abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47175091

Het enige echte vervolg op Slank de lente in # 55!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 141.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Roosjeroosje1988 = Roosje
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

[ Bericht 1% gewijzigd door Thrilled op 12-03-2007 16:04:42 ]
pi_47175160
Dat is snel

Weekendje bij mn ouders niet echt normaal patroon gehad zoals thuis, is gewoon niet echt te doen hier, maar vanaf morgen weer lekker in mn eigen huisje en dan kan ik gewoon weer verder met mn m patroon dat ik daar heb opgebouwd en weer lekker sporten morgenavond en normaal eten enzo en dan komt het wel weer goed
  zondag 11 maart 2007 @ 23:30:11 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47175173
Ik sta al niet eens meer in het lijstje zie ik omdat ik een poosje stilsta.... vandaag friet gehad dus er zal morgen wel wat bij zijn nou ja, dan maar morgen weer even updaten
Bernie en ik zijn tof.
pi_47175225
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia

Wow, it's a small step for a man, but a giant leap for mankind...
pi_47175243
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef mordradead het volgende:
Ik sta al niet eens meer in het lijstje zie ik omdat ik een poosje stilsta.... vandaag friet gehad dus er zal morgen wel wat bij zijn nou ja, dan maar morgen weer even updaten
ik sta ook stil, maar dan update ik gewoon elke week hetzelfde gewicht zodat ik wel in het lijstje blijf staan
pi_47175268
Jep gaat zeker snel maar ik ben kapot, en kruip lekker mn bedje in kom je mee sylvana?

voor de rest, tot morgen!!
pi_47175295
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Thrilled het volgende:
Jep gaat zeker snel maar ik ben kapot, en kruip lekker mn bedje in kom je mee sylvana?

voor de rest, tot morgen!!
offcourse

slaap lekker mensen
pi_47175756
De volgende kilo laat bij mij ook al behoorlijk op zich wachten.
Niet dat ik klaag want ik ben wel cm's verloren.
Maar ik zal toch ff een updateje doen....als ik mijn inlog van die site weer heb gevonden.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zondag 11 maart 2007 @ 23:52:42 #9
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47175969
Ik heb me vanavond nogal laten gaan. Maar het was wel goddelijk. Ik heb eigenlijk geen zin meer om hier dagelijks m'n eetpatroon neer te zetten. Nee, niet dat ik weer in m'n oude patroon terug ga maar ik raak er behoorlijk gefrustreerd door door het steeds te posten en ik irriteer er jullie door.

En weet iemand misschien waardoor een opgezette buik komt? Mijn buik is momenteel namelijk zo extreem opgezet.
pi_47175972
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:46 schreef Spacehamster het volgende:
De volgende kilo laat bij mij ook al behoorlijk op zich wachten.
Niet dat ik klaag want ik ben wel cm's verloren.
Maar ik zal toch ff een updateje doen....als ik mijn inlog van die site weer heb gevonden.
Tja, en dat is bij mij dus ook niet te merken, dat ik cm's verlies, dus das erg frustrerend

En ik laat mn wachtwoorden altijd gewoon onthouden, zelf onthou ik het ook nooit allemaal

Nu echt Thrilled's bed in duikt
pi_47176275

ik sta boven aan in het lijstje
  maandag 12 maart 2007 @ 00:03:30 #12
157031 roosjeroosje1988
pi_47176349
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Miss_S het volgende:

ik sta boven aan in het lijstje
En ik sta er helemaal niet in.

pi_47176391
is iedereen naar bed..... *kruipt er bij sylvana en kevin gezellig bij*
  maandag 12 maart 2007 @ 00:10:06 #14
157031 roosjeroosje1988
pi_47176553
Waarom word ik eigenlijk steeds buitengesloten? Het zal je misschien verbazen maar deze egoistische kwal heeft ook gevoelens. Ik wil wel normaal doen maar als men tegen mij niet normaal doet gaat normaal doen wel wat moeilijker hè.

En het is nooit mijn bedoeling geweest om de sfeer hier te verpesten.

Ik zal hier wel af en toe nog vermelden hoe het gaat. (Niet dat jullie daar in geinteresseerd zijn. )
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 06:46:32 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_47179687
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb me vanavond nogal laten gaan. Maar het was wel goddelijk. Ik heb eigenlijk geen zin meer om hier dagelijks m'n eetpatroon neer te zetten. Nee, niet dat ik weer in m'n oude patroon terug ga maar ik raak er behoorlijk gefrustreerd door door het steeds te posten en ik irriteer er jullie door.

En weet iemand misschien waardoor een opgezette buik komt? Mijn buik is momenteel namelijk zo extreem opgezet.
Activia van Danone
en dat je niet in het lijstje staat komt misschein omdat je je profiel al heel lang niet meer aangepast hebt?

oh, en trouwens, ik heet Linda, mag ik dan ook in het echte namenlijstje, Kevin mogen jullie ook in mn fotoboek kijken!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 12 maart 2007 @ 07:44:58 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47179863
quote:
Op maandag 12 maart 2007 06:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Activia van Danone
en dat je niet in het lijstje staat komt misschein omdat je je profiel al heel lang niet meer aangepast hebt?

oh, en trouwens, ik heet Linda, mag ik dan ook in het echte namenlijstje, Kevin mogen jullie ook in mn fotoboek kijken!
quote jij niet de verkeerde persoon? . Je post sluit inhoudelijk niet aan op die van Roosjeroosje.

@ Roosjeroosje: als je een opgezette buik hebt, houd je teveel vocht vast. Betekent: 1) je neemt teveel zout tot je of 2) je wordt ongesteld (en dan kom je waarschijnlijk ook weer een kilo aan die er daarna weer af gaat).

Grr . Ik heb een lekker luchtig bloesje aan, maar de katten zijn erop uit om het te slopen ofzo. Vanochtend sprong er één op m'n schouder, een (gelukkig) piepklein gaat achterlatend (ik kon aan zijn gedrag merken dat 'ie in me wilde springen dus ook m'n eigen schuld ) en nummer twee wil steeds op schoot bij m'n yoghurt met cruesli en probeert te blijven hangen in m'n blouse als ik haar wegduw.

Vanochtend niet weer afgevallen helaas , maar goed, dat viel te verwachten. Heb iets van 3,5 tot 4 liter water gedronken gisteren (waarvan heel weinig eruit is gekomen), ik moet binnenkort ook ongesteld worden en verder blijft het afvallen niet rap gaan helaas .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 maart 2007 @ 07:58:17 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47179931
Fok!Dieetclub deel 142

hm, ze hebben daar wat kritiek op spacehamster .
Niet meer actief op Fok!
pi_47180293
ik woog vanmorgen weer 1,5 kilo meer
ik neem het niet al te serieus want dit is na het weekend en mijn officiele weegdag is pas over een paar dagen

ik heb vanmorgen wel al weer hardgelopen
3x3 minuten hardlopen en 3x2 minuten lopen
morgen maar eens 4x3 minuten hardlopen en 4x1 minuut lopen proberen want dit vandaag ging wel erg makkelijk

[ Bericht 40% gewijzigd door Miss_S op 12-03-2007 09:51:55 ]
pi_47181472
hai allemaal

Ik ben ook druk bezig, zodra ik weer bij mijn vader ben ga ik ook even op de weegschaal om mn gewicht te meten zodat ik ook in het lijstje kan (als ik hier natuurlijk ook welkom ben )

net al lekker hardgelopen, lente
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47181517
natuurlijk ben je welkom
zeker als je doet hardlopen
pi_47181603
Hebben jullie het mooie weer ook gevierd met ijs? (en een halve fles wijn )
Ik merk vooral het laatste heel goed, heb verschrikkkkkelijke dorst vanochtend. Het lijkt erop dat ik vandaag wel 4 liter mag om weer op een normale vochtbalans te zitten.
En ondanks dat ik niet zoveel post en niet zo klef ben als sommigen hier, ik ben Marianne, aangenaam allen!
Het mooi kotsende meisje.
pi_47181794
aangenaam Marianne
en ik heb niet gevierd met ijs maar wel met wijn

ik zat net oude dieetclub posts van mij door te lezen
precies een jaar geleden woog ik 10 kilo meer dan nu
voel ik me meteen weer iets beter
pi_47181895
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
natuurlijk ben je welkom
zeker als je doet hardlopen
yay

Ja, ik doe mijn best! ik loop 3x per week hard en ik heb gister 30km gefietst!

ennuh, goed dat je het hebt volgehouden!

(ik ben Maarten trouwens )
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 12 maart 2007 @ 10:18:06 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47182006
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
aangenaam Marianne
en ik heb niet gevierd met ijs maar wel met wijn

ik zat net oude dieetclub posts van mij door te lezen
precies een jaar geleden woog ik 10 kilo meer dan nu
voel ik me meteen weer iets beter
en tussendoor geen terugval gehad?
Niet meer actief op Fok!
pi_47182013
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:13 schreef Tangarine het volgende:

[..]

yay

Ja, ik doe mijn best! ik loop 3x per week hard en ik heb gister 30km gefietst!

ennuh, goed dat je het hebt volgehouden!

(ik ben Maarten trouwens )
ik moet wel erg veel namen gaan onthouden
ik heb besloten deze week elke dag te gaan hardlopen maarja ik loop dan ook niet zo heel lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')