere omineuze klank heeft, vgl "onweer", "onheil". Vandaar "onexactheid".quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet exact juist is. Bij mijn weten is "inexactheid" het antoniem van "exactheid". Dit doet me trouwens wel denken aan iemand die zichzelf bij z'n promotie behoorlijk voor lul zette doordat hij de volgende stelling in z'n lijstje had staan:
De inprecisie van sommige wiskundigen heeft een positieve bijdrage geleverd aan dit proefschrift.
Niet dus, of spreek je tegenwoordig ook van onpotentie en injuist?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Net als in is on een voorvoegsel waarmee een ontkenning wordt aangeduid, wat de ontkenning betreft zijn ze inwisselbaar.
Pre is allang goed hoor, of wordt het kerklatijn ook op Fok nieuw leven ingeblazen?quote:On heeft daarnaast nog als prae...
klinkt een beetje als één of andere russische importsletje,..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
De breuk dateert van vorig weekend, dus heb er al een tijdje over kunnen nadenken. Praten heb ik gedaan, ze gaf aan dat ze wil samenblijven als ik me meer in literatuur verdiep op haar aangeven.
Ze zei ook dat ze dacht dat ik meer van haar lichaam hield, dan van haar. Mja klopt niet, k heb alles voor haar over gehad en echt veel geïnvesteerd in de relatie. Had ook echt toekomst plannen enzo.
En daar wringt het nu ook bij mij.
Ik wil dat graag voor haar doen, maar ik vond dat de relatie zo al van 1 kant moest komen. Was al begonnen met Russisch te leren voor haar. (ze is Russisch, maar woont al een paar jaar in België en spreekt vloeiend Nederlands) Dit terwijl ik van haar juist helemaal niks verwacht, gewoon haarzelf zijn. Ook over de toekomst wil zij nooit nadenken.
Zijn allemaal van die kleine signalen.. Denk dat ik meerderheid ga volgen, en aanneem dat ze gewoon genoeg had van de relatie.
Kijk, ik wou een serieuze relatie met haar en de reden waarom dat ik dat overwoog was omdat ik het zag als teken van liefde. (wat naief misschien) Maar ik ga ervan uit dat ze eerlijk met me was en het idd belangrijk was voor haar. Eenmaal ik me bind heb ik geen problemen iets te investeren in een relatie, maar 't moet wel redelijk blijven.. en van 2 kanten komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:03 schreef honderd het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat ze het hierom heeft uitgemaakt? Het is gewoon een excuus omdat jij je niet gedraagde als een vent. Hoe weet ik dat, omdat je het ook maar overweegt om op haar eisen in te gaan.
Misschien kun je een mooi stukje proza over je wilde, zwoele nacht schrijven en dat aan je ex sturen. Weet ze vast wel te waarderenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef Jitse het volgende:
update 2: jammer voor haar, maar gister alvast lekker rebountje gehad.. noem me nog maar es geen echte vent.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kun je een mooi stukje proza over je wilde, zwoele nacht schrijven en dat aan je ex sturen. Weet ze vast wel te waarderen![]()
Ik ben een teken uit het universum. Niets ironie!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:21 schreef Jitse het volgende:
[..]
![]()
ironisch dat het komt van iemand met dezelfde nickname als haar voornaam
Het is nog altijd impotent, maar goed. Je ontkracht overigens totaal niet mijn redenering, wat jij hier doet is het aanvoeren van in deze spelling algemeen geaccepteerde woorden (impotent, onjuist), daarmee toon je niet aan dat een andere schrijfwijze niet ook mogelijk kan zijn. En ter uwer informatie, het begrip inexact is niet een dergelijk ingeburgerd woord; en zelfs als dat zo zou zijn, zou het mij nog niet de mogelijkheid ontnemen een eigen draai te geven aan een dergelijk woord. Taal is geen exacte wetenschap, taal gaat zelfs gebukt (?) onder een inherente onbepaaldheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef rupicola het volgende:
[..]
Niet dus, of spreek je tegenwoordig ook van onpotentie en injuist?
Prae is geen kerklatijn, maar gymnasiaal; wat je zou weten als je een deugdelijke opleiding had genoten.quote:[..]
Pre is allang goed hoor, of wordt het kerklatijn ook op Fok nieuw leven ingeblazen?
Oftewel een onherente inbepaaldheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Taal is geen exacte wetenschap, taal gaat zelfs gebukt (?) onder een inherente onbepaaldheid.
Inbepaaldheid is verdedigbaar, alhoewl er kans is dta je gesprekspartners even moeten nadenken; onherent niet daar in hier geen praefix is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Oftewel een onherente inbepaaldheid.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Inbepaaldheid is verdedigbaar, alhoewl er kans is dta je gesprekspartners even moeten nadenken; onherent niet daar in hier geen praefix is.![]()
Nou, het was maar een grapjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Inbepaaldheid is verdedigbaar, alhoewl er kans is dta je gesprekspartners even moeten nadenken; onherent niet daar in hier geen praefix is.![]()
Ik mis volgens mij iets? In de topictitel staat dat ze je niet ontwikkeld genoeg vindt... maar hier schrijf je dat juist jij een hogere opleiding dan zij doet...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef Jitse het volgende:Ten eerste omdat alles net supergoed ging, en ten tweede omdat ik een hogere opleiding dan haar geniet.
ze vind zich hogerontwikkeld ookal doet ze een makkelijkere opleidingquote:Op zondag 18 maart 2007 08:47 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik mis volgens mij iets? In de topictitel staat dat ze je niet ontwikkeld genoeg vindt... maar hier schrijf je dat juist jij een hogere opleiding dan zij doet...
Tja, dat heb je met die literairen.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:55 schreef Angst het volgende:
[..]
ze vind zich hogerontwikkeld ookal doet ze een makkelijkere opleiding
arrogantie heet dat
nee.. respecteer haar nog altijd wel enzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Hai Jitse kun je niet ff een foto van haar PM'en?
Ben meestal wel benieuwd waar al die heissa in relaties dan dan wel om gaat.
Gewoon benieuwd. Mischien verklaar ik je dan voor gek. Of niet. Ik weet het niet.
Dat soort wijven zijn goed om even te palen, maar je moet er niet iets serieus mee willen. Knoop dat goed in je oren.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Jitse het volgende:
[..]
nee.. respecteer haar nog altijd wel enzo.
maar ga er maar van uit dat ze er redelijk goed uitziet.
ze was lingeriemodel in Rusland en als ze over straat loopt, kijken alle mannen wel even om.
/edit
aja, en als 'k haar foto's bekijk wil ik haar keihard terug. (ze heeft aangegeven dat ze dat ook wil) maar 'k heb een lijstje gemaakt voor mezelf van al de dinge die me ergerde aan haar, en dat helpt wel 'n beetje.
/edit 2
ja lap.. diep vanbinnen wil haar gewoon graag terug, voor elk punt / situatie of uitspraak dat ik opgeschreven had heb ik ook al wel weer een counterelement gevonden. damn foto's.![]()
mja maar mams ziet er ook nog goed uit, en die is al tegen de 50quote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Larissa het volgende:
Niet alleen op het uiterlijk afgaan, Jitse, niemand blijft eeuwig mooi. Met dat innerlijk zul je het dan moeten blijven doen en als ze nu al zo hautain doet hoe is dat dan over een aantal jaren?
Misschien toch wel. Andere meisjes zien toch ook hoe je laatste vriendin eruit zag? En met een beetje mazzel vind je een lief meisje dat misschien ook nog wel mooi is. En als ze niet zo mooi is maar met een mooi innerlijk vind je haar vanzelf mooier om te zien (door die roze brilquote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Jitse het volgende:
![]()
ik zeg dat, zo te zien gaat ze exact dezelfde richting op.
naja, haar uiterlijk vond ik dodelijk en daar kan ik niet omheen.
't knaagt dan ook aan me dat ik wss zo geen meisje meer ga kunnen krijgen, maarja..
je kan niet alles hebben toch?
Je homepage doet het niet en je hebt een zot Hotmailadres.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik had wel in dit topic willen reageren, maar ik vind de ts niet ontwikkeld genoeg
Tuurlijk wel, je hebt deze toch ook geregeldquote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Jitse het volgende:
![]()
ik zeg dat, zo te zien gaat ze exact dezelfde richting op.
naja, haar uiterlijk vond ik dodelijk en daar kan ik niet omheen.
't knaagt dan ook aan me dat ik wss zo geen meisje meer ga kunnen krijgen, maarja..
je kan niet alles hebben toch?
Dat zijn geen spelfouten, maar tikfouten.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
oh ik zat meer te letten op alle spelfouten in jouw oh zo prachtig geformuleerde brouwsel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |