abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47320100
Dit klopt helemaal. Ik wil ook geen vriendin die niet eens de krant leest en alleen maar bezig is in haar eigen wereldje. Je moet kunnen praten over de belangrijke dingen in het leven.

Alle mensen die hier roepen dat dat onzin is zijn zelf de mensen die in hun kleine wereldje leven.
pi_47320917
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef kless het volgende:

vruchtgebruik? met andere woorden KI / ivf?

of iets anders? (groningen toevallig?)

Dat is twee keer: nee.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:41:12 #175
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_47321165
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dat is twee keer: nee.
oh kay dan niet.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_47321309
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef sirallut het volgende:
Dit klopt helemaal. Ik wil ook geen vriendin die niet eens de krant leest en alleen maar bezig is in haar eigen wereldje. Je moet kunnen praten over de belangrijke dingen in het leven.

Alle mensen die hier roepen dat dat onzin is zijn zelf de mensen die in hun kleine wereldje leven.
Ontwikkeld zijn en een gesprek op dezelfde golflengte kunnen voeren is iets heel anders dan een specifieke interesse in literatuur opdringen en dat zien als de enige weg tot ontwikkeling/zelfontplooiing
pi_47328803
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet exact juist is. Bij mijn weten is "inexactheid" het antoniem van "exactheid". Dit doet me trouwens wel denken aan iemand die zichzelf bij z'n promotie behoorlijk voor lul zette doordat hij de volgende stelling in z'n lijstje had staan:

De inprecisie van sommige wiskundigen heeft een positieve bijdrage geleverd aan dit proefschrift.
Net als in is on een voorvoegsel waarmee een ontkenning wordt aangeduid, wat de ontkenning betreft zijn ze inwisselbaar. On heeft daarnaast nog als prae dat het een zekere omineuze klank heeft, vgl "onweer", "onheil". Vandaar "onexactheid".
pi_47331316
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Net als in is on een voorvoegsel waarmee een ontkenning wordt aangeduid, wat de ontkenning betreft zijn ze inwisselbaar.
Niet dus, of spreek je tegenwoordig ook van onpotentie en injuist?
quote:
On heeft daarnaast nog als prae...
Pre is allang goed hoor, of wordt het kerklatijn ook op Fok nieuw leven ingeblazen?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:00:48 #179
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_47333437
.... onderontwikkeld is het toch?

in idergeval, succes dr mee.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:10:25 #180
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_47333791
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Jitse het volgende:
De breuk dateert van vorig weekend, dus heb er al een tijdje over kunnen nadenken. Praten heb ik gedaan, ze gaf aan dat ze wil samenblijven als ik me meer in literatuur verdiep op haar aangeven.

Ze zei ook dat ze dacht dat ik meer van haar lichaam hield, dan van haar. Mja klopt niet, k heb alles voor haar over gehad en echt veel geïnvesteerd in de relatie. Had ook echt toekomst plannen enzo.

En daar wringt het nu ook bij mij.

Ik wil dat graag voor haar doen, maar ik vond dat de relatie zo al van 1 kant moest komen. Was al begonnen met Russisch te leren voor haar. (ze is Russisch, maar woont al een paar jaar in België en spreekt vloeiend Nederlands) Dit terwijl ik van haar juist helemaal niks verwacht, gewoon haarzelf zijn. Ook over de toekomst wil zij nooit nadenken.

Zijn allemaal van die kleine signalen.. Denk dat ik meerderheid ga volgen, en aanneem dat ze gewoon genoeg had van de relatie.
klinkt een beetje als één of andere russische importsletje,..
meer in literatuur verdiepen op haar aangeven reactie: ga es ff heel vlugjes dood kut!
─_(º.0)_/─
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:53:02 #181
111964 Jitse
add goes here
pi_47343803
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:03 schreef honderd het volgende:

[..]

