abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 12:28:12 #51
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47185895
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen als je geen weerwoord weet te vinden. Ik gebruik slechts jouw argumenten hoor.
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
Het IS gewoon een rechtsextremist...en daarin verschilt hij bijvoorbeeld met Fortuyn. Fortuyn had het namelijk ook altijd over "onze allochtonen". En Fortuyn benoemde de problemen op een normale manier, iets wat kennelijk niet voor Wilders weggelegd is.
Met users die zulke eigenaardige uitspraken op een forum knallen kan ik niet serieus nemen. Beetje eng en ziek.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47185896
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Uiteraard. in Afganistan is zeker al een mini-oorlog begonnen tussen de uitgezonden allochtone militairen en autochtone militairen?

Werkelijk BELACHELIJK om onze militairen met een moslim achtergrond zo in twijfel te trekken. Ze stellen hun leven in de waagschaal voor ons land en wat krijgen ze als dank van hun eigen bevolking? Achterdocht en verkapte beschuldigingen van landverraad, bah
In Nederland achter de computer al rukkend op K3-leden is zoiets al gauw gezegd natuurlijk....
  maandag 12 maart 2007 @ 12:28:26 #53
158555 Pius_XII
Pastor angelicus
pi_47185902
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef Pracissor het volgende:
Eensch, Wilder maakt veel kapot, ik hoop dat mensen die op hem stemmen dat beseffen. Hij lost geen problemen op maar creeert ze.
Hear, hear.
pi_47185911
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

Het was beeldend bedoeld. Hoor.....
Oh, natuurlijk...beeldend....maar dan klopt er alsnog geen zak van...het blijven moslims namelijk. Oftewel er zitten talloze moslims in het leger van Turkije en die moeten de scheiding van staat en geloof controleren. Waarom jankt daar niemand over loyaliteit?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 maart 2007 @ 12:28:42 #55
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47185918
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar wat heeft LOYALITEIT daarmee te maken? Niets...
Best veel, ik vraag mij af waarom je je 2e nationaliteit moet behouden wanneer jezelf 'Nederlander' beschouwd. Turken moeten dienen in het leger, het is onvoorstelbaar dat onze landgenoten in een buitenlands leger dienen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_47185942
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef LENUS het volgende:

[..]

[..]

Met users die zulke eigenaardige uitspraken op een forum knallen kan ik niet serieus nemen. Beetje eng en ziek.
Waarom? En uitspraken van Wilders zijn niet ziek? Want ze passen in je straatje?
Allah Al Watan Al Malik
pi_47185943
quote:

[..]

Maar wat heeft LOYALITEIT daarmee te maken? Niets...
ALLES.
Het opzeggen van je islamitische nationaliteit (willekeurig land) en het kiezen voor een westerse nationaliteit toont aan dat je een keuze maakt voor je nieuwe land.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:29:19 #58
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47185946
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

ben ik nu de enige die dit soort uitspraken verontrustend vindt? Je zegt nu in feite dat je een deel van het leger niet vertrouwt, omdat je aan hun loyaliteit tov koningin en vaderland twijfelt.... en dat puur op basis van het geloof dat ze beleiden...
Wat is daar opeens verontrustend aan? Dat is wat die figuren hier al tijden roepen. Ze hebben totaal geen benul wat loyaliteit uverhauopt inhoudt en al helemaal niet waarom er een 'schijn' zou zijn dat die loyaliteit in het gedrang is.

Wat voor schijn in vredesnaam? . Ze lullen allemaal Geertje na lijkt het.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 12 maart 2007 @ 12:29:23 #59
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_47185950
Waar ligt eigenlijk de loyaliteit van Wilders dat hij elk standpunt in een opruiende uitspraak lijkt te moeten verpakken? Volgens mij zijn we daar als Nederland ook niet bij gebaat.
[KNE]-Mod
  maandag 12 maart 2007 @ 12:29:44 #60
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_47185964
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:

[..]

Snap niet waarom mensen zo graag bij de veilige meute willen horen en daardoor amper voor zichzelf kunnen denken. Want dat is wat er momenteel aan de gang is, alles wat niet strookt met het linkse gedachtengoed verwijzen naar het extremistisme, nazi's en bruinhemden. Ik sta echt verbaast dat de zogenaamd intellectuele elite uitblinkt in kortzichtigheid, hypocritie en onbeschoftheid.
extremistisme? nee maar die mensen gaan bij het leger of de politie met een reden, je gaat niet bij de politie omat je zo graag hangjongeren op hun kloten wil geven, en je gaat niet naar het leger omdat je het stiekem wel heel sjiek vint om mensen af te schieten (in hoge uitzondering misschien). Dat doe je uit enige loyaliteit aan het land waarin je (geheel toevallig) komt te wonen, omdat je het idee hebt dat je er best genoeg bij hoort om mee te kunnen helpen aan de veiligheid. Ik vind het volkomen logisch dat zij nu denken dat ze er plotseling uitgekieperd worden, en ook geheel terecht dat ze er kwaad om worden. Niet alle allochtonen zijn hier om de klootzak uit te hangen weet je.
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
  maandag 12 maart 2007 @ 12:29:50 #61
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47185966
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

ALLES.
Het opzeggen van je islamitische nationaliteit en het kiezen voor een westerse nationaliteit toont aan dat je een keuze maakt voor je nieuwe land.
En waarom zou je dat moeten doen?

Waar is die keuze voor nodig .
pi_47185972
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Best veel, ik vraag mij af waarom je je 2e nationaliteit moet behouden wanneer jezelf 'Nederlander' beschouwd. Turken moeten dienen in het leger, het is onvoorstelbaar dat onze landgenoten in een buitenlands leger dienen.
Je doet zo alsof een 2e nationaliteit hebben per defenitie de loyaliteit aantast...
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 maart 2007 @ 12:30:25 #63
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47185995
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, vervalt je Nederlandse nationaliteit op het moment dat je dienst neemt in een buitenlands leger
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47186016
quote:

[..]

ALLES.
Het opzeggen van je islamitische nationaliteit (willekeurig land) en het kiezen voor een westerse nationaliteit toont aan dat je een keuze maakt voor je nieuwe land.
Nee hoor, ik kan de Islamitische nationaliteit opgeven slechtse als schijn voor de Westerlingen... en dan? Dan heb ik 1 nationaliteit, namelijk de Westerse...maar ben alles behalve loyaal...
Allah Al Watan Al Malik
pi_47186024
Aha !
Dit biedt mogelijkheden !
Ik zorg dat het leger en de politie aan mijn kant staan en vervolgens maak ik korte metten met die imperialistische fucking slavendrijvers .
  maandag 12 maart 2007 @ 12:31:07 #66
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47186027
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je doet zo alsof een 2e nationaliteit hebben per defenitie de loyaliteit aantast...
Jij wilt dus beweren dat zij niet loyaal zijn aan hun Turkse nationaliteit? Of geloof jij in een gespleten loyaliteit?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:31:17 #67
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47186034
quote:

[..]

ALLES.
Gaan we geemigreerde Nederlanders ook hun nationaliteit afnemen dan?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 12 maart 2007 @ 12:31:18 #68
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47186036
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef Meneer_de_Hond het volgende:

. Ik vind het volkomen logisch dat zij nu denken dat ze er plotseling uitgekieperd worden, en ook geheel terecht dat ze er kwaad om worden. Niet alle allochtonen zijn hier om de klootzak uit te hangen weet je.
Inderdaad, daar zit je dan jaren zo'n politieopleiding voor te doen, om door zo'n kwal als Wilders en zn infantiele aanhangertjes uitgemaakt te worden voor halve burger die niet loyaal is en dus eigenlijk niet te vertrouwen.
pi_47186040
quote:

[..]

Waar het over gaat weet ik, weet jij waar het over gaat? Kan jij het tegendeel bewijzen anders?
Slap geouwehoer dus.
Als je er niks van afweet moet je ook niet zomaar wat gaan roepen.
  Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 12:32:20 #70
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47186075
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef teamlead het volgende:
ben ik nu de enige die dit soort uitspraken verontrustend vindt? Je zegt nu in feite dat je een deel van het leger niet vertrouwt, omdat je aan hun loyaliteit tov koningin en vaderland twijfelt.... en dat puur op basis van het geloof dat ze beleiden...
Dat geloof hoort er gewoon niet in het leger. Ze moeten zich voor de volle 100% kunnen inzetten en enkel en alleen de belangen van Nederland, haar wetten en het leger verdedigen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47186100
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:31 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij wilt dus beweren dat zij niet loyaal zijn aan hun Turkse nationaliteit? Of geloof jij in een gespleten loyaliteit?
Dat hoeft niet nee, dus omdat zij de Turkse nationaliteit hebben, zijn ze per defenitie loyaal aan Turkije.. ik vind het een beetje een rare manier van redeneren.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 maart 2007 @ 12:33:26 #72
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47186105
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, vervalt je Nederlandse nationaliteit op het moment dat je dienst neemt in een buitenlands leger
Goede regeling, neemt niet weg dat Turkije Turkse jongens oppakt die in Nederland wonen, de Nederlandse nationaliteit hebben en daar eens op vakantie gaan wanneer ze niet aan de dienst oproep hebben voldaan, althans dat vertelde een Turkse jongen mij.
pi_47186114
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef ThE_ED het volgende:
Waar ligt eigenlijk de loyaliteit van Wilders dat hij elk standpunt in een opruiende uitspraak lijkt te moeten verpakken? Volgens mij zijn we daar als Nederland ook niet bij gebaat.
Het speelt een spelletje. In de Kamer heeft ie een grote bakkes. En als hij geinterviewd wordt door een grote krant strooit hij met oneliners. Maar als hij geinterviewd wordt voor de radio waar niemand uit zijn achterban naar luistert (zoals vanochtend), dan is hij veel genuanceerder. Volgens mij heeft ie Kay van de Linde in dienst genomen of zo..
pi_47186121
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:31 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

Slap geouwehoer dus.
Als je er niks van afweet moet je ook niet zomaar wat gaan roepen.
Uhm waar weet ik niks van? De biografie van die overgelopen soldaatjes staat op Wiki..
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 maart 2007 @ 12:33:51 #75
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47186123
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat geloof hoort er gewoon niet in het leger. Ze moeten zich voor de volle 100% kunnen inzetten en enkel en alleen de belangen van Nederland, haar wetten en het leger verdedigen.
Wie heeft het over geloof? Daar gaat het helemaal niet om hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')