abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47268303
Wist niet zeker of ik hem het beste hier kon posten of in RTV, maar DVD Profiler 3.0 is uit!
Na 2 jaar met 2.40 / 2.50(beta) gewerkt te hebben is er eindelijk een nieuwe versie uit, DVD Profiler is over gegaan van Intervocative software naar Invelos Software maar de ontwikkelaar is dezelfde man gebleven.
Nieuwste versie valt hier te downloaden:

http://www.invelos.com

Nog niet heel de collection database is overgegaan van intervocative naar invelos dus een hoop dvd's zitten nog zonder ingescande hoesjes. Zelf had ik het probleem dat hij van de 300 stuks er 6 nog niet kon vinden in de database en m'n nieuwste 3 aankopen stonden er ook nog niet in, maar dit zal snel veranderen op het moment dat meer users de weg naar 3.0 vinden.

gr
CzD
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:39 #2
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47269300
hoe zit het met het webadres veranderd dat ook en neemt hij wel je huidige dvd's over e.d.?
pi_47270190
Je kunt het beste even een export maken van je 2.40 database en deze weer inladen in 3.0
Hij neemt niet de online collectie van intervocative over dus je online collectie wordt ook een nieuw adres (zie mijn sig).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_47270228
Uhm... wat doet het precies?
pi_47270354
Een mooi overzicht bieden van al je dvd's plus de mogelijkheid om heel de collectie op een internet pagina te zetten.
DVD's worden toegevoegd d.m.v. het invoeren van de streepjescode op de achterkant van de hoes.
Gebruik het al een jaar of 4 en vind het een geweldig programma.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:18:42 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47281911
Heel fijn... Maar met zo'n OP schiet natuurlijk niet op. We zijn geen "Kom laat ik eens reclame maken voor een leuk programma"-forum.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')