Denk je nu serieus dat ze het hierom heeft uitgemaakt? Het is gewoon een excuus omdat jij je niet gedraagde als een vent. Hoe weet ik dat, omdat je het ook maar overweegt om op haar eisen in te gaan.
Kijk, ik wou een serieuze relatie met haar en de reden waarom dat ik dat overwoog was omdat ik het zag als teken van liefde. (wat naief misschien) Maar ik ga ervan uit dat ze eerlijk met me was en het idd belangrijk was voor haar. Eenmaal ik me bind heb ik geen problemen iets te investeren in een relatie, maar 't moet wel redelijk blijven.. en van 2 kanten komen.

update 2: jammer voor haar, maar gister alvast lekker rebountje gehad.. noem me nog maar es geen echte vent.
or here.. contact me for further information or prices
pi_47343994
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef Jitse het volgende:
update 2: jammer voor haar, maar gister alvast lekker rebountje gehad.. noem me nog maar es geen echte vent.
Misschien kun je een mooi stukje proza over je wilde, zwoele nacht schrijven en dat aan je ex sturen. Weet ze vast wel te waarderen
pi_47344735
Je bent wie je bent... wat een stom mens.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:21:53 #184
111964 Jitse
add goes here
pi_47344848
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien kun je een mooi stukje proza over je wilde, zwoele nacht schrijven en dat aan je ex sturen. Weet ze vast wel te waarderen

ironisch dat het komt van iemand met dezelfde nickname als haar voornaam
pi_47344887
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:21 schreef Jitse het volgende:

[..]

ironisch dat het komt van iemand met dezelfde nickname als haar voornaam
Ik ben een teken uit het universum. Niets ironie!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:01:23 #186
111964 Jitse
add goes here
pi_47346148
ik zou het nog geloven ook
pi_47348989
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef rupicola het volgende:

[..]

Niet dus, of spreek je tegenwoordig ook van onpotentie en injuist?
Het is nog altijd impotent, maar goed. Je ontkracht overigens totaal niet mijn redenering, wat jij hier doet is het aanvoeren van in deze spelling algemeen geaccepteerde woorden (impotent, onjuist), daarmee toon je niet aan dat een andere schrijfwijze niet ook mogelijk kan zijn. En ter uwer informatie, het begrip inexact is niet een dergelijk ingeburgerd woord; en zelfs als dat zo zou zijn, zou het mij nog niet de mogelijkheid ontnemen een eigen draai te geven aan een dergelijk woord. Taal is geen exacte wetenschap, taal gaat zelfs gebukt (?) onder een inherente onbepaaldheid.
quote:
[..]

Pre is allang goed hoor, of wordt het kerklatijn ook op Fok nieuw leven ingeblazen?
Prae is geen kerklatijn, maar gymnasiaal; wat je zou weten als je een deugdelijke opleiding had genoten.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:17:36 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47349101
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

Taal is geen exacte wetenschap, taal gaat zelfs gebukt (?) onder een inherente onbepaaldheid.
Oftewel een onherente inbepaaldheid.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47349296
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef soylent het volgende:

[..]

Oftewel een onherente inbepaaldheid.
Inbepaaldheid is verdedigbaar, alhoewl er kans is dta je gesprekspartners even moeten nadenken; onherent niet daar in hier geen praefix is.
pi_47349414
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Inbepaaldheid is verdedigbaar, alhoewl er kans is dta je gesprekspartners even moeten nadenken; onherent niet daar in hier geen praefix is.
pi_47349536
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:26 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

Is het te moeilijk voor je?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:31:05 #192
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47349573
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou, het was maar een grapje , maar inherent schijnt van inhaerens uit het Latijn te komen, en volgens mij is dat weer het bijvoeglijk naamwoord bij inhaerere, waarvan de basis haerere is... Alleen is het niet 'in' van een ontkenning, maar van plaats/richting I guess... Weet niet of dat ook een præfix is, ik mis helaas wat jargon
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:52:54 #193
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47352342
Diederik_Duck, soylent, 7th wave. Mag ik jullie doorverwijzen naar TTK, voor de taalkundige discussies?

Dit valt niet eens met goed fatsoen meer off-topic te noemen, maar voel gewoon een totaal nieuwe discussie die hier toevallig lang terecht gekomen is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47379659
die heeft dus een andere gast liggen batsen..

ohja hij praat ook nog "intelligent"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47380456
Dwazen die gaan discussieren over taal
Doen jullie dat ook met meiden heheh
pi_47384056
Hai Jitse kun je niet ff een foto van haar PM'en?

Ben meestal wel benieuwd waar al die heissa in relaties dan dan wel om gaat.
Gewoon benieuwd. Mischien verklaar ik je dan voor gek. Of niet. Ik weet het niet.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  zondag 18 maart 2007 @ 08:47:45 #197
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47390688
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef Jitse het volgende:Ten eerste omdat alles net supergoed ging, en ten tweede omdat ik een hogere opleiding dan haar geniet.
Ik mis volgens mij iets? In de topictitel staat dat ze je niet ontwikkeld genoeg vindt... maar hier schrijf je dat juist jij een hogere opleiding dan zij doet...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 18 maart 2007 @ 11:55:58 #198
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47392892
quote:
Op zondag 18 maart 2007 08:47 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ik mis volgens mij iets? In de topictitel staat dat ze je niet ontwikkeld genoeg vindt... maar hier schrijf je dat juist jij een hogere opleiding dan zij doet...
ze vind zich hogerontwikkeld ookal doet ze een makkelijkere opleiding
arrogantie heet dat
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_47395900
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:55 schreef Angst het volgende:

[..]

ze vind zich hogerontwikkeld ookal doet ze een makkelijkere opleiding
arrogantie heet dat
Tja, dat heb je met die literairen.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:12:16 #200
111964 Jitse
add goes here
pi_47404289
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Hai Jitse kun je niet ff een foto van haar PM'en?

Ben meestal wel benieuwd waar al die heissa in relaties dan dan wel om gaat.
Gewoon benieuwd. Mischien verklaar ik je dan voor gek. Of niet. Ik weet het niet.
nee.. respecteer haar nog altijd wel enzo.

maar ga er maar van uit dat ze er redelijk goed uitziet.
ze was lingeriemodel in Rusland en als ze over straat loopt, kijken alle mannen wel even om.

/edit
aja, en als 'k haar foto's bekijk wil ik haar keihard terug. (ze heeft aangegeven dat ze dat ook wil) maar 'k heb een lijstje gemaakt voor mezelf van al de dinge die me ergerde aan haar, en dat helpt wel 'n beetje.

/edit 2
ja lap.. diep vanbinnen wil haar gewoon graag terug, voor elk punt / situatie of uitspraak dat ik opgeschreven had heb ik ook al wel weer een counterelement gevonden. damn foto's.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jitse op 18-03-2007 18:01:54 ]
  zondag 18 maart 2007 @ 18:30:54 #201
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47406944
Niet alleen op het uiterlijk afgaan, Jitse, niemand blijft eeuwig mooi. Met dat innerlijk zul je het dan moeten blijven doen en als ze nu al zo hautain doet hoe is dat dan over een aantal jaren?
pi_47407327
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Jitse het volgende:

[..]

nee.. respecteer haar nog altijd wel enzo.

maar ga er maar van uit dat ze er redelijk goed uitziet.
ze was lingeriemodel in Rusland en als ze over straat loopt, kijken alle mannen wel even om.

/edit
aja, en als 'k haar foto's bekijk wil ik haar keihard terug. (ze heeft aangegeven dat ze dat ook wil) maar 'k heb een lijstje gemaakt voor mezelf van al de dinge die me ergerde aan haar, en dat helpt wel 'n beetje.

/edit 2
ja lap.. diep vanbinnen wil haar gewoon graag terug, voor elk punt / situatie of uitspraak dat ik opgeschreven had heb ik ook al wel weer een counterelement gevonden. damn foto's.
Dat soort wijven zijn goed om even te palen, maar je moet er niet iets serieus mee willen. Knoop dat goed in je oren.
pi_47409913
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is het te moeilijk voor je?
oh ik zat meer te letten op alle spelfouten in jouw oh zo prachtig geformuleerde brouwsel
  zondag 18 maart 2007 @ 20:23:29 #204
111964 Jitse
add goes here
pi_47411244
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef Larissa het volgende:
Niet alleen op het uiterlijk afgaan, Jitse, niemand blijft eeuwig mooi. Met dat innerlijk zul je het dan moeten blijven doen en als ze nu al zo hautain doet hoe is dat dan over een aantal jaren?
mja maar mams ziet er ook nog goed uit, en die is al tegen de 50

maar je hebt wss gelijk, innerlijk is prioriteit 1
beter een relatie met iemand die wat meer easy going is
  zondag 18 maart 2007 @ 21:03:59 #205
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47412946
Ja, maar wie zegt dat ze zich ontwikkelt als mams. Misschien heeft ze wel het huidje van paps en heeft die wél vroeg rimpels.
  zondag 18 maart 2007 @ 21:40:17 #206
111964 Jitse
add goes here
pi_47414583

ik zeg dat, zo te zien gaat ze exact dezelfde richting op.
naja, haar uiterlijk vond ik dodelijk en daar kan ik niet omheen.
't knaagt dan ook aan me dat ik wss zo geen meisje meer ga kunnen krijgen, maarja..

je kan niet alles hebben toch?
  zondag 18 maart 2007 @ 22:01:28 #207
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_47415459
ik had wel in dit topic willen reageren, maar ik vind de ts niet ontwikkeld genoeg
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 18 maart 2007 @ 22:02:38 #208
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47415515
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Jitse het volgende:

't knaagt dan ook aan me dat ik wss zo geen meisje meer ga kunnen krijgen, maarja..

Misschien toch wel. Andere meisjes zien toch ook hoe je laatste vriendin eruit zag? En met een beetje mazzel vind je een lief meisje dat misschien ook nog wel mooi is. En als ze niet zo mooi is maar met een mooi innerlijk vind je haar vanzelf mooier om te zien (door die roze bril )

Ik zou me wel beledigd voelen als ik "niet ontwikkeld genoeg" gevonden werd. Ik had wel eens vriendjes met een lagere opleiding dan ik (en zo hoog is die nou ook weer niet ) en dan lette ik er altijd wel op dat ik bij ruzies geen vervelende opmerkingen daarover maakte. Het was eerder andersom. Dat er dan gezegd werd dat ik me vast beter dan hen voelde omdat ik meer geleerd had.
  zondag 18 maart 2007 @ 22:05:06 #209
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47415613
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik had wel in dit topic willen reageren, maar ik vind de ts niet ontwikkeld genoeg
Je homepage doet het niet en je hebt een zot Hotmailadres.
  zondag 18 maart 2007 @ 22:05:12 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47415619
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Jitse het volgende:

Tuurlijk wel, je hebt deze toch ook geregeld

Een vrouw vinden die er mooi uitziet... Dat is een doenlijke opdracht... Je hoeft er zelf niet eens mooi uit te zien want de meeste vrouwen tolereren wel wat. Een vrouw vinden die niet compleet labiel en psychotisch is... Dat is het echte probleem

Maar goed, eerst gewoon even plezier maken en de rest komt wel!
  zondag 18 maart 2007 @ 22:43:41 #211
111964 Jitse
add goes here
pi_47417211
late we hopen éh..

haar schoonheid zat me wel iets dieper.. als je me in de pubertijd naar de omschrijving van mijn droommeisje had gevraagd, omschreef ik haar al.

maar goed, genoeg over looks.. mss is het ook de verliefdheid die nog wat spreekt.
Tijd dat ik me wat ga ontwikkelen nu.
pi_47422570
Toch maar even reageren hier.

Jitse ik vind je niet zo geemancipeerd hoor!
Verder kan ik me voorstellen dat je graag bij haar wilt blijven als ze echt zo knap is (of eigenlijk kan ik dat niet, maar dat komt misschien omdat ik een meisje ben ) maar ik kan me niet indenken dat je voor de rest van je lange leven tevreden kunt zijn met iemand die je waardeert om wat je voorstelt (baan, boekenkennis, auto?) ipv wie je bent.
Wees blij!
  maandag 19 maart 2007 @ 03:03:03 #213
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_47422875
"Ontwikkeld"

pi_47425462
quote:
Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

oh ik zat meer te letten op alle spelfouten in jouw oh zo prachtig geformuleerde brouwsel
Dat zijn geen spelfouten, maar tikfouten.
pi_47427676
Dat vind ik heel erg naar voor je ik wil zeggen dat je beter verdient dan dat.. Verder wil ik nog kwijt dat je meisje van je dromen een hele grote nerd is en dat ze stinkt naar papier.

Mijn handlanger heeft ook een mening over jouw topic >>>>> HAHA.
1234 hoedje van papier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')