Jaap is sociaal bezig, respectquote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap weer over syl
hij wilde weten of ze iets tegen haar vader had kunnen zeggen
ja of nee
o en zijn bedlampje is stuk zegt ie nu tegen natasia en hij zal zijn schoenen uitdoen
want hij wil niemand wakker maken
![]()
![]()
Niet tegen mij in iedere geval...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik reageer op jou...hoe jij reageert op iemand die aardig is tegen iedereen hier...dat vind ik pas belachelijk![]()
Jaap wordt een grote hand boven het hoofd gehouden. De TV kijkers krijgen alleen te zien dat hij gepest wordt. En nu zullen ze waarschijnlijk ook laten zien dat Brainless hem helpt, dus ik denk wel dat de populariteit omhoog gaat zo. Er zijn altijd idioten die de TV beelden geloven...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
Brian maakt zich nu ontzettend populair door zich in te likken bij Jaap![]()
Damn die Jaap toch, bestaat Cora toch wel....quote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
cora heeft hem vertelt dat er op het forum wordt verteld dat zij niet bestaat
![]()
Ik vrees dat je gelijk hebt.........quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap wordt een grote hand boven het hoofd gehouden. De TV kijkers krijgen alleen te zien dat hij gepest wordt. En nu zullen ze waarschijnlijk ook laten zien dat Brainless hem helpt, dus ik denk wel dat de populariteit omhoog gaat zo. Er zijn altijd idioten die de TV beelden geloven...
Zo wordt het wel heel ingewikkeld hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Het is niet gek toch dat wij daaraan twijfelenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Het ergste is dat niemand , nog Braaaaaaaaajen, nog Billie begrijpt, of spreek ik voor mezelfquote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
OHhh brainles heeft een billenmaatje gevonden, waarmee hij huub, eric en sil kan dissen.
Nou wat is er mis mee? Het kan, toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Brainles vergelijkt huub nu met Hitler.
Volgens mij zegt Brian alleen maar ja, omdat hij de helft niet begrijpt.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap ziet Huub als iemand die nadenkt over zijn akties.
"Je ziet hem ff denken, en dan doet hij het".
Jaap kent meerdere ingewikkelde woorden dan Brian.
Daarnet hadden Jaap en Brian het over een effectieve leider, ondanks zijn slechte ethiek.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef the_undertaker het volgende:
Vergelijk Huub even met Hitler Brian![]()
Jaap begon er mee en persoonlijk beschouw ik altijd elke discussie waar de nazi's, Hitler of iets in die trant op tafel komt als beeindigdquote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Huub vergelijken met Hitler.
Die rat draait echt door.
Dat idee heb ik ook, normaal zijn de rollen omgedraaid.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Brian alleen maar ja, omdat hij de helft niet begrijpt.
In een vicieuze cirkel van waanzin, conform het scriptquote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Huub vergelijken met Hitler.
Die rat draait echt door.
Sorry hoor, maar stond jij van de week niet op je achterste benen toen huub het over auswitz had tegen Jaap, en dan vind je dit normaal ????quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Nou wat is er mis mee? Het kan, toch?
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar stond jij van de week niet op je achterste benen toen huub het over auswitz had tegen Jaap, en dan vind je dit normaal ????
Godwin's Lawquote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap begon er mee en persoonlijk beschouw ik altijd elke discussie waar de nazi's, Hitler of iets in die trant op tafel komt als beeindigd
Dat haalt hij wel in hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
Toch een goeie actie van Brian hoor
Jaap heeft nu al een uur niet gegeten
En volgens mij ook al een uur niet gefietst.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
Toch een goeie actie van Brian hoor
Jaap heeft nu al een uur niet gegeten
Nee dat was ik niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar stond jij van de week niet op je achterste benen toen huub het over auswitz had tegen Jaap, en dan vind je dit normaal ????
Men was hier best on topicquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
Wist iedereen al dat er ook een SC is voor off-topic geneuzel?? [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...
![]()
Dat zei Carlos toch ook tegen hem, hij is teveel met de theorie bezig maar het gaat om de praktijk en dat vergeet Jaap duidelijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft iig goede plannen.
Nu de uitvoering nog.
Als hij op de manier waarop hij nu praat met die termen snapt de helft van de mensheid het niet, dus daar zal hij dan eerst verandering in moeten brengen. Je kan natuurlijk met allerlei termen gooien omdat je interessant wil zijn, maar je kan beter interessant zijn met duidelijke taal dan met psychologisch gezever.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft iig goede plannen.
Nu de uitvoering nog.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef the_undertaker het volgende:
Eigenlijk moet Huub nu ff binnenkomen
JAPIO... Bolle plofkop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof er zo veel gebeurt op de streams o sorry ik ben natuurlijk maar een noop srryquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
Wist iedereen al dat er ook een SC is voor off-topic geneuzel?? [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...
![]()
Dat is waar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zei Carlos toch ook tegen hem, hij is teveel met de theorie bezig maar het gaat om de praktijk en dat vergeet Jaap duidelijk...
Dacht je nou echt dat Brian een mallemoer om hulpbehoevenden geeft?quote:
En dan weer 3 uur in de nacht frikandellen klaarfrituren:rquote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is wel een begin, net als die 2 uur fietsen per dag ook een begin is.
ik weet niet hoor, hij praat raar maar ik denk toch dat hij iets van plan is waar niemand wat van weet, hij is zowiezo aan het indekken voor de volgende ontslag rondequote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch hopen dat echt niemand, maar dan ook niemand, Billie nog serieus neemt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog maar 4 weken ik denk dat hij dan weer naar Cora mag...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is wel een begin, net als die 2 uur fietsen per dag ook een begin is.
Cora?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch hopen dat echt niemand, maar dan ook niemand, Billie nog serieus neemt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat denk ik over Huub.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor haar praten in de grote slaapkamerquote:Op zondag 11 maart 2007 23:45 schreef waxmask het volgende:
Hahaha Brian gaat langs Natasia liggen omdat Amanda in de masterbedroom ligt... Hoe makkelijk kan je een kamer afpakken...
Amanda ligt er ook gewoon hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 23:45 schreef waxmask het volgende:
Hahaha Brian gaat langs Natasia liggen omdat Amanda in de masterbedroom ligt... Hoe makkelijk kan je een kamer afpakken...
Ik denk dat er voor die tijd een nieuwe bewoner in komt, waar hij een pact mee kan sluiten voor de daaropvolgende stemronde(s).quote:Op zondag 11 maart 2007 23:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 4 weken ik denk dat hij dan weer naar Cora mag...![]()
Ja inderdaad , snap het ff niet meer hehequote:Op zondag 11 maart 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoor haar praten in de grote slaapkamer
wanneer komt die nieuwe nu eigenlijk word tijd voor meer tvquote:Op zondag 11 maart 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor die tijd een nieuwe bewoner in komt, waar hij een pact mee kan sluiten voor de daaropvolgende stemronde(s).
Hij gaat niet weg, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:46 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft nog maar 4 weken ik denk dat hij dan weer naar Cora mag...![]()
Liefst twee tegelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
wanneer komt die nieuwe nu eigenlijk word tijd voor meer tv
of in jaaps navelquote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef the_undertaker het volgende:
Vannacht gaat die Brian zich natuurlijk weer stiekem klaarrukken over Amanda's rugje
Moet je dat zo schreeuwend zeggen ???quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef BENJOLA het volgende:
ik moet zegegn ik zag hem als randdebiel door zijn gedrag
maar nu ik hem zo hoor praten met brian denk ik dat jaap een selfmade miljionair gaat worden door zijn boek als hij miet te lang wacht met uitbrengen
WANT HIJ IS ECHT NIET ACHTERLIJK EN HEEFT DUIDELIJK EEN GEDACHTENGANG WAT MILJOENEN MENSEN BEZIGHOUD NAML HET NIET VOLDOEN AAN DE GEDACHTEN VAN EEN ANDER
zegt genoeg hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
En nu begin ik tegen mezelf te praten.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom slaapt Braaaaaaaaaaajen beneden niet in de masturbeerroom..............gaat een trio worden![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |