Het ergste is dat niemand , nog Braaaaaaaaajen, nog Billie begrijpt, of spreek ik voor mezelfquote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
OHhh brainles heeft een billenmaatje gevonden, waarmee hij huub, eric en sil kan dissen.
Nou wat is er mis mee? Het kan, toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Brainles vergelijkt huub nu met Hitler.
Volgens mij zegt Brian alleen maar ja, omdat hij de helft niet begrijpt.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap ziet Huub als iemand die nadenkt over zijn akties.
"Je ziet hem ff denken, en dan doet hij het".
Jaap kent meerdere ingewikkelde woorden dan Brian.
Daarnet hadden Jaap en Brian het over een effectieve leider, ondanks zijn slechte ethiek.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef the_undertaker het volgende:
Vergelijk Huub even met Hitler Brian![]()
Jaap begon er mee en persoonlijk beschouw ik altijd elke discussie waar de nazi's, Hitler of iets in die trant op tafel komt als beeindigdquote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Huub vergelijken met Hitler.
Die rat draait echt door.
Dat idee heb ik ook, normaal zijn de rollen omgedraaid.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Brian alleen maar ja, omdat hij de helft niet begrijpt.
In een vicieuze cirkel van waanzin, conform het scriptquote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Huub vergelijken met Hitler.
Die rat draait echt door.
Sorry hoor, maar stond jij van de week niet op je achterste benen toen huub het over auswitz had tegen Jaap, en dan vind je dit normaal ????quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Nou wat is er mis mee? Het kan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |