quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar stond jij van de week niet op je achterste benen toen huub het over auswitz had tegen Jaap, en dan vind je dit normaal ????
Godwin's Lawquote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap begon er mee en persoonlijk beschouw ik altijd elke discussie waar de nazi's, Hitler of iets in die trant op tafel komt als beeindigd
Dat haalt hij wel in hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
Toch een goeie actie van Brian hoor
Jaap heeft nu al een uur niet gegeten
En volgens mij ook al een uur niet gefietst.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
Toch een goeie actie van Brian hoor
Jaap heeft nu al een uur niet gegeten
Nee dat was ik niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar stond jij van de week niet op je achterste benen toen huub het over auswitz had tegen Jaap, en dan vind je dit normaal ????
Men was hier best on topicquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
Wist iedereen al dat er ook een SC is voor off-topic geneuzel?? [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...
![]()
Dat zei Carlos toch ook tegen hem, hij is teveel met de theorie bezig maar het gaat om de praktijk en dat vergeet Jaap duidelijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft iig goede plannen.
Nu de uitvoering nog.
Als hij op de manier waarop hij nu praat met die termen snapt de helft van de mensheid het niet, dus daar zal hij dan eerst verandering in moeten brengen. Je kan natuurlijk met allerlei termen gooien omdat je interessant wil zijn, maar je kan beter interessant zijn met duidelijke taal dan met psychologisch gezever.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft iig goede plannen.
Nu de uitvoering nog.
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef the_undertaker het volgende:
Eigenlijk moet Huub nu ff binnenkomen
JAPIO... Bolle plofkop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof er zo veel gebeurt op de streams o sorry ik ben natuurlijk maar een noop srryquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
Wist iedereen al dat er ook een SC is voor off-topic geneuzel?? [SC # 11] Voor al uw off-topic gebabbel...
![]()
Dat is waar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zei Carlos toch ook tegen hem, hij is teveel met de theorie bezig maar het gaat om de praktijk en dat vergeet Jaap duidelijk...
Dacht je nou echt dat Brian een mallemoer om hulpbehoevenden geeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |