Geb. Datum 14-07-1988quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVPik wil wel eens zien wat die gijsjes voor lekkere diertjes zijn
![]()
Ik mag ook niet lurken ?quote:
moet je ff naar het 1000ste Gijsjes topic zoeken. Info is wat verouderd maar klopt wel opzich.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag ook niet lurken ?![]()
En jullie OP is ook niet duidelijk wat betreft uitleg en dergelijke![]()
Welke OPquote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag ook niet lurken ?![]()
En jullie OP is ook niet duidelijk wat betreft uitleg en dergelijke![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je ff naar het 1000ste Gijsjes topic zoeken. Info is wat verouderd maar klopt wel opzich.
Oke weet hetquote:WTF is een Gijs
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, zware gamers, film genieters, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant. (Geschreven door Bastard)
Jaaaaa,...de GIJSJES
Jij blert maar gewoon iedereen na niet gehinderd door enige vorm van kennis.quote:
hier, mocht je een keer een uurtje niks te doen hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:14 schreef Bastard het volgende:
Ja dat het op en neer gaat dat weten we allemaal wel.. echter, het tegenwoordig opwarmen van de aarde word voor een groot deel door mensenhanden gedaan en in rap tempo ook.
Dit zeg niet alleen ik, of een stel bejaarde op een bankje, dit is wetenschappelijk bewezen.. de mens heeft een grootte vinger in de pap.
Maar het tegengaan er van... dat is een utopia.. tuurlijk kunnen we opletten hoeveel broeikas gassen we uitstoten in de atmosfeer, maar het is niet dat we daarmee over 10 jaar weer meer ijs hebben... daar gaat wel een tijd over heen om het weer in orde te krijgen.
want van landmijnen opruimen krijg je minder honger?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:17 schreef Magneet het volgende:
hongersnood afrika is easy : laat ze alle landmijnen daar maar opruimen door die mensen. Zul je zien dat er binnen no-time minder honger is
nee die mensen weten niet hoe ze het moeten doen en dan ontploffen die krengenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
want van landmijnen opruimen krijg je minder honger?
quote:Deze jongeren bleken later de motor van een van de agenten in een nabijgelegen portiek te hebben verstopt.
Even tussen de 2 docu's door.. het is wetenschappelijk bewezen laatst op een of andere saaie conventie.. wetenschappers waren er dus overeens dat...... en dus betekende dat het einde van het welles/nietes spelletje over de global warming.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
hier, mocht je een keer een uurtje niks te doen hebben
http://video.google.nl/videoplay?docid=9005566792811497638&q=global+warming+swindel
interessante docu (van de BBC) die juist het tegenovergestelde roeptCO2 komt juist door de opwarming (wat weer een normale schommeling schijnt te zijn), en dus niet andersom.
de waarheid zal echter tussen deze documentaire en die van Al Gore liggen
Nog simpeler, sta van je luie reet op en ga het land verbouwen met allerlei gewassenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:17 schreef Magneet het volgende:
hongersnood afrika is easy : laat ze alle landmijnen daar maar opruimen door die mensen. Zul je zien dat er binnen no-time minder honger is
nee dat is dus niet waarquote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Even tussen de 2 docu's door.. het is wetenschappelijk bewezen laatst op een of andere saaie conventie.. wetenschappers waren er dus overeens dat...... en dus betekende dat het einde van het welles/nietes spelletje over de global warming.
Niks geen suggestieve docu voor nodig
dat er op dit moment een klimaarverandering bezig is, dat is zeker een feit. De vraag is dus nu in hoeverre de mens hiervoor verantwoordelijk is, en wat de gevolgen over 20-100 jaar zullen zijn. Hierover is dus niet iedereen het eens (zie maar het verschil tussen die twee docu's)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Bastard het volgende:
Trouwens.. je moet ook wel een struisvogel zijn als je het wilt blijven ontkennen hoor
Precies. Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef kepler het volgende:
[..]
dat er op dit moment een klimaarverandering bezig is, dat is zeker een feit. De vraag is dus nu in hoeverre de mens hiervoor verantwoordelijk is, en wat de gevolgen over 20-100 jaar zullen zijn. Hierover is dus niet iedereen het eens (zie maar het verschil tussen die twee docu's)
ontkennen doe ik het ook niet, ik ben dus alleen nog niet overtuigd van die rampzalige effecten die de media ons voorschoteld(zoals die 6 meter zeespiegelstijging, en temp stijging van 10 graden ofzo
)
op een mijn gaan staan is minder werkquote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog simpeler, sta van je luie reet op en ga het land verbouwen met allerlei gewassen
Je zal het wel zien dan jongen ... eigenwijsquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef kepler het volgende:
[..]
dat er op dit moment een klimaarverandering bezig is, dat is zeker een feit. De vraag is dus nu in hoeverre de mens hiervoor verantwoordelijk is, en wat de gevolgen over 20-100 jaar zullen zijn. Hierover is dus niet iedereen het eens (zie maar het verschil tussen die twee docu's)
ontkennen doe ik het ook niet, ik ben dus alleen nog niet overtuigd van die rampzalige effecten die de media ons voorschoteld(zoals die 6 meter zeespiegelstijging, en temp stijging van 10 graden ofzo
)
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:26 schreef Bastard het volgende:
Zit verdomme al weken met kinderliedjes in mijn hoofd he.. ingezongen door Gerda Havertong.
1,2,3,4..5,6,7, .. waar is berend botje gebleven.. de weg is recht, de weg is krom, daaaar ging berend botje weer om.
En . TOEMBA TOEMBA TOEMBA...
Sta er sochtends mee op.. en het enige wat een beetje helpt is om het hardop te gaan zingen voor jezelf als een soort van mantra ofzo.
pfft, ga jij nou eerst maar eens je diploma halen op schoolquote:Op maandag 12 maart 2007 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Zo denk ik er ook over.
Halen? Nee, bij mij brengen ze die hequote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
B. ging jij nu ook een nieuwe auto halen dan?
eigenwijs is my middle namequote:Op maandag 12 maart 2007 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zal het wel zien dan jongen ... eigenwijs
Als je over 30 jaar op de huidkankerafdeling ligt op een hoger gelegen plateau dan zul je nog aan dit gesprek terug denken ... en denken.. goh... B had gelijk.
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef kepler het volgende:
)
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies.
En laten we nu eerlijk zijn. Hoe verandert ons leven als er geen walvissen of panda's meer zijn?
dat is weer een hele andere discussiequote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies.
En laten we nu eerlijk zijn. Hoe verandert ons leven als er geen walvissen of panda's meer zijn?
Ik heb er in China een paar gezien en aangeraakt.quote:
nee, ze wachten maar even tot ik er eentje in het echt heb gezienquote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er in China een paar gezien en aangeraakt.
Nu mogen ze uitsterven.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij blert maar gewoon iedereen na niet gehinderd door enige vorm van kennis.
Watvooreentjedangijs?quote:
Elke diersoort die te lui is om te neuken om zichzelf in stand te houden kan optiefen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef kepler het volgende:
nee, ze wachten maar even tot ik er eentje in het echt heb gezien
Schijnt lekker te rijden, nou ja goed lekker wat ruimte in en kost me geen brandstof enzo dat is mooi.quote:
Toffe bak Gijsquote:
Dat lijkt meer op renault megane ipv de Laguna... de Laguna is een tikkie groterquote:
Ja zolang ik hem heb hoor.. moet hem oprijden en dan tegen de tijd een andere leasen..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toffe bak Gijs
Passen vrouw + 2 kinderen wel in.
dat is helemaal tofquote:Op maandag 12 maart 2007 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zolang ik hem heb hoor.. moet hem oprijden en dan tegen de tijd een andere leasen..
Maar deze is wel van alle gemakken voorzien, zit ook leren bekleding in enzo.. wat geinig is dat er geen sleutel meer aan te pas komt. Alles met een soort van kaartje en dan een knop indrukken om te starten
pff, ik zie toch nooit iemand werken aan de wegquote:Op maandag 12 maart 2007 15:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_de_weg.html?p=1,1
Prima, ik rij toch altijd maar 70.. wel eens geprobeerd om met een snelheid van 120 een blikje raak te gooien op iemand zn hoofd?
weet ikquote:Op maandag 12 maart 2007 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op renault megane ipv de Laguna... de Laguna is een tikkie groter
dat soort vaders zouden ze preventief moeten ruimenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef kepler het volgende:
Familiedrama in Haarlem
zieke mensen op de wereld zeg. Met je kinderen voor de trein springen, hoe erg wil je het maken... Die kinderen dood, die machinist een trauma voor de rest van zijn leven, chaos op het spoor...
hoe kan een vader tot zo'n stap komen...
ja juist want ik geloof er geen fuck van dat die kinderen daar zelf voor gekozen hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:06 schreef Bastard het volgende:
Verschrikkelijk Gijs.. ik kan alleen maar denken aan die kinderen die hand in hand staan met hun vader, en die houdt de handen heel stevig vast.....
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:06 schreef Bastard het volgende:
Verschrikkelijk Gijs.. ik kan alleen maar denken aan die kinderen die hand in hand staan met hun vader, en die houdt de handen heel stevig vast.....
Ja zo moet dat gegaan zijn... kinderen van 4 en 6...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]wat doe je... Nu heb ik dat beeld in mn hoofd...
huilen staat me nader dan het lachen nu![]()
ik ook, heb wel nog boterhammen maar die eet ik pas in de auto opquote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Bastard het volgende:
Ik ook... heb honger
TVPquote:
Niet als hij tig keer wordt onderbroken voor reclames en Hart van Nederland.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond ; Pirates of the Carribean: The curse of the Black Pearl op tv
blijft een leukefilm
Oh dacht dat je hem nog had johquote:Op maandag 12 maart 2007 17:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
TVP
Leuke bak, zelf 2 weken ingereden.
Alleen de 1.9 diesel niet vooruit te branden.
Zit goed en rijd verder ook goed.
Onder een lamp zekerquote:Op maandag 12 maart 2007 17:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, tis gewoon weer om de BBQ aan te maken
tis fucking 22 graden hier in de tuin
Nee rij nu in een Fox 1.4quote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hem nog had joh![]()
Kheb trouwens straks een auto te koop staan, nog intresse?
Ja mooi karretje is dat, stadkarretjequote:Op maandag 12 maart 2007 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee rij nu in een Fox 1.4
[afbeelding]
Met radio?
Hoeveel?
APK?
Is ie in orde? (geen lekke uitlaat ofzo)
Ok verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi karretje is dat, stadkarretje
-geen radio heb ik niet
-APK t/m November, kwam er vorige keer probleemloos doorheen
-motorisch prima, heeft nog geen 135000 gelopen (!)
-nieuwe startmotor
minpuntjes:
-open dak wil niet open, ik denk een defecte motor.
-achterlicht zit een gaatje in, geen probleem, heb een andere liggen moet er nog op.
-koppeling is zwaar, kraakt bij een warme motor.. wat het is weet ik niet, had de vorige volvo ook en deze nu ook, kan verder geen kwaad geloof ik.
Maar goed, tis een oude auto dus ja heeft zn dingetjes zal ik maar zeggen, maar voor zn leeftijd is ie prima in orde.
Dacht weg te doen voor 500, maar als je hem wilt hebben kan je voor 350 meenemen, kan je mee door tot November zonder problemen denk ik, en bij de APK moet je maar zien wat ze zeggen maar verwacht ik geen gekke dingen.
Voor 350 zeker geen slechte auto zou ik denken.. en tsja ik hoef geen 2 auto's voor de deur.
quote:
mijn ventjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:40 schreef Randa_v het volgende:
Even een leuk verhaaltje.
Samen met Merlijn naar de supermarkt geweest. Mocht hij laatst nog achter het mandje op rolletjes lopen, nu pakte hij zelf een kinderwinkelkarretje.Oke, gaan we dat eens proberen. Meneer kwam net met zijn voorhoofd boven het handvat.
Hardop lachend, leip hij zo de winkel door. Bij het vlees liet hij het karretje los en ging tegen het glas staan aanslaan terhoogte van de figuurboterhammenworst. Nou ja, Merlijn begint echt een wijsneus te worden, die worst heeft hij al een tijdje niet meer gehad.
Hij hield het achter het karretje lopen goed vol, al moest ik hem goed in de gaten houden anders ging hij er met het karretje vandoor of kruipend.
Ik heb zo gelachen om ons wijsneusje, volgende kee gaat hij toch echt weer in een grote winkelkar.
Kaartquote:-Struikrover-
Ik wil ze wel eens zien boodschappen naar boven gooienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/100(...)land_in_bouwput.html
Nee, hij heeft het volgehouden. Mijne was 2 weken na de release kapot. met kerst 2005quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:25 schreef gijsje79 het volgende:
He Struik jij hebt toch ook een kapotte 360 gehad?
Hoe gaat dat, neemt UPS contact met jou op voor de vervanger?
Jij ookquote:
Ik wacht het dan wel af.quote:Op woensdag 14 maart 2007 06:16 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het volgehouden. Mijne was 2 weken na de release kapot. met kerst 2005
2de kerstdag gebeld, 2 dagen later opgehaald, dag een nieuwe gehad
Maar zo werkt het niet meer geloof ik
quote:Op woensdag 14 maart 2007 06:42 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Jij ook
Tess heeft de waterpokken; hoesten, niessen, rode oogjes koorts
en m`n vrouw heeft een voorhoofdholteonsteking en een kaakgewrichtonsteking
gaat lekker thuis. Slapen doen we niet meer, hebben we afgeschaft
Dan kwamen we niet verder dan een tweedehands Twingo.quote:
Werkt het een beetje met je oude dvd profiler?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef Magneet het volgende:
DVD Profiler 3.0 is uit!dat mocht ook wel een nieuwe versie
tom tom ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef Bastard het volgende:
Leuk dorp dat Den Bosch
Ik afslag A59... kom ik Vlijmen tegen... mmmm rij ik toch verkeerd..
nee printje van map24quote:
geen idee, neem aan van wel, heb het nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werkt het een beetje met je oude dvd profiler?
volgens dat topic moet je de oude eerst exporteren en importeren in de nieuwe, je krijgt ook een nieuw adres waar je dvd's staanquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
geen idee, neem aan van wel, heb het nog niet geprobeerd
Leer eens lezenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef Magneet het volgende:
Kreeg net een mail Catan is nu downloadbaar
Dat poker spel is ook uitgesteld he tot 20 april.quote:
Van dat pokerspel wist ik ja.. baalde er wel van, daarom heb ik forza gekochtquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat poker spel is ook uitgesteld he tot 20 april.
Gisteren bij Sander ff langs, zijn 360 doet het nu ook niet meer.
Kom wel langs er heerst volgens mij een vloek over mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van dat pokerspel wist ik ja.. baalde er wel van, daarom heb ik forza gekocht
De 360 van mij zal ook wel een keer gaan stoppen dan
Van het weekend wat te doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kom wel langs er heerst volgens mij een vloek over mij.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kweet niet?
Weet niet wat Ani heeft.
Laat het wel ff weten.
Ik heb er ook alvast een gehaald. Ik HAAT de weg zoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Bastard het volgende:
nee printje van map24
Maar zit er nu toch aan te denken om zoiets een keer aan te gaan schaffen inderdaad.. volgende week ook weer 3x op pad.
Ach het heeft wel wat hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alvast een gehaald. Ik HAAT de weg zoeken.
Ach, als je een auto koopt valt dat bedrag wel mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:36 schreef Bastard het volgende:
Maar vind ze net ff te duur om 'even' 1 op te halen
Ik moet zaterdag van Nieuw-Vennep naar Medemblik, en vandaar weer naar Heiloo. Heerlijk dat ik dat niet meer helemaal hoef uit te zoeken. Sowiezo vind ik dit routeplanners op Internet zwaar bagger.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:49 schreef Bastard het volgende:
Ik zie het nut er nu pas van in.. als je wekelijks ergens moet wezen, kan het reuze handig zijn en zn geld waard. Anders is het maar een gadget
Daar is het echt prima voor inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag van Nieuw-Vennep naar Medemblik, en vandaar weer naar Heiloo. Heerlijk dat ik dat niet meer helemaal hoef uit te zoeken. Sowiezo vind ik dit routeplanners op Internet zwaar bagger.
Ik zou wel voor een Tom Tom Go gaan. Heerlijk apparaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:54 schreef Bastard het volgende:
Ben lid van die dagknaller.nl , gisteren was een aanbieding voor 200 euro voor zon apparaat.. maar ja.. vandaag niet meer
Ja precies heb ik ook... in Duitsland was die tomtom europe als absoluut de beste getest.. die moet ik hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou wel voor een Tom Tom Go gaan. Heerlijk apparaat.
Makkelijk menu, touchscreen...
¤ 349. Maar er is nu wel zo'n actie waarbij je een kek rood hoesje en een thuisoplader erbij krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
Ja precies heb ik ook... in Duitsland was die tomtom europe als absoluut de beste getest.. die moet ik hebben.
3 en half honderd is tie vlgs mij.
Kan hij stuck pixels ook oplossen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je problemen hebt met je TomTom moet je Kepler ff laten zoeken naar satellieten, dat kon ie tijdens Center Parks ook perfect. Op het moment dat we er bijna waren (5 min rijden nog) werkte de TomTom al
Geertquote:De partij van Geert Wilders spreekt schande van de 'wanstaltige' reis. In Kamervragen vraagt Wilders eerst op de gebruikelijke manier of de regering 'kennis heeft genomen' van het vlinderverhaal, met daarop de onparlementaire vraag: 'Zo ja, bent u knettergek geworden'.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan hij stick pixels ook oplossen?Hoe doet Kep satellieten zoek dan? Omhoog kijken?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Iedere keer als ik denk dat het niet debieler kan in dit land.
Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko
Ja, schijnt dat die doodgeschoten man al jaren geterroriseerd werd door een groep Marokkanen. Politie doet uiteraard niks. Nu was het weer zover. Hij zit in de kroeg en zijn vrouw wordt lastiggevallen. Zij opbellen en hij kwaad naar huis waarna hij die gasten met een honkbalknuppel een lesje wil leren. Ze pakken zijn knuppel af en slaan hem in elkaar. Hij vlucht zijn huis in en komt met een mes weer naar buiten. Juist dan komt een motoragent langs en die schiet hem dood.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Bastard het volgende:
Oorzaak van dat gedoe in Utrecht is ook hangjongeren wmb...
Ja dat bedoel ik...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat die doodgeschoten man al jaren geterroriseerd werd door een groep Marokkanen. Politie doet uiteraard niks. Nu was het weer zover. Hij zit in de kroeg en zijn vrouw wordt lastiggevallen. Zij opbellen en hij kwaad naar huis waarna hij die gasten met een honkbalknuppel een lesje wil leren. Ze pakken zijn knuppel af en slaan hem in elkaar. Hij vlucht zijn huis in en komt met een mes weer naar buiten. Juist dan komt een motoragent langs en die schiet hem dood.![]()
en waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het middenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat die doodgeschoten man al jaren geterroriseerd werd door een groep Marokkanen. Politie doet uiteraard niks. Nu was het weer zover. Hij zit in de kroeg en zijn vrouw wordt lastiggevallen. Zij opbellen en hij kwaad naar huis waarna hij die gasten met een honkbalknuppel een lesje wil leren. Ze pakken zijn knuppel af en slaan hem in elkaar. Hij vlucht zijn huis in en komt met een mes weer naar buiten. Juist dan komt een motoragent langs en die schiet hem dood.![]()
Er voor zorgen dat je baas er één voor je betaald.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach het heeft wel wat hoor
Het helpt als je richtingsgevoel hebt natuurlijk.
Maar vind ze net ff te duur om 'even' 1 op te halen
met vakanties wil ik juist niet zo'n ding gebruiken. Lekker af en toe verdwalen, dan kom je de leukste dingen tegenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat je baas er één voor je betaald.
Heb er zelf ook één maar puur kwa werk hoef zo'n ding niet voor prive ken de weg wel naar me ouders of vrienden.
Het kan wel makkelijk zijn met vakanties.
Wacht maar tot je getrouwd bent dan... dan ben je blij dat je in 1x goed rijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:07 schreef kepler het volgende:
[..]
met vakanties wil ik juist niet zo'n ding gebruiken. Lekker af en toe verdwalen, dan kom je de leukste dingen tegen
dan stop ik haar wel in de achterbakquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent dan... dan ben je blij dat je in 1x goed rijd
Daarom dit jaar weer vliegvakantie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
met wat moet hij trouwen dan...?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En we komen samen?quote:
Vanmiddag jaquote:
Net zoals je snel naar Tess komt kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanmiddag ja
Ik kom snel naar Amber kijken Gijs (als het mag)
Ik vind het prima Gijsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanmiddag ja
Ik kom snel naar Amber kijken Gijs (als het mag)
Dat staat ook nog steeds op de planning Gijsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:07 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Net zoals je snel naar Tess komt kijken![]()
ze loopt bijna![]()
quote:RIJSWIJK - De Amerikaanse vlag die in 1969 op de maan is gezet, staat niet meer overeind. Die onthulling heeft oud-astronaut Buzz Aldrin tijdens een lezing op de TU in Delft gedaan.
Bij vertrek naar de aarde is de vlag per ongeluk omver gegooid. Aldrin en zijn collega's Neil Armstrong en Michael Collins besloten het bij terugkomst niet te vertellen omdat het erg gevoelig ligt in Amerika.
Aldrin ontkrachtte in Delft nog meer weetjes. Zo zei hij dat vanaf de maan de Chinese muur niet zien is en dat de continenten amper uit elkaar te houden zijn.
Nee ze zijn er echt geweest denk ik.. laatst een docu over gezien waarin ze allerlei zaken van sceptici hebben geprobeerd na te bootsen en dat de conclusie niet anders kon zijn dat ze er zijn geweest..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
De maanlanding is toch in de woestijn van Nevada opgenomen?
om maar met de Jazzmuziekant H. Teeuwen te spreken : who gives a fuck ik kom daar nooit!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ze zijn er echt geweest denk ik.. laatst een docu over gezien waarin ze allerlei zaken van sceptici hebben geprobeerd na te bootsen en dat de conclusie niet anders kon zijn dat ze er zijn geweest..
Ik weet het niet, was er niet bij
Hij maakte een foutje in de training... de training zegt echt nog niks, vleugelafstelling kan een hoop doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef gijsje79 het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/35340
Spyker F1 doet het al goed.![]()
Jawel.. drukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:21 schreef kepler het volgende:
nee?
Ligt eraan welke filmsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:44 schreef Bastard het volgende:
http://www.speurders.nl/dagknaller/product.php?meer
Ook geen geld!
Oh wel meer hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:54 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Ligt eraan welke films
dvd speler los koop je zo voor 25, 30 euro
edit
staan 4 leuke films bij ofzo
Dat ZEGT ie jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Krijg CoD3 weer terug van die user.
Zal het wel zien en in wat voor staat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ZEGT ie ja
Eerst lekker uitspelen zo.. .:')
Ik dacht "als er 1 onderdeel is wat je niet wilt hebben is het wel super aguri"quote:
ik heb wel de Super Aguri motorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht "als er 1 onderdeel is wat je niet wilt hebben is het wel super aguri"
Baal er wel van dat ik heidfeld toch niet heb genomen
Kheb wel Mark Webber en die staat 7equote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb wel de Super Aguri motor
en Kovalainen, Sutil en de Spyker-motor
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb wel Mark Webber en die staat 7e
Zn team genoot .. coulthard staat achteraan ergensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
maar ik heb nog goede hoop voor Kovalainen tijdens de race, we zullen zien
de race kan nog heel anders zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
Maar ik heb nu al verloren.. was leuk .. gefeliciteerd de andere
Ja zag al mensen die nu al op 80+ punten zatenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:51 schreef kepler het volgende:
[..]
de race kan nog heel anders zijn
je had wel een topteam kunnen samenstellen, want veel 'goedkope' onderdelen/coureurs doen het erg goed
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet je nog dat ik vorige week vrijdag een bekeuring had van 130 euro....?
3x raden wat ik gisteren kreeg
Whoehehaahahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nog 1, serieus, fucking hoeren.![]()
![]()
![]()
weer 130 euro
een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet je nog dat ik vorige week vrijdag een bekeuring had van 130 euro....?
3x raden wat ik gisteren kreeg
Verdrijvingsvlakquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef kepler het volgende:
[..]
een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen
weer voor bellen in de auto?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verdrijvingsvlak
bleef een auto voor mij stil staan, kon er niet langs
maar dat was geen excuus, moest ik maar wachten......
Ik neem komende vrijdag maar vrij denk, zijn dure dagen
Zeg dat blijft maar doorgaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:43 schreef Bastard het volgende:
Stink reklames
Ja ik dacht kan net zo goed vanmiddag gaan kijken dan... en toen lag ik een uurtje wakker en bedacht me dat ik waarschijnlijk wel had kunnen zappen danquote:Op zondag 18 maart 2007 12:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeg dat blijft maar doorgaan.![]()
Dus steeds een switch gedaan met rtl en België.
idd zegquote:Op zondag 18 maart 2007 04:43 schreef Bastard het volgende:
Stink reklames
Dan was je dus snel klaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gekeken totdat Albers uitvielSome things never change
Gewoon aan de regels houden, dat moeten we allemaal.quote:
Wat me er vooral aan irriteert dat ze ineens niet meer opletten.. snelheid naar beneden, zomaar afslaan..quote:Op zondag 18 maart 2007 22:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gewoon aan de regels houden, dat moeten we allemaal.
Vind het al irritant als ik mensen zie bellen in de auto.
Ja tuurlijk, als er een auto voor jou stil blijft staan op de weg ga jij er ook niet langsquote:Op zondag 18 maart 2007 22:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gewoon aan de regels houden, dat moeten we allemaal.
Vind het al irritant als ik mensen zie bellen in de auto.
Mooi dat je zelf eindelijk eens een auto hebt dan !! B. en ik hebben nog wat taxiritten van je tegoed !quote:Op maandag 19 maart 2007 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vingers doen nog steeds pijn van het vasthouden van het dashboard na die keren dat ik bij Struik in de auto heb gezeten. Ergens vind ik die boeten dus wel begrijpelijk.
Dan wacht ik even een paar minuten om te wachten wat die man doet.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:09 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ja tuurlijk, als er een auto voor jou stil blijft staan op de weg ga jij er ook niet langs![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 08:10 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Mooi dat je zelf eindelijk eens een auto hebt dan !! B. en ik hebben nog wat taxiritten van je tegoed !
Ik wil voorjaar verdomme!quote:
quote:
ik ben niet druk met werk, maar wel druk. En lees hier wel eens maar weet niets meer te zeggen hehe, writers block zeg maar.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
zo heel verhaal
Hier prima, alleen veel Gijsjes komen bijna nooit meerDruk met werk zeggen ze, maar wij weten wel beter
je kan hier alles zeggen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ben niet druk met werk, maar wel druk. En lees hier wel eens maar weet niets meer te zeggen hehe, writers block zeg maar.![]()
hehe nog altijd de sympathiekste hequote:
goede vraag, volgens mij een maandje geledenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe nog altijd de sympathiekste he![]()
![]()
![]()
wanneer is B's kindje geboren??
haha ja tweede hequote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
goede vraag, volgens mij een maandje geleden
Ik hoor hem er eigenlijk niet zoveel over?
*pets*quote:Op maandag 19 maart 2007 11:56 schreef kepler het volgende:
een tweede is natuurlijk nog steeds bijzonder, maar je kent de klappen van de zweep al om het zo te zeggen
Hee QRquote:Op maandag 19 maart 2007 11:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha ja tweede hebij de 4e gaat ie niet eens meer naar huis als zijn vrouw gaat bevallen, belt ze hem op en krijgt alleen een: ah ok leuk. wat eten we vanavond?
![]()
grapje, nee het blijft toch wel apart gok ik. maar je wordt er wel makkelijker in natuurlijk.
klopt idd, zoals ik al zei, heel druk geweest. Goh wat triest dat ik dat helemaal gemist heb, wel foto's posten he!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee QR![]()
Ja afgelopen 17 Feb is ze geborenDus iets meer dan een maand nu.
Tsja wat moet je er van zeggen, het gaat heel goed met dr maar tis veel verzorging weer he, eigenlijk alles wel
En jasmijn kan je mee communiceren dus dat is iets leuker voor papa eigenlijk.
Maar gaat goed met Amber hoor, krijgt ook al wat dikkere kop, ze krijgt nu wat regelmaat ook niet dat ze de hele nacht loopt te huilen
Met jou ook alles goed weer?
Tijdje niet gezien!
nope, het maakt me ook niet zoveel uit. Wel met een straal van 20 k ofzo van waar we nu zitten. Wat meer landelijk, meer grond, lekker boersquote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef Magneet het volgende:
enig idee waar jullie naartie willen queenr?
serieus? nou engels kunnen ze wel maar Frans niet. Kweenie heb het niet zo met belgie. Leuk taaltje maar daar houdt het wel mee op.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef Magneet het volgende:
ach, hiert vlak over de grens zit je ook goed hoorEn de scholen in België zijn lekker streng, wel jammer dat ze op de lagere school ook Frans moete kunnen
Dat maakt niet uit tochquote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef Magneet het volgende:
ach, hiert vlak over de grens zit je ook goed hoorEn de scholen in België zijn lekker streng, wel jammer dat ze op de lagere school ook Frans moete kunnen
Is het wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie? Ik heb het nieuwe Tiesto album. Deze week ergens zippen en naar je MSN-en?
ja maar ze gaan er dus vanuit dat de NL kinderen die daar op school komen op hetzelfde niveau zitten als de Belgische kotersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit toch
Ik heb het ook gehad.. Cava? Cava Bien.
Topquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie? Ik heb het nieuwe Tiesto album. Deze week ergens zippen en naar je MSN-en?
Nee, kost 60 euroquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:30 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Top![]()
gaan we ook naar het Gelredome ?
Ach zodra je in de auto bent gestapt is ie weer ok hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Magneet het volgende:
Merlijn is het de laatste 2 weken niet mee eens als hij naar het kdv gebracht wordtTotaal in paniek en huilen. Gelukkig hoef ik het tot over een maand niet te doen maar daarna ben ik de sjaak om hem weg te brengen.
is ook wel maar toch laat je niet graag een huilend kind achterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach zodra je in de auto bent gestapt is ie weer ok hoor
Stukje rijden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ook niet.
Vandaag en morgen naar Zwolle.
Al nieuws over je xbox?quote:
Volgende keer blowtje bij roken, heb je ook geen koppijn volgende dagquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef kepler het volgende:
zo ik heb nog steeds hoofdpijn
Jupiler is te lekker
weet ik, maar ik blow bijna nooit meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgende keer blowtje bij roken, heb je ook geen koppijn volgende dag
Mja.. of dat helpt weet ik niet..quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef kepler het volgende:
[..]
weet ik, maar ik blow bijna nooit meer
gewoon meer water drinken volgende keer
water drinken helpt zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. of dat helpt weet ik niet..
Qua bier kan ik toch wel wat weg drinken, flesje of 15 op een avond heb ik nog geen koppijn van, maar dan is de avond wel om zeg maar
Word pas leuk als ik eerst wijn heb gedronken en dan op bier ga... dan heb ik koppijn. Maar goed, ff douchen, water drinken, eventueel ibuprofen en dan ist ook over.
Ik heb al moeite om mn laatste flesje bier op te krijgen, laat staan nog een liter waterquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef kepler het volgende:
[..]
water drinken helpt zeker
Wel een liter water drinken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |