Geb. Datum 14-07-1988quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVPik wil wel eens zien wat die gijsjes voor lekkere diertjes zijn
![]()
Ik mag ook niet lurken ?quote:
moet je ff naar het 1000ste Gijsjes topic zoeken. Info is wat verouderd maar klopt wel opzich.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag ook niet lurken ?![]()
En jullie OP is ook niet duidelijk wat betreft uitleg en dergelijke![]()
Welke OPquote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag ook niet lurken ?![]()
En jullie OP is ook niet duidelijk wat betreft uitleg en dergelijke![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je ff naar het 1000ste Gijsjes topic zoeken. Info is wat verouderd maar klopt wel opzich.
Oke weet hetquote:WTF is een Gijs
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, zware gamers, film genieters, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant. (Geschreven door Bastard)
Jaaaaa,...de GIJSJES
Jij blert maar gewoon iedereen na niet gehinderd door enige vorm van kennis.quote:
hier, mocht je een keer een uurtje niks te doen hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:14 schreef Bastard het volgende:
Ja dat het op en neer gaat dat weten we allemaal wel.. echter, het tegenwoordig opwarmen van de aarde word voor een groot deel door mensenhanden gedaan en in rap tempo ook.
Dit zeg niet alleen ik, of een stel bejaarde op een bankje, dit is wetenschappelijk bewezen.. de mens heeft een grootte vinger in de pap.
Maar het tegengaan er van... dat is een utopia.. tuurlijk kunnen we opletten hoeveel broeikas gassen we uitstoten in de atmosfeer, maar het is niet dat we daarmee over 10 jaar weer meer ijs hebben... daar gaat wel een tijd over heen om het weer in orde te krijgen.
want van landmijnen opruimen krijg je minder honger?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:17 schreef Magneet het volgende:
hongersnood afrika is easy : laat ze alle landmijnen daar maar opruimen door die mensen. Zul je zien dat er binnen no-time minder honger is
nee die mensen weten niet hoe ze het moeten doen en dan ontploffen die krengenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
want van landmijnen opruimen krijg je minder honger?
quote:Deze jongeren bleken later de motor van een van de agenten in een nabijgelegen portiek te hebben verstopt.
Even tussen de 2 docu's door.. het is wetenschappelijk bewezen laatst op een of andere saaie conventie.. wetenschappers waren er dus overeens dat...... en dus betekende dat het einde van het welles/nietes spelletje over de global warming.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
hier, mocht je een keer een uurtje niks te doen hebben
http://video.google.nl/videoplay?docid=9005566792811497638&q=global+warming+swindel
interessante docu (van de BBC) die juist het tegenovergestelde roeptCO2 komt juist door de opwarming (wat weer een normale schommeling schijnt te zijn), en dus niet andersom.
de waarheid zal echter tussen deze documentaire en die van Al Gore liggen
Nog simpeler, sta van je luie reet op en ga het land verbouwen met allerlei gewassenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:17 schreef Magneet het volgende:
hongersnood afrika is easy : laat ze alle landmijnen daar maar opruimen door die mensen. Zul je zien dat er binnen no-time minder honger is
nee dat is dus niet waarquote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Even tussen de 2 docu's door.. het is wetenschappelijk bewezen laatst op een of andere saaie conventie.. wetenschappers waren er dus overeens dat...... en dus betekende dat het einde van het welles/nietes spelletje over de global warming.
Niks geen suggestieve docu voor nodig
dat er op dit moment een klimaarverandering bezig is, dat is zeker een feit. De vraag is dus nu in hoeverre de mens hiervoor verantwoordelijk is, en wat de gevolgen over 20-100 jaar zullen zijn. Hierover is dus niet iedereen het eens (zie maar het verschil tussen die twee docu's)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Bastard het volgende:
Trouwens.. je moet ook wel een struisvogel zijn als je het wilt blijven ontkennen hoor
Precies. Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef kepler het volgende:
[..]
dat er op dit moment een klimaarverandering bezig is, dat is zeker een feit. De vraag is dus nu in hoeverre de mens hiervoor verantwoordelijk is, en wat de gevolgen over 20-100 jaar zullen zijn. Hierover is dus niet iedereen het eens (zie maar het verschil tussen die twee docu's)
ontkennen doe ik het ook niet, ik ben dus alleen nog niet overtuigd van die rampzalige effecten die de media ons voorschoteld(zoals die 6 meter zeespiegelstijging, en temp stijging van 10 graden ofzo
)
op een mijn gaan staan is minder werkquote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog simpeler, sta van je luie reet op en ga het land verbouwen met allerlei gewassen
Je zal het wel zien dan jongen ... eigenwijsquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef kepler het volgende:
[..]
dat er op dit moment een klimaarverandering bezig is, dat is zeker een feit. De vraag is dus nu in hoeverre de mens hiervoor verantwoordelijk is, en wat de gevolgen over 20-100 jaar zullen zijn. Hierover is dus niet iedereen het eens (zie maar het verschil tussen die twee docu's)
ontkennen doe ik het ook niet, ik ben dus alleen nog niet overtuigd van die rampzalige effecten die de media ons voorschoteld(zoals die 6 meter zeespiegelstijging, en temp stijging van 10 graden ofzo
)
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:26 schreef Bastard het volgende:
Zit verdomme al weken met kinderliedjes in mijn hoofd he.. ingezongen door Gerda Havertong.
1,2,3,4..5,6,7, .. waar is berend botje gebleven.. de weg is recht, de weg is krom, daaaar ging berend botje weer om.
En . TOEMBA TOEMBA TOEMBA...
Sta er sochtends mee op.. en het enige wat een beetje helpt is om het hardop te gaan zingen voor jezelf als een soort van mantra ofzo.
pfft, ga jij nou eerst maar eens je diploma halen op schoolquote:Op maandag 12 maart 2007 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Zo denk ik er ook over.
Halen? Nee, bij mij brengen ze die hequote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
B. ging jij nu ook een nieuwe auto halen dan?
eigenwijs is my middle namequote:Op maandag 12 maart 2007 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zal het wel zien dan jongen ... eigenwijs
Als je over 30 jaar op de huidkankerafdeling ligt op een hoger gelegen plateau dan zul je nog aan dit gesprek terug denken ... en denken.. goh... B had gelijk.
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef kepler het volgende:
)
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies.
En laten we nu eerlijk zijn. Hoe verandert ons leven als er geen walvissen of panda's meer zijn?
dat is weer een hele andere discussiequote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies.
En laten we nu eerlijk zijn. Hoe verandert ons leven als er geen walvissen of panda's meer zijn?
Ik heb er in China een paar gezien en aangeraakt.quote:
nee, ze wachten maar even tot ik er eentje in het echt heb gezienquote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er in China een paar gezien en aangeraakt.
Nu mogen ze uitsterven.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij blert maar gewoon iedereen na niet gehinderd door enige vorm van kennis.
Watvooreentjedangijs?quote:
Elke diersoort die te lui is om te neuken om zichzelf in stand te houden kan optiefen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef kepler het volgende:
nee, ze wachten maar even tot ik er eentje in het echt heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |